Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс протизсувних заходів для укріплення Дніпровського схилу біля Пішохідного мосту (2 зсувний цирк) у Печерському районі м. Києва
Очікувана вартість
41 886 000,00 UAH
UA-2017-10-25-001887-b e4063e81e214420694aea607fbee670a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2017 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2017 18:00
Початок аукціону: 13 листопада 2017 12:23
Очікувана вартість: 41 886 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 886,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001, м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net.. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)]. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: обсяг відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7). Кошти місцевого бюджету. Місце виконання робіт: Дніпровський схил біля Пішохідного мосту (2 зсувний цирк) у Печерському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Комплекс протизсувних заходів для укріплення Дніпровського схилу біля Пішохідного мосту (2 зсувний цирк) у Печерському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, Дніпровський схил біля Пішохідного мосту (2 зсувний цирк) у Печерському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2017 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2017 18:23
Тендерна документація Пішохідний міст.doc
25 жовтня 2017 18:23
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2017 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД" 41 135 264,27
UAH з ПДВ
34 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Олександрія Кепітал 39 056 204,89
UAH з ПДВ
37 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТБУД" 41 865 803,28
UAH з ПДВ
41 865 803,28
UAH з ПДВ
Документи
ПП СПЕЦВИСОТБУД 2006 41 880 150,78
UAH з ПДВ
41 880 150,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ СОЛЮШЕН ЛТД" 41 885 900,00
UAH з ПДВ
41 885 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2017 15:33
6. Реєстр документів.pdf
10 листопада 2017 15:33
5.Інші документи 2.rar
10 листопада 2017 15:33
5.Інші документи 1.rar
10 листопада 2017 15:33
4.Технічна частина 3.rar
10 листопада 2017 15:33
4.Технічна частина 2.rar
10 листопада 2017 15:33
4.Технічна частина 1.rar
10 листопада 2017 15:33
5.Кваліфікація 5.rar
10 листопада 2017 15:33
4.Кваліфікація 4.rar
10 листопада 2017 15:33
3.Кваліфікація 3.rar
10 листопада 2017 15:33
2.Кваліфікація 2.rar
10 листопада 2017 15:33
2.Кваліфікація 1.rar
10 листопада 2017 15:33
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 листопада 2017 17:47
12.інформаційна модель.rar
10 листопада 2017 17:47
11. Кошторисна документація.pdf
10 листопада 2017 17:47
9. Субпідрядники.pdf
10 листопада 2017 17:47
8. Проект Договору.pdf
10 листопада 2017 17:47
7. Довідки ст. 17 Закону.pdf
10 листопада 2017 17:47
5. Договора.pdf
10 листопада 2017 17:47
4. Працівники.pdf
10 листопада 2017 17:47
3. Обладнання.pdf
10 листопада 2017 17:47
2. Відомості про Учасника.pdf
10 листопада 2017 17:47
1. Тендерна пропозиція.pdf
10 листопада 2017 17:47
Реєстр.pdf

