Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Шевченківського району м.Дніпра)
Очікувана вартість
3 333 792,10 UAH
UA-2017-10-23-001957-a f4c5a75dbe5d4a81868252786bd546d9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 sameclena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
sameclena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2017 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2017 19:00
Початок аукціону: 27 листопада 2017 15:39
Очікувана вартість: 3 333 792,10 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 668,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Шевченківського району м.Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 17:56
Перелік змін - 17.11.2017.docx
17 листопада 2017 17:56
Додаток 4 - Проект договору — зі змінами.docx
23 жовтня 2017 16:22
Тендерна документація.docx
23 жовтня 2017 16:22
Додаток 6 - Орієнтовне меню.xlsx
23 жовтня 2017 16:21
Додаток 5 - Дислокація дошкільних навчальних закладів.docx
17 листопада 2017 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2017 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 17:56
Перелік змін - 17.11.2017.docx
17 листопада 2017 17:56
Додаток 4 - Проект договору — зі змінами.docx
23 жовтня 2017 16:21
Додаток 4 - Проект договору.docx
23 жовтня 2017 16:22
Тендерна документація.docx
23 жовтня 2017 16:22
Додаток 6 - Орієнтовне меню.xlsx
23 жовтня 2017 16:21
Додаток 5 - Дислокація дошкільних навчальних закладів.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-10-23-001957-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Баклаєнко Д.І, Код ЄДРПОУ:2992915094
Дата подання: 02 листопада 2017 21:35
СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
На веб-порталі Уповноваженого органу 23.10.2017 року Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Шевченківського району м.Дніпра) UA-2017-10-23-001957-a До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді «Тендерна документація», Орієнтовне меню (Додаток 6), Дислокацію дошкільних навчальних закладів (Додаток 5), Проект договору (Додаток 4). Після ознайомлення із змістом Тендерної документації та доданих Додатків було виявлено, що зазначені документи не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним актам, які є обов’язковими до виконання з огляду на наступне. 1. Перш за все необхідно відмітити, що Замовник об’явив зазначену процедуру закупівлі одночасно із проведенням іншої процедури закупівлі, до предмету якої також входить оскаржувана закупівля. Так, 05.07.2017 року Замовником – Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради було оголошено про проведення процедури закупівлі Код за ДК 021:2015: 55520000-1- Кейтерингові послуги (Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладах) на території м. Дніпра, зі строком виконання до вересень-грудень 2017 року на очікувану вартість 57`430`085.00 грн (без ПДВ), ідентифікатор UA – 2017-07-05-002127-b До вказаного оголошення було додано Додаток 5 «Дислокація дошкільних навчальних закладів» за змістом якого частково передбачені дошкільні заклади, які входять до переліку навчальних закладів, які зазначені у Додатку 5 до оскаржуваної закупівлі. Наразі процедура закупівлі, оголошена 05.07.2017 року не завершена та Замовником не відмінена. Згідно ст. 3 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників. Тобто кожен учасник, який приймає участь у процедурі закупівлі сподівається на перемогу, а якщо одразу за однаковими процедурами закупівлі буде оголошено переможцями різних учасників, то порушується принцип добросовісної конкуренції між учасниками. З огляду на зазначене, Замовником, оголосивши 23.10.2017 року оскаржувану процедуру закупівлі, було порушено п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, 04.10.2017 Замовником, було оголошено закупівлю № UA-2017-10-04-000619-b ДК 021:2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Шевченківського району м.Дніпра). Умови зазначеної закупівлі № UA-2017-10-04-000619-b, 14.10.2017 р. були оскаржені мною до органу оскарження. Рішенням органу оскарження №7354 від 19.10.2017 мою скаргу № UA-2017-10-04-000619-b.b2 було прийнято до розгляду. Проте, 23.10.2017, о 12:06, Замовником, з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», (ст. 31 Закону встановлено чіткі підстави відміни торгів, зокрема: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ), зазначену закупівлю № UA-2017-10-04-000619-b, було скасовано з формулюванням підстави скасування: «неможливості усунення порушень, що нібито, виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» (Рішення уповноваженої особи замовника про відміну торгів № 878 від 23.10.2017 р.) і в той же день 23.10.2017 о 16:21 оголошено оскаржувану процедуру закупівлі. Вважаю, що такі дії Замовника грубо порушують принципи публічних закупівель, викладені в ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», та порушують мої права, як потенційного учасника процедури закупівель гарантовані ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, Замовником 24.10.2017 на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі свіжі), предметом закупівлі якого, відповідно до тендерної документації є: капуста білокачанна, цибуля, буряк, морква для дошкільних навчальних закладів м. Дніпро, перелік яких наведено в Додатку 5 до закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b та за змістом якого частково передбачені дошкільні заклади, які входять до переліку навчальних закладів, які зазначені у Додатку 5 до оскаржуваної закупівлі. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації оскаржуваної закупівлі «Ціна за одиницю має враховувати всі витрати учасника (постачальника) на закупку продуктів, транспорт, приготування, на прибирання та миття посуду, а також з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на страхування та інше.» Додатком 6 оскаржуваної закупівлі, передбачено орієнтовне меню до складу якого входять страви для приготування яких необхідні продукти, про закупівлю яких Замовником оголошено в закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b. Тобто, є незрозумілим, чи потрібно включати в ціну за одиницю витрати на закупівлю продуктів: капуста білокачанна, цибуля, буряк, морква для приготування страв з орієнтовного меню, чи ні. Вважаю, що такі дії Замовника порушують моє право, як потенційного учасника процедури закупівель, передбачене ст. 5 Закону на вільний доступ до інформації про закупівлю, що, як наслідок, унеможливлює подання мною тендерної пропозиції щодо предмету закупівель з огляду на неможливість розрахунку загальної суми надання послуг. Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: Відмінити процедуру відкритих торгів № UA-2017-10-23-001957-a Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Шевченківського району м.Дніпра)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 листопада 2017 14:39
рішення від 06.11.2017 № 7783+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2017 14:39
рішення від 21.11.2017 № 8186.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2017 19:45
Номер скарги: UA-2017-10-23-001957-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АСКЕНТ-КР", Код ЄДРПОУ:38254742
Дата подання: 09 грудня 2017 22:43
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 29.11.2017 року
Вих. №505/09-12 від 09.12.2017р. Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Аскент - КР» Юридична адреса: 50086, Україна, Дніпропетровська область м. Кривий Ріг, ул. Телевізійна, 2а. ел.пошта: tov.askent-kr@ukr.net код в ЄДРПОУ 38254742 т. 0987287579 ЗАМОВНИК: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького 75 а код ЄДРПОУ 40506248 т. +380677674083, e-mail: sameclena@gmail.com Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі 23.10.2017 року UA-2017-10-23-001957-a СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 29.11.2017 року На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-23-001957-a) 23.10.2017 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Шевченківського району м. Дніпра) ДК 021:2015 - 55320000-9) зі строком надання послуг до 31.12.2017 року на очікувану вартість 3 333 792.1 грн (без ПДВ). Замовником процедури закупівлі є ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Шевченківського району м. Дніпра», далі «Тендерна документація» із додатками. 27 листопада 2017 року на електронному майданчику було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником зі строком надання послуг 31.12.2017 року. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: - Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», код ЄДРПОУ 35601826. - Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА АРТ-СИНТЕЗ", код ЄДРПОУ 21904823; - Товариство з обмеженою відповідальністю «АСКЕНТ-КР», код ЄДРПОУ 38254742. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», код ЄДРПОУ 35601826 - 3 329 310.6 грн. без ПДВ - Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА АРТ-СИНТЕЗ", код ЄДРПОУ 21904823 - 3 333 790.44 грн. без ПДВ; - Товариство з обмеженою відповідальністю «АСКЕНТ-КР», код ЄДРПОУ 38254742 - 3 333 792.1 грн. без ПДВ. 29 листопада 2017 року на електронному майданчику закупівель було розміщено «Повідомлення про намір укласти договір» з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», та протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.11.2017 року, в якому зазначено, що переможцем зазначеної процедури закупівлі визнано зазначеного учасника. Але, після огляду завантажених документів учасників даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на які Замовник взагалі не звернув увагу. 1. Перш за все необхідно зазначити, що Замовником грубо порушено вимоги п. 7 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та ці порушення вже наразі неможливо усунути, що є підставою для відміни процедури закупівлі взагалі. Так, згідно зазначеної норми Закону передбачено, що У разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. 02.11.2017 року було долучено скаргу на Тендерну документацію по цій процедурі закупівлі ФОП Баклаєнко Д.І., яка була призначена на розгляд у Антимонопольному комітету України на 21.11.2017 року. Однак в порушення п. 7 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником 17.11.2017 року було внесено зміни до Тендерної документації, які не стосувалися порушень, зазначених у скарзі зазначеного учасника, що прямо заборонено робити Замовнику протягом строку розгляду скарги. Таким чином, Замовник допустився порушень, які не можуть бути усунуті протягом процедури закупівлі, що є однозначною підставою для відміни зазначеної процедури закупівлі. Крім того, зазначені вище неправомірні дії Замовника щодо внесення змін до Тендерної документації надали змогу учаснику ТОВ «Контракт Продрезерв 5» завантажити тендерну пропозицію тільки 20.11.2017 року, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. У відповідності до Розділу ІІІ п. 1 Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів: 13) документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції як сканованої версії з оригіналу паперового відображення змісту гарантії, так і у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта на сайті банку, що видав відповідну гарантію або Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Але у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» вказаного документу завантажено не було, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції вимогам Тендерної документацїї та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3.Згідно п.1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасники повинні подати гарантійний лист, що документація яка ними подається до тендерної пропозиції є достовірною. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надано гарантійний лист вих.. № 29/07-201718 від 24.07.2017 року «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ про достовірність інформації» за змістом якого передбачено, що «інформація за тендерною документацією є достовірною», але від учасника вимагався гарантійний лист про те, що надана ним інформація є достовірною. Тобто цей лист не відповідає вимогам Тендерної документації, що є підставою також для відхилення тендерної пропозиції цього учасника. Наступною тендерною пропозицією за ціною є тендерна пропозиція ТОВ «ФІРМА АРТ-СИНТЕЗ», яка повинна була бути розглянута Замовником після відхилення попередньої тендерної пропозиції. За змістом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФІРМА АРТ-СИНТЕЗ» мають місце також чисельні порушення. А саме, відсутній документ, який передбачений пп. 13 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації - документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції як сканованої версії з оригіналу паперового відображення змісту гарантії, так і у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта на сайті банку, що видав відповідну гарантію або Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Також, надана довідка про відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям як наявність працівників відповідної кваліфікації не відповідає вимогам п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме у учасника відсутня достатня кількість кваліфікованих працівників. Наступною тендерною пропозицією за ціною є тендерна пропозиція ТОВ «АСКЕНТ-КР», яка повинна була бути розглянута Замовником після відхилення попередніх тендерних пропозиції учасників та саме наше Товариство повинно було бути визнано переможцем цієї процедури закупівлі та саме ТОВ «АСКЕНТ-КР» повинен був отримати «Повідомлення про намір укласти договір». Саме ці обставини порушують інтереси ТОВ «АСКЕНТ-КР». На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст..18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: - розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5»; - зобов’язати ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати «Повідомлення про намір укласти договір» від 29.11.2017 року з ТОВ «Контракт Продрезерв 5»; - зобов’язати ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв 5»; - зобов’язати ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розглянути наступні тендерні пропозиції учасників; - розглянути законність проведення процедури закупівель та в разі неможливості усунення виявлених порушень, зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівель. ДОДАТКИ: 1. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги. 2. Копія виписки ТОВ «АСКЕНТ-КР». З повагою, Директор ТОВ «Аскент-КР» В.І. Момот
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2017 22:12
Рішення від 13.12.2017 № 8794.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2017 22:12
Рішення від 26.12.2017 № 9114.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2017 17:47

Документи подані скаржником

02 листопада 2017 21:35
Платіжне доручення.pdf
02 листопада 2017 21:35
Скарга.pdf

Документи подані замовником

17 листопада 2017 17:56
Інформаційний лист.pdf

Документи Органу Оскарження

24 листопада 2017 19:45
рішення від 21.11.2017 № 8186.pdf

Документи подані скаржником

09 грудня 2017 22:43
скарга

Документи Органу Оскарження

13 грудня 2017 22:12
Рішення від 13.12.2017 № 8794.pdf
29 грудня 2017 17:47
Рішення від 26.12.2017 № 9114.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 3 329 310,60
UAH
3 329 310,60
UAH
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 3 333 790,44
UAH
3 333 790,44
UAH
Документи
ТОВ "АСКЕНТ-КР" 3 333 792,10
UAH
3 333 792,10
UAH
Документи

Публічні документи

01 грудня 2017 17:29
Електронний підпис
01 грудня 2017 17:27
ДОКУМЕНТИ СТ. 17.rar
22 листопада 2017 18:51
Електронний підпис
22 листопада 2017 18:49
МЕНЮ.PDF
20 листопада 2017 19:25
Електронний підпис
20 листопада 2017 19:24
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
20 листопада 2017 19:24
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
20 листопада 2017 19:24
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
20 листопада 2017 19:24
СПИСОК ПОСТАЧАЛЬНИКІВ.PDF
20 листопада 2017 19:24
СЕС АКТ, ВИСНОВОК, ДОЗВІЛ.PDF
20 листопада 2017 19:24
сертификат ISO.pdf
20 листопада 2017 19:24
СВІДОЦТВО ПДВ0001.PDF
20 листопада 2017 19:24
САНОБРОБКА.PDF
20 листопада 2017 19:24
ОПИС ТЕХНОЛОГ НАДАН ПОСЛУГ.PDF
20 листопада 2017 19:24
МЕНЮ.PDF
20 листопада 2017 19:24
МЕД КНИГИ.rar
20 листопада 2017 19:24
ЛИСТИ.rar
20 листопада 2017 19:24
ЗВІТ ПРО СУМ НАРАХ ЗАРПЛАТ.PDF
20 листопада 2017 19:24
ДОСВІД РОБОТИ З ВІДГУК.pdf
20 листопада 2017 19:24
ДОК-ТИ НА АВТО.pdf
20 листопада 2017 19:24
ДОГОВОРИ ОРЕНДИ АВТО.pdf
20 листопада 2017 19:24
ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАДУ.pdf
20 листопада 2017 19:24
ДОГОВІР НА ВИВЕЗЕННЯ ТПВ.pdf
20 листопада 2017 19:24
ДОВІДКИ.rar
20 листопада 2017 19:24
ДИПЛОМИ.rar
20 листопада 2017 19:24
Відомості про учасника.PDF
20 листопада 2017 19:24
ВИПИСКА, СТАТУТ, ЛИСТ, ОПИС.pdf
20 листопада 2017 19:24
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.rar
20 листопада 2017 19:24
ФІН ЗВІТНІСТЬ Ф 1 ТА Ф 2.pdf
20 листопада 2017 19:24
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
20 листопада 2017 19:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
20 листопада 2017 19:24
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.rar
20 листопада 2017 19:24
ПРОПОЗИЦІЯ, ПРОТОКОЛ.PDF

Публічні документи

24 листопада 2017 12:18
ФІНЗВІТНІСТЬ Ф1 Ф2.pdf
24 листопада 2017 12:18
устав-5.rar
24 листопада 2017 12:18
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
24 листопада 2017 12:18
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
24 листопада 2017 12:18
ст 17.pdf
24 листопада 2017 12:18
Сертифікат якості ISO.pdf
24 листопада 2017 12:18
Перелік постачальників.pdf
24 листопада 2017 12:18
МЕДИЧНІ.rar
24 листопада 2017 12:18
листи.rar
24 листопада 2017 12:18
ЗВІТ ПРО СУМИ НАРАХ ЗАРПЛАТ.pdf
24 листопада 2017 12:18
ДОСВІД.rar
24 листопада 2017 12:18
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
24 листопада 2017 12:18
ДОГОВІР СУБОРЕНДИ СКЛАДУ.pdf
24 листопада 2017 12:18
ДОГОВІР ОРЕНДИ АВТО.pdf
24 листопада 2017 12:18
Договір на вивезення ТПВ.pdf
24 листопада 2017 12:17
ДОВІДКИ.rar
24 листопада 2017 12:17
ДИПЛОМИ.rar
24 листопада 2017 12:17
відгук про досвід 5 років.pdf
24 листопада 2017 12:17
відгук орендодавця.pdf
24 листопада 2017 12:17
витяг пдв.pdf
24 листопада 2017 12:17
ВИСНОВОК СЕС НА СКЛАД.pdf
24 листопада 2017 12:17
ВИПИСКА.pdf
24 листопада 2017 12:17
АКТ СЕС, ЕКСПЛУАТАЦ ДОЗВІЛ.pdf
24 листопада 2017 12:17
авто відгук власника.pdf
24 листопада 2017 12:17
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ.rar
03 листопада 2017 16:03
Орієнтовне меню.xls.rar
03 листопада 2017 16:03
дислокація.doc.rar
03 листопада 2017 16:03
Проект договору.doc.rar
03 листопада 2017 16:03
додаток3.rar
03 листопада 2017 16:03
ПРАЦІВНИКИ.rar
03 листопада 2017 16:03
МТБ.rar
03 листопада 2017 16:03
ДОСВІД.rar
03 листопада 2017 16:03
додаток2.rar
03 листопада 2017 16:03
пропозиція.doc.rar

Публічні документи

06 листопада 2017 18:10
ЭДРПОУ.pdf
06 листопада 2017 18:10
свідоцтво НДС завірена.pdf
06 листопада 2017 18:10
Витяг.pdf
06 листопада 2017 18:10
ВИПИСКА завірена копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

ТОВ "АСКЕНТ-КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 3 329 310,60
UAH
29 листопада 2017 18:31

Документи

29 листопада 2017 18:31
Електронний підпис
27 листопада 2017 16:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 листопада 2017 16:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2017 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
3 329 310,60
UAH
Документи

Документи

29 листопада 2017 18:31
Електронний підпис
27 листопада 2017 16:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 листопада 2017 16:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 січня 2018 10:42
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі послуги