Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

охоронні послуги
Очікувана вартість
35 660,00 UAH
UA-2017-10-30-000156-a 60acac67083445d2a8f67e54afa321c8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Светлана Кравченко

+380678884392 globapark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КПК ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ"
Код ЄДРПОУ: 02131858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, пр.К.Маркса, 95
Контактна особа: Светлана Кравченко
+380678884392
globapark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2017 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2017 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2017 11:00
Очікувана вартість: 35 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,28%

Інформація про предмет закупівлі

охоронні послуги під час проведення свята Новорічної ялинки - 2018
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Карла Маркса ,95(Дмитра Яворницького)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Період надання послуг
Дата подання: 30 жовтня 2017 11:54
Дата відповіді: 30 жовтня 2017 14:00
Шановний замовник, просимо надати інформацію щодо періоду надання послуг охорони.
Відповідь: В оголошенні указано : грудень 2017 (дата уточнюється) конкретні числа будуть додатково повідомлені переможцю.
Період надання послуг
Дата подання: 31 жовтня 2017 14:02
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 15:38
Доброго дня! В оголошенні зазначено, що дата та час надання послуг: грудень 2017 ро (дата уточнується). Для прорахунку корректноъ вартосты послуг потрібна більш детальна інформація, Ви же не хочете переплачувати? Надайте будь ласка роз'яснення з цього приводу. Наприклад термін надання послуг місяць? тиждень або скільки? Дякуємо!
Відповідь: кількість днів буде відома після виходу розпорядження про святкування (приблизно 8 - 10 днів) , невідома дата відкриття ялинки

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-30-000156-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 30 жовтня 2017 11:51
щодо дискримінаційної вимоги п. 8.9 кваліфікаційних критеріїв
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимогами Порядку здійснення допорогових закупівель та Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи в сфері надання послуг охорони не менше 3-х років (вимога пункту 8.9 кваліфікаційних критеріїв). Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 8.9 кваліфікаційних критеріїв порушує п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель, ч.1. ст. 3, ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу з кваліфікаційних критеріїв.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2017 14:27
Вами зазначено, що «згідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи в сфері надання послуг охорони не менше 3-х років (вимога пункту 8.9 кваліфікаційних критеріїв). Дана вимога є дискримінаційною».
Жодних дискримінаційних вимог в кваліфікаційних критеріях до учасників закупівлі нашим закладом не зазначено, виходячи з наступного.
Якщо взяти та проаналізувати ЗУ «Про публічні закупівлі» то вбачається наступне:
Згідно до ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено сфера застосування цього закону, та зазначено, що ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В свою чергу (в даній ситуації) наш заклад при проведенні закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Згідно п.6.3. "Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі."
Виходячи з вищевикладеного Замовником вказані саме ті кваліфікаційні критерії які на його думку є необхідними для проведення Закупівлі. Таке право Замовнику надано законодавцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2017 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КП Центральний ринок" 35 660,00
UAH з ПДВ
35 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2017 14:50
11довідка про персонал2.jpg
06 листопада 2017 14:50
10довідка про персонал1.jpg
06 листопада 2017 14:50
9.jpg
06 листопада 2017 14:50
Охоронці ч2.rar
06 листопада 2017 14:50
Охоронці ч1.rar
06 листопада 2017 14:50
8Ліцензія.pdf
06 листопада 2017 14:50
7Договір_охорони_2015.pdf
06 листопада 2017 14:50
7.виконання робіт.jpg
06 листопада 2017 14:50
6. розрахунок 2017.jpg
06 листопада 2017 14:50
2. статут.rar
06 листопада 2017 14:50
1_реквизиты.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КП Центральний ринок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КП Центральний ринок"
#01557911
Переможець 35 660,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2017 08:23

Документи

07 листопада 2017 11:55
ТОВ КП Центральний ринок.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2017 08:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КП Центральний ринок"
#01557911
35 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2017 11:55
ТОВ КП Центральний ринок.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор №47 від 14.11.2017.pdf укладений
15 листопада 2017 11:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 35 660,00
UAH з ПДВ