Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра)
Очікувана вартість
3 492 027,81 UAH
UA-2017-10-23-001981-a d2952b07fafe46299d61a6a060abbcea
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 sameclena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
sameclena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2017 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2017 19:00
Початок аукціону: 27 листопада 2017 12:12
Очікувана вартість: 3 492 027,81 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 460,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, дошкільні навчальні заклади замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 18:04
Перелік змін - 17.11.2017.docx
17 листопада 2017 18:04
Додаток 4 - Проект договору — зі змінами.docx
23 жовтня 2017 16:27
Додаток 6 - Орієнтовне меню.xlsx
23 жовтня 2017 16:27
Додаток 5 - Дислокація дошкільних навчальних закладів.docx
23 жовтня 2017 16:27
Тендерна документація.docx
17 листопада 2017 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2017 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 18:04
Перелік змін - 17.11.2017.docx
17 листопада 2017 18:04
Додаток 4 - Проект договору — зі змінами.docx
23 жовтня 2017 16:27
Додаток 4 - Проект договору.docx
23 жовтня 2017 16:27
Додаток 6 - Орієнтовне меню.xlsx
23 жовтня 2017 16:27
Додаток 5 - Дислокація дошкільних навчальних закладів.docx
23 жовтня 2017 16:27
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-10-23-001981-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Баклаєнко Д.І, Код ЄДРПОУ:2992915094
Дата подання: 02 листопада 2017 21:29
СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
На веб-порталі Уповноваженого органу 23.10.2017 року Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра) № UA-2017-10-23-001981-a До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді «Тендерна документація», Орієнтовне меню (Додаток 6), Дислокацію дошкільних навчальних закладів (Додаток 5), Проект договору (Додаток 4). Після ознайомлення із змістом Тендерної документації та доданих Додатків було виявлено, що зазначені документи не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним актам, які є обов’язковими до виконання з огляду на наступне. 1. Перш за все необхідно відмітити, що Замовник об’явив зазначену процедуру закупівлі одночасно із проведенням іншої процедури закупівлі, до предмету якої також входить оскаржувана закупівля. Так, 05.07.2017 року Замовником – Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради було оголошено про проведення процедури закупівлі Код за ДК 021:2015: 55520000-1- Кейтерингові послуги (Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладах) на території м. Дніпра, зі строком виконання до вересень-грудень 2017 року на очікувану вартість 57`430`085.00 грн (без ПДВ), ідентифікатор UA – 2017-07-05-002127-b До вказаного оголошення було додано Додаток 5 «Дислокація дошкільних навчальних закладів» за змістом якого частково передбачені дошкільні заклади, які входять до переліку навчальних закладів, які зазначені у Додатку 5 до оскаржуваної закупівлі. Наразі процедура закупівлі, оголошена 05.07.2017 року не завершена та Замовником не відмінена. Згідно ст. 3 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників. Тобто кожен учасник, який приймає участь у процедурі закупівлі сподівається на перемогу, а якщо одразу за однаковими процедурами закупівлі буде оголошено переможцями різних учасників, то порушується принцип добросовісної конкуренції між учасниками. З огляду на зазначене, Замовником, оголосивши 23.10.2017 року оскаржувану процедуру закупівлі, було порушено п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, 04.10.2017 Замовником, було оголошено закупівлю № UA-2017-10-04-000654-b Кейтерингові послуги (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра). Умови зазначеної закупівлі № UA-2017-10-04-000654-b, 14.10.2017 р. були оскаржені мною до органу оскарження. Рішенням органу оскарження №7356 від 19.10.2017 мою скаргу № UA-2017-10-04-000654-b.b2 було прийнято до розгляду. Проте, 23.10.2017, о 12:04, Замовником, з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», (ст. 31 Закону встановлено чіткі підстави відміни торгів, зокрема: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ), зазначену закупівлю № UA-2017-10-04-000654-b, було скасовано з формулюванням підстави скасування: «неможливості усунення порушень, що нібито, виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» (Рішення уповноваженої особи замовника про відміну торгів № 876 від 23.10.2017 р.) і в той же день 23.10.2017 о 16:27 оголошено оскаржувану процедуру закупівлі. Вважаю, що такі дії Замовника грубо порушують принципи публічних закупівель, викладені в ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», та порушують мої права, як потенційного учасника процедури закупівель гарантовані ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, Замовником 24.10.2017 на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі свіжі), предметом закупівлі якого, відповідно до тендерної документації є: капуста білокачанна, цибуля, буряк, морква для дошкільних навчальних закладів м. Дніпро, перелік яких наведено в Додатку 5 до закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b та за змістом якого частково передбачені дошкільні заклади, які входять до переліку навчальних закладів, які зазначені у Додатку 5 до оскаржуваної закупівлі. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації оскаржуваної закупівлі «Ціна за одиницю має враховувати всі витрати учасника (постачальника) на закупку продуктів, транспорт, приготування, на прибирання та миття посуду, а також з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на страхування та інше.» Додатком 6 оскаржуваної закупівлі, передбачено орієнтовне меню до складу якого входять страви для приготування яких необхідні продукти, про закупівлю яких Замовником оголошено в закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b. Тобто, є незрозумілим, чи потрібно включати в ціну за одиницю витрати на закупівлю продуктів: капуста білокачанна, цибуля, буряк, морква для приготування страв з орієнтовного меню, чи ні. Вважаю, що такі дії Замовника порушують моє право, як потенційного учасника процедури закупівель, передбачене ст. 5 Закону на вільний доступ до інформації про закупівлю, що, як наслідок, унеможливлює подання мною тендерної пропозиції щодо предмету закупівель з огляду на неможливість розрахунку загальної суми надання послуг. Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: Відмінити процедуру відкритих торгів № UA-2017-10-23-001981-a Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 листопада 2017 14:32
лист Скаржнику № UA-2017-10-23-001981-a.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2017 14:04
рішення від 06.11.2017 № 7784+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2017 14:32
рішення від 21.11.2017 № 8187,.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2017 19:40