Публічні документи

09 листопада 2017 16:37
Реєстр документів.pdf
09 листопада 2017 16:37
9. Лист-гарантія про санкції.pdf
09 листопада 2017 16:37
7. Лист-зобовязання.pdf
09 листопада 2017 16:36
5.7. r 234 ДЦ_ДЦ3 Договірна ціна.pdf
09 листопада 2017 16:36
234.imd
09 листопада 2017 16:36
5.2. Лист-гарантія.pdf
09 листопада 2017 16:36
5.1. Заробітна плата.pdf
09 листопада 2017 16:36
4.9. Довідка ч.2 ст.17.pdf
09 листопада 2017 16:36
4.8. Довідка п.10 ч.1.pdf
09 листопада 2017 16:36
4.7. Довідка п.9 ч.1.pdf
09 листопада 2017 16:36
4.6. Довідка п.8 ч.1.pdf
09 листопада 2017 16:36
4.5. Довідка п.6 ч.1.pdf
09 листопада 2017 16:36
4.4. Довідка п.5 ч.1.pdf
09 листопада 2017 16:36
4.3. Довідка п.4 ч.1.pdf
09 листопада 2017 16:36
4.2. Довідка п3. ч.1 ст17.pdf
09 листопада 2017 16:36
4.1. Довідка п.2 ч.1 с.17.pdf
09 листопада 2017 16:36
3.10. Ліцензія.pdf
09 листопада 2017 16:36
3.8. Фін звіт.pdf
09 листопада 2017 16:36
3.6. Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2017 16:36
3.4. Статут.pdf
09 листопада 2017 16:36
3.3. Наказ на директора.pdf
09 листопада 2017 16:36
3.2.Відомості про керівника.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.17. КБ-3 Златоустівська.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.17. ДУ до договору Альянс.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.17. Договір Альянс.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.15. Накази.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.14. Накази.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.13. Дозвіл 2345.15.32.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.13. Дозвіл 834.16.32.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.13. Дозвіл 833.16.32.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.11.Посвідчення Міняйло.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.11.Посвідчення - Електрик.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.11. Посвідчення робітників.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.9. Інвентарні картки.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.8. Лист-відгук.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.5. Договір АВК.pdf
09 листопада 2017 16:27
2.4. Ліцензія АВК.pdf
09 листопада 2017 16:22
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 листопада 2017 16:35
уставные документы.pdf
09 листопада 2017 16:35
фин отчет.pdf
09 листопада 2017 16:35
матер техн база.pdf
09 листопада 2017 16:34
обладнання.pdf
09 листопада 2017 16:34
Посвид2.pdf
09 листопада 2017 16:34
склад облад.pdf
09 листопада 2017 16:34
склад.pdf
09 листопада 2017 16:34
Статут.pdf
09 листопада 2017 16:34
аналог догов.pdf
09 листопада 2017 16:34
витяг протокол.pdf
09 листопада 2017 16:34
довiдки всi.pdf
09 листопада 2017 16:34
довид к фин отчету.pdf
09 листопада 2017 16:34
довидки банк.pdf
09 листопада 2017 16:34
Кадры.pdf
09 листопада 2017 16:34
Скан 09.11.17 14_52.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД"

ТОВ Олександрія Кепітал

ТОВ "ГАРАНТБУД"

ПП СПЕЦВИСОТБУД 2006

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ СОЛЮШЕН ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД"
#39286780
Відхилено 34 500 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2017 17:55
ТОВ Олександрія Кепітал
#39265954
Відхилено 37 999 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2017 18:45
ТОВ "ГАРАНТБУД"
#01514698
Переможець 41 865 803,28
UAH з ПДВ
27 листопада 2017 18:11

