Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Будівництво корпусу невідкладних станів Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В. Скліфосовського м. Полтава, вул. Шевченка, 23»
Очікувана вартість
6 485 047,00 UAH
UA-2017-10-30-001246-b 7a653022d56740cca9aa500c0c6219de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Расько Юлія Олександрівна

+380532606468 yrustuukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1
Контактна особа: Расько Юлія Олександрівна
+380532606468
yrustuukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2017 15:48
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2017 15:48
Початок аукціону: 16 листопада 2017 13:03
Очікувана вартість: 6 485 047,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 648,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Будівництво корпусу невідкладних станів Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В. Скліфосовського м. Полтава, вул. Шевченка, 23»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  31 березня 2018
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання: 30%
109-105: 30%
114-110: 20%
120-115: 10%
121: 0%
30 жовтня 2017 16:02
Електронний підпис
30 жовтня 2017 15:44
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо уточнень технічного завдання на проектування
Дата подання: 03 листопада 2017 16:11
Дата відповіді: 06 листопада 2017 17:19
Завданням на проектування "Будівництво корпусу невідкладних станів Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В.Скліфосовського м. Полтава, вул. Шевченка, 23" непередбачено розширення котельні для опалення, вентиляції та гарячого водопостачання потужністю до 2 МГ Ват тепла. 1.Чи має такий резерв тепла існуюча котельня, чи потрібно її розширяти? 2. Для електропостачання проектуємої будівлі потрібна трансформаторна підстанція на 2 тис Квт . Чому у завданні на проектування не передбачена трансформаторна підстанція?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Котельню розширяти не потрібно. В технічному завданні наявні відомості щодо трансформаторної підстанції, а саме: винесення будівлі трансформаторної підстанції забезпечуватиме ПАТ „Полтаваобленерго” окремим проектом (стор. 25 ТД).
зауваження щодо проекту договору
Дата подання: 04 листопада 2017 13:31
Дата відповіді: 06 листопада 2017 17:24
Проектом договору не передбачена відповідальність ЗАМОВНИКА щодо несвоєчасного надання ним вихідних даних. Необхідно доповнити проект договору наступними умовами: ЗАМОВНИК подає ВИКОНАВЦЕВІ вихідні дані та документи, передбачені ДБН А.2.2-3-2014 (відповідно до Додатку А ДБН А.2.2-3-2014), у наступні терміни: 1. Вихідні дані для розробки Містобудівного розрахунку - впродовж п’яти робочих днів з моменту підписання договору. 2. Містобудівні умови та обмеження – впродовж десяти календарних днів після розробки Містобудівного розрахунку. В разі несвоєчасного надання ЗАМОВНИКОМ вихідних даних ВИКОНАВЕЦЬ має право змінити строк виконання робіт на строк затримки надання вихідних даних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю. Згідно до Закону України "Про публічні закупівлі", внесення змін до істотних умов догоговору може вноситися лише у випадках передбачених ст. 36 Закону. Тому, зміни до проекту договору вноситися не будуть.
щодо термінів виконання договору
Дата подання: 04 листопада 2017 14:34
Дата відповіді: 06 листопада 2017 17:46
Оскільки умовами даного договору, крім розроблення проектно-кошторисної документації, передбачено і отримання позитивного звіту експертизи, то терміни виконання договору необхідно переглянути. А саме - строки відведені безпосередньо на проектування необхідно рахувати разом зі строками на узгодження проектної документації з ЗАМОВНИКОМ та проведення експертизи. Так, наприклад: 1. Здійснення ВИКОНАВЦЕМ містобудівного розрахунку потребує 15 календарних днів (згідно Правил визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Додаток К .п. 1 .Кошторис за формою №3-П. 2. Розробка проектної документації (Стадія проект П) потребує 50 календарних днів (за погодженням з ЗАМОВНИКОМ, в зв’язку з відсутністю нормативних термінів проектування) 3. Інженерно-геодезичні та інженерно - геологічні вишукувальні роботи. Термін виконання – 20 календарних днів (за погодженням з ЗАМОВНИКОМ, в зв’язку з відсутністю нормативних термінів проектування) 4. Узгодження проектної документації з ЗАМОВНИКОМ -15 робочих днів 5. Коригування проектної документації по зауваженням ЗАМОВНИКА – до 15 календарних днів (згідно Правил визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Додаток К .