Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бланки
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2017-10-24-000911-a ● d2b79874e4a2402d9a7169447c2eae28
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня № 9 |
Код ЄДРПОУ: | 25680295 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ризька,1 |
Контактна особа: |
Матвієнко Світлана Іванівна 380444402600 econom@k9.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2017 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2017 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2017 12:15 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Температурний листок - 20000 шт. (форматА4 (1+1), папір офсет 60 г/м2); карта хворого, який вибув із стаціонару № - 20000 шт. (форматА4 (1+1), папір офсет 60 г/м2) ; листок лікарських призначень - 20000 шт. (форматА4 (1+1), папір офсет 60 г/м2); медична карта стаціонарного хворого № - 20000 шт. (форматА3 (1+1), папір офсет 60 г/м2).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 штуки
бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київ, Київ, вул. Ризька,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 листопада 2017
—
30 листопада 2017
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2017 11:47 |
кваліфікаційні критерії.doc |
24 жовтня 2017 11:42 |
проект договору.doc |
24 жовтня 2017 11:32 |
технічний опис предмету закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Неправомірна вимога
Дата подання: 24 жовтня 2017 12:22
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 12:47
Позитивний відгук про виконання цього договору (аналогічного договору) від замовника, з яким був укладений договір.
В аналогічних договорах вказані тел.номери за якими можна дізнатись інформацію про виконавця замовлення. Не є загальною практикою просити у організаторів закупівлі писати листи-відгуки про те, як зроблено замовлення. Прохання прибрати даний пункт з кваліфікаційних вимог, як такий що суперечить чинному законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Суперечить чинному законодавству України? А саме, посилання на норматив.
Форма 003/о
Дата подання: 24 жовтня 2017 12:27
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 12:38
Яка кількість аркушів в Медичній картці стаціонарного хворого?
Відповідь: 1 аркуш
Вимоги
Дата подання: 24 жовтня 2017 13:01
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 13:15
стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь: Який саме пункт статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" ?
п.4
Дата подання: 24 жовтня 2017 13:18
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 13:36
Відповідь: Читали п. 4 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" ? Яке він має відношення ....?????
Де Ви взяли, що маєте право вимагати якісь відгуки?
Дата подання: 24 жовтня 2017 13:44
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 13:55
Якщо маєте бажання і Вам потрібні відгуки, то телефонуйте в організації, аналогічні договори з якими надаються і запитуйте потрібну інформацію. Не перевищуйте свої повноваження та не порушуйте закон.
Відповідь: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Сканкопія договорів
Дата подання: 24 жовтня 2017 14:05
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 15:09
Які можуть бути відгуки? Ви пишете відгуки кожному постачальнику з яким працюєте?
Відповідь: Якщо Ви не можете взяти відгук у Замовника з яким співпрацювали, можна зробити висновок, що договір був виконаний з порушеннями і жодний Замовник не дасть Вам позитивний відгук. У Вас мабуть саме така ситуація? Відгук є підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору.
Відгук
Дата подання: 24 жовтня 2017 15:33
Дата відповіді: 25 жовтня 2017 10:10
Ніколи не виникало питання такого абсурдного харакетру щоб у замовника просити писати лист-відгук. Завантажувати секретаря чи бухгалтерію лікарні чи іншої установи додатковою дурною роботою. Ті хто бояться поганих відгуків не нададуть скан-копії договорів з усіма контактами замовника. Підтвердженням роботи є договір.
Відповідь: Замовник в допорогових закупівлях встановлює кваліфікаційні критеріїв на свій розсуд.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-24-000911-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 24 жовтня 2017 12:23
Неправомірна вимога
Позитивний відгук про виконання цього договору (аналогічного договору) від замовника, з яким був укладений договір.
В аналогічних договорах вказані тел.номери за якими можна дізнатись інформацію про виконавця замовлення. Не є загальною практикою просити у організаторів закупівлі писати листи-відгуки про те, як зроблено замовлення. Прохання прибрати даний пункт з кваліфікаційних вимог, як такий що суперечить чинному законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
В аналогічних договорах вказані тел.номери за якими можна дізнатись інформацію про виконавця замовлення. Не є загальною практикою просити у організаторів закупівлі писати листи-відгуки про те, як зроблено замовлення. Прохання прибрати даний пункт з кваліфікаційних вимог, як такий що суперечить чинному законодавству України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2017 13:18
Суперечить чинному законодавству України? А саме, посилання на норматив.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2017 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Бланкодрук |
14 500,00
UAH з ПДВ
|
13 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" |
16 800,00
UAH з ПДВ
|
14 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОХВАЛОВА НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
17 960,00
UAH з ПДВ
|
16 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
17 600,00
UAH з ПДВ
|
17 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Яцканич Надія Михайлівна |
19 840,00
UAH з ПДВ
|
19 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Бланкодрук #30552319 |
Переможець |
13 999,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2017 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір.pdf | укладений |
06 листопада 2017 16:14
|