Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3)
Miscellaneous food products and dried goods (15890000-3)
Miscellaneous food products and dried goods (15890000-3)
Очікувана вартість
9 195 760,00 UAH
UA-2017-10-25-001766-c ● 54bc304ca1f443bc93ad2dea6b461768
Переговорна процедура для потреб оборони
Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Міністерство оборони України |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | http://www.mil.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2) |
Контактна особа: |
Алла Гончарова +380444547422 a.honcharova@mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
National ID: | 00034022 |
Contact point: |
+380444547422 a.honcharova@mil.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2017 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2017 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2017 18:00 |
Очікувана вартість: | 9 195 760,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 275 872,80 UAH |
Publication date: | 25 жовтня 2017 15:23 |
Enquiries until: | 03 листопада 2017 18:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 листопада 2017 18:00 |
Information
Estimated total value: | 9 195 760 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
До уваги учасників! Під час отримання електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, виданого банком, оскільки мають місце випадки, де після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія є недійсною через відсутність ЕЦП. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, виданої банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
03 листопада 2017 14:29 |
Електронний цифровий підпис |
03 листопада 2017 14:26 |
Оголошення 03.11.doc |
03 листопада 2017 14:26 |
Зміни 03.11.doc |
25 жовтня 2017 15:23 |
5. Договір пайки правки 05.10 ДПНП.DOC |
25 жовтня 2017 15:23 |
Додатки.doc |
25 жовтня 2017 15:23 |
ЮД гарантії.docx |
03 листопада 2017 14:29 |
Електронний цифровий підпис
|
||||
03 листопада 2017 14:26 |
Оголошення 03.11.doc
|
||||
03 листопада 2017 14:26 |
Зміни 03.11.doc
|
||||
25 жовтня 2017 15:23 |
5. Договір пайки правки 05.10 ДПНП.DOC
|
||||
25 жовтня 2017 15:23 |
Додатки.doc
|
||||
25 жовтня 2017 15:23 |
ЮД гарантії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліф.кртерії
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:52
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:32
Пунктом 12.1. зазначено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен відповідати наступним критеріям:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому Розділом 12 зазначена інформація та спосіб підтвердження відповідності учасників лише установленому критерію щодо виконання аналогічного договору.
Інформація щодо способу підтвердження відповідності першим двом кваліфікаційним критеріях в Оголошенні відсутня.
Чи потрібно надавати підтверджуючі документи щодо наявності обладнання (приміщення, автотранспорт и т.д.) та працівників (трудові, дипломи)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підтвердження вимог пункту не потрібно надавати підтверджуючі документи щодо наявності обладнання (приміщення, автотранспорт и т.д.) та працівників (трудові, дипломи).
сухпайки
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:52
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:37
Підпунктом 6.4 пункту 12.3 вимагається надання документів, що підтверджують якість комплектувальних складових, які входять до складу повсякденних наборів сухих продуктів.
З урахуванням того, що предметом закупівлі є добові польові набори продуктів, а не повсякденні набори сухих продуктів, просимо внести відповідні зміни до Оголошення.
Відповідь: В підпунктах 6.4, 6.5 пункту 12.3 та у пункті 16 Оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі Продуктів харчування та сушених продуктів різних (15890000-3) необхідно надавати документи на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника на ДОБОВІ ПОЛЬОВІ НАБОРИ ПРОДУКТІВ (ДПНП).
висновки СЕС
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:53
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:38
Підпунктом 6.5 пункту 12.3 вимагається надання сканованих висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або копії звітів за результатами санітарно-гігієнічної оцінки на комплектувальні складові, які входять до складу повсякденних наборів сухих продуктів.
Відповідно до ст. 3 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» № 247 від 09.10.2000 р. Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт.
Згідно зі ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» сфера дії Положення цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей.
Крім того, предметом закупівлі є добові польові набори продуктів, а не повсякденні набори сухих продуктів.
