Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Шевченківської центральної районної лікарні по вулиці Бубліченко, 15, смт. Шевченкове, Шевченківського району Харківської області»
Очікувана вартість
2 841 974,00 UAH
UA-2017-10-23-002249-a 05884da0429e43d8a8f374f5460947da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дейнеко Людмила Миколаївна

+380976148638 mila.dejneko@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02002753
Місцезнаходження: 63601, Україна , Харківська обл., смт. Шевченкове, Харківська обл., Шевченківський район, селище міського типу Шевченкове, ВУЛИЦЯ БУБЛІЧЕНКО, будинок 15
Контактна особа: Дейнеко Людмила Миколаївна
+380976148638
mila.dejneko@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2017 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2017 00:00
Початок аукціону: 08 листопада 2017 13:29
Очікувана вартість: 2 841 974,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Шевченківської центральної районної лікарні по вулиці Бубліченко, 15, смт. Шевченкове, Шевченківського району Харківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63601, Україна, Харківська обл., смт. Шевченкове, Бубліченко, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2017 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2017 16:23
Зміни до тендерної документації.doc
27 жовтня 2017 16:23
Додаток 10 до ТД (Технічне завдання).doc
27 жовтня 2017 16:23
Додаток 8 до ТД (Лист згода на обробку персональних даних).doc
27 жовтня 2017 16:23
Додаток 5 до ТД (Довідка про досвід виконання аналогічних договорів).doc
27 жовтня 2017 16:23
Додаток 2 до ТД (Кваліфікаційні документи).doc
27 жовтня 2017 16:23
ТД Шевченківська ЦРЛ (27.10.2017) нова редакція.doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 9 до ТД (Проект Договору).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 7 до ТД (Довідка про відсутність підстав для відмови ст 17).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 6 до ТД (Інформація про субпідряднків).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 4 до ТД (Довідка про наявність працівників).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 3 до ТД (Довідка про наявність обладнання та МТБ).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 1 до ТД (тендерна пропозиція).doc
27 жовтня 2017 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2017 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2017 16:23
Зміни до тендерної документації.doc
27 жовтня 2017 16:23
Додаток 10 до ТД (Технічне завдання).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 10 до ТД (Технічне завдання).doc
27 жовтня 2017 16:23
Додаток 8 до ТД (Лист згода на обробку персональних даних).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 8 до ТД (Лист згода на обробку персональни даних).doc
27 жовтня 2017 16:23
Додаток 5 до ТД (Довідка про досвід виконання аналогічних договорів).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 5 до ТД (Довідка досвіду виконання договорів).doc
27 жовтня 2017 16:23
Додаток 2 до ТД (Кваліфікаційні документи).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 2 до ТД (Кваліфікаційні документи).doc
27 жовтня 2017 16:23
ТД Шевченківська ЦРЛ (27.10.2017) нова редакція.doc
23 жовтня 2017 17:31
ТД Шевченківська ЦРЛ (23.10.2017).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 9 до ТД (Проект Договору).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 7 до ТД (Довідка про відсутність підстав для відмови ст 17).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 6 до ТД (Інформація про субпідряднків).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 4 до ТД (Довідка про наявність працівників).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 3 до ТД (Довідка про наявність обладнання та МТБ).doc
23 жовтня 2017 17:31
Додаток 1 до ТД (тендерна пропозиція).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

