Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3314 (33141000-0) – Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (шприци та системи).
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2017-10-26-000391-b ● 2b7eb3a69a8b4ec79af8fd482c6f44f8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр" Голосіївського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 25695724 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59 А |
Контактна особа: |
Голота Леся Сергіївна 380442579452 kdcgolos_fin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2017 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2017 12:25 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
3314 (33141000-0) – Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (шприци та системи).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43220 штуки
3314 (33141000-0) – Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (шприци та системи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київ, Київ, проспект Голосіївський, 59А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2017
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2017 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2017 10:58 |
Додаток №5 (інформація про учасника).docx | |
26 жовтня 2017 10:58 |
Додаток №4 (щодо захисту персональних даних).docx | |
26 жовтня 2017 10:58 |
Додаток №3 (проект договору).docx | |
26 жовтня 2017 10:57 |
Додаток №2 (технічні та якісні характеристики).docx | |
26 жовтня 2017 10:57 |
Додаток №1 (тендерна пропозиція).docx | |
26 жовтня 2017 10:57 |
ТД шприци.docx |
26 жовтня 2017 11:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 жовтня 2017 10:58 |
Додаток №5 (інформація про учасника).docx
|
||||||
26 жовтня 2017 10:58 |
Додаток №4 (щодо захисту персональних даних).docx
|
||||||
26 жовтня 2017 10:58 |
Додаток №3 (проект договору).docx
|
||||||
26 жовтня 2017 10:57 |
Додаток №2 (технічні та якісні характеристики).docx
|
||||||
26 жовтня 2017 10:57 |
Додаток №1 (тендерна пропозиція).docx
|
||||||
26 жовтня 2017 10:57 |
ТД шприци.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-26-000391-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 03 листопада 2017 11:22
Вимога щодо поділу лоту
Комунальному некомерційному підприємству «Консультативно - діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва
проспект Голосіївський, 59 – А
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1603282, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-26-000391-b)
14.11.2017 року відбудеться аукціон відкритих торгах із закупівлі: За кодом CPV за ДК021: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з/п Найменування Од. вим Кіл-ть
1 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (Луер сліп) шт. 2950
2 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 10,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,8х38мм) шт. 5000
3 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 2,0 мл, (двокомпонентний, з голкою 0,6 х 25мм) шт. 10000
4 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 5,0 мл, (двокомпонентний, з голкою 0,7х38 мм) шт. 10000
5 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 10,0 мл, (трьохкомпонентний, з голкою 0,6х32 мм та 0,8х38 мм) шт. 3000
6 Шприц одноразового використання 50 мл (катетерний тип) шт. 150
7 Шприц одноразового використання 100 мл (катетерний тип) шт. 100
8 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), з голкою 1,0 мл, (трьохкомпонентний, з голкою 0,45 х 13 мм) шт. 7000
9 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), з голкою 5,0 мл, (трьохкомпонентний, з двома голками 0,6х32 мм та 0,7х38мм) шт. 5000
10 Одноразова система для переливання інфузійних розчинів (2-ходові) шт. 10
11 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку шт. 10
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (Луер сліп) шт. 2950
Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 10,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,8х38мм) шт. 5000
Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 2,0 мл, (двокомпонентний, з голкою 0,6 х 25мм) шт. 10000
Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 5,0 мл, (двокомпонентний, з голкою 0,7х38 мм) шт. 10000
Шприц одноразового використання 50 мл (катетерний тип) шт. 150
Шприц одноразового використання 100 мл (катетерний тип) шт. 100
(які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1603282, номер тендеру у UA-2017-10-26-000391-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
проспект Голосіївський, 59 – А
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1603282, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-26-000391-b)
14.11.2017 року відбудеться аукціон відкритих торгах із закупівлі: За кодом CPV за ДК021: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з/п Найменування Од. вим Кіл-ть
1 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (Луер сліп) шт. 2950
2 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 10,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,8х38мм) шт. 5000
3 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 2,0 мл, (двокомпонентний, з голкою 0,6 х 25мм) шт. 10000
4 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 5,0 мл, (двокомпонентний, з голкою 0,7х38 мм) шт. 10000
5 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 10,0 мл, (трьохкомпонентний, з голкою 0,6х32 мм та 0,8х38 мм) шт. 3000
6 Шприц одноразового використання 50 мл (катетерний тип) шт. 150
7 Шприц одноразового використання 100 мл (катетерний тип) шт. 100
8 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), з голкою 1,0 мл, (трьохкомпонентний, з голкою 0,45 х 13 мм) шт. 7000
9 Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), з голкою 5,0 мл, (трьохкомпонентний, з двома голками 0,6х32 мм та 0,7х38мм) шт. 5000
10 Одноразова система для переливання інфузійних розчинів (2-ходові) шт. 10
11 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку шт. 10
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (Луер сліп) шт. 2950
Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 10,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,8х38мм) шт. 5000
Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 2,0 мл, (двокомпонентний, з голкою 0,6 х 25мм) шт. 10000
Шприц ін’єкційний одноразового використання (луер сліп), 5,0 мл, (двокомпонентний, з голкою 0,7х38 мм) шт. 10000
Шприц одноразового використання 50 мл (катетерний тип) шт. 150
Шприц одноразового використання 100 мл (катетерний тип) шт. 100
(які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1603282, номер тендеру у UA-2017-10-26-000391-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 листопада 2017 16:21
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Консультативно - діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва (далі – Комітет) розглянув Вашу вимогу від 03.11.2017 №1376 та повідомляє, що предмет даної закупівлі визначено згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару.
Порядком №454 передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів.
Виходячи із вищевикладеного, поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника.
При прийнятті рішення про проведення такої процедури закупівлі товарів Комітет не вбачав підстав для поділу предмета закупівлі на лоти, оскільки всі передбачені даною процедурою закупівлі товари відносяться до виробів медичного призначення та об’єднані в єдину процедуру закупівлі за цільовим призначенням.
Розгорнути
Згорнути
Порядком №454 передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів.
Виходячи із вищевикладеного, поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника.
При прийнятті рішення про проведення такої процедури закупівлі товарів Комітет не вбачав підстав для поділу предмета закупівлі на лоти, оскільки всі передбачені даною процедурою закупівлі товари відносяться до виробів медичного призначення та об’єднані в єдину процедуру закупівлі за цільовим призначенням.
Поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника.
При прийнятті рішення про проведення такої процедури закупівлі товарів Комітет не вбачав підстав для поділу предмета закупівлі на лоти, оскільки всі передбачені даною процедурою закупівлі товари відносяться до виробів медичного призначення та об’єднані в єдину процедуру закупівлі за цільовим призначенням
При прийнятті рішення про проведення такої процедури закупівлі товарів Комітет не вбачав підстав для поділу предмета закупівлі на лоти, оскільки всі передбачені даною процедурою закупівлі товари відносяться до виробів медичного призначення та об’єднані в єдину процедуру закупівлі за цільовим призначенням
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЗАМЕД" #41108647 |
Переможець |
99 580,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2017 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2017 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2017 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2017 17:39
|
Договір № 55М від 06.12.17 (шприци та системи).pdf | укладений |
06 грудня 2017 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2017 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2017 17:34
|
повідомлення про намір укласти договір (шприци та системи).pdf | укладений |
20 листопада 2017 17:33
|