Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3)
Miscellaneous food products and dried goods (15890000-3)
Очікувана вартість
9 195 760,00 UAH
UA-2017-10-25-001766-c 54bc304ca1f443bc93ad2dea6b461768
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гончарова

+380444547422 a.honcharova@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження: 03168, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа: Алла Гончарова
+380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 жовтня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2017 18:00
Очікувана вартість: 9 195 760,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 275 872,80 UAH
Publication date: 25 жовтня 2017 15:23
Enquiries until: 03 листопада 2017 18:00
Time limit for receipt of tenders: 08 листопада 2017 18:00

Information

Estimated total value: 9 195 760 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
До уваги учасників! Під час отримання електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, виданого банком, оскільки мають місце випадки, де після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія є недійсною через відсутність ЕЦП. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, виданої банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

03 листопада 2017 14:29
Електронний цифровий підпис
03 листопада 2017 14:26
Оголошення 03.11.doc
03 листопада 2017 14:26
Зміни 03.11.doc
25 жовтня 2017 15:23
5. Договір пайки правки 05.10 ДПНП.DOC
25 жовтня 2017 15:23
Додатки.doc
25 жовтня 2017 15:23
ЮД гарантії.docx
03 листопада 2017 14:29
Електронний цифровий підпис
31 жовтня 2017 14:48
Електронний цифровий підпис
25 жовтня 2017 15:27
Електронний цифровий підпис
03 листопада 2017 14:26
Оголошення 03.11.doc
31 жовтня 2017 14:48
Оголошення 31.10.doc
25 жовтня 2017 15:23
Оголошення 10.10.doc
03 листопада 2017 14:26
Зміни 03.11.doc
31 жовтня 2017 14:48
Зміни 31.10.doc
25 жовтня 2017 15:23
5. Договір пайки правки 05.10 ДПНП.DOC
25 жовтня 2017 15:23
Додатки.doc
25 жовтня 2017 15:23
ЮД гарантії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліф.кртерії
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:52
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:32
Пунктом 12.1. зазначено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен відповідати наступним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Розділом 12 зазначена інформація та спосіб підтвердження відповідності учасників лише установленому критерію щодо виконання аналогічного договору. Інформація щодо способу підтвердження відповідності першим двом кваліфікаційним критеріях в Оголошенні відсутня. Чи потрібно надавати підтверджуючі документи щодо наявності обладнання (приміщення, автотранспорт и т.д.) та працівників (трудові, дипломи)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження вимог пункту не потрібно надавати підтверджуючі документи щодо наявності обладнання (приміщення, автотранспорт и т.д.) та працівників (трудові, дипломи).
сухпайки
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:52
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:37
Підпунктом 6.4 пункту 12.3 вимагається надання документів, що підтверджують якість комплектувальних складових, які входять до складу повсякденних наборів сухих продуктів. З урахуванням того, що предметом закупівлі є добові польові набори продуктів, а не повсякденні набори сухих продуктів, просимо внести відповідні зміни до Оголошення.
Відповідь: В підпунктах 6.4, 6.5 пункту 12.3 та у пункті 16 Оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі Продуктів харчування та сушених продуктів різних (15890000-3) необхідно надавати документи на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника на ДОБОВІ ПОЛЬОВІ НАБОРИ ПРОДУКТІВ (ДПНП).
висновки СЕС
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:53
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:38
Підпунктом 6.5 пункту 12.3 вимагається надання сканованих висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або копії звітів за результатами санітарно-гігієнічної оцінки на комплектувальні складові, які входять до складу повсякденних наборів сухих продуктів. Відповідно до ст. 3 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» № 247 від 09.10.2000 р. Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Згідно зі ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» сфера дії Положення цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, предметом закупівлі є добові польові набори продуктів, а не повсякденні набори сухих продуктів. З урахуванням викладеного, просимо внести зміни до Оголошення, та виключити даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В підпунктах 6.4, 6.5 пункту 12.3 та у пункті 16 Оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі Продуктів харчування та сушених продуктів різних (15890000-3) необхідно надавати документи на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника на ДОБОВІ ПОЛЬОВІ НАБОРИ ПРОДУКТІВ (ДПНП).
Протокол випробувань
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:54
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:43
Відповідно до п. 6.6 пункту 12.3 необхідно надати копію протоколу випробувань ДОБОВИХ ПОЛЬОВИХ НАБОРІВ ПРОДУКТІВ (ДПНП) на відповідність ТУ та Раціонам наборів за органолептичними та фізико-хімічними показниками. Акредитовані лабораторії проводять дослідження протягом 7-15 днів, що перевищує строки для подання цінової пропозиції для участі в оголошеній закупівлі. Просимо надати роз'яснення чи можливо надати копію протоколу випробувань ДПНП -П (ДПНП ПОСИЛЕНИХ) для участі в закупівлі ДПНП, оскільки протокол містить інформацію щодо досліджень ВСІХ комплектуючих, що входять до складу предмету закупівлі, а саме ДПНП. ДПНП П відрізняється від ДПНП лише додаванням деяких комплектувальних складових (сухофрукти, шоколад, безполуменевий нагрівач іжі), та повністю відповідає ТУ, Раціонам наборів та вимогам Оголошення. У разі необхідності, просимо внести зміни до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дозволяється надати копію протоколу випробувань ДПНП-П для участі в закупівлі ДПНП.
Лист на протокол
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:54
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:45
Підпунктом 6.7 пункту 12.3 вимагається надання копії листа, виданого Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, в якому зазначається чи підтверджує наданий протокол відповідності перевіреного лабораторією зразку добового польового набору продуктів технічним умовам ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» (зі змінами) та «Раціону наборів» до ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» «Технічні умови». З урахуванням інформації, викладеної в питанні «щодо надання копії протоколу випробувань ДПНП», просимо надати роз’яснення чи буде тендерна пропозиція Учасника відповідати даній вимозі у разі надання листа Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо підтвердження протоколу випробувань ДПНП-П (ПОСИЛЕНИХ) на відповідність технічним умовам ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» (зі змінами) та «Раціону наборів» до ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» «Технічні умови». У разі необхідності, просимо внести зміни до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дозволяється надати лист, що був виданий Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо підтвердження протоколу випробувань ДПНП-П на відповідність технічним умовам ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» (зі змінами) та «Раціону наборів» до ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» «Технічні умови» для участі в закупівлі ДПНП.
Сухпайок
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:55
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:45
Пункт 16 Оголошення містить інформацію щодо доцільності проведення закупівлі повсякденних наборів сухих продуктів. З урахуванням того, що предметом закупівлі є добові польові набори продуктів, а не повсякденні набори сухих продуктів, просимо внести відповідні зміни до Оголошення.
Відповідь: У пункті 16 Оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі Продуктів харчування та сушених продуктів різних (15890000-3) необхідно надавати документи на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника на ДОБОВІ ПОЛЬОВІ НАБОРИ ПРОДУКТІВ (ДПНП).
внесення змін відповідно до розяснень
Дата подання: 01 листопада 2017 17:56
Дата відповіді: 03 листопада 2017 14:32
Згідно відповідей Замовника на запитання до закупівлі дозволяється надати копію протоколу випробувань ДПНП-П для участі в закупівлі ДПНП, а також дозволяється надати лист Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо підтвердження протоколу випробувань ДПНП-П на відповідність технічним умовам ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» (зі змінами) та «Раціону наборів» до ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» «Технічні умови» для участі в закупівлі ДПНП. ПРОСИМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ В ПІДПУНКТИ 6.6 ТА 6.7. ПУНКТУ 12.3 ОГОЛОШЕННЯ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункт 6 частини 12.3 Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю продуктів харчування та сушених продуктів різних (15890000-3) внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 3. (15897300-5) Продуктові набори (добові польові набори продуктів)
Опис предмету закупівлі: добові польові набори продуктів - 14 000 к-тів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 627 360,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 26 273,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78 820,80 UAH