п. 1 . Кошторис за формою №3-П. 6. Експертиза проектної документації - 30 календарних днів після підписання договору на проведення експертизи. (Згідно Настанови з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво. ДСТУ –Н Б А.2.2-10:2012. П.5.5 П.6.1 7. Коригування проектної документації по зауваженням експертизи - 15 робочих днів(Згідно Правил визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Додаток К .п. 1 . Кошторис за формою №3-П. 8. Розробка проектної документації (Стадія робоча документація Р) - 70 календарних днів. Термін проектування визначається за погодженням з замовником в зв’язку з відсутністю нормативних термінів проектування. Таким чином, мінімальні строки виконання даного договору складають 220 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи виробничу необхідність в даному проекті, терміни виконання робіт збільшуватися не будуть. Терміни закінчення виконання робіт, відповідно до ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", можуть бути перенесені лише, у разі затримки фінансування видатків замовника.
щодо незгоди учасника з наданим до тендерної документації проектом договору
Дата подання: 05 листопада 2017 12:12
Дата відповіді: 06 листопада 2017 17:52
Якщо учасник не погоджує наданий до тендерної документації проект договору (додаток 2), то яким чином це повинно бути відображено в його тендерній пропозиції? Адже пунктом 3 розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю передбачено, що "учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає лист-згоду в довільній формі, яким погоджується з проектом договору та його істотними умовами".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю. Згідно до Закону України "Про публічні закупівлі", внесення змін до істотних умов догоговору може вноситися лише у випадках передбачених ст. 36 Закону. Тому, якщо Ви не погоджуєтеся з проектом договору та його істотними умовами - це може призвести до не підписання договору за результатом проведення даної процедури. Одночасно слід зазначити, що у тендерній пропозиції Ви можете надати довідку в довільній формі щодо не погодження з проектом договору та його істотними умовами.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-30-001246-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ М'ЯСНОЇ ТА МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "ПОЛТАВАДІПРОМ'ЯСОМОЛПРОМ", Код ЄДРПОУ:21049938
Дата подання: 30 листопада 2017 13:01
Оскарження результатів закупівлі
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) «Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Будівництво корпусу невідкладних станів Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В. Скліфосовського м. Полтава, вул. Шевченка, 23».
ДП «Полтавадіпром’ясомолпром» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
На даних торгах, нашим Підприємством було надано найменшу цінову пропозицію, але за результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 142 від 20.11.2017).
Ми не можемо погодитися з такими рішенням Тендерного комітету та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Адже згідно зі ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Підставою для відхилення зазначено наступне –
1.«в пропозиції Учасника відсутні документи, а саме: листи-згоди щодо погодження з умовами, які викладені в ст. 49, ст. 23 БК України та ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник взагалі необґрунтовано вимагає в своїй тендерній документації лист-згоду щодо погодження з нормами Законів України. Закони України є обов'язковими для виконання, адже згідно ст.68 Конституції України - кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України.
2.«тендерною документацією передбачено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду, яким погоджується з проектом договору та його істотними умовами. Проте, в супереч ТД Підприємство надало лист-згоду щодо погодження лише з істотними умовами договору.»
Щодо цього зауваження тендерного комітету повідомляємо наступне:
Тендерною документацією, а саме п.4 розділу VI передбачені істотні умови, які обов’язково включаються до договору, а саме:
• місце і дата укладання договору;
• предмет договору;
• термін виконання робіт і строк дії Договору;
• права та обов’язки сторін;
• порядок передачі і приймання робіт;
• відповідальність сторін;
• інші умови;
• форс-мажорні обставини.
• юридичні адреси та банківські реквізити сторін
Як зазначено в протоколі засідання тендерного комітету Підприємство у своїй тендерній пропозиції погодилося з істотними умовами договору.
Не надання згоди щодо самого проекту договору пояснюється наступним:
