Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери
Очікувана вартість
505 000,00 UAH
UA-2017-10-26-001423-c fb93e9c29e9e48969f8a404d1427f846
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Светлана Касьянова

+380671921564
+380567135966
+380563711123
dopmpc@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕТОДИЧНИЙ ПСИХОЛОГО-МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 20267596
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, Паторжинського 13А
Контактна особа: Светлана Касьянова
+380671921564,+380567135966,+380563711123
dopmpc@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2017 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2017 10:00
Початок аукціону: 14 листопада 2017 15:44
Очікувана вартість: 505 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Сервери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Паторжинського, 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2017
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2017 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2017 14:14
ТД на закупівлю серверів.doc
26 жовтня 2017 14:14
Проект догогвору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно технічних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 27 жовтня 2017 11:47
Дата відповіді: 30 жовтня 2017 14:44
Шановний Замовнику, ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ містять наступну вимогу: "Встановлено не менше одного 10-ядерного CPU, з тактовою частотою 2.6GHz, 25MB кеш-пам’яті третього рівня". Проте, жодного процесору, який відповідав би цій вимозї, не існує. Є 10-ядерний процесор Intel E5-2640 v4 з базовою тактовою частотою 2,4 ГГЦ та 25 МБ кеша та 14-ядерний процесор Intel E5-2690 v4 з базовою тактовою частотою 2,6 ГГЦ та 35 МБ кеша. Який з них ви маєте на увазі? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 5 «Технічні вимоги» базується виключно з урахуванням ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" та не порушує принципи здійснення закупівель.
В тендерній документації опрацьовані технічні параметри, що дозволяють реалізувати принцип здійснення закупівель (ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі») - максимальна економія та ефективність, з урахуванням необхідних функціональних потреб.
Вимога до процесору має деякі технологічні умови, так під цей опис підпадає процесор Е5-2660 v3.
Стосовно технічних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 27 жовтня 2017 11:52
Дата відповіді: 30 жовтня 2017 14:46
Шановний Замовнику, ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі містять наступну вимогу: "Сім системних вентиляторів з резервуванням за схемою N+1". Одночасно Ви вказуєте наявність одного процесору. Проте сім - це максимальна кількість вентиляторів, які встановлюються лише до двопроцесорної конфігурації. Тому прошу викласти зазначену вимогу в редакації "Охолодження - До Семи системних вентиляторів з резервуванням за схемою N+1". Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 5 «Технічні вимоги» базується виключно з урахуванням ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" та не порушує принципи здійснення закупівель.
В тендерній документації опрацьовані технічні параметри, що дозволяють реалізувати принцип здійснення закупівель (ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі») - максимальна економія та ефективність, з урахуванням необхідних функціональних потреб.
Вимога до кількості системних вентиляторів обумовлена наступним етапом по можливій модернізації за рахунок вже існуючого обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-26-001423-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 27 жовтня 2017 12:01
Стосовно технічних характеристи предмета закупівлі
Шановний Замовнику, ч. 3 ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ДОДАТОК 5
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ містить таку вимогу: "Для монтажу в стійку 19 дюймів, висотою не більше ніж - 1U, глибина розміщення у стойці не глибше 24 дюйма". Дана характеристика властива моделі серверу одног виробника - Dell, позбавляє можливості постачання моделей серверів інших виробників, тому є антиконкурентною та дискримінаційною вимогою. З метою відповідності вимогам Закону прошу видалити фразу "глибина розміщення у стойці не глибше 24 дюйма". Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2017 14:52
Додаток 5 «Технічні вимоги» базується виключно з урахуванням ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" та не порушує принципи здійснення закупівель. В тендерній документації опрацьовані технічні параметри, що дозволяють реалізувати принцип здійснення закупівель (ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі») - максимальна економія та ефективність, з урахуванням необхідних функціональних потреб.
Вимога до розміру серверу обумовлена браком місця та необхідністю монтажу у стійку глибина якої становить 600 мм.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2017 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕРНА" 496 881,00
UAH з ПДВ
495 590,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЦЮЦЮПА ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" 503 328,00
UAH з ПДВ
496 285,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2017 15:49
Довідка про несудимість.pdf
21 листопада 2017 15:49
Довідка з ПДВ.pdf
13 листопада 2017 09:22
Авторизація ДеллЄМС - ВЕРНА.pdf
13 листопада 2017 09:22
Реєстр. документи.rar
13 листопада 2017 09:22
Реквізити ВЕРНА .pdf
13 листопада 2017 09:22
Наказ на директора.pdf
13 листопада 2017 09:22
Кваліфікація ВЕРНА .pdf
13 листопада 2017 09:22
Технічна відповідність.pdf
13 листопада 2017 09:22
Цінова пропозиція .pdf

Публічні документи

11 листопада 2017 09:53
Цiнова пропозиція.pdf
11 листопада 2017 09:53
Виписка, Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕРНА"

ФОП "ЦЮЦЮПА ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕРНА"
#24284031
Переможець 495 590,40
UAH з ПДВ
17 листопада 2017 15:06

Документи

17 листопада 2017 15:06
Електронний підпис
14 листопада 2017 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2017 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕРНА"
#24284031
495 590,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2017 15:06
Електронний підпис
14 листопада 2017 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 11:06
Звіт про вик. договору.doc укладений
26 грудня 2017 09:36
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2017 09:36
Повідомлення зміни2.doc зміни до договору
08 грудня 2017 09:27
додаткова угода №2.PDF зміни до договору
08 грудня 2017 09:27
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2017 16:09
Повідомлення зміни.doc зміни до договору
06 грудня 2017 16:06
додаткова угода.PDF зміни до договору
06 грудня 2017 16:06
Електронний підпис укладений
06 грудня 2017 15:29
договор.PDF укладений
06 грудня 2017 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено специфікацію на закупівлю серверів (додаток 1 до договору №30112017/ОЮМ від 06.12.2017р.) та технічні характеристики(додаток 2 до договору №30112017/ОЮМ від 06.12.2017)
Номер договору про закупівлю: 30112017/ОЮМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 30112017/ОЮМ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 30112017/ОЮМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 30112017/ОЮМ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 495 590,40
UAH з ПДВ