Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво магістральної дороги на вул. Січових стрільців в м. Хмельницькому (коригування)
Очікувана вартість
31 583 110,00 UAH
UA-2017-10-27-000232-a 586d8af839e94598ac14b19464f86db6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Юлія Борисівна

+380382656535 muronyulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Миронюк Юлія Борисівна
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2017 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2017 18:00
Початок аукціону: 14 листопада 2017 14:58
Очікувана вартість: 31 583 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157 915,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво магістральної дороги на вул. Січових стрільців в м. Хмельницькому (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Січових стрільців
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2017  —  30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 100 (сто) мільйонів гривень: 20%
Понад 80 (вісімдесят) млн. грн. до 100 (ста) млн. грн. включно: 17%
Понад 60 (шістдесят) млн. грн. до 80 (вісімдесяти) млн. грн. включно: 14%
Понад 40 (сорок) млн. грн. до 60 (шестдесяти) млн. грн. включно: 11%
Понад 25 (двадцять п’ять) млн. грн. до 40 (сорока) млн. грн. включно: 8%
Понад 15 (п'ятнадцять) млн. грн. до 25 (двадцяти п’яти) млн. грн. включно: 5%
Понад 5 (п'ять) млн. грн. до 15 (п'ятнадцяти) млн. грн. включно: 2%
До 5 (п’яти) млн. грн. включно: 0%
Умови розрахунків: 10%
Понад 180 календарних днів відстрочення платежу: 10%
Понад 120 к.д. до 180 к.д. включно: 7%
Понад 90 к.д. до 120 к.д. включно: 5%
Понад 60 к.д. до 90 к.д включно: 4%
До 60 к.д включно: 0%
27 жовтня 2017 17:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2017 17:51
ТД Магістральна дорога оригінал.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2017 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "СТЛ+М" 31 568 318,40
UAH з ПДВ
31 117 131,11
UAH з ПДВ
1.4285714286 21 781 991.78 Документи
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 31 446 394,80
UAH з ПДВ
27 900 000,00
UAH з ПДВ
1.2857142857 21 700 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ ТРАНС ЛАЙН-1" 31 582 852,80
UAH з ПДВ
31 582 852,80
UAH з ПДВ
1.4285714286 22 107 996.96 Документи
ТОВ "Гранд Дорбуд" 31 582 297,71
UAH з ПДВ
31 582 297,71
UAH з ПДВ
1 31 582 297.71 Документи

Публічні документи

13 листопада 2017 17:32
Електронний підпис
13 листопада 2017 14:37
Електронний підпис
13 листопада 2017 14:27
Установчі з оригіналів.pdf
13 листопада 2017 14:27
СТЛ+М 150.imd
13 листопада 2017 14:27
Статут з оригіналу.pdf
13 листопада 2017 14:27
Паспорт директора +наказ.pdf
13 листопада 2017 14:27
Обєктний кошторис -7-1-8.pdf
13 листопада 2017 14:27
Обєктний кошторис -7-1-4.pdf
13 листопада 2017 14:27
Обєктний кошторис -7-1.pdf
13 листопада 2017 14:27
Обєктний кошторис -6-1.pdf
13 листопада 2017 14:27
Обєктний кошторис -2-1.pdf
13 листопада 2017 14:27
Обєктний кошторис -1-2-7.pdf
13 листопада 2017 14:27
Обєктний кошторис -1-2.pdf
13 листопада 2017 14:27
Обєктний кошторис -1-1.pdf
13 листопада 2017 14:27
Локальний кошторис -7-1-16.pdf
13 листопада 2017 14:27
Локальний кошторис -7-1-14.pdf
13 листопада 2017 14:27
Локальний кошторис -7-1-8.pdf
13 листопада 2017 14:27
Ліцензія + дозвола.pdf
13 листопада 2017 14:27
Листи гарантії.pdf
13 листопада 2017 14:27
Лист +Договір.pdf
13 листопада 2017 14:27
Досвід ЕДБ -14 р.pdf
13 листопада 2017 14:27
Досвід 25.04.16.pdf
13 листопада 2017 14:27
Досвід 17.pdf
13 листопада 2017 14:27
Досвід 16-17.pdf
13 листопада 2017 14:27
Досвід -12 Ш.pdf
13 листопада 2017 14:27
Досвід -12 -2 Ш.pdf
13 листопада 2017 14:27
Досвід -4.pdf
13 листопада 2017 14:27
Досвід -3.pdf
13 листопада 2017 14:27
Досвід -2.pdf
13 листопада 2017 14:27
Досвід - 14, 15 рік.pdf
13 листопада 2017 14:27
Договірна ціна.pdf
13 листопада 2017 14:27
Довсід -11 Ш.pdf
13 листопада 2017 14:27
Довсід -11 -2 Ш.pdf
13 листопада 2017 14:27
Довсід - ф. 05.pdf
13 листопада 2017 14:27
Довідка досвід.pdf
13 листопада 2017 14:27
Довідка +статистика.pdf
13 листопада 2017 14:27
Відгуки.pdf
13 листопада 2017 14:27
Garantiya_100000.zip