Безпосередньо самою тендерною документацією, а саме п. 3 розділу VI передбачено, що «Для приведення проекту договору у відповідність з нормами чинного законодавства України, до договору підряду можуть вноситися зміни. Сторони можуть внести зміни до умов договору про закупівлю, за результатами проведеного аукціону, з метою деталізації порядку постачання товару, надання послуг та виконання робіт. Проект Договору, що зазначений у Додатку 2 тендерної документації може бути відкоригований учасником та замовником для якісного виконання його умов Сторонами».
Слід зазначити, що запропонований до тендерної документації проект Договору у значній своїй частині потребує змін. Тому, погоджуючись лише з істотними умовами Договору, мали на увазі скористатися можливістю щодо внесення змін, необхідних для деталізації виконання проектно-кошторисної документації, як це і передбачено самою тендерною документацією.
3. «відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань єдиним підписантом з 24.11.2014 року Підприємства є його директор Тімченко К.В.
Таким чином, підписані в.о. директора Шапраном І.В. цивільно-правові угоди з працівниками та аналогічні договори, що містяться в тендерній пропозиції учасника, ставлять під сумнів їх юридичну силу.»
Стосовно даного зауваження повідомляємо наступне:
До Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вносяться дані щодо підписантів, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи, згідно ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».
Директор ДП «Полтавадіпром’ясомолпром» Тімченко К.В. з квітня 2015 по квітень 2016 року був мобілізований до лав збройних сил України на особливий період. На час укладання контрактів з наданими до тендерної пропозиції аналогічних договорів перебував у відпустках - в щорічній та як участник бойових дій (відповідно до п.12 ч.1 ст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»). Згідно наказів по ДП «Полтавадіпром’ясомопром» виконання своїх обов’язків на час відпустки поклав на юрисконсульта – Шапрана І.В.
Міністерство соціальної політики України надає відповідь від 14.07.2016 року №254/06/186-16, що у період відпустки, тимчасової непрацездатності повноваження директора, зокрема, припиняються. Відповідно, працівники, які перебувають у відпустці, на лікарняному, у розумінні трудового законодавства не можуть вважатись такими, що виконують в цей період роботу, обумовлену трудовим договором.
Також слід зазначити, що до тендерної пропозиції була надана скан- копія наказу про покладання обов’язків директора на юрисконсульта Шапрана І.В., в зв’язку з перебуванням директора Тімченка К.В. у відпустці з 01.11.2017 по 20.11.2017 року. Цивільно-правові угоди з працівниками, укладалися саме під час відпустки директора. Таким чином, якщо виходити з того, що у період відпустки посадові повноваження керівника припиняються, можна розглядати факт підписання Тімченко К.В. офіційних документів від імені Підприємства у цей час, як вчинення дій без відповідних повноважень.
Згідно з пунктом 2 статті 207 Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства, та скріплюється печаткою.
З огляду на вищенаведене чинним законодавством передбачено підписання угоди особою, уповноваженою на це довіреністю.
Скан-копії довіреностей про надання Шапрану І.В. права укладати договори на проектно-кошторисні роботи наведено у додатках 1,2. При цьому, слід зазначити, що тендерною документацією вказані довіреності не вимагалися.
Крім цього, як зазначено у протоколі засідання тендерного комітету №142 від 20.11.2017 року «щодо підписаної ним (Шапраном І.В.) тендерної пропозиції в комітету не має зауважень та заперечень, оскільки, в складі пропозиції наявні документи, що надають право юрисконсульту Шапрану І.В. здійснювати підписання тендерної пропозиції» .
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ДП «Полтавадіпром’ясомолпром», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ДП «Полтавадіпром’ясомолпром», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПП «Укрсервіспроект».
Також, звертаємо Вашу увагу на ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка чітко визначає умови дискваліфікації учасника, під які наше Підприємство не підпадає.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОШУ:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ДП «Полтавадіпром’ясомолпром» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 142 від «20» листопада 2017 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ПП «Укрсервіспроект», зазначене у протоколі № 148 від «21» листопада 2017 року.






Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2017 11:40
Тендерним комітетом Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації розглянуто скаргу щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ДП «Полтавадіпром`ясомолпром», включаючи рішення про визначення переможцем ПП «Укрсервіспроект» та можливих порушень процедури закупівлі.
За результатом розгляду повідомляємо наступне.
По-перше, Ваше обґрунтування щодо відсутності двох листів-згод (лист-згода про викладені норми в ст. 49, ст.23 БК та лист-згода з ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі») тендерним комітетом не береться до уваги, оскільки, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, як Замовник відкритих торгів, вважав за необхідне повідомити Учасників про вищевказані норми законодавства, з метою уникнення непорозумінь в подальшій співпраці. Підтвердженням з ознайомленням з нормами діючого законодавства й були листи-згоди. ДП «Державний інститут по проектуванню підприємств м`ясної та молочної промисловості «Полтавадіпром`ясомолпром» у складі своєї тендерної пропозиції не надав листи-згоди, що є невідповідністю вимогам тендерної документації.
По-друге, тендерною документацією передбачено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає лист-згоду в довільній формі, яким погоджується з проектом договору та його істотними умовами. ДП «Державний інститут по проектуванню підприємств м`ясної та молочної промисловості «Полтавадіпром`ясомолпром» згоду на проект договору не надано, що зафіксовано в протоколі розгляду тендерних пропозицій №142 від 20.11.2017 та стосовно цього Ви не заперечуєте, а пояснюєте, що Ви незгодні з викладеним проектом договору і бажаєте в значній частині змінити його.
Доводимо до Вашого відому, що до проекту договору, можливо вносити зміни лише з метою приведення його положень у відповідність до чинного законодавства (у разі наявних змін). І якщо, Ви хотіли лише деталізувати порядок виконання робіт, що закуповуються, то Ви б надали згоду на проект договору. Так як, така згода передбачалась Замовником у тендерній документації, а Ви її не надали, і не заперечуєте цей факт, Ваша тендерна пропозиція була правомірно відхилена.
По-третє, Замовником повторно розглянуто документи, що підтверджують правомірність перебування юрисконсульта Шапрана В.І. на посаді виконуючого обов’язки директорана час тимчасової відсутності керівника, та встановлено наступне.
Відповідно до п.11.2.5. розділу 11 Статуту ДП «Державний інститут по проектуванню підприємств м`ясної та молочної промисловості «Полтавадіпром`ясомолпром» затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 23.06.2017 року №311, Уповноважений орган управління підприємством, приймає рішення щодо покладання обов’язків директора Підприємства у разі його тимчасової відсутності. У складі тендерної пропозиції ДП «Державний інститут по проектуванню підприємств м`ясної та молочної промисловості «Полтавадіпром`ясомолпром», відсутнє рішення від Уповноваженого органу управління, стосовно того, хто виконуватиме обов’язки директора на час його відсутності. У зв’язку з викладеною обставиною, наданий Наказ від 01.11.2017 №25 в якому йдеться мова про покладання на юрисконсульта обов’язків директора, підписаний К.В. Тімченко не може братись до уваги тендерним комітетом.
Сподіваємось, що всі викладенні вище обставини усунули Ваші сумніви, щодо неправомірності рішення тендерного комітету в частині відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2017-10-30-001246-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ М'ЯСНОЇ ТА МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "ПОЛТАВАДІПРОМ'ЯСОМОЛПРОМ", Код ЄДРПОУ:21049938
Дата подання: 22 листопада 2017 14:05
Про скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"
Повідомляємо, що процедура закупівлі «Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Будівництво корпусу невідкладних станів Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В. Скліфосовського м. Полтава, вул. Шевченка, 23» відбулась із порушеннями норм чинного законодавства та умов тендерної документації замовника торгів.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Участь у процедурі закупівлі приймало 4 учасники, три з яких, крім ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" (який визначений тендерним комітетом Замовника як переможець) є платниками ПДВ.
Учасник вищезазначеної закупівлі ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ", згідно наданої ним тендерної пропозиції, знаходиться на спрощеній системі оподаткування, а саме є платником єдиного податку 3 групи без реєстрації ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі складала - 6 485 047 грн з ПДВ. Тобто, умовами аукціону передбачалось, що цінова пропозиція учасників при початкових заявках тендерних пропозицій приймалася саме з ПДВ.
