Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області
Очікувана вартість
105 052 939,00 UAH
UA-2017-10-27-001958-c ● 743c58a6858a4a669ebe8ac34a2e7982
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2017 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2017 11:15 |
Очікувана вартість: | 105 052 939,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105 052,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Строк виконання робіт: протягом 2017-2019 років
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08252, Україна, Київська область, с. Микуличі, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 70112000-9 — Будівництво нежитлової нерухомості
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2017 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2017 16:00 |
Тендерна документація.doc | |
27 жовтня 2017 16:00 |
Додаток 1.docx | |
27 жовтня 2017 16:00 |
Додаток 2 .docx | |
27 жовтня 2017 16:00 |
Додаток 3 Проект договору з дадатками.rar |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-27-001958-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "УКРТЕХСПЕЦБУД-ТД", Код ЄДРПОУ:35944802
Дата подання: 28 листопада 2017 18:28
Тендерна пропозиція подана не в повному обсязі
Просимо переглятути пропозицію переможця згідно вимог тендерної документації. У данного учасника відсутні наступні документи : 1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Даний лист відсутній.
2. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Даний лист відсутній
3. Календарний графік не читабельний , також відсутні вказівки на рік виконання та місяці
4. Довідка про обладнання не містить перелік наявного обладнання та матеріально-технічної бази , тому перевірити що саме наявне у учасника не має можливості
5. У довідці про виконання аналогічного договору вказана не повна назва замовника а скорочене
Розгорнути
Згорнути
2. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Даний лист відсутній
3. Календарний графік не читабельний , також відсутні вказівки на рік виконання та місяці
4. Довідка про обладнання не містить перелік наявного обладнання та матеріально-технічної бази , тому перевірити що саме наявне у учасника не має можливості
5. У довідці про виконання аналогічного договору вказана не повна назва замовника а скорочене
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2017 12:27
Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув вашу вимогу та надає наступні пояснення.
Гарантійні листи учасника ПП «АНАБУД» про те, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції є не меншим строку дії пропозиції, тобто 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, та гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій наявні у складі тендерної пропозиції учасника ПП «АНАБУД» та знаходяться у архівному файлі під назвою «Забезпечення тендерної пропозиції.rar».
Так, дійсно відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Разом з тим, документація не містила окремих вимог щодо наявності переліку наявного в учасників обладнання та матеріально-технічної бази. Враховуючи вищевикладене, ПП «АНАБУД» не порушило зазначені умови документації, оскільки довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази наявна у складі тендерної пропозиції ПП «АНАБУД».
Також, надаємо вам витяг з рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про те, що учасником не порушено умови документації у цій частині, оскільки довідка надається у довільній формі.
Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерних пропозиції учасників повинен міститися календарний графік виконання робіт, однак у тендерній документації не міститься особливих вимог до його складання. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «АНАБУД» наявний календарний графік, що є відповідністю умовам тендерної документації.
Слід зазначити, під час подання тендерних пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, а саме: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описи. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Також замовником було розглянуто більш детальніше пропозицію ТОВ «ІБК «УКРТЕХСПЕЦБУД-ТД» та виявлено наступні порушення.
Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника повинні міститися розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, однак у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІБК «УКРТЕХСПЕЦБУД-ТД» вищезазначені документи відсутні.
Відповідно до розрахунку по заробітній платі, ваша заробітна плата складає 3402,27 грн., а при складанні договірної ціни було закладено заробітну плату у розмірі 4500,00 грн., що є невідповідністю.
Зважаючи на все викладене вище, замовником було дотримано норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, звертаємо вашу увагу, Законом не передбачено розгляду Замовником вимог від учасників процедури відкритих торгів щодо відхилення тендерних пропозицій інших учасників.
Разом з тим, зазначаємо, відповідно до ч.3 ст. 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену у повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-10-27-001958-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "УКРТЕХСПЕЦБУД-ТД", Код ЄДРПОУ:35944802
Дата подання: 29 листопада 2017 13:48
не згодні з рішенням замовника
Згідно тендерній документації : «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описи, надання у складі тендерної пропозиції замість оригіналу завіреної копії документу і навпаки, незначні порушення послідовності завантаження файлів.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.»
Але те що у графіку відсутні заповненні графи такі як : сума коштів на яку мають бути виконані роботи, помісячно, рік виконання робіт, місяць виконання робіт – це не технічна помилка та не описка , а відсутність інформації, яка впливає на зміст тендерної пропозиції – Не вказано в якому році, місяці розпочинаються роботи та закінчуються.