Документи

24 листопада 2017 18:42
Електронний підпис
24 листопада 2017 18:31
ПРОТОКОЛ № 181 ВІД 24.11.2017.pdf
24 листопада 2017 18:31
ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ № 2.pdf
21 листопада 2017 17:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2017 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТБУД"
#01514698
41 865 803,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:36
Звіт про виконання договору Пішохідний міст дог № 27-КТ від 14.12.2017.pdf укладений
28 грудня 2019 13:26
Додаткова угода №9 від 27.12.2019 до дог. №27-КТ від 14.12.2017.pdf укладений
27 грудня 2019 18:00
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 14:37
додаткова угода № 8 від 15.08.2019 до дог 27-КТ.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 14:36
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 11:59
додаткова угода 7 від 19.06.2019 до дог 27-КТ Пішохідний міст.pdf зміни до договору
19 червня 2019 11:58
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2019 11:08
додаткова угода 6 від 14.05.2019 до дог 27-КТ Пішохідний міст.pdf зміни до договору
14 травня 2019 11:02
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2019 15:29
додаткова_угода_5_вiд_04.03.2019_до_дог_27-КТ_Пiшохідний_мiст.pdf зміни до договору
06 березня 2019 15:22
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2019 16:52
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2019 16:50
додаткова_угода_5_вiд_04.03.2019_до_дог_27-КТ_Пiшохідний_мiст.pdf зміни до договору
04 березня 2019 16:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:13
Додаткова угода № 4 від 28.12.2018 до договору № 27-КТ від 14.12.2017.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:13
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 15:48
Додаткова угода № 3 від 30.11.18 до договору № 27-КТ від 14.12.17.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 15:47
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2018 10:41
додаткова угода 2 від 05.06.2018 до дог 27-КТ (цирк).pdf зміни до договору
06 червня 2018 10:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 20:38
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 20:36
Додаткова угода № 1 до Договору № 27-кт від 14.12.17.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 20:35
Додаткова угода № 1 до Договору № 27-кт від 14.12.17.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 20:33
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2017 16:28
Договір № 27-кт Пішохідний міст від 14.12.2017 (зкоригований).pdf зміни до договору
15 грудня 2017 16:23
Витяг з протоколу про техпомилку.pdf зміни до договору
15 грудня 2017 16:23
Електронний підпис укладений
14 грудня 2017 16:02
Договір № 27-кт Пішохідний міст.pdf укладений
14 грудня 2017 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з допущенням технічної помилки, Замовник оприлюднює Договір № 27-КТ від 14.12.2017 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 27-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закінченням бюджетного періоду у 2017 році в порядку та на умовах визначених цим договором Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: внести зміни у Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору виклавши п. 4.6 Договору в такій редакції: «4.6. Розрахунки за виконані роботи буде здійснено Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 41 865 803,28 грн. (сорок один мільйон вісімсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот три грн. 28 коп.) в тому числі ПДВ – 6 977 633,88 грн., відповідно до вимог ст.. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника
Номер договору про закупівлю: 27-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, виклавши п.п. 4.6, 4.7., 4.8. Договору в такій редакції: «4.6. Розрахунки за виконанні роботи у 2018 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 41 865 803,28 грн. (сорок один мільйон вісімсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот три грн. 28 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 6 977 633,88 грн. «4.7. Замовник має право надати Підряднику аванс на строк не більше трьох місяців (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 та від 27.12.2001 №1764), у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, що складає 12 559 740,98 грн. (дванадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот сорок грн. 98 коп.) , в т.ч. ПДВ 20% - 2 093 290,16 грн.» «4.8. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт обладнання, матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченню граничного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт, або повернуті Замовнику.» 2. Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який є невід’ємною його частиною. 3. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, виклавши реквізити Замовника в наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» 01601, м.Київ, вул. В.Житомирська,15-А р/р 35449163081629 в ГУ ДКСУ у м.Києві, Код банку 820019 ЄДРПОУ 37932233 ІПН № 379322326594 Свідоцтво ПДВ №200106459 тел. (044) 235-71-05 Директор ________________ /Я.В. Мусієнко/ Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 27-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в Розділ 4 "Поряок розрахунків" договору відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки
Номер договору про закупівлю: 27-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в у Договір, а саме: - в Розділ 2 "Строки виконання робіт"; - в Розділ 4 "Порядок розрахунків"; - в Розділ 17 "Інші умови договору"; - в Додаток №2. . Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 28.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 27-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли до згоди внести зміни у Договір, а саме: - в Розділ 4 "Порядок розрахунків"; - в Розділ 5 "Права та обов’язки сторін"; - в Розділ 14 "Відповідальність сторін з-а порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів»"; - в Додаток №2 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 27-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з допущенням технічної помилки, Замовник повторно оприлюднює Додаткову угоду № 5 від 04.03.2019 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 27-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із внесенням змін до Програми економічного і соціальногорозвитку м.Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 4 "Порядок розрахунків". Також Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку Договору №2, який є невід’ємними його частиною. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 6 від 14.05.2019р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 27-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни у Розділ 18 "Адреси та підписи Сторін" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 7 від 19.06.2019 року
Номер договору про закупівлю: 27-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ, тендерної пропозиції, не змінюється та складає: 41 865 803,28 грн. (сорок один мільйон вісімсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот три грн. 28 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 6 977 633,88 грн. (шість мільйонів дев’ятсот сімдесят сім тисяч шістсот тридцять три грн. 88 коп.).». 2. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 8 від 15.08.2019 року, що додається
Номер договору про закупівлю: 27-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2017 — 28 грудня 2019
Сума оплати за договором: 29 631 600,87
UAH (в тому числі ПДВ 4 938 600,14 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з необхідністю виконання додаткових обсягів робіт, які були виявлені під час проведення будівельних робіт та відповідно не були враховані проектною документацією.