Документи подані скаржником

02 листопада 2017 21:28
Платіжне доручення.pdf
02 листопада 2017 21:29
Скарга.pdf
07 листопада 2017 17:55
Платіжне доручення 2.pdf

Документи подані замовником

17 листопада 2017 18:05
Інформаційний лист.pdf

Документи Органу Оскарження

24 листопада 2017 19:40
рішення від 21.11.2017 № 8187,.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 3 487 584,60
UAH
3 452 664,32
UAH
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 3 491 980,56
UAH
3 457 060,28
UAH
Документи

Публічні документи

01 грудня 2017 14:16
Електронний підпис
01 грудня 2017 14:15
СТ.17.PDF
22 листопада 2017 19:12
Електронний підпис
22 листопада 2017 19:11
ЛИСТИ.rar
20 листопада 2017 18:49
Електронний підпис
20 листопада 2017 18:38
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
20 листопада 2017 18:38
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
20 листопада 2017 18:38
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
20 листопада 2017 18:38
СПИСОК ПОСТАЧАЛЬНИКІВ.PDF
20 листопада 2017 18:38
СЕС АКТ, ВИСНОВОК, ДОЗВІЛ.PDF
20 листопада 2017 18:38
сертификат ISO.pdf
20 листопада 2017 18:38
СВІДОЦТВО ПДВ0001.PDF
20 листопада 2017 18:38
САНОБРОБКА.PDF
20 листопада 2017 18:38
ОПИС ТЕХНОЛОГ НАДАН ПОСЛУГ.PDF
20 листопада 2017 18:38
МЕНЮ.PDF
20 листопада 2017 18:38
МЕД КНИГИ.rar
20 листопада 2017 18:38
ЛИСТИ.rar
20 листопада 2017 18:38
ЗВІТ ПРО СУМ НАРАХ ЗАРПЛАТ.PDF
20 листопада 2017 18:38
ДОСВІД РОБОТИ З ВІДГУК.pdf
20 листопада 2017 18:38
ДОК-ТИ НА АВТО.pdf
20 листопада 2017 18:38
ДОГОВОРИ ОРЕНДИ АВТО.pdf
20 листопада 2017 18:38
ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАДУ.pdf
20 листопада 2017 18:38
ДОГОВІР НА ВИВЕЗЕННЯ ТПВ.pdf
20 листопада 2017 18:38
ДОВІДКИ.rar
20 листопада 2017 18:38
ДИПЛОМИ.rar
20 листопада 2017 18:38
Відомості про учасника.PDF
20 листопада 2017 18:38
ВИПИСКА, СТАТУТ, ЛИСТ, ОПИС.pdf
20 листопада 2017 18:38
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.rar
20 листопада 2017 18:38
ФІН ЗВІТНІСТЬ Ф 1 ТА Ф 2.pdf
20 листопада 2017 18:38
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
20 листопада 2017 18:38
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.rar
20 листопада 2017 18:38
ПРОПОЗИЦІЯ, ПРОТОКОЛ.PDF

