Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

медичні матеріали одноразового використання
Очікувана вартість
26 800,00 UAH
UA-2017-10-23-001686-b aeb994c2273541c3b42bf9cf8ddf6411
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лозко Інна Миколаївна

380444569404 shevchpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38945945
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, Ризька,1
Контактна особа: Лозко Інна Миколаївна
380444569404
shevchpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2017 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2017 16:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2017 14:38
Очікувана вартість: 26 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Шприц ін’єкційний одноразового використання,трьохкомпонентний, з голкою, 2,0 - 4000 шт
Маска захисна медична для обличчя, одноразова, н/ст., трьохшарова, з вушними петлями. -8000 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 штуки
медичні матеріали одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київ, Київ, вул. Ризька,1
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-23-001686-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 24 жовтня 2017 13:19
Вимога
вих. № _____________
від «___»___________
Комунальному некомерційному підприємству «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Шевченківського району міста Києва
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1587840, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-23-001686-b)
27.10.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: За кодом CPV за ДК ДК021: 33140000-3 — Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
1 Шприц ін’єкційний одноразового використання,трьохкомпонентний, з голкою, 2,0 шт 4000
2 Маска захисна медична для обличчя, одноразова, н/ст., трьохшарова, з вушними петлями. шт 8000

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін’єкційний одноразового використання,трьохкомпонентний, з голкою, 2,0- 4000 шт. (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -


ВИМАГАЄМО:

Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1587840, номер тендеру у UA-2017-10-23-001686-b -a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.































З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2017 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 7 320,00
UAH з ПДВ
7 020,00
UAH з ПДВ
Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 7 480,00
UAH з ПДВ
7 123,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВАН-МЕДИКА" 8 513,25
UAH з ПДВ
8 513,25
UAH з ПДВ
Немає
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "ЛеАн Груп" 13 507,75
UAH з ПДВ
13 507,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2017 10:20
Пропозиція Виджи ПРАВ.pdf
26 жовтня 2017 09:55
Маска.rar
26 жовтня 2017 09:55
Сертификат шприц.rar
26 жовтня 2017 09:55
Декларація шприц.rar
26 жовтня 2017 09:53
Електронний підпис
26 жовтня 2017 06:39
проп.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2017 13:48
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ТОВ "АВАН-МЕДИКА"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "ЛеАн Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
Переможець 7 020,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2017 16:07

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2017 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
7 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_шприци, маски.pdf укладений
20 листопада 2017 17:39