Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти учнівські двомісні (парта двомісна з полицею + 2 стільці) для учнів 5-11 класів
Очікувана вартість
337 770,00 UAH
UA-2017-10-27-000885-c 19b60a608ce24ce79d09a9ca6249b890
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шабрацька Марина Леонідівна

+380342522877 ekonomichnyl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40312499
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери, 10-Г
Контактна особа: Шабрацька Марина Леонідівна
+380342522877
ekonomichnyl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2017 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2017 12:22
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2017 12:22
Очікувана вартість: 337 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 688,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля здійснюється для закладів освіти м. Івано-Франківська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 шт
Комплект учнівський двомісний для учнів 5-11 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, Загальноосвітні школи, підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2017 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2017 12:17
ТД - Шкільні меблі (комплекти учнівські).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доставка
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:56
Дата відповіді: 30 жовтня 2017 13:16
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, кількість партій і місце поставки товару.
Відповідь: Доброго дня. Замовлення на поставку буде одноразовим на повну кількість закупівлі. Повна поставка по договору повинна бути закінчена максимум до 20 грудня. Місце поставки - загальноосвітні школи м. Івано-Франківська. Конкретні заклади буде визначено під час формування заявки на поставку.
Доставка
Дата подання: 30 жовтня 2017 15:33
Дата відповіді: 01 листопада 2017 12:21
Тобто в одну з Івано-Франківських шкіл має поїхати 270 парт і 540 стільців але ви ще не знаєте в яку саме. Я вас правильно зрозумів?
Відповідь: Відповідно до умов тендеру закуповується 270 учнівських комплектів для учнів 5-11 класів (270 двомісних парт та 540 стільців). Поставка комплектів повинна бути здійснена в загальноосвітні школи м. Івано-Франківська. Конкретні школи буде визначено під час формування заявки на поставку.

Інформація про відміну

Дата відміни
12 листопада 2017 12:22
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій