Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
охоронні послуги
Очікувана вартість
35 660,00 UAH
UA-2017-10-30-000156-a ● 60acac67083445d2a8f67e54afa321c8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КПК ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02131858 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, пр.К.Маркса, 95 |
Контактна особа: |
Светлана Кравченко +380678884392 globapark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2017 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2017 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2017 11:00 |
Очікувана вартість: | 35 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,28% |
Інформація про предмет закупівлі
охоронні послуги під час проведення свята Новорічної ялинки - 2018
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Карла Маркса ,95(Дмитра Яворницького)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2017 09:50 |
Охорона - Парк Глоби 2017 (бюджетні кошти).doc |
30 жовтня 2017 09:50 |
Кваліфікаційні_критерії_та_технічне_завдання_Охорона_Ялинка_2017.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Період надання послуг
Дата подання: 30 жовтня 2017 11:54
Дата відповіді: 30 жовтня 2017 14:00
Шановний замовник,
просимо надати інформацію щодо періоду надання послуг охорони.
Відповідь: В оголошенні указано : грудень 2017 (дата уточнюється) конкретні числа будуть додатково повідомлені переможцю.
Період надання послуг
Дата подання: 31 жовтня 2017 14:02
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 15:38
Доброго дня! В оголошенні зазначено, що дата та час надання послуг: грудень 2017 ро (дата уточнується). Для прорахунку корректноъ вартосты послуг потрібна більш детальна інформація, Ви же не хочете переплачувати? Надайте будь ласка роз'яснення з цього приводу. Наприклад термін надання послуг місяць? тиждень або скільки? Дякуємо!
Відповідь: кількість днів буде відома після виходу розпорядження про святкування (приблизно 8 - 10 днів) , невідома дата відкриття ялинки
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-30-000156-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 30 жовтня 2017 11:51
щодо дискримінаційної вимоги п. 8.9 кваліфікаційних критеріїв
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимогами Порядку здійснення допорогових закупівель та Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи в сфері надання послуг охорони не менше 3-х років (вимога пункту 8.9 кваліфікаційних критеріїв). Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 8.9 кваліфікаційних критеріїв порушує п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель, ч.1. ст. 3, ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу з кваліфікаційних критеріїв.
Розгорнути
Згорнути
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимогами Порядку здійснення допорогових закупівель та Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи в сфері надання послуг охорони не менше 3-х років (вимога пункту 8.9 кваліфікаційних критеріїв). Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 8.9 кваліфікаційних критеріїв порушує п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель, ч.1. ст. 3, ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу з кваліфікаційних критеріїв.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2017 14:27
Вами зазначено, що «згідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи в сфері надання послуг охорони не менше 3-х років (вимога пункту 8.9 кваліфікаційних критеріїв). Дана вимога є дискримінаційною».
Жодних дискримінаційних вимог в кваліфікаційних критеріях до учасників закупівлі нашим закладом не зазначено, виходячи з наступного.
Якщо взяти та проаналізувати ЗУ «Про публічні закупівлі» то вбачається наступне:
Згідно до ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено сфера застосування цього закону, та зазначено, що ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В свою чергу (в даній ситуації) наш заклад при проведенні закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Згідно п.6.3. "Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі."
Виходячи з вищевикладеного Замовником вказані саме ті кваліфікаційні критерії які на його думку є необхідними для проведення Закупівлі. Таке право Замовнику надано законодавцем.
Жодних дискримінаційних вимог в кваліфікаційних критеріях до учасників закупівлі нашим закладом не зазначено, виходячи з наступного.
Якщо взяти та проаналізувати ЗУ «Про публічні закупівлі» то вбачається наступне:
Згідно до ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено сфера застосування цього закону, та зазначено, що ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В свою чергу (в даній ситуації) наш заклад при проведенні закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Згідно п.6.3. "Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі."
Виходячи з вищевикладеного Замовником вказані саме ті кваліфікаційні критерії які на його думку є необхідними для проведення Закупівлі. Таке право Замовнику надано законодавцем.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КП Центральний ринок" #01557911 |
Переможець |
35 660,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2017 08:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор №47 від 14.11.2017.pdf | укладений |
15 листопада 2017 11:49
|