Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "33140000-3 "Медичні матеріали"
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2017-10-24-002280-a 4a66cb2f1ecd4455a6b07181dcb5f575
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Александровна Одинцова

+380665158412 buxgalterij-zentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Станично-Луганський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38380533
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт. Станиця Луганська, вул. 5-та лінія, буд. 39
Контактна особа: Ольга Александровна Одинцова
+380665158412
buxgalterij-zentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2017 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2017 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2017 10:00
Початок аукціону: 01 листопада 2017 11:10
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

шприц 2мл; шприц 5мл; шприц 10мл; шприц 20мл; система ПР 21-02; Вата в рулоні 100 г н/с; Бинт 5/10 н/с; рукавички н/с.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
шприц 2мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця Луганська, вул. 5-та Лінія, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
3000 штуки
шприц 5мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця Луганська, вул. 5-та Лінія, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
3000 штуки
шприц 10мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця Луганська, вул. 5-та Лінія, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
3000 штуки
шприц 20мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця Луганська, вул. 5-та Лінія, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
400 штуки
система ПР 21-02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця Луганська, вул. 5-та Лінія, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 33141624-0 — Набори для введення лікарських засобів
90 штуки
Вата в рулоні 100 г н/с
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця Луганська, вул. 5-та Лінія, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 33141115-9 — Медична вата
300 штуки
Бинт 5/10 н/с
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця Луганська, вул. 5-та Лінія, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
4500 пара
рукавички н/с М7-8 (latex)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця Луганська, вул. 5-та Лінія, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 33141420-0 — Хірургічні рукавички

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2017 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2017 15:09
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-24-002280-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 26 жовтня 2017 13:22
Виділення в окремі лоти
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1593300, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-24-002280-a)

02.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: Шприци, ємності одноразові, голки для епідуральної анестезії, системи для переливання інфузійних розчинів (ДК 021:2015 код 33140000-3 - Медичні матеріали). Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
Найменування товару Одиниця виміру К-ть
№ з/п
1 Шприц 10 мл Шт. 3000
2 Шприц 20 мл Шт. 3000
3 Шприц 5мл Шт. 3000
4 Шприц 2мл Шт. 3000
5 Система ПК 21-02 Шт. 400
6 Вата в рулоні 100 г н/с уп 90
7 Бинт 5/10 н/с уп 300
8 Рукавички н/ст М7-8 (latex) пар 4500

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:. шприци 10 мл- 3 000 шт., шприци 20мл -3 000 шт., шприци 5 мл- 3 000шт., шприци 2мл-3000 шт., системи ПК - 400 шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:

Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1593300, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-24-002280-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2017 07:33
На Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1593300, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-24-002280-a):
1. 02.11.2017 року повинен відбутися аукціон не у відкритих торгах, а у допороговій закупівлі.
2. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 предмет закупівлі товарів і послуг з 1 січня 2017 року визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги (У нашому випадку ДК 021:2015 33140000-3 "Медичні матеріали"). При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (Це є наше право, а не обов’язок).
Виходячи з викладеного вище вважаємо Вашу вимогу не досить обґрунтованою, тому маємо її відхилити. Дякуємо за співпрацю!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2017 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 17 812,50
UAH з ПДВ
17 812,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМ ЕКСПО" 21 227,60
UAH з ПДВ
20 787,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМС-УК" 21 428,00
UAH з ПДВ
21 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 21 507,50
UAH з ПДВ
21 507,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

30 жовтня 2017 13:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2017 16:57
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2017 16:57
меркатор рукавички.rar
30 жовтня 2017 16:57
КЛК шпр сист.rar
30 жовтня 2017 16:57
Екобинт вата.rar
30 жовтня 2017 16:57
Гранум ПК.rar
30 жовтня 2017 16:57
Гемопласт шприци.rar
30 жовтня 2017 16:57
ТОВ СМС-УК.rar

Публічні документи

31 жовтня 2017 09:26
Бинт 5х10 нст.rar
31 жовтня 2017 09:26
Вата.rar
31 жовтня 2017 09:25
система ПК.rar
31 жовтня 2017 09:25
Перч смотр нестер.zip
31 жовтня 2017 09:25
Сертификат шприц.rar
31 жовтня 2017 09:25
Декларація шприц.rar
31 жовтня 2017 09:22
Електронний підпис
30 жовтня 2017 21:00
проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВ "ФАРМ ЕКСПО"

ТОВ "СМС-УК"

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 17 812,50
UAH з ПДВ
01 листопада 2017 15:07

Документи

01 листопада 2017 15:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2017 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
17 812,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2017 15:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2017 10:02
Договір медичні матеріали.PDF укладений
21 листопада 2017 10:00