Також зазначимо ще раз , що графік не читабельний .
Відповідно до розділу ІІІ п.1 п.п. 10. всі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством), та копію діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства);
Відповідно до технічного завдання , передбачається буріння свердловини глибиною понад 100м. , що передбачає наявність дозволу на такі роботи або у учасника або у субпідрядника, але у даного учасника такий дозвіл відсутній. Також у учасника ПП АНАБУД та Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ" календарні графіки ідентичні з однаковими помилками, що може вказувати на пов'язаність цих учасникив у змові між собою.
Розгорнути
Згорнути
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.»
Але те що у графіку відсутні заповненні графи такі як : сума коштів на яку мають бути виконані роботи, помісячно, рік виконання робіт, місяць виконання робіт – це не технічна помилка та не описка , а відсутність інформації, яка впливає на зміст тендерної пропозиції – Не вказано в якому році, місяці розпочинаються роботи та закінчуються.
Також зазначимо ще раз , що графік не читабельний .
Відповідно до розділу ІІІ п.1 п.п. 10. всі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством), та копію діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства);
Відповідно до технічного завдання , передбачається буріння свердловини глибиною понад 100м. , що передбачає наявність дозволу на такі роботи або у учасника або у субпідрядника, але у даного учасника такий дозвіл відсутній. Також у учасника ПП АНАБУД та Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ" календарні графіки ідентичні з однаковими помилками, що може вказувати на пов'язаність цих учасникив у змові між собою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2017 12:42
Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «АНАБУД» наявні ліцензія з додатком та дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій, та які є необхідними для виконання робіт, зазначених у технічному завданні.
Звертаємо вашу увагу, Законом не передбачено розгляду Замовником вимог від учасників процедури відкритих торгів щодо відхилення тендерних пропозицій інших учасників.
Разом з тим, зазначаємо, відповідно до ч.3 ст. 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену у повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «АНАБУД» наявні ліцензія з додатком та дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій, та які є необхідними для виконання робіт, зазначених у технічному завданні.
Звертаємо вашу увагу, Законом не передбачено розгляду Замовником вимог від учасників процедури відкритих торгів щодо відхилення тендерних пропозицій інших учасників.
Разом з тим, зазначаємо, відповідно до ч.3 ст. 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену у повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-10-27-001958-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "УКРТЕХСПЕЦБУД-ТД", Код ЄДРПОУ:35944802
Дата подання: 01 грудня 2017 16:55
не відповідність учасника
Шановний замовнику , ми не згодні з тим , що ПП АНАБУД відповідає усім вимогам що були встановленні тендерною документацією. А саме :
1. Учасник ПП АНАБУД на аукціоні вказав ціну пропозиції 105 038 678,59 грн. . Але у сканованій копії документу ( Договірна ціна) вказана зовсім інша вартість 105 038 764,56 грн. ,що більше на 85 грн.97 копійок запропонованій пропозиції , і є не відповідністю та порушенням. Також звертаємо Вашу увагу на те, що у програмному комплексі АВК , файл у форматі imd , який був наданий даним учасником не відповідає також запропонованій ціні , а саме договірна ціна складає 105 038 678,58 грн., що становить на 1 копійку менше за пропоновану.
2. У програмному комплексі АВК , файл у форматі imd , який був наданий даним учасником є також не відповідність, а саме , згідно вимог договірна ціна є динамічною , а у вихідному документі (договірна ціна) вказане вид договірної ціни ТВЕРДА.
3. Також у кошторисних розрахунках вказана не повна назва об’єкту : «Будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області (Код ДК 021:2015: 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості)», замість повної назви учасник вказав наступне : «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області (Залишок кошторисної вартості)», що є не відповідністю .
На нашу думку ПП АНАБУД не може бути визнаний переможцем, у зв’язку з не відповідністю вимогам тендерної документації та технічного завдання.
Просимо ще раз перевірити учасника ПП АНАБУД на відповідність вимог технічного завдання та тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1. Учасник ПП АНАБУД на аукціоні вказав ціну пропозиції 105 038 678,59 грн. . Але у сканованій копії документу ( Договірна ціна) вказана зовсім інша вартість 105 038 764,56 грн. ,що більше на 85 грн.97 копійок запропонованій пропозиції , і є не відповідністю та порушенням. Також звертаємо Вашу увагу на те, що у програмному комплексі АВК , файл у форматі imd , який був наданий даним учасником не відповідає також запропонованій ціні , а саме договірна ціна складає 105 038 678,58 грн., що становить на 1 копійку менше за пропоновану.
