Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення мармурової підлоги 1-го поверху у межах 1-3 під’їздів Будинку Уряду по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Капітальний ремонт, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
2 925 000,00 UAH
UA-2017-10-23-002418-a 5d29f298a76d4a6b8f638cc3284a37f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2017 19:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2017 20:45
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2017 20:45
Початок аукціону: 14 листопада 2017 13:47
Очікувана вартість: 2 925 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Відновлення мармурової підлоги 1-го поверху у межах 1-3 під’їздів Будинку Уряду по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Капітальний ремонт, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2017 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2017 20:11
Перелік змін до 177 протоколу.pdf
06 листопада 2017 20:11
ТД-45453000-7 зі змінами.docx
06 листопада 2017 20:11
Протокол №177 від 06.11.2017.pdf
06 листопада 2017 20:11
Проект договору-45453000-7 зі змінами.docx
06 листопада 2017 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2017 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2017 20:11
Перелік змін до 177 протоколу.pdf
06 листопада 2017 20:11
ТД-45453000-7 зі змінами.docx
23 жовтня 2017 19:17
ТД-45453000-7.docx
06 листопада 2017 20:11
Протокол №177 від 06.11.2017.pdf
06 листопада 2017 20:11
Проект договору-45453000-7 зі змінами.docx
23 жовтня 2017 19:17
Проект договору-45453000-7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо додатку 5
Дата подання: 26 жовтня 2017 10:01
Дата відповіді: 27 жовтня 2017 16:01
Першому заступнику начальника Управління Харченко Андрій Сергійович м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ Начальнику ремонтно-експлуатаційного відділу Косман Денис Миколайович м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ Заступнику начальника відділу – завідувач сектору з технічного нагляду ремонтно-експлуатаційного відділу Котлубаєв Іван Васильович м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ Начальнику проектно-технічного відділу Уваркін Микола Миколайович м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ Заступнику начальника Управління, голові тендерного комітету Гришко Михайло Васильович м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ Заступнику завідувача відділу кадрового та правового забезпечення, заступнику голові тендерного комітету Пузеревич Олександр Іванович м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ Заступнику начальника відділу – завідувачу сектору організації публічних закупівель відділу матеріально-технічного забезпечення, секретарю тендерного комітету Левадний Геннадій Геннадійович м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ Звернення Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Пол» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має намір прийняти участь у закупівлі №1588870, відновлення мармурової підлоги 1-го поверху у межах 1-3 під’їздів Будинку Уряду по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Капітальний ремонт, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно до додатку 5 тендерної документації та Дефектного акту до нього, Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Пол» має намір по факту оцінити об’єм роботи та зробити аналіз виконання робіт по даному об’єкту з метою подальшого рішення участі в даній закупівлі. Прошу допустити до об’єкту відповідальних осіб за підготовку даної закупівлі, а саме: 1) Спєвак Ростислав Сергійович, 26 жовтня 1993 року народження, паспорт ( МВ 451494, виданий Шосткинським МВ УМВС України в Сумській області) – фахівець з державних закупівель. 2) Кривошея Руслан Володимирович, 14 жовтня 1977 року народження, паспорт ( СН 141978, виданий Броварським РВГЦ МВС України в Київській області) – керівник тендерного відділу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що працівники Вашого товариства можуть бути допущені до місця виконання робіт.
При цьому, з метою оформлення перепусток до Будинку Уряду Вам необхідно направити належним чином оформлений лист з переліком осіб та орієнтовним терміном проведення огляду.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-23-002418-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТ ПОЛ", Код ЄДРПОУ:40125022
Дата подання: 26 жовтня 2017 10:02
щодо додатку 5
Першому заступнику начальника Управління
Харченко Андрій Сергійович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Начальнику ремонтно-експлуатаційного відділу
Косман Денис Миколайович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Заступнику начальника відділу – завідувач сектору з технічного нагляду ремонтно-експлуатаційного відділу
Котлубаєв Іван Васильович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Начальнику проектно-технічного відділу
Уваркін Микола Миколайович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Заступнику начальника Управління, голові тендерного комітету
Гришко Михайло Васильович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Заступнику завідувача відділу кадрового та правового забезпечення, заступнику голові тендерного комітету
Пузеревич Олександр Іванович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Заступнику начальника відділу – завідувачу сектору організації публічних закупівель відділу матеріально-технічного забезпечення, секретарю тендерного комітету
Левадний Геннадій Геннадійович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ


Звернення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Пол» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має намір прийняти участь у закупівлі №1588870, відновлення мармурової підлоги 1-го поверху у межах 1-3 під’їздів Будинку Уряду по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Капітальний ремонт, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно до додатку 5 тендерної документації та Дефектного акту до нього, Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Пол» має намір по факту оцінити об’єм роботи та зробити аналіз виконання робіт по даному об’єкту з метою подальшого рішення участі в даній закупівлі.
Прошу допустити до об’єкту відповідальних осіб за підготовку даної закупівлі, а саме:
1) Спєвак Ростислав Сергійович, 26 жовтня 1993 року народження, паспорт ( МВ 451494, виданий Шосткинським МВ УМВС України в Сумській області) – фахівець з державних закупівель.
2) Кривошея Руслан Володимирович, 14 жовтня 1977 року народження, паспорт ( СН 141978, виданий Броварським РВГЦ МВС України в Київській області) – керівник тендерного відділу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2017 16:03
Повідомляємо Вам, що працівники Вашого товариства можуть бути допущені до місця виконання робіт. При цьому, з метою оформлення перепусток до Будинку Уряду Вам необхідно направити належним чином оформлений лист з переліком осіб та орієнтовним терміном проведення огляду.
Номер вимоги: UA-2017-10-23-002418-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТ ПОЛ", Код ЄДРПОУ:40125022
Дата подання: 26 жовтня 2017 10:04
щодо додатку 5
Першому заступнику начальника Управління
Харченко Андрій Сергійович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Начальнику ремонтно-експлуатаційного відділу
Косман Денис Миколайович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Заступнику начальника відділу – завідувач сектору з технічного нагляду ремонтно-експлуатаційного відділу
Котлубаєв Іван Васильович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Начальнику проектно-технічного відділу
Уваркін Микола Миколайович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Заступнику начальника Управління, голові тендерного комітету
Гришко Михайло Васильович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Заступнику завідувача відділу кадрового та правового забезпечення, заступнику голові тендерного комітету
Пузеревич Олександр Іванович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ
Заступнику начальника відділу – завідувачу сектору організації публічних закупівель відділу матеріально-технічного забезпечення, секретарю тендерного комітету
Левадний Геннадій Геннадійович
м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, корпус ІІ


Звернення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Пол» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має намір прийняти участь у закупівлі №1588870, відновлення мармурової підлоги 1-го поверху у межах 1-3 під’їздів Будинку Уряду по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Капітальний ремонт, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно до додатку 5 тендерної документації та Дефектного акту до нього, Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Пол» має намір по факту оцінити об’єм роботи та зробити аналіз виконання робіт по даному об’єкту з метою подальшого рішення участі в даній закупівлі.
Прошу допустити до об’єкту відповідальних осіб за підготовку даної закупівлі, а саме:
1) Спєвак Ростислав Сергійович, 26 жовтня 1993 року народження, паспорт ( МВ 451494, виданий Шосткинським МВ УМВС України в Сумській області) – фахівець з державних закупівель.
2) Кривошея Руслан Володимирович, 14 жовтня 1977 року народження, паспорт ( СН 141978, виданий Броварським РВГЦ МВС України в Київській області) – керівник тендерного відділу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2017 16:25
Повідомляємо Вам, що працівники Вашого товариства можуть бути допущені до місця виконання робіт. При цьому, з метою оформлення перепусток до Будинку Уряду Вам необхідно направити належним чином оформлений лист з переліком осіб та орієнтовним терміном проведення огляду.
Номер вимоги: UA-2017-10-23-002418-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Стоун-Лайф", Код ЄДРПОУ:33232698
Дата подання: 18 листопада 2017 18:43
Не відповідність тендерної пропозиції учасника до вимог тендерної документації та чинного законадавства
Відповідно до тендерної документації п.п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі п. ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надати підтвердження що - довідку, або інший документ, що Предмет закупівлі не повинен завдати шкоди навколишньому середовищу та передбачає заходи щодо захисту довкілля. В складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАПІТАЛІСТ" - відсутня вище вказана довідка.
Додатково звертаємо увагу, що згідно чинного законодавства Учасник - переможець повинен надати оновлену цінову пропозицію з урахуванням зменшення ціни за результатами аукціону протягом однієї доби після того як його пропозицію висунули на розгляд. дану вимогу ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАПІТАЛІСТ" також не виконала.
Відповідно до чинного законодавства Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку - відомості про учасника.
Враховуючи вище зазначене просимо застосувати до ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАПІТАЛІСТ" статтю 30, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2017 14:34
Ваша вимога про не відповідність тендерної пропозиції учасника до вимог тендерної документації та чинного законадавства (Номер вимоги: UA-2017-10-23-002418-a.b3) від 18.11.2017 в Управлінні розглянута.
Повідомляємо Вам, що тендерною документацією «Відновлення мармурової підлоги 1-го поверху у межах 1-3 під’їздів Будинку Уряду по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Капітальний ремонт, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» (п.6 розділу ІІІ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») дійсно передбачено, що предмет закупівлі не повинен завдати шкоди навколишньому середовищу та передбачити заходи щодо захисту довкілля.
Учасником закупівлі ТОВ «Будівельна компанія «КАПІТАЛІСТ» (ЄДРПОУ 39080099) серед документів наданих у складі тендерної пропозиції надано лист від 10.11.2017 № 0198 яким повідомлено, що він ознайомлений та погоджуються з технічними, якісними, вимогами предмета закупівлі, вимогами до виконання робіт та кваліфікаційними вимогами до Учасника процедури закупівлі. Крім того Учасником також надано тендерну пропозицію зареєстровану за від 10.11.2017 № 0197 якою ним надано згоду виконати всі вимоги Замовника по вищевказаній закупівлі.
Крім того, звертаємо увагу на те, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Враховуючи викладене, оскільки тендерною документацією не передбачено необхідності подання Учасниками у складі тендерної пропозиції довідки, або іншого документу, що підтверджував би, що предмет закупівлі не повинен завдати шкоди навколишньому середовищу та передбачати заходи щодо захисту довкілля, надані ТОВ «Будівельною компанією «КАПІТАЛІСТ» документи відповідають вимогам тендерної документації.
Стосовно Вашої вимоги про необхідність подання Учасником оновленої цінової пропозиції повідомляємо, що частиною першою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Крім цього повідомляємо Вам, що вимога стосовно надання довідки – відомості про учасника є необґрунтованою, оскільки тендерною документацією по вищевказаній закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція подається Учасником у відповідності до Додатку № 3 тендерної документації, яким передбачено заповнення відповідних форм для надання таких відомостей, що було виконано ТОВ «Будівельною компанією «КАПІТАЛІСТ» у повному обсязі.