Публічні документи

24 листопада 2017 11:52
ФІНЗВІТНІСТЬ Ф1 Ф2.pdf
24 листопада 2017 11:52
устав-5.rar
24 листопада 2017 11:52
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
24 листопада 2017 11:52
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
24 листопада 2017 11:52
ст 17.pdf
24 листопада 2017 11:52
Сертифікат якості ISO.pdf
24 листопада 2017 11:52
Перелік постачальників.pdf
24 листопада 2017 11:51
МЕДИЧНІ.rar
24 листопада 2017 11:51
листи.rar
24 листопада 2017 11:51
ЗВІТ ПРО СУМИ НАРАХ ЗАРПЛАТ.pdf
24 листопада 2017 11:51
ДОСВІД.rar
24 листопада 2017 11:51
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
24 листопада 2017 11:51
ДОГОВІР СУБОРЕНДИ СКЛАДУ.pdf
24 листопада 2017 11:51
ДОГОВІР ОРЕНДИ АВТО.pdf
24 листопада 2017 11:51
Договір на вивезення ТПВ.pdf
24 листопада 2017 11:51
ДОВІДКИ.rar
24 листопада 2017 11:51
ДИПЛОМИ.rar
24 листопада 2017 11:51
відгук про досвід 5 років.pdf
24 листопада 2017 11:51
відгук орендодавця.pdf
24 листопада 2017 11:51
витяг пдв.pdf
24 листопада 2017 11:51
ВИСНОВОК СЕС НА СКЛАД.pdf
24 листопада 2017 11:51
ВИПИСКА.pdf
24 листопада 2017 11:51
АКТ СЕС, ЕКСПЛУАТАЦ ДОЗВІЛ.pdf
24 листопада 2017 11:51
авто відгук власника.pdf
24 листопада 2017 11:51
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ.rar
03 листопада 2017 14:56
Орієнтовне меню.xls.rar
03 листопада 2017 14:56
дислокація.doc.rar
03 листопада 2017 14:56
Проект договору.doc.rar
03 листопада 2017 14:56
додаток3.rar
03 листопада 2017 14:56
ДОСВІД.rar
03 листопада 2017 14:56
ПРАЦІВНИКИ.rar
03 листопада 2017 14:56
МТБ.rar
03 листопада 2017 14:56
додаток2.rar
03 листопада 2017 14:56
пропозиція.doc.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 3 452 664,32
UAH
29 листопада 2017 18:28

Документи

29 листопада 2017 18:28
Електронний підпис
27 листопада 2017 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 листопада 2017 12:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2017 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
3 452 664,32
UAH
Документи

Документи

29 листопада 2017 18:28
Електронний підпис
27 листопада 2017 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 листопада 2017 12:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 січня 2018 10:44
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі послуги