?
Дата подання: 26 жовтня 2017 15:35
Дата відповіді: 27 жовтня 2017 15:41
які вимоги до вікон ?
Відповідь: Вікна з металопластику, що відкриваються, енергозберігаюче скло, двохкамерний склопакет (три скла)
тендерній комісії
Дата подання: 26 жовтня 2017 15:55
Дата відповіді: 27 жовтня 2017 15:49
Тендерною документацією передбачено поданя учасниками листів/довідок довільної форми на фірмовому бланку, зареєстрованим належним чином,скріпленим підписом та завіреним печаткою (у разі наявності). яким чином зареєструвати дані документи ?
Відповідь: Зареєструвати листи, документи мається на увазі вказати дату та номер вихідного документу (листа, довідки)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-23-002249-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЗАБУДОВНИК", Код ЄДРПОУ:40038490
Дата подання: 20 листопада 2017 09:37
Скарга
Шановні члени тендерного комітету!
Повідомляю Вам, що Шевченківською центральною районною лікарнею в особі тендерного комітету до складу якого входите Ви, проводиться процедура закупівлі через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» щодо закупівель робіт по об’єкту «Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Шевченківської центральної районної лікарні по вулиці Бубліченко, 15, смт. Шевченкове, Шевченківського району Харківської області», ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт».
В проведенні процедури закупівлі через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» прийняло участь 3 учасника: ТОВ «ХСП ГРУПП», ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК», ТОВ «УНІТА».
Рішенням тендерного комітету ТОВ «ХСП ГРУПП» було дискваліфіковано.
Протоколом від 13.11.2017 року пропозиція ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» була відхилена, а потім ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» взагалі було дискваліфіковано. Підставою відхилення пропозиції ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» було те, що пропозиція цього товариства не відповідає умовам тендерної документації.
Отже станом на сьогодні залишилась чинною тендерна пропозиція останнього учасника в цих закупівлях – ТОВ «УНІТА», яка була оцінена та за результатами оцінки тендерним комітетом було прийнято протокол від 14.11.2017 року о 17:00 годиніпро визнання ТОВ «УНІКА» переможцем торгів.
З цього приводу слід зазначити, що уважно ознайомившись із тендерною пропозицією учасника ТОВ «УНІКА», та умовами Тендерної документації, можливо було встановити, що вона також не відповідає тендерній документації. Тобто цьому учаснику повинно було також відмовлено в участі в процедурі закупівлі, оскільки він в порушення вимог пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації не подав у складі своєї пропозиції такий документ, як: гарантійний лист, на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами процедури закупівлі. Так, пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
 тендерною пропозицією згідно форми (Додаток 1);
 інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2) ;
 інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 7)
 інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 10)
 документами, що підтверджують повноваження посадової особи абопредставникаучасникапроцедуризакупівліщодопідписудокументівтендерноїпропозиції та договору за результатами закупівлі;
 інформацією про кожногосуб’єктагосподарювання, якогоучасникплануєзалучати до виконанняробіт, як субпідрядника, згідноформи(Додатку 6) (у разізалучення субпідрядника);
 проектом договору на виконанняробіт (Додаток 9);
 іншими документами, передбаченимивідповіднимирозділами та додаткамицієїдокументації.Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про призначення або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Документи, що складаються безпосередньо учасником (форми довідок, листи тощо) повинні оформлюватись на фірмовому бланку Учасника за його наявності, із зазначенням ПІБ та посади уповноваженої посадової особи Учасника, дати складання документу. На підтвердження достовірності поданої в складі тендерної пропозиції інформації учасник повинен надати гарантійний лист».
Таким чином, учасник ТОВ «УНІТА» належним чином, відповідно до умов Тендерної документації, не підтвердило свою відповідність кваліфікаційним критеріям, оскільки в складі його пропозиції відсутній гарантійний лист.
Відповідно до розділу VТендерної документації «Оцінка тендерної пропозицій» відсутність гарантійного листа обов’язковість якого визначена пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, не може бути віднесена до формальних помилок, і є обов’язковою умовою для відхилення такої пропозиції учасника відповідно до умов визначених пунктом 3 цього жрозділу.
Слід звернути Вашу увагу на те, що пунктом 2 розділу V Тендерної документації чітко визначено, що відноситься до формальних посилок, і за наявності яких пропозиція не відхиляється. До них відносяться: «Формальними (несуттєвими) вважаютьсяпомилки, щопов’язані з оформленнямпропозиції та не впливають на її зміст, а саме:
 відсутністьнумераціїдеякихаркушів;
 відсутність печатки на деяких аркушах (крім учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством);
 відсутність на окремих документах підписупосадової особи учасникапомилки та описки, тощо.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Тому, за вимогами пункту 3 розділу V Тендерної документації, пропозиція учасника ТОВ «УНІТА» повинна була бути обов’язково відхилена з підстав не відповідності його пропозиції умовам тендерної документації, що здійснено не було. Тому цьому учаснику була надана перевага в здобутті перемоги, в порушення вимог затвердженої ж Вами Тендерної документації.
Отже, тендерний комітет належним чином не перевірив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УНІТА» вимогам Тендерної документації, тим самим відхиливши з цих підстав пропозиції інших учасників, але залишив в силі пропозицію ТОВ «УНІТА» чим порушив вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» де визначено основні принципи проведення публічних закупівель, таких як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тобто, тендерний комітет діяв упереджено та не об’єктивно, закривши очі на невідповідність пропозиції учасника ТОВ «УНІТА» вимогам Тендерної документації, тоді коли пропозиції всіх інших учасників було максимально детально перевірено і відмовлено з підстав нібито невідповідності Тендерній документації.
Таким чином, тендерний комітет зобов’язаний був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УНІТА» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», але цього не зробив в порушення вимог діючого законодавства України, тим самим штучно створив недобросовісну конкуренцію серед учасників шляхом застосування дискримінації до учасника ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» що виразилось у необ’єктивній та упередженій оцінки пропозиції ТОВ «УНІТА» та ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК».
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО ВАС:

1. Прийняти цю скаргу та розглянути її відповідно до вимог діючого законодавства України;
2. Привести свої дії у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»;
3. Усунути вказані в цій скарзі порушення у проведенні закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Шевченківської центральної районної лікарні по вулиці Бубліченко, 15, смт. Шевченкове, Шевченківського району Харківської області», ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»;
4. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «УНІТА» у зв’язку із невідповідністю його пропозиції умовам тендерної документації та відмінити торги на підставі та у порядку визначеному статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Про результати розгляду цієї заяви просимо повідомити в найкоротші строки письмово на вищевказану адресу. У випадку не усунення порушень проведення публічних закупівель товариство буде змушено звернутися до відповідних правоохоронних органів за захистом своїх прав та законних інтересів та приведення закупівель у відповідність до вимог законодавства України.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2017 17:43
Всі наведені, на думку заявника, порушення є несуттєвими та такими, що не спотворюють результати тендеру.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник може звернутись до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі від ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» (код ЄДРПОУ – 40038490) надійшла після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Керуючись ч. 3 ст. 30 Закону ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» (код ЄДРПОУ – 40038490), як учасник, пропозицію якого було відхилено, мав право звернутись до замовника лише за наданням додаткової інформації стосовно причин відхилення його тендерної пропозиції.
Керуючись ст. ст. 23, 30 Закону залишити вимогу ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» (код ЄДРПОУ – 40038490) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УНІТА» по об'єкту «Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Шевченківської центральної районної лікарні по вулиці Бубліченко, 15, смт. Шевченкове, Шевченківського району Харківської області» без задоволення.

Документи подані скаржником

20 листопада 2017 09:37
СКАРГА.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2017 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХСП ГРУПП" 2 428 038,00
UAH з ПДВ
2 428 038,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЗАБУДОВНИК" 2 689 000,00
UAH з ПДВ
2 674 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІТА" 2 771 376,00
UAH з ПДВ
2 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2017 15:19
установчі.zip
08 листопада 2017 14:11
документи.zip
08 листопада 2017 14:10
досвід.zip
08 листопада 2017 14:09
цп.zip

Публічні документи

13 листопада 2017 13:30
14.6. ЛС.PDF
13 листопада 2017 13:30
14.5. ИВРЛС.PDF
13 листопада 2017 13:30
14.4. Кошторисний розрахунок.PDF
13 листопада 2017 13:30
14.3. Прямі витрати.PDF
13 листопада 2017 13:30
14.2. ДЦ.PDF
13 листопада 2017 13:30
14.1. Сертифікат кошторисник.pdf
13 листопада 2017 13:30
14. Кошторис_новий.zip
07 листопада 2017 19:52
2. Відомості про учасника.PDF
07 листопада 2017 19:52
3.1. Договір оренди.PDF
07 листопада 2017 19:52
4. Додаток 4. Працівники.PDF
07 листопада 2017 19:52
4.1. Штатний розпис.PDF
07 листопада 2017 19:52
4.2. Наказ до штатного розпис.PDF
07 листопада 2017 19:52
5.1. Договір - Гірське.pdf
07 листопада 2017 19:52
5.2. Договір - Часів Яр.pdf
07 листопада 2017 19:52
5.3. Договір - ЗОШ2.PDF
07 листопада 2017 19:52
5.4. Договір - ЗОШ7.PDF
07 листопада 2017 19:52
5.5. Договір - Попасна.PDF
07 листопада 2017 19:52
5.7. Листи-відгук.pdf
07 листопада 2017 19:52
5.8. Лист-подяка.PDF
07 листопада 2017 19:52
6. Протокол зборів.pdf
07 листопада 2017 19:51
6.1. Наказ.PDF
07 листопада 2017 19:51
6.2. Протокол зборів 21.09.2017г..pdf
07 листопада 2017 19:51
8. Статут повний.PDF
07 листопада 2017 19:51
8.1. Зміни до Статуту 21.09.2017р.pdf
07 листопада 2017 19:51
14. Кошторис.zip
07 листопада 2017 19:51
14.1. Сертифікат кошторисник.pdf
07 листопада 2017 19:51
14.2. ИВРЛС.PDF
07 листопада 2017 19:51
14.3. ДЦ.PDF
07 листопада 2017 19:51
14.4. Прямі витрати.PDF
07 листопада 2017 19:51
14.5. Кошторисний розрахунок.PDF
07 листопада 2017 19:51
14.6. ЛС.PDF
07 листопада 2017 19:51
15. Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2017 19:51
20. Дозвіл Укрзабудовник.pdf
07 листопада 2017 19:51
21. Ліцензія.pdf
07 листопада 2017 19:51
22.1. Посвідчення з ОП.PDF
07 листопада 2017 19:51
22.2. Посвідчення з ОП2.PDF
07 листопада 2017 19:51
22.3. Посвідчення з ОП3.PDF
07 листопада 2017 19:51
27. Строк дії пропозиції.PDF
07 листопада 2017 19:51
28. Довідка щодо витрат.PDF
07 листопада 2017 19:51
Уставные_СЖАТЫЕ.rar

