Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція амбулаторії лікарів сімейної медицини з прибудовою центру первинної медико-санітарної допомоги на вул. Гмирі, 8 у Дарницького району м. Києва
Очікувана вартість
111 855 143,09 UAH
UA-2017-10-23-001093-b ● e66a2245167f4e33ad63eae08cb07535
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Позняки-Інвест-УКБ Дарницького району міста Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 31723240 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ялтинська, 14 |
Контактна особа: |
КП Позняки Інвест 380445661155 lefke@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
ТОВ “Науково-виробниче підприємство «ЕНЕРГО МОНТАЖ»” здійснювало роботи з Реконструкції амбулаторії лікарів сімейної медицини з прибудовою центру первинної медико-санітарної допомоги на вул. Гмирі, 8 у Дарницькому районі міста Києва відповідно до Договору № 130 від 19.07.16 р., укладеного між ТОВ “Науково-виробниче підприємство «ЕНЕРГО МОНТАЖ»” та Управлінням капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 23.01.2017 р. № 34 функції замовника по об'єкту “ Реконструкція амбулаторії лікарів сімейної медицини з прибудовою центру первинної медико-санітарної допомоги на вул. Гмирі, 8 у Дарницького району м. Києва” було передано до Комунального підприємства «Позняки-Інвест – УКБ Дарницького району м. Києва». Головним розпорядником коштів при укладанні Договору № 130 від 19.07.16 р. виступала Дарницька районна в місті Києві державна адміністрація. При цьому під час передачі функцій замовника головний розпорядник коштів залишився без змін.
31.07.2017 р. було укладено договір №8 на «Виконання проектно-кошторисної документації по об'єкту: Реконструкція амбулаторії лікарів сімейної медицини з прибудовою центру первинної медико-санітарної допомоги на вул. Гмирі, 8 у Дарницького району м. Києва. Зовнішні мережі» між КП «Позняки-Інвест – УКБ Дарницького району м. Києва» та третьою стороною за результатами процедури закупівлі. За результатом виконання договору було подано кошторисну документацію на отримання експертного висновку на суму 118 300 187,19 грн. включаючи проектні роботи та інші витрати замовника. З вирахуванням вже виконаних проектних та будівельних робіт – 111 855 143,09 грн.
Об’єкт не введено в експлуатацію через незавершеність робіт. Під час вивчення виконаних робіт виявлено, що підрядником було використано сучасні інноваційні матеріали та технології. Передача функцій замовника не впливає на факт, що зміна виконавця може негативно позначитись на дотриманні стандартів, що використовувались попереднім виконавцем.
Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту.
Проведення конкурентної процедури закупівлі в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Технічні вимоги на об’єми робіт;
2. Копія договору № 130 від 19.07.16 р.
3. Копія Розпорядження Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації від 23.01.2017 р. № 34 про передання функцій замовника по об’єкту.
Відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 23.01.2017 р. № 34 функції замовника по об'єкту “ Реконструкція амбулаторії лікарів сімейної медицини з прибудовою центру первинної медико-санітарної допомоги на вул. Гмирі, 8 у Дарницького району м. Києва” було передано до Комунального підприємства «Позняки-Інвест – УКБ Дарницького району м. Києва». Головним розпорядником коштів при укладанні Договору № 130 від 19.07.16 р. виступала Дарницька районна в місті Києві державна адміністрація. При цьому під час передачі функцій замовника головний розпорядник коштів залишився без змін.
31.07.2017 р. було укладено договір №8 на «Виконання проектно-кошторисної документації по об'єкту: Реконструкція амбулаторії лікарів сімейної медицини з прибудовою центру первинної медико-санітарної допомоги на вул. Гмирі, 8 у Дарницького району м. Києва. Зовнішні мережі» між КП «Позняки-Інвест – УКБ Дарницького району м. Києва» та третьою стороною за результатами процедури закупівлі. За результатом виконання договору було подано кошторисну документацію на отримання експертного висновку на суму 118 300 187,19 грн. включаючи проектні роботи та інші витрати замовника. З вирахуванням вже виконаних проектних та будівельних робіт – 111 855 143,09 грн.