Початкова заявка ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" складала 5 800 000 грн. (без ПДВ), яку у першому раунді було знижено до 5 728 571,42 грн (без ПДВ) та залишено без змін у наступних раундах. Слід зазначити, що ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" серед усіх учасників надав саму більшу цінову пропозицію (майже на 50% більше ніж інші учасники, без урахування ПДВ). Аукціон завершився наступним чином:
1. ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ "МІСЬКБУДПРОЕКТ" цінова пропозиція 4 799 000,00 грн (з ПДВ)
2. ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" цінова пропозиція 5 728 571,42 грн (без ПДВ)
3. ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ" цінова пропозиція 4 500 000,00 грн (з ПДВ)
4. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ М'ЯСНОЇ ТА МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "ПОЛТАВАДІПРОМ'ЯСОМОЛПРОМ" цінова пропозиція 4 200 000,00 грн (з ПДВ)
Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі складала - 6 485 047 грн з ПДВ, або 5 404 206,00 грн (без ПДВ), то результати розгляду аукціону щодо визначення ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" – переможцем, згідно Протоколу №148 від 21.11.2017 року засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатами аукціону визначена наступною найбільш економічно вигідною, є спотвореними та взагалі не відповідають тендерним вимогам, оскільки, цінова пропозиція ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" за підсумками проведеного аукціону на 324 365,42 грн більше ніж вимагалась тендерною документацією (5 728 571,42 грн - 5 404 206,00 грн=324 365,42 грн) .
Таким чином, присвоєння ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" тендерним комітетом Замовника статусу переможця здійснено всупереч ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII , яким визначено наступні принципи здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищезазначеного, оскільки тендерна пропозиція ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" не відповідає тендерній документації замовника то відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник зобов'язаний відхилити такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідно.
ДІЇ Замовника щодо визнання ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" переможцем прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель вцілому.
Виходячи з вищевикладеного
ПРОШУ :
1.Зобов'язати замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках законодавства України .
2.Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені Законом строки.
У разі невжиття Замовником відповідних дій щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань публічних закупівель ми вимушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Крім цього, слід зауважити, що ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачається відповідальність за:
- оцінку пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації;
- укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації;
- неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства;
- ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2017 14:34
Тендерним комітетом Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації розглянуто скаргу щодо неправомірного визнання переможцем ПП «Укрсервіспроект».
За результатом розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Тендерною документацією передбачено (далі – ТД), що оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 70%.
2. Кількість відсотків по критерію «Строк виконання» — 30%.
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + (F1/PV), де:
PP – приведена ціна;
P – ціна;
F1 – питома вага іншого критерію оцінки, запропонованого учасником;
PV – питома вага критерію «ціна».
Тобто, під час проведення кваліфікації учасника пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, замовником береться до уваги лише приведена ціна.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ПП «Укрсервіспроект» повністю відповідає умовам тендерної документації та підстави для відхилення даної пропозиції відсутні.
Одночасно повідомляємо, що згідно з Примірної тендерної документації , що затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
Отже, факти викладені у Вашій скарзі можуть бути враховані замовниками, якщо в тендерній документації передбачено єдиний критерій ціна.
Щодо порушень замовником ч. 1 ст. 5 Закону, слід зазначити, що у Вас хибне трактування даної норми, оскільки, рівні умови прийняття участі вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм передбачають, що учасником відкритих торгів може бути, як платник ПДВ так і платник ЄП.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет відхиляє Ваші твердження щодо неправомірного визнання переможцем ПП «Укрсервіспроект».