Документи подані скаржником

26 жовтня 2017 10:02
Звернення.docx

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2017 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАПІТАЛІСТ" 2 538 186,65
UAH з ПДВ
1 999 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНД БУД КОМПАНІ 2 749 500,00
UAH з ПДВ
1 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Стоун-Лайф" 2 684 500,46
UAH з ПДВ
2 348 125,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2017 17:46
Тендерна пропозиція.PDF
13 листопада 2017 17:46
Кошторис.PDF
13 листопада 2017 17:46
Кваліфікаційні критерії 1-2.PDF
13 листопада 2017 17:46
Кваліфікаційні критерії 2-2.PDF

Публічні документи

13 листопада 2017 19:16
Довідка Єдрпоу.jpg
13 листопада 2017 19:16
Довідка МТБ.jpg
13 листопада 2017 19:16
Витяг.jpg
13 листопада 2017 19:16
Виписка 1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Виписка 2.jpg
13 листопада 2017 19:16
Дог 2.3.jpg
13 листопада 2017 19:16
Дог 2.2.jpg
13 листопада 2017 19:16
Дог 2.1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Дог 1.3.jpg
13 листопада 2017 19:16
Дог 1.2.jpg
13 листопада 2017 19:16
Дог 1.1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Акт 2.1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Акт 1.1.jpg
13 листопада 2017 19:16
ЛК 6.jpg
13 листопада 2017 19:16
ЛК 5.jpg
13 листопада 2017 19:16
ЛК 4.jpg
13 листопада 2017 19:16
ЛК 3.jpg
13 листопада 2017 19:16
ЛК 2.jpg
13 листопада 2017 19:16
ЛК 1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Диф акт 2.jpg
13 листопада 2017 19:16
Диф акт 1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Додаток 2 ДЦ2.jpg
13 листопада 2017 19:16
Додаток 2 ДЦ1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Відомість ресурсів 4.jpg
13 листопада 2017 19:16
Відомість ресурсів 3.jpg
13 листопада 2017 19:16
Відомість ресурсів 2.jpg
13 листопада 2017 19:16
Відомість ресурсів 1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Зведений кошт 2.jpg
13 листопада 2017 19:16
Зведений кошт 1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Тенд пропозиція 2.jpg
13 листопада 2017 19:16
Тенд пропозиція 1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Ліц додаток 2.jpg
13 листопада 2017 19:16
Ліц додаток 1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Ліцензія.jpg
13 листопада 2017 19:16
Дозвіл підвищена небезпека.jpg
13 листопада 2017 19:16
Договір 6.jpg
13 листопада 2017 19:16
Договір 5.jpg
13 листопада 2017 19:16
Договір 4.jpg
13 листопада 2017 19:16
Договір 3.jpg
13 листопада 2017 19:16
Договір 2.jpg
13 листопада 2017 19:16
Договір 1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Додаток 5 4.jpg
13 листопада 2017 19:16
Додаток 5 3.jpg
13 листопада 2017 19:16
Додаток 5 2.jpg
13 листопада 2017 19:16
Додаток 5 1.jpg
13 листопада 2017 19:16
Додаток 6.jpg
13 листопада 2017 19:16
Довідка уповноваження.jpg
13 листопада 2017 19:16
Довідка уповноваж фіз.jpg
13 листопада 2017 19:16
Довідка ТОВ не банкрут.jpg
13 листопада 2017 19:16
Довідка спец допуск.jpg
13 листопада 2017 19:16
Довідка працівники.jpg
13 листопада 2017 19:16
Довідка немає боргу.jpg
13 листопада 2017 19:16
Довідка єдрпоу немає коруп.jpg
13 листопада 2017 19:16
Довідка держ реєстр.jpg
13 листопада 2017 19:16
Довідка антикор программа.jpg
07 листопада 2017 12:03
Перелік робіт ліцензія 2.jpg
07 листопада 2017 12:03
Перелік робіт ліцензія 1.jpg
07 листопада 2017 12:03
Ліцензія 2.jpg
07 листопада 2017 12:03
Дозвіл.jpg
07 листопада 2017 12:03
Дог акт 2.4.jpg
07 листопада 2017 12:03
Дог 2.3.jpg
07 листопада 2017 12:03
Дог 2.2.jpg
07 листопада 2017 12:03
Дог 2.1.jpg
07 листопада 2017 12:03
Дог акт 1.4.jpg
07 листопада 2017 12:03
Дог 1.3.jpg
07 листопада 2017 12:03
Дог 1.2.jpg
07 листопада 2017 12:03
Дог 1.1.jpg
07 листопада 2017 12:03
Довідка спеціалісти.jpg
07 листопада 2017 12:03
Довідка не судимість.jpg
07 листопада 2017 12:03
Довідка не судимість ТОВ.jpg
07 листопада 2017 12:03
Довідка не корупція.jpg
07 листопада 2017 12:03
Довідка не корупція ТОВ.jpg
07 листопада 2017 12:03
Довідка не заборгованість.jpg
07 листопада 2017 12:03
Довідка не банкрут.jpg
07 листопада 2017 12:03
Довідка МТБ.jpg
07 листопада 2017 12:03
Довідка захисть.jpg
07 листопада 2017 12:03
Довідка ЄДРПОУ.jpg
07 листопада 2017 12:03
Довідка антикорупція.jpg
07 листопада 2017 12:03
Витяг.jpg
07 листопада 2017 12:03
Виписка 2.jpg
07 листопада 2017 12:03
Виписка 1.jpg

Публічні документи

13 листопада 2017 18:03
Технічна документація.rar
13 листопада 2017 18:03
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАПІТАЛІСТ"

ТОВ ГРАНД БУД КОМПАНІ

ПП "Стоун-Лайф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАПІТАЛІСТ"
#39080099
Переможець 1 999 880,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2017 18:16

Документи

15 листопада 2017 18:16
Електронний підпис
15 листопада 2017 18:12
Протокол №186 від 15.11.2017.pdf
14 листопада 2017 14:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2017 18:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАПІТАЛІСТ"
#39080099
1 999 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2017 18:16
Електронний підпис
15 листопада 2017 18:12
Протокол №186 від 15.11.2017.pdf
14 листопада 2017 14:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 09:23
Звіт про виконання договору.pdf укладений
29 грудня 2018 09:22
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2018 10:04
Додаткова угода.pdf зміни до договору
01 лютого 2018 10:02
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2017 19:26
Дод. угода Капіталіст.pdf зміни до договору
07 грудня 2017 19:26
Електронний підпис укладений
30 листопада 2017 16:59
договір.pdf укладений
30 листопада 2017 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 109/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 109/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2017 — 29 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 999 880,00
UAH з ПДВ