Публічні документи

23 листопада 2017 09:02
Електронний підпис
15 листопада 2017 16:16
Електронний підпис
15 листопада 2017 16:14
Договірна ціна остаточна
13 листопада 2017 15:32
Електронний підпис
13 листопада 2017 15:30
15. Локальний кошторис.pdf
13 листопада 2017 15:30
13. Договірна ціна.PDF
13 листопада 2017 15:30
12. Копія статуту.PDF
13 листопада 2017 15:30
11. Істотні умови договору.PDF
13 листопада 2017 15:30
10. Проект договору.PDF
13 листопада 2017 15:30
9. Антикорупційна програма.pdf
13 листопада 2017 15:30
8. Інші документи.pdf
13 листопада 2017 15:30
5. Про підписанта.PDF
13 листопада 2017 15:30
3. Довідки відповідно ст.17.PDF
13 листопада 2017 15:30
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 листопада 2017 17:55
Електронний підпис
13 листопада 2017 17:50
Установчі документи.PDF
13 листопада 2017 17:50
Тендерна пропозиція.PDF
13 листопада 2017 17:50
Матеріально-технічна база.PDF
13 листопада 2017 17:50
Ліцензія дозвола.PDF
13 листопада 2017 17:50
Лист-гарантія і договір.PDF
13 листопада 2017 17:50
Кошторис 11.PDF
13 листопада 2017 17:50
Кошторис 10.PDF
13 листопада 2017 17:50
Кошторис 9.PDF
13 листопада 2017 17:50
Кошторис 8.PDF
13 листопада 2017 17:50
Кошторис 7.PDF
13 листопада 2017 17:50
Кошторис 6.PDF
13 листопада 2017 17:50
Кошторис 5.PDF
13 листопада 2017 17:50
Кошторис 4.PDF
13 листопада 2017 17:50
Кошторис 3.PDF
13 листопада 2017 17:50
Кошторис 2.PDF
13 листопада 2017 17:50
Кошторис 1.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід виконання 5.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід виконання 4.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід виконання 3.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід виконання 2.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід виконання 1.PDF
13 листопада 2017 17:50
Договірна ціна.PDF
13 листопада 2017 17:50
Довідка кваліфікації.PDF
13 листопада 2017 17:50
Garantiya_100000.zip
13 листопада 2017 17:50
159.imd
13 листопада 2017 17:50
Досвід 9.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід 8.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід 7.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід 6.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід 5.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід 4.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід 3.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід 2.PDF
13 листопада 2017 17:50
Досвід 1.PDF