Номер вимоги: UA-2017-10-30-001246-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ М'ЯСНОЇ ТА МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "ПОЛТАВАДІПРОМ'ЯСОМОЛПРОМ", Код ЄДРПОУ:21049938
Дата подання: 29 листопада 2017 22:15
Оскарження результатів закупівлі
Маємо зазначити, що ваша відповідь не є вичерпною. Дійсно, учасники приймали участь в понижуючому аукціоні за «приведеною ціною». За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір у відповідності з вимогами закону.
Але, слід врахувати, що договір з переможцем підписується на суму «приведеної ціни», визначеного на підставі електронного аукціону, помноженої на «коефіцієнт корекції». Наразі цей коефіцієнт корекції складав 1,43. Тобто, Замовник має намір укласти договір з учасником, який надав найбільш економічно не вигідну тендерну пропозицію, яка крім того ще й не відповідає умовам тендерної документації. Оскільки, як було обґрунтовано доведено у першій вимогі, значно перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі.
У протоколі №148 від 21.11.2017 року засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції учасника вказано, що остаточна пропозиція ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" - 5 728 571,42 rpн. Приведена - 4 009 999,99 rpн. Саме на суму 5 728 571,42 грн Замовник має намір укласти договір. Тобто, остаточна пропозиція ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" за підсумками проведеного аукціону на 324 365,42 грн більше ніж вимагалась тендерною документацією (5 728 571,42 грн - 5 404 206,00 грн=324 365,42 грн).
Таким чином, присвоєння ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" тендерним комітетом Замовника статусу переможця здійснено всупереч ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Виходячи з вищезазначеного, оскільки тендерна пропозиція ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" не відповідає тендерній документації замовника то відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник зобов'язаний відхилити такого Учасника. Дії Замовника щодо визнання ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" переможцем прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель вцілому.
Виходячи з вищевикладеного
ПРОШУ :
1.Зобов'язати замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках законодавства України.
2.Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені Законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2017 12:00
Тендерним комітетом Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністраціїповторно розглянуто скаргу щодо неправомірного визнання переможцем ПП «Укрсервіспроект» та можливого порушення принципів публічних закупівель, а саме: об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
За результатом розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться АВТОМАТИЧНО електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Тобто, оцінку тендерних пропозицій проведено СИСТЕМОЮ, а не Замовником. А тому, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, автоматично, не міг бути порушений Замовником.
Після автоматичної оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Це і було зроблено тендерним комітетом, і встановлено, зокрема, що Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З приводу Ваших математичних розрахунків, та висновку, що цінова пропозиція ПП «Укрсервіспроект» перевищує очікувану вартість інформуємо.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі залучаються відповідні уповноважені суб’єкти, які вираховують оптимальну ціну. Оскільки ставка ПДВ є найбільшою, саме вона і включається до очікуваної вартості. Взявши меншу ставку, суттєво б зменшилось коло потенційних учасників. Саме тому, очікувана вартість вказана з ПДВ. Приймати участь в електронних торгах має право будь-який суб’єкт господарювання незалежно від системи оподаткування. Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє платнику ЄП брати участь у відкритих торгах. Свою частку податку Учасники включають при обрахуванні тендерних пропозицій. Зокрема, ПП «Укрсервіспроект» вказав свою цінову пропозиції з ЄП, тобто з врахуванням своїх обов’язкових зборів і платежів до бюджету, а додавання ще й ПДВ є абсурдним.
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет відхиляє Ваші твердження щодо неправомірного визнання переможцем ПП «Укрсервіспроект» та додатково повідомляє, що тендерний комітет Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації ЗАВЖДИ діє в рамках чинного законодавства України і під час проведення всіх закупівель ДОТРИМУЄТЬСЯ Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