Об’єкт не введено в експлуатацію через незавершеність робіт. Під час вивчення виконаних робіт виявлено, що підрядником було використано сучасні інноваційні матеріали та технології. Передача функцій замовника не впливає на факт, що зміна виконавця може негативно позначитись на дотриманні стандартів, що використовувались попереднім виконавцем.
Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту.
Проведення конкурентної процедури закупівлі в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Технічні вимоги на об’єми робіт;
2. Копія договору № 130 від 19.07.16 р.
3. Копія Розпорядження Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації від 23.01.2017 р. № 34 про передання функцій замовника по об’єкту.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2017 15:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 листопада 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Реконструкція амбулаторії лікарів сімейної медицини з прибудовою центру первинної медико-санітарної допомоги на вул. Гмирі, 8 у Дарницького району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція амбулаторії лікарів сімейної медицини з прибудовою центру первинної медико-санітарної допомоги на вул. Гмирі, 8 у Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02140, Україна, Київ, Київ, вул. Гмирі, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 листопада 2017
—
25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
ДК 018-2000: 1264.4 — Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації
Тендерна документація
23 жовтня 2017 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2017 14:44 |
12. Оголошення_Гмирі_переговорна.doc | |
23 жовтня 2017 14:34 |
дод уг Гмирі,8.pdf | |
23 жовтня 2017 14:34 |
дод.уг.№2 Гмирі,8.pdf | |
23 жовтня 2017 14:34 |
договор гмирі 8.pdf | |
23 жовтня 2017 14:34 |
ДРДА_Гмирі.PDF |
23 жовтня 2017 14:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2017 14:44 |
12. Оголошення_Гмирі_переговорна.doc
|
|||
23 жовтня 2017 14:34 |
дод уг Гмирі,8.pdf
|
|||
23 жовтня 2017 14:34 |
дод.уг.№2 Гмирі,8.pdf
|
|||
23 жовтня 2017 14:34 |
договор гмирі 8.pdf
|
|||
23 жовтня 2017 14:34 |
ДРДА_Гмирі.PDF
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ЕНЕРГО МОНТАЖ» #39534853 |
Переможець |
111 855 143,09
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2017 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 09:38
|
Роботи Гмирі8 дог25 24112017 ду6.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 14:24
|
Роботи Гмирі8 дог25 24112017 ду6.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 11:19
|
доп угода 5 до дог.25 Гмирі.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2019 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 16:23
|
Роботи Гмирі8 дог25 24112017_ду5 13122019.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2019 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2019 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2019 16:12
|
Роботи_Гмирі8_дог25_24.11.2017_ду4.PDF | зміни до договору |
20 листопада 2019 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2019 16:02
|
Роботи_Гмирі8_дог25_24.11.2017_ду3.PDF | зміни до договору |
20 листопада 2019 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2019 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2019 15:44
|
Роботи_Гмирі8_дог25_24.11.2017_ду3(1).PDF | зміни до договору |
20 листопада 2019 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2019 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2019 15:17
|
Роботи_Гмирі8_дог25_24.11.2017_ду2.PDF | зміни до договору |
20 листопада 2019 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2019 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2019 15:05
|
Роботи_Гмирі8_дог25_24.11.2017_ду1.PDF | зміни до договору |
20 листопада 2019 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2017 11:57
|
договір гмирі.PDF | укладений |
28 листопада 2017 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на підставі експертного висновку до 102883776,03 |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість виконання робіт, які підлягають виконанню в 2017 р. складає 3 605 194,40 грн. Виконання решти робіт переноситься на 2018 р. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначено порядок виконання робіт в 2019 р. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Порядок виконання робіт в 2019 р. складає: 9 652 500,00. Решта - в 2020 р. Договір діє до 31.12.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 5: Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |