Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бланки
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2017-10-24-000911-a d2b79874e4a2402d9a7169447c2eae28
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Матвієнко Світлана Іванівна

380444402600 econom@k9.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня № 9
Код ЄДРПОУ: 25680295
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ризька,1
Контактна особа: Матвієнко Світлана Іванівна
380444402600
econom@k9.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2017 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2017 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2017 17:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2017 12:15
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Температурний листок - 20000 шт. (форматА4 (1+1), папір офсет 60 г/м2); карта хворого, який вибув із стаціонару № - 20000 шт. (форматА4 (1+1), папір офсет 60 г/м2) ; листок лікарських призначень - 20000 шт. (форматА4 (1+1), папір офсет 60 г/м2); медична карта стаціонарного хворого № - 20000 шт. (форматА3 (1+1), папір офсет 60 г/м2).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 штуки
бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київ, Київ, вул. Ризька,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірна вимога
Дата подання: 24 жовтня 2017 12:22
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 12:47
Позитивний відгук про виконання цього договору (аналогічного договору) від замовника, з яким був укладений договір. В аналогічних договорах вказані тел.номери за якими можна дізнатись інформацію про виконавця замовлення. Не є загальною практикою просити у організаторів закупівлі писати листи-відгуки про те, як зроблено замовлення. Прохання прибрати даний пункт з кваліфікаційних вимог, як такий що суперечить чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Суперечить чинному законодавству України? А саме, посилання на норматив.
Форма 003/о
Дата подання: 24 жовтня 2017 12:27
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 12:38
Яка кількість аркушів в Медичній картці стаціонарного хворого?
Відповідь: 1 аркуш
Вимоги
Дата подання: 24 жовтня 2017 13:01
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 13:15
стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь: Який саме пункт статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" ?
п.4
Дата подання: 24 жовтня 2017 13:18
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 13:36
Відповідь: Читали п. 4 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" ? Яке він має відношення ....?????
Де Ви взяли, що маєте право вимагати якісь відгуки?
Дата подання: 24 жовтня 2017 13:44
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 13:55
Якщо маєте бажання і Вам потрібні відгуки, то телефонуйте в організації, аналогічні договори з якими надаються і запитуйте потрібну інформацію. Не перевищуйте свої повноваження та не порушуйте закон.
Відповідь: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Сканкопія договорів
Дата подання: 24 жовтня 2017 14:05
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 15:09
Які можуть бути відгуки? Ви пишете відгуки кожному постачальнику з яким працюєте?
Відповідь: Якщо Ви не можете взяти відгук у Замовника з яким співпрацювали, можна зробити висновок, що договір був виконаний з порушеннями і жодний Замовник не дасть Вам позитивний відгук. У Вас мабуть саме така ситуація? Відгук є підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору.
Відгук
Дата подання: 24 жовтня 2017 15:33
Дата відповіді: 25 жовтня 2017 10:10
Ніколи не виникало питання такого абсурдного харакетру щоб у замовника просити писати лист-відгук. Завантажувати секретаря чи бухгалтерію лікарні чи іншої установи додатковою дурною роботою. Ті хто бояться поганих відгуків не нададуть скан-копії договорів з усіма контактами замовника. Підтвердженням роботи є договір.
Відповідь: Замовник в допорогових закупівлях встановлює кваліфікаційні критеріїв на свій розсуд.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-24-000911-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 24 жовтня 2017 12:23
Неправомірна вимога
Позитивний відгук про виконання цього договору (аналогічного договору) від замовника, з яким був укладений договір.
В аналогічних договорах вказані тел.номери за якими можна дізнатись інформацію про виконавця замовлення. Не є загальною практикою просити у організаторів закупівлі писати листи-відгуки про те, як зроблено замовлення. Прохання прибрати даний пункт з кваліфікаційних вимог, як такий що суперечить чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2017 13:18
Суперечить чинному законодавству України? А саме, посилання на норматив.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2017 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Бланкодрук 14 500,00
UAH з ПДВ
13 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" 16 800,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОХВАЛОВА НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 17 960,00
UAH з ПДВ
16 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 17 600,00
UAH з ПДВ
17 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яцканич Надія Михайлівна 19 840,00
UAH з ПДВ
19 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2017 15:05
Цінова пропозиція 13999.pdf
26 жовтня 2017 15:19
Електронний підпис
26 жовтня 2017 15:18
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2017 15:18
Статут ПП Бланкодрук.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2017 16:18
Довідка досвід нов. 005.pdf
27 жовтня 2017 16:18
специфікація КМКДЦ.pdf
27 жовтня 2017 16:18
Договір КМКДЦ 4.pdf
27 жовтня 2017 16:18
Договір КМКДЦ2.pdf
27 жовтня 2017 16:18
Договір КМКДЦ1.pdf
27 жовтня 2017 16:18
Договір КМКД3.pdf
27 жовтня 2017 16:18
Uni Light.pdf
27 жовтня 2017 16:18
Опис ..pdf
27 жовтня 2017 16:18
Лист-відгук.pdf
27 жовтня 2017 16:18
виписка оборот.pdf
27 жовтня 2017 16:18
виписка.pdf
27 жовтня 2017 16:18
пропозиція КМКЛ № 9.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2017 10:27
Договір_поставки.PDF
27 жовтня 2017 10:27
Витяг копія завірена.pdf
27 жовтня 2017 10:27
ЦП_КМКЛ_9.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Бланкодрук

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОХВАЛОВА НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ФОП Яцканич Надія Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Бланкодрук
#30552319
Переможець 13 999,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2017 14:38

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2017 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Бланкодрук
#30552319
13 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
06 листопада 2017 16:14