Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з відновлення елементів благоустрою Саржиного Яру в м. Харків (капітальний ремонт) (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
45 267 952,00 UAH
UA-2017-10-26-001790-b 49899a7f04f64d458a82f99482db27b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогаль Світлана

+380577252384 ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Рогаль Світлана
+380577252384
ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2017 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2017 09:00
Початок аукціону: 14 листопада 2017 12:12
Очікувана вартість: 45 267 952,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 226 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 220000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Роботи з відновлення елементів благоустрою Саржиного Яру в м. Харків (капітальний ремонт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з відновлення елементів благоустрою Саржиного Яру в м. Харків (капітальний ремонт) (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська обл., Харків, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2017 18:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2017 18:38
Тендерна документація.doc
26 жовтня 2017 18:38
Додаток № 5.doc
26 жовтня 2017 18:38
Додаток № 1.doc
26 жовтня 2017 18:38
Додаток № 4.docx
26 жовтня 2017 18:38
Додаток № 3.docx
26 жовтня 2017 18:38
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2017 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БФ "ПРОМТЕКС" 45 265 000,00
UAH з ПДВ
44 803 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬБУС ГРУП" 45 267 952,00
UAH з ПДВ
44 813 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2017 17:36
Довідка МВС.pdf
17 листопада 2017 17:36
Довідка ЄДР.pdf
17 листопада 2017 17:36
Довідка ДФС.pdf
10 листопада 2017 19:26
Часть 1_ПП БФ ПРОМТЕКС.pdf
10 листопада 2017 19:26
Часть 2_ПП БФ ПРОМТЕКС.pdf
10 листопада 2017 19:26
стаття 17.pdf
10 листопада 2017 19:26
Статут.pdf
10 листопада 2017 19:26
Аналогичный договор3.pdf
10 листопада 2017 19:26
Аналогичный договор1.pdf
10 листопада 2017 19:26
Аналогичный договор2.pdf
10 листопада 2017 19:26
G3614.17.pdf
10 листопада 2017 19:26
G3614.17.pdf.(2).P7S
10 листопада 2017 19:26
G3614.17.pdf.(1).P7S

Публічні документи

12 листопада 2017 16:47
Статут Альбус Груп.pdf
12 листопада 2017 16:47
Опис предмету.pdf
12 листопада 2017 16:47
Дов. захист довкілля.pdf
12 листопада 2017 16:47
Тех.специфікація.pdf
12 листопада 2017 16:47
Самостійне виконання робіт.pdf
12 листопада 2017 16:47
Погодження ст.5 ЗУ.pdf
12 листопада 2017 16:47
Підтвердження повноважень.pdf
12 листопада 2017 16:47
Листи-погодження.pdf
12 листопада 2017 16:47
Копія договору 1562.pdf
12 листопада 2017 16:47
Довідки ст.17.pdf
12 листопада 2017 16:47
Довідки ненадання.pdf
12 листопада 2017 16:47
Довідки мат.тех база.pdf
12 листопада 2017 16:47
Довідки з банку.pdf
12 листопада 2017 16:47
Довідка аналог.договір.pdf
12 листопада 2017 16:47
Дов. служба 1562.pdf
12 листопада 2017 16:47
Дов. наявність працівників.pdf
12 листопада 2017 16:47
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БФ "ПРОМТЕКС"

ТОВ "АЛЬБУС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БФ "ПРОМТЕКС"
#24340261
Переможець 44 803 780,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2017 17:12

Документи

16 листопада 2017 17:11
Електронний підпис
14 листопада 2017 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2017 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БФ "ПРОМТЕКС"
#24340261
44 803 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2017 17:11
Електронний підпис
14 листопада 2017 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2018 15:58
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2018 15:52
Договірна ціна 2017-2018 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2018 15:51
Договірна ціна 2018 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2018 15:51
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2018 15:51
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2018 16:38
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
20 лютого 2018 16:38
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2018 11:09
Договірна ціна 2017-2019 (1).zip зміни до договору
16 лютого 2018 11:08
Договірна ціна 2018 (1) (1).pdf зміни до договору
16 лютого 2018 11:08
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
16 лютого 2018 11:08
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2017 17:29
Договірна ціна (2) (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 17:29
Додаткова угода № 2 (1) (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 17:29
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2017 22:53
Договірна ціна 2017-2019 (1) (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2017 22:53
Договірна ціна 2017 (1) (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2017 22:53
Додаткова угода (1) (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2017 22:53
Договірна ціна 2017-2019.pdf укладений
30 листопада 2017 22:24
Договірна ціна 2017.pdf укладений
30 листопада 2017 22:24
Додаткова угода.pdf укладений
30 листопада 2017 22:24
Електронний підпис укладений
30 листопада 2017 22:05
Договірна ціна 2017-2019.pdf укладений
30 листопада 2017 22:04
Договірна ціна 2017.pdf укладений
30 листопада 2017 22:04
Договір.pdf укладений
30 листопада 2017 22:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 40 175 906 грн. 96 коп. (сорок мільйонів сто сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот шість грн. 96 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 6 695 984 грн. 49 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів міського бюджету складає 14 003 231 грн. 03 коп. (чотирнадцять мільйонів три тисячі двісті тридцять одна грн. 03 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 333 871 грн. 84 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 4. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 1167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1167
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів міського бюджету складає 9 510 811 грн. 58 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот десять тисяч вісімсот одинадцять грн. 58 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 585 135 грн. 26 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).».
Номер договору про закупівлю: 1167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1167
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 39 241 581 грн. 58 коп. (тридцять дев’ять мільйонів двісті сорок одна тисяча п’ятсот вісімдесят одна грн. 58 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 6 540 263 грн. 59 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів міського бюджету складає 9 510 811 грн. 58 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот десять тисяч вісімсот одинадцять грн. 58 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 585 135 грн. 26 коп. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 26 726 102 грн. 04 коп. (двадцять шість мільйонів сімсот двадцять шість тисяч сто дві грн. 04 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 4 454 350 грн. 34 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 8).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 9).». 4. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р 35420134036044 в ГУДКСУ в Харківській області МФО 851011 ПІДРЯДНИК: Приватне підприємство «Будівельна фірма «ПРОМТЕКС» ЄДРПОУ 24340261 61166, м. Харків, вул. Бакуліна, буд. 11, пов. 5, кімн. 8 (057) 714-44-40 р/р 26006015085401 ПАТ «Альфа-Банк» у м. Києві МФО 300346 ІПН 243402620303».
Номер договору про закупівлю: 1167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1167
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 10).».
Номер договору про закупівлю: 1167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1167
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2017 - 2018 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 14 165 461 грн. 32 коп. (чотирнадцять мільйонів сто шістдесят п'ять тисяч чотириста шістдесят одна грн. 32 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 2 360 910 грн. 22 коп.». 3. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів міського бюджету складає 9 510 811 грн. 58 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот десять тисяч вісімсот одинадцять грн. 58 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 585 135 грн. 26 коп. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 4 654 649 грн. 74 коп. (чотири мільйони шістсот п'ятдесят чотири тисячі шістсот сорок дев'ять грн. 74 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 775 774 грн. 96 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 11).». 4. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 12).». 5. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2018р. Період виконання робіт: листопад 2017р.– грудень 2018р.». 6. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2018 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 7. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 1167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1167
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 14 165 461,32
UAH з ПДВ