Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра)
Очікувана вартість
3 492 027,81 UAH
UA-2017-10-23-001981-a ● d2952b07fafe46299d61a6a060abbcea
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Самець +380677674083 sameclena@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2017 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2017 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2017 19:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2017 12:12 |
Очікувана вартість: | 3 492 027,81 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 460,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, дошкільні навчальні заклади замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2017 18:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2017 18:04 |
Перелік змін - 17.11.2017.docx | |
17 листопада 2017 18:04 |
Додаток 4 - Проект договору — зі змінами.docx | |
23 жовтня 2017 16:27 |
Додаток 6 - Орієнтовне меню.xlsx | |
23 жовтня 2017 16:27 |
Додаток 5 - Дислокація дошкільних навчальних закладів.docx | |
23 жовтня 2017 16:27 |
Тендерна документація.docx |
17 листопада 2017 18:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 листопада 2017 18:04 |
Перелік змін - 17.11.2017.docx
|
|||
17 листопада 2017 18:04 |
Додаток 4 - Проект договору — зі змінами.docx
|
|||
23 жовтня 2017 16:27 |
Додаток 6 - Орієнтовне меню.xlsx
|
|||
23 жовтня 2017 16:27 |
Додаток 5 - Дислокація дошкільних навчальних закладів.docx
|
|||
23 жовтня 2017 16:27 |
Тендерна документація.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-10-23-001981-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Баклаєнко Д.І, Код ЄДРПОУ:2992915094
Дата подання: 02 листопада 2017 21:29
Дата подання: 02 листопада 2017 21:29
СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
На веб-порталі Уповноваженого органу 23.10.2017 року Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра) № UA-2017-10-23-001981-a
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді «Тендерна документація», Орієнтовне меню (Додаток 6), Дислокацію дошкільних навчальних закладів (Додаток 5), Проект договору (Додаток 4).
Після ознайомлення із змістом Тендерної документації та доданих Додатків було виявлено, що зазначені документи не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним актам, які є обов’язковими до виконання з огляду на наступне.
1. Перш за все необхідно відмітити, що Замовник об’явив зазначену процедуру закупівлі одночасно із проведенням іншої процедури закупівлі, до предмету якої також входить оскаржувана закупівля.
Так, 05.07.2017 року Замовником – Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради було оголошено про проведення процедури закупівлі Код за ДК 021:2015: 55520000-1- Кейтерингові послуги (Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладах) на території м. Дніпра, зі строком виконання до вересень-грудень 2017 року на очікувану вартість 57`430`085.00 грн (без ПДВ), ідентифікатор UA – 2017-07-05-002127-b
До вказаного оголошення було додано Додаток 5 «Дислокація дошкільних навчальних закладів» за змістом якого частково передбачені дошкільні заклади, які входять до переліку навчальних закладів, які зазначені у Додатку 5 до оскаржуваної закупівлі.
Наразі процедура закупівлі, оголошена 05.07.2017 року не завершена та Замовником не відмінена.
Згідно ст. 3 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників.
Тобто кожен учасник, який приймає участь у процедурі закупівлі сподівається на перемогу, а якщо одразу за однаковими процедурами закупівлі буде оголошено переможцями різних учасників, то порушується принцип добросовісної конкуренції між учасниками.
З огляду на зазначене, Замовником, оголосивши 23.10.2017 року оскаржувану процедуру закупівлі, було порушено п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, 04.10.2017 Замовником, було оголошено закупівлю № UA-2017-10-04-000654-b Кейтерингові послуги (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра). Умови зазначеної закупівлі № UA-2017-10-04-000654-b, 14.10.2017 р. були оскаржені мною до органу оскарження. Рішенням органу оскарження №7356 від 19.10.2017 мою скаргу № UA-2017-10-04-000654-b.b2 було прийнято до розгляду.
Проте, 23.10.2017, о 12:04, Замовником, з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», (ст. 31 Закону встановлено чіткі підстави відміни торгів, зокрема: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ), зазначену закупівлю № UA-2017-10-04-000654-b, було скасовано з формулюванням підстави скасування: «неможливості усунення порушень, що нібито, виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» (Рішення уповноваженої особи замовника про відміну торгів № 876 від 23.10.2017 р.) і в той же день 23.10.2017 о 16:27 оголошено оскаржувану процедуру закупівлі.
Вважаю, що такі дії Замовника грубо порушують принципи публічних закупівель, викладені в ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», та порушують мої права, як потенційного учасника процедури закупівель гарантовані ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, Замовником 24.10.2017 на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі свіжі), предметом закупівлі якого, відповідно до тендерної документації є: капуста білокачанна, цибуля, буряк, морква для дошкільних навчальних закладів м. Дніпро, перелік яких наведено в Додатку 5 до закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b та за змістом якого частково передбачені дошкільні заклади, які входять до переліку навчальних закладів, які зазначені у Додатку 5 до оскаржуваної закупівлі.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації оскаржуваної закупівлі «Ціна за одиницю має враховувати всі витрати учасника (постачальника) на закупку продуктів, транспорт, приготування, на прибирання та миття посуду, а також з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на страхування та інше.»
Додатком 6 оскаржуваної закупівлі, передбачено орієнтовне меню до складу якого входять страви для приготування яких необхідні продукти, про закупівлю яких Замовником оголошено в закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b. Тобто, є незрозумілим, чи потрібно включати в ціну за одиницю витрати на закупівлю продуктів: капуста білокачанна, цибуля, буряк, морква для приготування страв з орієнтовного меню, чи ні.
Вважаю, що такі дії Замовника порушують моє право, як потенційного учасника процедури закупівель, передбачене ст. 5 Закону на вільний доступ до інформації про закупівлю, що, як наслідок, унеможливлює подання мною тендерної пропозиції щодо предмету закупівель з огляду на неможливість розрахунку загальної суми надання послуг.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Відмінити процедуру відкритих торгів № UA-2017-10-23-001981-a Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 листопада 2017 14:32
лист Скаржнику № UA-2017-10-23-001981-a.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2017 14:04
рішення від 06.11.2017 № 7784+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2017 14:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2017 № 8187.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2017 18:48
рішення від 21.11.2017 № 8187,.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2017 19:40
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Переможець |
3 452 664,32
UAH
|
29 листопада 2017 18:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 січня 2018 10:44 |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі послуги |
Документи:
03 січня 2018 10:44
|
Електронний підпис |
03 січня 2018 10:44
|
Протокол відміна торгів - Індустріальний район.docx |