Публічні документи

13 листопада 2017 16:19
підсумкова.zip
13 листопада 2017 16:19
кошторис.docx
13 листопада 2017 16:19
субпідряд.jpg
13 листопада 2017 16:19
договір проект.docx
13 листопада 2017 16:19
істотні умови.jpg
13 листопада 2017 16:19
Підписаний_G1117-0409-GL_tender.pdf
13 листопада 2017 16:19
п_дпис.docx
13 листопада 2017 16:19
Гарант_ї.docx
13 листопада 2017 16:19
22250037673819J0500105100000000120920172225.rtf
13 листопада 2017 16:19
1ДФ.pdf
13 листопада 2017 16:19
Статут Гранд.PDF
13 листопада 2017 16:19
Документи в_дпов_дн_сть.docx
13 листопада 2017 16:19
Досв_д2.docx
13 листопада 2017 16:19
Досв_д.docx
13 листопада 2017 16:19
Квал_ф_кац_йн_ документи.docx
13 листопада 2017 16:19
тендерна пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПАТ Хмельницьке ШБУ-56

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ ТРАНС ЛАЙН-1"

ТОВ "Гранд Дорбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56
#03448860
Переможець 27 900 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2017 09:19

Документи

22 листопада 2017 09:19
Електронний підпис
14 листопада 2017 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2017 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56
#03448860
27 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2017 09:19
Електронний підпис
14 листопада 2017 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 17:27
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 17:16
ДУ 12 Д 03-1-17.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 17:03
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 15:38
ДУ _ 11 від 11.09.2020.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 12:31
ДУ_9 від 03.02.2020.PDF зміни до договору
03 лютого 2020 12:07
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 18:04
ДУ8 03-1-17 Січові дорога.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 18:00
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 10:24
ДУ 7 03-1-17 роботи січові стрільці від 30.10.2019.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 10:24
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 10:36
ШБУ 56.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 10:10
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 18:19
ДУ Дорога.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 18:10
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 18:37
2018_4_03-1-17_12.06.2018.PDF зміни до договору
12 червня 2018 18:36
Електронний підпис укладений
14 лютого 2018 17:22
д_у 3_03 1 17_від 14.02.2018.pdf зміни до договору
14 лютого 2018 17:00
Електронний підпис укладений
07 грудня 2017 15:35
Додаткова угода 1 до договору 03-1-17.pdf зміни до договору
07 грудня 2017 15:33
Електронний підпис укладений
07 грудня 2017 15:18
Договір про закупівлю робіт укладений
07 грудня 2017 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), п. 3.3., п. 3.4., п. 11.5. Договору Сторони за взаємною згодою вирішили загальну суму Договору, що становить 27 900 000 грн. 00 коп.. зменшити на 51 904 грн. 80 коп. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: “Загальна сума цього Договору становить 27 848 095 (двадцять сім мільйонів вісімсот сорок вісім тисяч дев'яносто п'ять) грн. 20 коп., в тому числі ПДВ 4 641 349,20 грн.”. 3. Вартість робіт, що підлягають виконанню у 2017 році, що становить 1 406 212 грн. 44 коп. зменшити на 6 212 грн. 44 коп. 4. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість робіт, що підлягають виконанню у 2017 році становить 1 400 000 (один мільйон чотириста тисяч) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 233 333,33 грн.”. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 6. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 7. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 8. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін. 9. Додатками до даної угоди є договірна ціна та календарний план виконання та фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 03-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пунктів 11.1., 11.6. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили підпункт 3.1.1. Договору викласти у наступній редакції: “Роботи передбачені в п. 1.2. Договору у 2017 році не виконувалися.”. 2. Згідно рішення дев'ятнадцятої сесії Хмельницької міської ради “Про бюджет міста Хмельницького на 2018 рік” від 27.12.2017 № 8, пункт 3.1. Договору доповнити підпунктом 3.1.2. такого змісту: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 4 916 147 (чотири мільйони дев'ятсот шістнадцять тисяч сто сорок сім) грн. 20 коп., в тому числі ПДВ 819 357,87 грн.”. 3. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: “На підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій у 2018 році в розмірі 1 474 840 (один мільйон чотириста сімдесят чотири тисячі вісімсот сорок) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 245 806,67 грн.”. 4. В Розділі 14 Договору слова та цифри “ТВБВ № 10022/074 АТ «Ощадбанк» м. Волочиськ р/р 26008300783094” замінити на слова та цифри “р/р 26008300871274 в філія — Хмельницьке обласне управління АТ “Ощадбанк”, цифри “35423105053419” на цифри “35422128053419”. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 6. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 7. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 8. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять першої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік” від 11.04.2018 № 3, п. 11.2. та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році становить 4 916 147 грн. 20 коп. збільшити на 6 897 165 грн. 20 коп. та попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році, що становить 1 474 840 грн. 00 коп. збільшити на 2 069 150 грн. 00 коп. 2. Підпункт 3.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 11 813 312 (одинадцять мільйонів вісімсот тринадцять тисяч триста дванадцять) грн. 40 коп. в тому числі ПДВ.”. 3. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році в розмірі 3 543 990 (три мільйони п'ятсот сорок три тисячі дев'ятсот дев'яносто) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ.”. 4. В Розділі 14 цифри “26008300871274” замінити на цифри “26005010049402”, слова “в філія — Хмельницьке обласне управління АТ “Ощадбанк”” замінити на слова “в Акціонерному Банку “Південний””, цифри “ 315784” замінити на цифри “328209”. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 03-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять сьомої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік” від 14.12.2018 № 1, п. 11.2. та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році становить 11 813 312 грн. 40 коп. зменшити на 3 942 402 грн. 40 коп. 2. Підпункт 3.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 7 870 910 (сім мільйонів вісімсот сімдесят тисяч дев’ятсот десять) грн. 00 коп. в тому числі ПДВ.”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно, п.п. 11.2.,11.8., 11.9., Договору, та за взаємною згодою, Сторони вирішили, загальну суму Договору, що становить 27 848 095 грн. 20 коп. збільшити на 1 957 764 грн.15 коп. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: “Загальна сума цього Договору становить 29 805 859 (двадцять дев’ять мільйонів вісімсот п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять) грн. 35 коп., в тому числі ПДВ ”. 3. Підпункт 3.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 7 870 910 (сім мільйонів вісімсот сімдесят тисяч дев’ятсот десять) грн. 00 коп. в тому числі ПДВ”. 4. Підпункт 3.1.2. Договору доповнити абзацом: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 4 906 686 (чотири мільйони дев’ятсот шість тисяч шістсот вісімдесят шість) гривень 88 коп. в тому числі ПДВ”. 5. Пункт 4.1 Договору викласти в нові редакції: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на виконання робіт та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. У 2019 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 1 027 674 (один мільйон двадцять сім тисяч шістсот сімдесят чотири) грн. 00 коп. в тому числі ПДВ”. 6. Розділі 14 Договору після букв та цифр МФО 328209, доповнити словами та цифрами р/р 37124072600805 ГУДКСУ у Хмельницькій області МФО 815013. 7. В пункті 10.1. Договору цифри “31.12.2019” замінити на “31.12.2020”. 8. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 9. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 10. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 11. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-1-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2019 році (Кількісні показники та загальна сума договору залишається незмінними)
Номер договору про закупівлю: 03-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою та керуючись пп. 10.2., 11.1., 11.2., 11.3., 11.5. Договору, Сторони домовились: 1.1. Згідно з рішенням тридцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 11.12.2019 № 5 «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік», вартість виконання робіт у 2019 році, що становить 10 311 016 грн. 35 коп., зменшити на 1 267 015 грн. 26 коп. 1.1.1. Підпункт 3.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість фінансування робіт у 2019 році становить 9 044 001 (дев’ять мільйонів сорок чотири тисячі одна) грн. 09 коп., в т. ч. ПДВ”. 1.1.2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в новій редакції: “Вартість виконаних робіт становить 16 914 911 (шістнадцять мільйонів дев'ятсот чотирнадцять тисяч дев'ятсот одинадцять) грн. 09 коп., в т. ч. ПДВ”. 1.2. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: “Строк виконання робіт, при своєчасному фінансуванні в повному обсязі, становить до 31.12.2020”. 1.3. В пункті 10.1. Договору цифри “31.12.2020” замінити на цифри “31.01.2021”. 1.4. Розділ 14 Договору викласти в новій редакції: “ПІДРЯДНИК Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке шляхово-будівельне управління № 56” 29000, м. Хмельницький, вул. Західна Окружна, 1 ЄДРПОУ 03448860, р/р UA063282090000026005010049402 в ПАТ АБ “Південний”, МФО 328209, р/р 37121072703748, МФО 820172, Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, ІПН 034488622258, електронна пошта: vkv@shbu56.com.ua, тел. 66-49-66”. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою та керуючись пп. 11.1., 11.2., 11.3., 11.5. Договору, Сторони домовились: 1.1.Загальну суму договору, що становить 29 805 859 грн. 35 коп. збільшити на 528 528 грн. 88 коп. 1.1.1. Пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції: “Загальна сума цього Договору становить 30 334 388 (тридцять мільйонів триста тридцять чотири тисячі триста вісімдесят вісім) грн. 23 коп.” 1.2. Згідно з рішенням тридцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 11.12.2019 № 6 «Про бюджет міста Хмельницького на 2020 рік» та керуючись п. 3.3. Договору, вирішили: Пункт 3.1.2. Договору викласти в новій редакції: “Вартість фінансування у 2020 році становить 4 900 463 (чотири мільйони дев’ятсот тисяч чотириста шістдесят три) грн. 41 коп.” 1.3. Абзац другий пункту 4.1. Договору викласти в новій редакції: “У 2020 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 1 470 130 (один мільйон чотириста сімдесят тисяч сто тридцять) грн. 00 коп. в т.ч. ПДВ” 1.4. В розділі 14 Договору слова та цифри “р/р 35422128053419 ЗКПО 02498582 ГУДКСУ у Хмельницькій області” замінити на слова та цифри “р/р UA488201720344261007100053419 ДКСУ, м. Київ, ЄДРПОУ 02498582” слова та цифри “ р/р 37121072703748, , Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області” замінити на слова та цифри “р/р UA418201720355389072700703748 ДКСУ, м. Київ ” букви та цифри “МФО 815013, МФО 820172, МФО 328209” виключити. 2.Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо вартості фінансування у 2020 році та розміру авансу
Номер договору про закупівлю: 03-1-17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо збільшення фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 03-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Вартість Договору, що становить 30 334 388,23 гривень, зменшити на 312 650,12 гривень, вартість фінансування робіт у 2020 році, що становить 13 419 477,14 гривень, зменшити на 312 650,12 гривень. 1.1 Пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції: «Загальна сума цього Договору становить 30 021 738 (тридцять мільйонів двадцять одну тисячу сімсот тридцять вісім) гривень 11 копійок, в т.ч. ПДВ». 1.2. Підпункт 3.1.2 Договору викласти в новій редакції: «Вартість фінансування у 2020 році становить 13 106 827 (тринадцять мільйонів сто шість тисяч вісімсот двадцять сім) гривень 02 копійки, в т.ч. ПДВ». 2. Сторони, керуючись положеннями чинного законодавства та умовами Договору, прийшли до взаємної згоди про розірвання відносин по Договору № 03-1-17 про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 06.12.2017. 3. З моменту набуття чинності даної Угоди Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками. 4. Сторони досягли згоди про те, що відносини та зобов’язання за Договором № 03-1-17 про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 06.12.2017 є розірваними. 5. Цю Угоду складено українською мовою, у двох оригінальних примірниках – по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-1-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2017 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 30 021 738,11
UAH (в тому числі ПДВ 5 003 623,02 UAH)