З урахуванням викладеного, просимо внести зміни до Оголошення, та виключити даний пункт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В підпунктах 6.4, 6.5 пункту 12.3 та у пункті 16 Оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі Продуктів харчування та сушених продуктів різних (15890000-3) необхідно надавати документи на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника на ДОБОВІ ПОЛЬОВІ НАБОРИ ПРОДУКТІВ (ДПНП).
Протокол випробувань
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:54
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:43
Відповідно до п. 6.6 пункту 12.3 необхідно надати копію протоколу випробувань ДОБОВИХ ПОЛЬОВИХ НАБОРІВ ПРОДУКТІВ (ДПНП) на відповідність ТУ та Раціонам наборів за органолептичними та фізико-хімічними показниками.
Акредитовані лабораторії проводять дослідження протягом 7-15 днів, що перевищує строки для подання цінової пропозиції для участі в оголошеній закупівлі.
Просимо надати роз'яснення чи можливо надати копію протоколу випробувань ДПНП -П (ДПНП ПОСИЛЕНИХ) для участі в закупівлі ДПНП, оскільки протокол містить інформацію щодо досліджень ВСІХ комплектуючих, що входять до складу предмету закупівлі, а саме ДПНП. ДПНП П відрізняється від ДПНП лише додаванням деяких комплектувальних складових (сухофрукти, шоколад, безполуменевий нагрівач іжі), та повністю відповідає ТУ, Раціонам наборів та вимогам Оголошення.
У разі необхідності, просимо внести зміни до Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дозволяється надати копію протоколу випробувань ДПНП-П для участі в закупівлі ДПНП.
Лист на протокол
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:54
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:45
Підпунктом 6.7 пункту 12.3 вимагається надання копії листа, виданого Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, в якому зазначається чи підтверджує наданий протокол відповідності перевіреного лабораторією зразку добового польового набору продуктів технічним умовам ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» (зі змінами) та «Раціону наборів» до ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» «Технічні умови».
З урахуванням інформації, викладеної в питанні «щодо надання копії протоколу випробувань ДПНП», просимо надати роз’яснення чи буде тендерна пропозиція Учасника відповідати даній вимозі у разі надання листа Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо підтвердження протоколу випробувань ДПНП-П (ПОСИЛЕНИХ) на відповідність технічним умовам ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» (зі змінами) та «Раціону наборів» до ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» «Технічні умови».
У разі необхідності, просимо внести зміни до Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дозволяється надати лист, що був виданий Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо підтвердження протоколу випробувань ДПНП-П на відповідність технічним умовам ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» (зі змінами) та «Раціону наборів» до ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» «Технічні умови» для участі в закупівлі ДПНП.
Сухпайок
Дата подання: 30 жовтня 2017 09:55
Дата відповіді: 31 жовтня 2017 14:45
Пункт 16 Оголошення містить інформацію щодо доцільності проведення закупівлі повсякденних наборів сухих продуктів.
З урахуванням того, що предметом закупівлі є добові польові набори продуктів, а не повсякденні набори сухих продуктів, просимо внести відповідні зміни до Оголошення.
Відповідь: У пункті 16 Оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі Продуктів харчування та сушених продуктів різних (15890000-3) необхідно надавати документи на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника на ДОБОВІ ПОЛЬОВІ НАБОРИ ПРОДУКТІВ (ДПНП).
внесення змін відповідно до розяснень
Дата подання: 01 листопада 2017 17:56
Дата відповіді: 03 листопада 2017 14:32
Згідно відповідей Замовника на запитання до закупівлі дозволяється надати копію протоколу випробувань ДПНП-П для участі в закупівлі ДПНП, а також дозволяється надати лист Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо підтвердження протоколу випробувань ДПНП-П на відповідність технічним умовам ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» (зі змінами) та «Раціону наборів» до ТУ У 10.8-00034022-153:2016 «Добовий польовий набір продуктів» «Технічні умови» для участі в закупівлі ДПНП.
ПРОСИМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ В ПІДПУНКТИ 6.6 ТА 6.7. ПУНКТУ 12.3 ОГОЛОШЕННЯ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В пункт 6 частини 12.3 Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю продуктів харчування та сушених продуктів різних (15890000-3) внесено зміни.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 3. (15897300-5) Продуктові набори (добові польові набори продуктів)
Опис предмету закупівлі: добові польові набори продуктів - 14 000 к-тів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 627 360,00 UAH
з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 26 273,60 UAH
з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78 820,80 UAH
Title: Lot 3. (15897300-5) Food parcels (Daily field sets products)
Current status: Complete
Estimated total value: 2 627 360,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 26 273,60 UAH
including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 78 820,80 UAH
Позиції
2000 комп.
1) ДПНП-1
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки:
20 грудня 2017
1) DFSP-1
CPV: 15897300-5
2000 комп.
2) ДПНП-2
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки:
20 грудня 2017
2) DFSP-2
CPV: 15897300-5
2000 комп.
3) ДПНП-3
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки:
20 грудня 2017
3) DFSP-3
CPV: 15897300-5
2000 комп.
4) ДПНП-4
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки:
20 грудня 2017
4) DFSP-4
CPV: 15897300-5
2000 комп.
5) ДПНП-5
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки:
20 грудня 2017
5) DFSP-5
CPV: 15897300-5
2000 комп.
6) ДПНП-6
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки:
20 грудня 2017
6) DFSP-6
CPV: 15897300-5
2000 комп.
7) ДПНП-7
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки:
20 грудня 2017
7) DFSP-7
CPV: 15897300-5
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
2 626 680,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2017 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
24 листопада 2017 14:45
|
Договір 192 Фабрика.pdf | укладений |
24 листопада 2017 14:41
|
Додаток 12.2.3 Рац_они набор_в до ТУ.pdf | укладений |
24 листопада 2017 14:41
|
Додаток 12.2.2. зм_ни № 1 ТУ.pdf | укладений |
24 листопада 2017 14:41
|
Додаток 12.2.2. зм_ни №3 ТУ У.pdf | укладений |
24 листопада 2017 14:41
|
Додаток 12.2.2 ТУ У новий пайок.pdf | укладений |
24 листопада 2017 14:41
|
Додаток 12.2.2 зм_ни № 2 ТУ.pdf | укладений |
24 листопада 2017 14:41
|
sign.p7s | зміни до договору |
16 травня 2018 09:58
|
Звіт 286 2 17 192.pdf | укладений |
16 травня 2018 09:58
|
sign.p7s | зміни до договору |
29 грудня 2017 12:53
|
ДУ 2 дог 192.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору до 31.03.2018 р. |
Номер договору про закупівлю: | 286/2/17/192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 286/2/17/192 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Актуальні тендери
-
8 425 200,00UAHкод за ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (природний газ)м. ХарківКомпанія:Національний юридичний університет імені Ярослава МудрогоДетальніше
-
9 727 718,82UAHЄЗС ДК (021:2015) – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у Одеській області)м. КиївКомпанія:Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"Детальніше
-
11 471 231,94UAHЄЗС (ДК 021:2015) – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги догляду і підтримки людей, які живуть з ВІЛ у Одеській області) 2 напрямки, 12 найменуваньм. КиївКомпанія:Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"Детальніше
-
5 000 000,00UAHПослуги з організації та супроводу висвітлення питань з соціально-економічного розвитку м.Кривого Рогу та іншої діяльності органів місцевого самоврядування через засоби масової інформації в мережі інтернет та друкованих періодичних виданняхКРИВИЙ РІГКомпанія:Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської радиДетальніше
-
5 074 303,36UAH«Код ДК 021:2015: 09310000-5- Електрична енергія (Електрична енергія)»ЗапоріжжяКомпанія:Головне Управління Національної поліції в Запорізькій областіДетальніше
-
9 302 335,32UAHЛот №1 – Протиінфекційні засоби, Лот №2 – Інфузійні розчини, Лот №3 – Органотропні засобиСуворовський р-н, м. ХерсонКомпанія:Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної радиДетальніше