Публічні документи

15 листопада 2017 18:41
004.jpg
15 листопада 2017 18:41
003.jpg
15 листопада 2017 18:41
002.jpg
15 листопада 2017 18:41
001.jpg
14 листопада 2017 16:29
002.jpg
07 листопада 2017 09:22
Акти аналогічні(Миколаївка).7z
07 листопада 2017 09:22
Акти аналогичні (Балаклія).7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХСП ГРУПП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЗАБУДОВНИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХСП ГРУПП"
#38157741
Відхилено 2 428 038,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2017 18:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЗАБУДОВНИК"
#40038490
Відхилено 2 674 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2017 19:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІТА"
#24285021
Переможець 2 680 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2017 17:36

Документи

10 листопада 2017 18:17
Електронний підпис
10 листопада 2017 18:15
Протокол вдхилення 10.11.17.pdf
08 листопада 2017 13:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 листопада 2017 19:19
Електронний підпис
10 листопада 2017 18:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 листопада 2017 17:36
Електронний підпис
13 листопада 2017 19:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2017 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІТА"
#24285021
2 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2017 17:36
Електронний підпис
13 листопада 2017 19:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 10:48
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 12:21
Додаткова угода 5 від 24.10.2018 (1).PDF зміни до договору
03 грудня 2018 12:20
Додаткова угода 6 від 03.12.2018 (1).PDF зміни до договору
03 грудня 2018 12:20
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 12:15
Додаткова угода 4 від 04.04.2018 (1).PDF зміни до договору
03 грудня 2018 12:14
Додаткова угода 4 від 04.04.2018.PDF укладений
04 квітня 2018 14:48
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 17:57
Додаткова угода 3 від 26.12.2017 (2).pdf зміни до договору
26 грудня 2017 17:57
1_Додаткова угода 3 від 26.12.2017.pdf укладений
26 грудня 2017 17:56
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2017 15:12
Електронний підпис укладений
30 листопада 2017 15:11
Додаткова угода 2 від 30.11.2017.pdf зміни до договору
30 листопада 2017 15:10
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2017 11:20
Електронний підпис укладений
30 листопада 2017 11:19
Додаткова угода 1 від 30.11.2017.pdf зміни до договору
30 листопада 2017 11:16
Електронний підпис укладений
27 листопада 2017 18:14
Договір від 27.11.2017.pdf укладений
27 листопада 2017 18:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в наступні пункти виклавши їх в новій редакції: п. 6.4.4. Залучати до виконання робіт субпідрядників, в обсязі не більше ніж 20 відсотків вартості Договору, виключно за погодженням Замовника. При цьому договори субпідряду укладаються та виконуються з дотриманням вимог цього Договору. 6.4.5. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт в обсязі не більше ніж 20 відсотків вартості Договору, повинні відповідати таким вимогам: - мати ліцензію на виконання робіт; - мати ресурси (матеріальні, технічні, фінансові) достатні для виконання робіт; - мати досвід виконання аналогічних робіт.
Номер договору про закупівлю: КР-2017/П
Договір:
Номер додаткової угоди: КР-2017/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в наступні пункти виклавши їх в новій редакції: п. 6.4.4. Залучати до виконання робіт субпідрядників, в обсязі до 20 відсотків вартості Договору, виключно за погодженням Замовника. При цьому договори субпідряду укладаються та виконуються з дотриманням вимог цього Договору. 6.4.5. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт в обсязі до 20 відсотків вартості Договору, повинні відповідати таким вимогам: - мати ліцензію на виконання робіт; - мати ресурси (матеріальні, технічні, фінансові) достатні для виконання робіт; - мати досвід виконання аналогічних робіт.