30 листопада 2017 13:01
2017-11-30-0003.pdf
30 листопада 2017 13:01
2017-11-30-0004.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-10-30-001246-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:34789388
Дата подання: 28 листопада 2017 09:48
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Оскарження рішення Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, щодо результатів закупівлі розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об'єкту: "Будівництво корпусу невідкладних станів Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В.Скліфосовського м.Полтава, вул.Шевченка, 23" (код ДК 021:2015 - 71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2017 21:36
Рішення від 29.11.2017 № 8387 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2017 21:36
Рішення від 13.12.17№8817.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2017 19:47

Документи подані скаржником

28 листопада 2017 09:48
Скарга
28 листопада 2017 09:48
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2017 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ М'ЯСНОЇ ТА МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "ПОЛТАВАДІПРОМ'ЯСОМОЛПРОМ" 4 562 030,40
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 940 000 Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ" 5 730 000,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 150 000 Документи
ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" 5 800 000,00
UAH з ПДВ
5 728 571,42
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 009 999.99 Документи
ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ "МІСЬКБУДПРОЕКТ" 6 484 047,00
UAH з ПДВ
4 799 000,00
UAH з ПДВ
1 4 799 000 Документи

Публічні документи

16 листопада 2017 15:23
2017-11-16-0001.pdf
16 листопада 2017 14:38
тендер.JPG
14 листопада 2017 15:37
025.pdf
14 листопада 2017 15:37
024.pdf
14 листопада 2017 15:37
023.pdf
14 листопада 2017 15:37
022.pdf

Публічні документи

15 листопада 2017 15:35
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2017 14:17
Календарний план.pdf
15 листопада 2017 14:17
Зміст тендерної пропозиції.pdf
15 листопада 2017 14:10
Календарний план.pdf
15 листопада 2017 14:10
Зміст тендерної пропозиції.pdf
15 листопада 2017 12:38
Свідоцтво ТФС.pdf
15 листопада 2017 12:38
Гарантія 290 скан.pdf
15 листопада 2017 12:38
Гарантія.rar
15 листопада 2017 12:38
Гарантія 290.pdf
15 листопада 2017 12:38
Лист-згода з договором.pdf
15 листопада 2017 12:38
Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2017 12:38
Інформаційна довідка.pdf
15 листопада 2017 12:38
Відгук.pdf
15 листопада 2017 12:38
ЦПУ з працівниками.pdf
15 листопада 2017 12:38
Копія Статуту.pdf
15 листопада 2017 12:38
Копія опису документів.pdf
15 листопада 2017 12:38
Копія витягу ПДВ.pdf
15 листопада 2017 12:38
Довідка щодо права підпису.pdf
15 листопада 2017 12:38
Копія наказу признач.дир-ра.pdf
15 листопада 2017 12:38
Довідка щодо корупц.п-ва.pdf
15 листопада 2017 12:38
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2017 12:38
Зміст тендерної пропозиції.pdf

Публічні документи

22 листопада 2017 14:38
Документи
14 листопада 2017 15:04
Пропозиція з 41 по 77.pdf
14 листопада 2017 15:04
Пропозиція з 1 по 40.pdf