2. У програмному комплексі АВК , файл у форматі imd , який був наданий даним учасником є також не відповідність, а саме , згідно вимог договірна ціна є динамічною , а у вихідному документі (договірна ціна) вказане вид договірної ціни ТВЕРДА.
3. Також у кошторисних розрахунках вказана не повна назва об’єкту : «Будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області (Код ДК 021:2015: 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості)», замість повної назви учасник вказав наступне : «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Микуличі Бородянського району Київської області (Залишок кошторисної вартості)», що є не відповідністю .
На нашу думку ПП АНАБУД не може бути визнаний переможцем, у зв’язку з не відповідністю вимогам тендерної документації та технічного завдання.
Просимо ще раз перевірити учасника ПП АНАБУД на відповідність вимог технічного завдання та тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2017 10:04
Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне.
Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного кодексу України.
Крім того, звертаємо вашу увагу, Законом не передбачено розгляду Замовником вимог від учасників процедури відкритих торгів щодо відхилення тендерних пропозицій інших учасників.
Разом з тим, зазначаємо, відповідно до ч.3 ст. 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену у повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного кодексу України.
Крім того, звертаємо вашу увагу, Законом не передбачено розгляду Замовником вимог від учасників процедури відкритих торгів щодо відхилення тендерних пропозицій інших учасників.
Разом з тим, зазначаємо, відповідно до ч.3 ст. 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену у повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-10-27-001958-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "УКРТЕХСПЕЦБУД-ТД", Код ЄДРПОУ:35944802
Дата подання: 02 грудня 2017 13:11
не відповідність учасника
Шановний замовнику , просимо звернути увагу на те , що згідно вимог розділу IV п.2 тендерної документації сказано , що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензії, дозволів, дипломів, трудових, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів), тобто не раніше 27.10.2017 року, але довідка (яку учасник повинен завантажити у разі визнання його переможцем) , що містить в собі відомості про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, видану уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом), була видана 18.10.2017 року . що суперечить вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2017 10:09
Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне.
Згідно п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, протягом 5 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Учасник-переможець повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель з супровідним листом документи передбачені для переможця. Одним із документів являється довідка, що містить в собі відомості про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, видану уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) (чинну на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату). Зважаючи на те, що розкриття тендерних пропозицій відбулося 13.11.2017 р., а довідка, що містить в собі відомості про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, видану уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) має термін дії 30 днів, учасником дотримано вимог встановлених тендерною документацією.
Згідно п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, протягом 5 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Учасник-переможець повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель з супровідним листом документи передбачені для переможця. Одним із документів являється довідка, що містить в собі відомості про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, видану уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) (чинну на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату). Зважаючи на те, що розкриття тендерних пропозицій відбулося 13.11.2017 р., а довідка, що містить в собі відомості про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, видану уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) має термін дії 30 днів, учасником дотримано вимог встановлених тендерною документацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2017 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "УКРТЕХСПЕЦБУД-ТД" |
95 000 000,00
UAH з ПДВ
|
95 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АНАБУД |
105 038 678,59
UAH з ПДВ
|
105 038 678,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
105 050 000,00
UAH з ПДВ
|
105 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "УКРТЕХСПЕЦБУД-ТД" #35944802 |
Відхилено |
95 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2017 17:54
|
ПП АНАБУД #31564367 |
Переможець |
105 038 678,59
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2017 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 20:12
|
Додаткова угода №12 від 31.12.2020_255_17.PDF | зміни до договору |
04 січня 2021 20:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:02
|
Додаткова угода № 11 від 26.11.2020_до дог № 255-17.PDF | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2020 11:09
|
Додаткова угода №10 до Договору №255-17 від 12.12.17.PDF | зміни до договору |
26 червня 2020 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2020 11:07
|
Додаткова угода №9 до Договору №255-17 від 12.12.17.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:53
|
DOC002.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2019 12:04
|
Додаткова угода №6.PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2019 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2018 18:01
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2018 18:00
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2017 09:40
|
Додатки до Договору.pdf | укладений |
12 грудня 2017 09:39
|
Договір.pdf | укладений |
12 грудня 2017 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | №255-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | №255-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | №255-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | №255-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (перерозподіл між джерелами фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | №255-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №255-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №255-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |