Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання частини робіт по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці (улаштування зливової каналізації)
Очікувана вартість
4 293 439,00 UAH
UA-2017-10-24-000704-a 27d8be87a025491eb976abe03f19dc08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Shaumian Olga

+380536621206 olga_3006@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365860
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Площа Перемоги, буд. 2
Контактна особа: Shaumian Olga
+380536621206
olga_3006@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2017 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2017 08:15
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2017 08:15
Початок аукціону: 13 листопада 2017 13:50
Очікувана вартість: 4 293 439,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,16%

Інформація про предмет закупівлі

Виконання робіт по улаштуванню зливової каналізації комплексу будівельно-монтажних робіт з дотриманням вимог проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці»та відповідно до технічних умов
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Виконання частини робіт по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Академіка Герасимовича від вул. Гайдамацької до знаку «КРЕМЕНЧУК» у місті Кременчуці (улаштування зливової каналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська обл., Кременчук, Академіка Герасимовича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2017 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2017 16:26
Протокол.pdf
24 жовтня 2017 11:01
Проект тендерного Договору Герасимовича.doc
24 жовтня 2017 11:01
ТД КР Герасимовича.doc
25 жовтня 2017 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2017 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2017 16:26
Протокол.pdf
24 жовтня 2017 11:01
Проект тендерного Договору Герасимовича.doc
24 жовтня 2017 11:01
ТД КР Герасимовича.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2017 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Полтавабудсервіс плюс 4 248 120,00
UAH
4 248 120,00
UAH
Документи
ТОВ Євробуд Плюс 4 262 538,00
UAH
4 262 538,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 листопада 2017 17:03
12 Проект договору.pdf
08 листопада 2017 17:03
11 Технічні умови.pdf
08 листопада 2017 17:03
8 Довідки по ст.17.pdf
08 листопада 2017 17:03
Аналогічні договори.rar
08 листопада 2017 17:03
Кваліфікації.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Полтавабудсервіс плюс

ТОВ Євробуд Плюс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Полтавабудсервіс плюс
#38439545
Переможець 4 248 120,00
UAH
15 листопада 2017 08:45

Документи

15 листопада 2017 08:45
Електронний підпис
15 листопада 2017 08:44
Протокол №22.pdf
13 листопада 2017 14:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2017 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Полтавабудсервіс плюс
#38439545
4 248 120,00
UAH
Документи

Документи

15 листопада 2017 08:45
Електронний підпис
15 листопада 2017 08:44
Протокол №22.pdf
13 листопада 2017 14:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:17
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 09:38
дод. угода № 5 від 13.12.18 (1).PDF зміни до договору
14 грудня 2018 09:37
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2018 11:51
дод.угода № 4 до № 67 (1).pdf зміни до договору
16 квітня 2018 11:51
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2018 11:56
Протокол № 5 (1).pdf зміни до договору
24 січня 2018 11:56
дод. угода № 3 23.01.2018 (1).pdf зміни до договору
24 січня 2018 11:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:49
дод. угода № 2 Полтавабудсервіс (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2017 11:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:37
дод.угода № 1 Полтавабудсервіс (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2017 11:37
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2017 11:18
Протокол №23 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2017 11:18
Договір № 67 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2017 11:18
Електронний підпис укладений
29 листопада 2017 14:40
Договір №67 29.11.2017..pdf укладений
29 листопада 2017 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В сканованому варіанті договору № 67 від 29.11.2017 про закупівлю робіт, укладеного з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС», який оприлюднено на авторизованому електронному майданчику, відсутні банківські реквізити підрядника (розрахунковий рахунок, найменування банку та коду МФО), що унеможливлює його зареєструвати в Управлінні Державної казначейської України у м. Кременчуці Полтавської області. Запропонувано оприлюднити підписаний сторонами договір №67 від 29.11.2017 із зазначенням банківських реквізитів додатково на авторизованому електронному майданчику через функцію «додаткова угода» разом з протоколом засідання тендерного комітету. Також запропоновано обрати близьку за змістом підставу для внесення змін та в обґрунтуваннях вказати, що через відсутність в сканованому варіанті договору банківських реквізитів підрядника, виникла необхідність повторного його оприлюднення. Серед причин внесення змін до договору запропонувала підставу «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі».
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку з виникненням обставин через які Підрядник немає можливості виконати усі заплановані роботи у 2017 році, Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору від 29.11.2017 № 67 про закупівлю робіт до 31.12.2018
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст. 632, 654 Цивільного кодексу України, ст.ст. 188, 321 Господарського кодексу України, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку з продовженням терміну дії договору від 29.11.2017 № 67 про закупівлю робіт, Сторони дійшли згоди скоригувати кошторис вартості підрядних робіт на 2017 рік зменшивши його на 2 973 684,00 грн (Два мільйони дев’ятсот сімдесят три тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок) та викласти п. 2.1. Договору у такій редакції; «2.1. Ціна договору складає 4 248 120,00 грн. (чотири мільйони двісті сорок вісім тисяч сто двадцять гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 708020,00 грн. (сімсот вісім тисяч двадцять гривень 00 коп.). Вартість робіт у 2017 році складає 1 274 436,00 грн. (Один мільйон двісті сімдесят чотири тисячі чотириста тридцять шість гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 212 406,00 грн . Вартість робіт згідно з затвердженим планом асигнування на 2018 рік становить ».
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним та Господарським кодексами України, Наказом Міністерства фінансів України від 20 вересня 2017 року № 793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів» уклали цю додаткову угоду до договору № 67 від 29.11.2017 про наступне: 1. У зв’язку з затвердженням плану асигнувань на 2018 рік, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 2.1 договору № 67 від 29.11.2017 виклавши третій абзац у наступній редакції: «Вартість робіт згідно з затвердженим планом асигнувань на 2018 рік становить 2 973 684,00 грн (Два мільйони дев’ятсот сімдесят три тисячі шістсот вісімдесят чотири грн., 00 коп), в тому числі ПДВ 495614,00 грн». 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 19 Договору, а саме: розрахунковий рахунок УЖКГ викласти в такій редакції «Р/р 35420185037658».
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною назви управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради на Департамент житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради на підставі рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 30.03.2018 «Про внесення змін до рішення міської ради від 23 грудня 2015 року «Про затвердження структури та граничної чисельності виконавчих органів Кременчуцької міської ради VII скликання», Сторони дійшли згоди внести зміни до договору № 67 від 29 листопада 2017 року про закупівлю робіт, а саме по всьому тексту Договору змінити слова «управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради на «Департамент житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради» у відповідних відмінках.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із закінченням виконання робіт зменшено вартість робіт за договором без зміни обсягів та якості робіт.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 398 829,60
UAH з ПДВ