Title: Lot 3. (15897300-5) Food parcels (Daily field sets products)
Current status: Complete
Estimated total value: 2 627 360,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 26 273,60 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 78 820,80 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2000 комп.
1) ДПНП-1
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки: 20 грудня 2017

1) DFSP-1
CPV: 15897300-5
2000 комп.
2) ДПНП-2
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки: 20 грудня 2017

2) DFSP-2
CPV: 15897300-5
2000 комп.
3) ДПНП-3
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки: 20 грудня 2017

3) DFSP-3
CPV: 15897300-5
2000 комп.
4) ДПНП-4
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки: 20 грудня 2017

4) DFSP-4
CPV: 15897300-5
2000 комп.
5) ДПНП-5
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки: 20 грудня 2017

5) DFSP-5
CPV: 15897300-5
2000 комп.
6) ДПНП-6
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки: 20 грудня 2017

6) DFSP-6
CPV: 15897300-5
2000 комп.
7) ДПНП-7
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки: 20 грудня 2017

7) DFSP-7
CPV: 15897300-5

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ" 2 626 680,00
UAH з ПДВ
2 626 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2017 11:02
Довідка ДФС.pdf
10 листопада 2017 18:35
Документи після аукціону.pdf
07 листопада 2017 18:08
1. Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2017 18:08
2. Кваліфікаційні критерії.pdf
07 листопада 2017 18:08
3. Технічні вимоги.pdf
07 листопада 2017 18:08
Банківська гарантія.zip
07 листопада 2017 18:08
Копія ліцензії банку.zip

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 2 626 680,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2017 12:02

Документи

15 листопада 2017 12:02
sign.p7s
10 листопада 2017 13:00
sign.p7s
10 листопада 2017 13:00
Витяг_розгл_10.11..doc
08 листопада 2017 18:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2017 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
2 626 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2017 12:02
sign.p7s
10 листопада 2017 13:00
sign.p7s
10 листопада 2017 13:00
Витяг_розгл_10.11..doc
08 листопада 2017 18:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 листопада 2017 14:45
Договір 192 Фабрика.pdf укладений
24 листопада 2017 14:41
Додаток 12.2.3 Рац_они набор_в до ТУ.pdf укладений
24 листопада 2017 14:41
Додаток 12.2.2. зм_ни № 1 ТУ.pdf укладений
24 листопада 2017 14:41
Додаток 12.2.2. зм_ни №3 ТУ У.pdf укладений
24 листопада 2017 14:41
Додаток 12.2.2 ТУ У новий пайок.pdf укладений
24 листопада 2017 14:41
Додаток 12.2.2 зм_ни № 2 ТУ.pdf укладений
24 листопада 2017 14:41
sign.p7s зміни до договору
16 травня 2018 09:58
Звіт 286 2 17 192.pdf укладений
16 травня 2018 09:58
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2017 12:53
ДУ 2 дог 192.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.03.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 286/2/17/192
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/17/192
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 2 626 680,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку