Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 725 за адресою: вул. Кримська, 1
Очікувана вартість
12 142 500,00 UAH
UA-2017-10-23-001699-b 360a9f3e4432403dbbd411a6d3b53067
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2017 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2017 18:00
Початок аукціону: 09 листопада 2017 12:33
Очікувана вартість: 12 142 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 143,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001, м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net.. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)]. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: обсяг відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7). Кошти місцевого бюджету. Місце виконання робіт: дошкільний навчальний заклад № 725 за адресою: вул. Кримська, 1 у Голосіївському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 725 за адресою: вул. Кримська, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, вул. Кримська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-23-001699-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:20003226
Дата подання: 27 листопада 2017 15:29
Вимога
Просимо надати розяснення, щодо визначення переможця, у якого відсутні дозвільні документи на проведення робіт згідно додатку 3 п.2.6.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 листопада 2017 15:15
По суті Вашого претензійного листа від 27.11.2017 № 19/18-70 щодо визначення ТОВ «КАСПІАН СЕРВІС УКР» переможцем процедурі закупівлі: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 725 за адресою: вул. Кримська,1» Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне.
ТОВ «КАСПІАН СЕРВІС УКР», відповідно до умов тендерної документації, надав Лист – пояснення від 01.11.2017 № 29/11-2017 у якому повідомляє, що для виконання робіт, які потребують Дозволу на роботи підвищеної небезпеки, підприємство залучає субпідрядну організацію ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол», дозвільний документ якого надано у складі пропозиції.
Тому у тендерного комітету КП «Київбудреконструкція» були відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «КАСПІАН СЕРВІС УКР» у зв’язку з невиконанням умови п.2.6 Додатку 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Вимогу від 27.11.2017 № 19/18-70 не задоволено

Документи подані скаржником

27 листопада 2017 15:29
725.jpeg

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2017 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ" 11 422 333,20
UAH з ПДВ
11 422 333,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ "ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСПІАН СЕРВІС УКР" 12 127 137,00
UAH з ПДВ
12 127 137,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Вестєвробуд 12 138 244,48
UAH з ПДВ
12 138 244,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2017 17:40
Субпiдрядники.jpeg
08 листопада 2017 17:25
Реєстр.pdf
08 листопада 2017 16:50
Укргазбанк.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Фiнансовий_звiт.2.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Фiнансовий_звiт.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Перелiк_робiт.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Лист-зобовязання.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Лист-гарантiя.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Лiцензiя.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Календарний_план_725.3.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Календарний_план_725.2.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Календарний_план_725.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Згода.jpeg
08 листопада 2017 16:50
кошторис.pdf
08 листопада 2017 16:50
Договiрна_цiна_725.2.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Договiрна_цiна_725.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Вiдомостi_про_учасника.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Антикорупцiйна_програма.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Тенд. проз. _ 725.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Тенд. проз. _ 725.2peg . копия.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 07 2.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 07 1.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 06 2.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 06 1.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 05 2.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 05 1.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 03 2.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 03 1.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 02 2.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 02 1.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 01 2.jpeg
08 листопада 2017 16:50
ЦПД 01 1.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Дов. АВК.jpeg
08 листопада 2017 16:50
Договір аренди.pdf
08 листопада 2017 16:50
Дов. про аналогiчнi дог..jpeg
08 листопада 2017 16:50
сертификат.pdf
08 листопада 2017 16:50
СТАТУТ.pdf
08 листопада 2017 16:50
Свідоцтво ПДВ.pdf
08 листопада 2017 16:50
Листи відгуки.pdf
08 листопада 2017 16:50
ЄДРПОУ.pdf
08 листопада 2017 16:50
Договір 19 ч3.pdf
08 листопада 2017 16:50
Договір 19 ч2.pdf
08 листопада 2017 16:50
Договір 19 ч1.pdf
08 листопада 2017 16:50
Договір №_1876р КБ2в КБ3.pdf
08 листопада 2017 16:50
дог 180б від 18.09.2017.PDF

Публічні документи

22 листопада 2017 14:24
Довідка про несудимість.pdf
08 листопада 2017 16:43
Електронний підпис
08 листопада 2017 16:32
Реєстр.pdf
08 листопада 2017 16:31
Додаток 3 Інші документи.rar
08 листопада 2017 16:28
Кошторисна документація.rar
08 листопада 2017 16:28
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

08 листопада 2017 16:34
Електронний підпис
08 листопада 2017 16:32
Статутні документи.rar
08 листопада 2017 16:32
Реєстр.pdf
08 листопада 2017 16:32
Кваліфікація.rar
08 листопада 2017 16:31
Довідки.rar
08 листопада 2017 16:31
Кошторис.rar
08 листопада 2017 16:31
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ"

ТОВ "КАСПІАН СЕРВІС УКР"

ТОВ Вестєвробуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ"
#20003226
Відхилено 11 422 333,20
UAH з ПДВ
16 листопада 2017 17:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ "ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСПІАН СЕРВІС УКР"
#39380293
Переможець 12 127 137,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2017 17:46

Документи

16 листопада 2017 17:38
Електронний підпис
16 листопада 2017 17:34
Протокол розгляду.pdf
16 листопада 2017 17:34
Протокол 170.pdf
09 листопада 2017 13:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2017 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ "ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСПІАН СЕРВІС УКР"
#39380293
12 127 137,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2018 11:39
додаткова угода 2 до договору 25-КТ від 06.12.2017.pdf зміни до договору
15 березня 2018 11:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 17:03
додаткова угода 1 до договору 25-кт Кримська, 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 17:03
Електронний підпис укладений
06 грудня 2017 17:26
Електронний підпис укладений
06 грудня 2017 17:25
локальний кошторис до договору 25-кт _ 2-1-2 част 1.pdf укладений
06 грудня 2017 17:23
локальний кошторис до договору 25-кт _ 2-1-2 част 5.pdf укладений
06 грудня 2017 17:22
локальний кошторис до договору 25-кт _ 2-1-2 част 3.pdf укладений
06 грудня 2017 17:22
локальний кошторис до договору 25-кт _ 2-1-2 част 2.pdf укладений
06 грудня 2017 17:22
локальний кошторис до договору 25-кт _ 8-1-1.pdf укладений
06 грудня 2017 17:22
локальний кошторис до договору 25-кт _ 2-1-1.pdf укладений
06 грудня 2017 17:22
локальний кошторис до договору 25-кт _ 2-1-2 част 4.pdf укладений
06 грудня 2017 17:22
договiр _ 25-кт Кримська, 1 ДНЗ _ 725 з додатками.pdf укладений
06 грудня 2017 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з затримкою фінансування, відповідно пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, в порядку та на умовах визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору виклавши п. 4.6 договору в такій редакції: 4.6. Розрахунки за роботи, які будуть виконані у 2018 році, у сумі 12 127 137,00 грн. (дванадцять мільйонів сто двадцять сім тисяч сто тридцять сім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 2 021 189,50 грн., буде здійснено Замовником після затвердження річних кошторисних призначень на 2018 рік та фактичного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника в межах витрат передбачених договірною ціною. Розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до вимог ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 30 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій реєстраційний рахунок. 2. Сторони домовились внести зміни до додатку № 2 – «Календарний план виконання робіт» до Договору, який є невід’ємною його частиною. Усі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 25-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, уклали цю додаткову угоду № 2 (далі - Угода) до Договору підряду 25-КТ від 06.12.2017 року на виконання робіт: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 725 за адресою: вул. Кримська, 1» про наступне: 1. У зв’язку з нестачею бюджетних призначень відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, та враховуючи, що Підрядник не розпочав роботи, в порядку та на умовах, визначених Договором підряду 25-КТ від 06.12.2017 року, і не погоджується з умовами прийомки та оплати робіт відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України, Сторони дійшли згоди розірвати Договір підряду 25-КТ від 06.12.2017 року на виконання робіт: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 725 за адресою: вул. Кримська, 1». 2. З моменту набрання чинності цією Угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договором
Номер договору про закупівлю: 25-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв’язку з нестачею бюджетних призначень відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, та враховуючи, що Підрядник не розпочав роботи, в порядку та на умовах, визначених Договором підряду 25-КТ від 06.12.2017 року, і не погоджується з умовами прийомки та оплати робіт відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України