Публічні документи

15 листопада 2017 14:33
Підписаний_G1117-0578-GL_tender.pdf
15 листопада 2017 14:33
ліцензія Приватбанку.PDF
15 листопада 2017 14:33
86.PDF
15 листопада 2017 14:33
85.PDF
15 листопада 2017 14:33
84.PDF
15 листопада 2017 14:33
83.PDF
15 листопада 2017 14:33
82.PDF
15 листопада 2017 14:33
81.PDF
15 листопада 2017 14:33
80.PDF
15 листопада 2017 14:33
79.PDF
15 листопада 2017 14:33
78.PDF
15 листопада 2017 14:33
77.PDF
15 листопада 2017 14:33
76.PDF
15 листопада 2017 14:33
75.PDF
15 листопада 2017 14:33
74.PDF
15 листопада 2017 14:33
73.PDF
15 листопада 2017 14:33
72.PDF
15 листопада 2017 14:33
71.PDF
15 листопада 2017 14:33
87.PDF
15 листопада 2017 14:33
69.PDF
15 листопада 2017 14:33
68.PDF
15 листопада 2017 14:33
67.PDF
15 листопада 2017 14:33
66.PDF
15 листопада 2017 14:33
65.PDF
15 листопада 2017 14:33
64.PDF
15 листопада 2017 14:33
63.PDF
15 листопада 2017 14:33
62.PDF
15 листопада 2017 14:33
61.PDF
15 листопада 2017 14:33
60.PDF
15 листопада 2017 14:33
70.PDF
15 листопада 2017 14:33
реєстр №3.PDF
15 листопада 2017 14:33
58.PDF
15 листопада 2017 14:33
57.PDF
15 листопада 2017 14:33
56.PDF
15 листопада 2017 14:33
55.PDF
15 листопада 2017 14:33
54.PDF
15 листопада 2017 14:33
53.PDF
15 листопада 2017 14:33
52.PDF
15 листопада 2017 14:33
51.PDF
15 листопада 2017 14:33
50.PDF
15 листопада 2017 14:33
59.PDF
15 листопада 2017 14:33
48.PDF
15 листопада 2017 14:33
47.PDF
15 листопада 2017 14:33
46.PDF
15 листопада 2017 14:33
45.PDF
15 листопада 2017 14:33
44.PDF
15 листопада 2017 14:33
43.PDF
15 листопада 2017 14:33
42.PDF
15 листопада 2017 14:33
41.PDF
15 листопада 2017 14:33
40.PDF
15 листопада 2017 14:33
39.PDF
15 листопада 2017 14:33
38.PDF
15 листопада 2017 14:33
37.PDF
15 листопада 2017 14:33
36.PDF
15 листопада 2017 14:33
35.PDF
15 листопада 2017 14:33
34.PDF
15 листопада 2017 14:33
33.PDF
15 листопада 2017 14:33
32.PDF
15 листопада 2017 14:33
49.PDF
15 листопада 2017 14:33
реєстр №2.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0030.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0029.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0028.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0027.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0026.PDF
15 листопада 2017 14:33
реєстр №1.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0024.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0023.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0022.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0021.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0025.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0019.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0018.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0017.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0016.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0020.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0014.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0013.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0012.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0011.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0015.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0009.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0008.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0007.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0006.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0010.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0004.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0003.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0002.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0001.PDF
15 листопада 2017 14:33
File0005.PDF
15 листопада 2017 14:33
File.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ М'ЯСНОЇ ТА МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "ПОЛТАВАДІПРОМ'ЯСОМОЛПРОМ"

ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ"

ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"

ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ "МІСЬКБУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ М'ЯСНОЇ ТА МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "ПОЛТАВАДІПРОМ'ЯСОМОЛПРОМ"
#21049938
Відхилено 4 200 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2017 13:25
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ"
#34789388
Відхилено 4 500 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2017 13:29
ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"
#36514593
Переможець 5 728 571,42
UAH з ПДВ
21 листопада 2017 17:31

Документи

20 листопада 2017 13:25
Електронний підпис
20 листопада 2017 13:24
Протокол
16 листопада 2017 13:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 листопада 2017 13:29
Електронний підпис
20 листопада 2017 13:27
Протокол
20 листопада 2017 13:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 листопада 2017 17:31
Електронний підпис
21 листопада 2017 17:30
Протокол
20 листопада 2017 13:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2017 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"
#36514593
5 728 571,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2017 17:31
Електронний підпис
21 листопада 2017 17:30
Протокол
20 листопада 2017 13:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2017 17:36
Договір укладений
19 грудня 2017 17:35
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 12:44
ду невідкладні.PDF зміни до договору
10 лютого 2021 12:43
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:16
8.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 10:12
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2018 18:31
7.PDF зміни до договору
26 листопада 2018 18:30
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2018 12:36
6.PDF зміни до договору
03 вересня 2018 12:34
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2018 14:28
4.PDF зміни до договору
08 липня 2018 14:27
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 18:40
3.PDF зміни до договору
27 червня 2018 18:36
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2018 14:34
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2018 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт до 30 червня 2018 року
Номер договору про закупівлю: 03-17/99
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 03-17/99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 03-17/99
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 03-17/99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 03-17/99
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-17/99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: 03-17/99
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-17/99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 03-17/99
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 03-17/99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження термінів виконання робіт до 30.04.2019 та строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 03-17/99
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-17/99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 03-17/99
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-17/99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1 та п. 2.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-17/99
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML