Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комплекти шкільної форми для дітей з особливими навчальними потребами
School uniforms for children with special educational needs
School uniforms for children with special educational needs
Очікувана вартість
4 999 500,00 UAH
UA-2017-10-24-000375-a ● 0ed6d3d0b38248af8233ede316b9e927
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти та науки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145398 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134 |
Контактна особа: |
Золотко Катерина Андріївна +380487763024 zolotko2001@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of the Odessa City Council |
National ID: | 02145398 |
Contact point: |
Zolotko Kateryna Andriivna +380487763024 zolotko2001@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2017 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2017 10:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2017 10:04 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2017 12:36 |
Очікувана вартість: | 4 999 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 997,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49995 UAH |
Publication date: | 24 жовтня 2017 09:59 |
Enquiries until: | 14 листопада 2017 10:04 |
Complaints submission until: | до 20 листопада 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 листопада 2017 10:04 |
Information
Estimated total value: | 4 999 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 24 998 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2747 комплекти
комплекти шкільної форми для дітей з особливими навчальними потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65001, Україна, Одеська область, Одеса, заклади освіти м.Одеси
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг
School uniforms for children with special educational needs
CPV: 18410000-6
Період постачання:
з 18 грудня 2017 по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2017 10:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2017 10:00 |
Технічні вимоги.doc | |
24 жовтня 2017 10:00 |
Цінова пропозиція.doc | |
24 жовтня 2017 10:00 |
Проект договору.doc | |
24 жовтня 2017 10:00 |
Шкільна форма.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поясніть дату аукціону
Дата подання: 24 жовтня 2017 11:49
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 12:45
Дата аукціону стоїть 02.01.2018, а в договорі строк поставки грудень 2017 року, виправте помилку в даті аукціону
Відповідь: Дату аукціону виставляє система автоматично.Вона зміниться після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій
Щодо зразків
Дата подання: 06 листопада 2017 14:46
Дата відповіді: 06 листопада 2017 16:07
Доброго дня! Просимо пояснити, чи потрібно надавати зразки предмету закупівлі? Якщо так, то коли саме потрібно надавати? До кінцевого строку подання пропозицій всім учасникам чи після аукціону учаснику, у якого найменша ціна? Якщо після аукціону, то у які строки їх потрібно надати? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Зразки надавати не потрібно
Щодо строків поставки
Дата подання: 06 листопада 2017 14:50
Дата відповіді: 06 листопада 2017 16:08
Доброго дня! В ТД вказано строк поставки: Грудень 2017 року. Просимо пояснити, до якого числа у грудні повинна бути здійснена поставка? Та чи можлива поставка у січні 2018 року? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Поставка повинна бути до 31.12.2017 року.
Постачання у січні 2018 року не є можливим
Постачання у січні 2018 року не є можливим
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 06 листопада 2017 17:04
Дата відповіді: 08 листопада 2017 09:57
Доброго дня! В ТД вимагається підтвердити "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на товар, якій закуповується". Що мається на увазі під аналогічним договором? Договір на будь-який одяг чи саме на шкільну форму? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! При наданні аналогичного договору слід послуговиватися кодом державного класифікатору, за яким проводиться закупівля
Щодо документів на тканину
Дата подання: 06 листопада 2017 17:08
Дата відповіді: 07 листопада 2017 09:59
Доброго дня! В ТД вимагається: "документи, які підтверджують якість тканин". Просимо пояснити, які саме документи маються на увазі? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Це документи, в якіх є інформація про те, що тканини відповідають вимогам діючих стандартів
Щодо складу тканин
Дата подання: 06 листопада 2017 17:11
Дата відповіді: 07 листопада 2017 10:00
Доброго дня! В ТД вказано надати: "інформація з описом складу тканин, з яких виготовлено товар". Мається на увазі інформація в довільній формі від Учасника у вигляді довідки, засвідченої підписом та печаткою Учасника? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Да, мається на увазі інформація в довільній формі від Учасника у вигляді довідки, засвідченої підписом та печаткою Учасника
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 13 листопада 2017 13:24
Дата відповіді: 14 листопада 2017 09:22
Доброго дня! У відповіді Організатора від 08.11.2017 09:57 щодо аналогічного договору вказано, що при наданні аналогічного договору слід послуговиватися кодом державного класифікатору, за яким проводиться закупівля. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, так як якщо потенційний Учасник має багаторічний досвід постачання форменого одягу, але не постачав продукцію саме по вказаному коду, то він не має змоги прийняти участь у торгах. Ця вимога значно звужує коло Учасників. Просимо надати пояснення по вказаному питанню! Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Код державного класіфікатору за яким проводиться закупівля 18410000-6 - Спеціальний одяг містить в себе широкий перелік товарів. Тому вимога про надання аналогичного договору за цим кодом не є дискримінаційною.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 13 листопада 2017 16:55
Дата відповіді: 14 листопада 2017 09:24
Доброго дня! В ТД вказано: надати інформацію про підтвердження відповідності запропонованого товару Технічним вимогам Замовника. Просимо пояснити, мається на увазі, що потрібно надати "Технічні вимоги", засвідчені підписом та печаткою Учасника? Чи що саме малося на увазі? Дякуємо!
Відповідь: Мається на увазі опис запропонованого товару, який повинен відповідати Технічним вимогам. Можливо надання порівняльної таблиці. Документ повинен бути завсідчено згідно з вимогами тендерної документації.
Документи для переможця
Дата подання: 13 листопада 2017 16:57
Дата відповіді: 14 листопада 2017 09:25
Доброго дня! В ТД вказано: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону. Просимо пояснити, документи потрібно надсилати у паперовому вигляді на адресу Замовника чи у електронному вигляді прикріпити на майданчик? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документи потрібно розмістити в електронному вигляді на сайті та надати замовнику у паперовому вигляді.
Щодо документу МВС України та з податкової
Дата подання: 13 листопада 2017 17:08
Дата відповіді: 14 листопада 2017 09:27
Доброго дня! В ТД вказано, що переможець повинен надати: Оригінал (або нотаріально завірена копія) документу МВС України про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (не більше місячної давнини відносно дати подання). Просимо пояснити "не більше місячної давнини відносно дати подання" - мається на увазі відносно дати подання документу Замовнику чи відносно дати подання пропозицій? Таке ж саме питання щодо довідки з податкової інспекції. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Відносно дати подання" - це відносно дати розміщення на сайті.
Щодо логотипу на жилеті
Дата подання: 13 листопада 2017 17:15
Дата відповіді: 14 листопада 2017 09:14
Просимо надати збільшене зображення логотипу на жилеті (герб м. Одеси.). А також нашивка має бути вишита чи ткана чи виготовлена методом сублімації? Дякуємо!
Відповідь: Збільшене зображення гербу знаходиться на офіційному сайті м.Одеса: http://omr.gov.ua/ru/symbolics/
Нашивка має бути вишита або ткана, або виготовлена методом сублімації
Нашивка має бути вишита або ткана, або виготовлена методом сублімації
Щодо опису форми
Дата подання: 13 листопада 2017 17:30
Дата відповіді: 14 листопада 2017 09:28
У ТД надано дуже стислий опис шкільної форми. Чи можливо опублікувати більш детальні фото окремо кожного предмету одягу та більш детальний опис? Щодо сорочок - низ сорочок повинен бути на резинці чи заправлятися у спідницю чи брюки? Чи можливо ознайомитися зі зразками - еталонами шкільної форми для отримання більш повної інформації? Дякуємо!
Відповідь: Надати більш детальний опис та зразки, департамент не має можливості. Вимоги щодо сорочок на резинці не має в Технічних вимогах тендерної документації
Щодо описів
Дата подання: 14 листопада 2017 09:57
Дата відповіді: 14 листопада 2017 10:50
Виходячи з відповіді організатора щодо неможливості надання більш детальних описів та ознайомлення зі зразками, повідомляємо, що Учасники виходячи з такого стислого опису не можуть вірно порахувати калькуляцію вартості та розрахувати вірно ціну за одиницю. Це є дискримінаційними діями відносно Учасників. Наполягаємо у наданні більш детальних описів, фото, ескізів тощо та надання можливості ознайомлення зі зразками-еталонами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надати більш детальний описі, фото, ескізи тощо та зразки-еталони дапартамент не має можливості.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 листопада 2017
Найменування: | Департамент освіти та науки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145398 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВІНТЕКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Общество с ограниченной ответственностью "Производственная организация "Харьков" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2017 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Производственная организация "Харьков" |
4 694 365,80
UAH з ПДВ
|
4 669 288,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВІНТЕКС" |
4 999 485,06
UAH з ПДВ
|
4 694 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Производственная организация "Харьков" #36817060 |
Переможець |
4 669 288,20
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2017 15:38
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 грудня 2017 16:10 |
Коментар щодо відміни: | Скорочення видатків на здійснення закупівлі |
Документи:
15 грудня 2017 16:10
|
відміна торгів |