Номер договору про закупівлю: КР-2017/П
Договір:
Номер додаткової угоди: КР-2017/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІ від 25.12.2015р. та п.3.3., 3.4.Договору № КР-2017/П від 27.11.2017р 1. Внести зміни до розділу 3 «Ціна договору», п. 3.1. виклавши його в новій редакції: «Загальна вартість підрядних робіт, відповідає ціні, зазначеній у тендерній пропозиції і складає 2680000,00грн.(Два мільйони шістсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ20%-446666,67грн.(Чотириста сорок шість тисяч шістсот шістдесят шість грн.67коп.) Сума договору планова, бюджетні зобов’язання по даному Договору виникають в межах кошторисних призначень і фактичного надходження на спеціальний фонд бюджетних коштів на відповідний календарний рік і складає у 2017 році 672226,80грн. (шістсот сімдесят дві тисячі двісті двадцять шість гривень 80 копійок). (Бюджетні зобов’язання на 2017 рік зменшені на 0,84грн. та збільшені на відповідну суму у 2018 році)»
Номер договору про закупівлю: КР-2017/П
Договір:
Номер додаткової угоди: КР-2017/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділу 3 «Ціна договору», п. 3.1. виклавши його в новій редакції: «Загальна вартість підрядних робіт, відповідає ціні, зазначеній у тендерній пропозиції і складає 2680000,00грн.(Два мільйони шістсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ20%-446666,67грн.(Чотириста сорок шість тисяч шістсот шістдесят шість грн.67коп.). Сума договору планова, бюджетні зобов’язання по даному Договору виникають в межах кошторисних призначень і фактичного надходження на спеціальний фонд бюджетних коштів на відповідний календарний рік і складає: у 2017 році 672226,80грн. (шістсот сімдесят дві тисячі двісті двадцять шість гривень 80 копійок) та у 2018 році 2007773,20грн. (два мільйони сім тисяч сімсот сімдесят три гривні 20 копійок.)
Номер договору про закупівлю: КР-2017/П
Договір:
Номер додаткової угоди: КР-2017/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІ від 25.12.2015р. та пунктів 3.3, 3.4 та 12.4 Договору 1. Внести зміни до розділу 3 «Ціна договору», п. 3.1. виклавши його в новій редакції: «Загальна вартість підрядних робіт, відповідає ціні, зазначеній у тендерній пропозиції і складає 2679999,60грн.(Два мільйони шістсот сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 60 копійок) у тому числі ПДВ20% - 446666,60грн.(чотириста сорок шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 60коп.). Сума договору планова, бюджетні зобов’язання по даному Договору виникають в межах кошторисних призначень і фактичного надходження на спеціальний фонд бюджетних коштів на відповідний календарний рік і складає: у 2017 році 672226,80грн. (шістсот сімдесят дві тисячі двісті двадцять шість гривень 80 копійок) та у 2018 році 2007772,80грн. (два мільйони сім тисяч сімсот сімдесят дві гривні 80 копійок. (Бюджетні зобов’язання на 2018 рік зменшити на 0,40 грн.)» 2. Внести зміни в «Календарний план-графік виконання робіт та обсяг фінансування» Додаток 1 виклавши його в новій редакції, що додається. 3. Внести зміни в «Розрахунок договірної ціни код ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Шевченківської центральної районної лікарні по вулиці Бубліченко, 15, смт. Шевченкове, Шевченківського району Харківської області» Додаток 2 виклавши його в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: КР-2017/П
Договір:
Номер додаткової угоди: КР-2017/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 679 999,60
UAH з ПДВ