Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція контактної мережі на перехресті вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павлова
Очікувана вартість
3 607 155,60 UAH
UA-2017-10-25-001852-b e292e04ca99247f880e8b6410372577f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куколь Олександр Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Куколь Олександр Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2017 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2017 11:00
Початок аукціону: 13 листопада 2017 13:21
Очікувана вартість: 3 607 155,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 035,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція контактної мережі на перехресті вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61146, Україна, Харківська область, Харків, на перехресті вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павлова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2017 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" 3 597 821,02
UAH з ПДВ
3 597 821,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ" 3 605 200,00
UAH з ПДВ
3 605 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2017 18:12
довідка несудимість.PDF
24 листопада 2017 18:12
Ліцензія.pdf
24 листопада 2017 18:09
Довідка ДФС.pdf
09 листопада 2017 20:29
технічна специфікація.pdf
09 листопада 2017 20:29
стаття 16.pdf
09 листопада 2017 20:29
форма загальні відомості.pdf
09 листопада 2017 20:27
реєстр документів (1).pdf
09 листопада 2017 20:26
тендерна пропозиція (1).pdf
09 листопада 2017 20:21
стаття 17.pdf
09 листопада 2017 20:20
проект договору.pdf
09 листопада 2017 20:14
статут (1).pdf
09 листопада 2017 20:14
лицензия.pdf

Публічні документи

09 листопада 2017 19:06
1.Реєстр.jpg
09 листопада 2017 19:06
2.Пропозиція.jpg
09 листопада 2017 19:06
4.Копія Витягу з реєстру ПДВ.jpg
09 листопада 2017 19:06
5.Копія Статуту.pdf
09 листопада 2017 19:06
8.Ліцензія Товариства.pdf
09 листопада 2017 19:06
10.Лист про працівників.jpg
09 листопада 2017 19:06
13.Довідка про банкрутство.jpg
09 листопада 2017 19:06
22.Технічна специфікація.pdf
09 листопада 2017 19:06
24.Довідка про зміни.jpg
09 листопада 2017 19:06
25.Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
Переможець 3 597 821,02
UAH з ПДВ
20 листопада 2017 15:58

Документи

20 листопада 2017 15:56
Електронний підпис
20 листопада 2017 15:44
сканирование0001.pdf
20 листопада 2017 15:44
сканирование.pdf
13 листопада 2017 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2017 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
3 597 821,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2017 15:56
Електронний підпис
20 листопада 2017 15:44
сканирование0001.pdf
20 листопада 2017 15:44
сканирование.pdf
13 листопада 2017 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2024 11:33
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:30
сканирование0010.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:29
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:11
сканирование0009.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 12:18
сканирование0014.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 12:49
сканирование.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 12:46
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 17:15
сканирование0018.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 17:14
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 16:05
сканирование0010.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 16:02
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 17:22
сканирование0063.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 17:20
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2018 12:47
сканирование0001.pdf зміни до договору
15 травня 2018 12:44
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2018 10:52
сканирование.pdf зміни до договору
12 березня 2018 10:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 14:23
сканирование.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 14:21
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2017 11:48
сканирование.pdf зміни до договору
18 грудня 2017 11:38
Електронний підпис укладений
08 грудня 2017 09:34
сканирование0006.pdf укладений
08 грудня 2017 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення календарного плану у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування у 2017 році
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №7 14. Сума договору після внесення змін: 3 597 821.02 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №8 14. Сума договору після внесення змін: 3 597 821.02 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №9 14. Сума договору після внесення змін: 3 597 821.02 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору і строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2017 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 711 004,46
UAH (в тому числі ПДВ 118 500,74 UAH)