Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (система фіксування судового процесу)
Очікувана вартість
347 900,00 UAH
UA-2017-10-23-000782-a ● d654381a76f34d6c913cf30dabbcaaa2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Код ЄДРПОУ: | 34331173 |
Вебсайт: | http://khaas.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61064, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Семінарська,46, корп.1 |
Контактна особа: |
Владислав Жуков +380679078722 gukov.vv@apladm.hr.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2017 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2017 13:11 |
Очікувана вартість: | 347 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 479,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
система фіксування судового процесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Театральний, 1, 1 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2017
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2017 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2017 14:37 |
ТД_сист. фіксув. суд. процесу_НОВОЕ.docx | |
03 листопада 2017 14:37 |
Перелік змін ТД__сист. фіксув. суд. процесу 03.11.doc | |
23 жовтня 2017 12:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ системи фіксування судового процесу на сайт.docx |
03 листопада 2017 14:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2017 14:37 |
ТД_сист. фіксув. суд. процесу_НОВОЕ.docx
|
|||
03 листопада 2017 14:37 |
Перелік змін ТД__сист. фіксув. суд. процесу 03.11.doc
|
|||
23 жовтня 2017 12:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ системи фіксування судового процесу на сайт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-23-000782-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тищук Д.М., Код ЄДРПОУ:3133405750
Дата подання: 22 листопада 2017 17:51
Оскарження протоколу від 20.11.2017
Лист оскарження
протоколу розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (система фіксування судового процесу) Харківського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2017 року
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2017-10-23-000782-а
У протоколі розгляду тендерних пропозицій, щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (система фіксування судового процесу) Харківського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2017 року, Ви зазначаєте, цитата:
«За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника, що оприлюднена на веб-порталі Prozorro.gov.ua, було встановлено, що пропозиція учасника не відповідає всім умовам тендерної документації, а саме: - у складі пропозиції Учасником надано Довідку про працівників відповідної кваліфікації де зазначено інформацію тільки про одного працівника - фізичну особу-підприємця, всупереч вимогам тендерної документації (п 1.2. Додаток 2).»
У (п 1.2. Додаток 2) тендерної документації зазначено, цитата:
«1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надається довідка у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити необхідну поставку товару шляхом наявності у учасника відповідних працівників.»
Я, фізична особа підприємець Тищук Дмитро Миколайович (ІПН 3133405750, адреса: 02095, м. Київ, Проспект Петра Григоренка, буд.28Б, кв.38;)) надав інформацію у довідці про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тільки про одного працівника, про себе (фізична особа підприємець Тищук Дмитро Миколайович), тому що сам веду господарську діяльність і найманих працівників немаю, що повністю відповідає законам України. Крім того в тендерній документації не сказано повинно більше одного працівника відповідної кваліфікації. Тому Ви не можете відхили мою пропозицію з причини надання інформації тільки про одного працівника.
В зв’язку з цим вимагаю скасувати рішення протоколу розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (система фіксування судового процесу) Харківського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2017 року, щодо відхилення моєї (фізична особа підприємець Тищук Дмитро Миколайович) тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
протоколу розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (система фіксування судового процесу) Харківського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2017 року
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2017-10-23-000782-а
У протоколі розгляду тендерних пропозицій, щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (система фіксування судового процесу) Харківського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2017 року, Ви зазначаєте, цитата:
«За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника, що оприлюднена на веб-порталі Prozorro.gov.ua, було встановлено, що пропозиція учасника не відповідає всім умовам тендерної документації, а саме: - у складі пропозиції Учасником надано Довідку про працівників відповідної кваліфікації де зазначено інформацію тільки про одного працівника - фізичну особу-підприємця, всупереч вимогам тендерної документації (п 1.2. Додаток 2).»
У (п 1.2. Додаток 2) тендерної документації зазначено, цитата:
«1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надається довідка у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити необхідну поставку товару шляхом наявності у учасника відповідних працівників.»
Я, фізична особа підприємець Тищук Дмитро Миколайович (ІПН 3133405750, адреса: 02095, м. Київ, Проспект Петра Григоренка, буд.28Б, кв.38;)) надав інформацію у довідці про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тільки про одного працівника, про себе (фізична особа підприємець Тищук Дмитро Миколайович), тому що сам веду господарську діяльність і найманих працівників немаю, що повністю відповідає законам України. Крім того в тендерній документації не сказано повинно більше одного працівника відповідної кваліфікації. Тому Ви не можете відхили мою пропозицію з причини надання інформації тільки про одного працівника.
В зв’язку з цим вимагаю скасувати рішення протоколу розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (система фіксування судового процесу) Харківського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2017 року, щодо відхилення моєї (фізична особа підприємець Тищук Дмитро Миколайович) тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2017 16:53
Тендерним комітетом розглянуто вимогу учасника торгів та прийнято рішення про незадоволення вказаної вимоги. Більш детально у Протоколі від 27.11.2017 №1-27/11
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-10-23-000782-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Тищук Д.М., Код ЄДРПОУ:3133405750
Дата подання: 28 листопада 2017 21:51
Дата подання: 28 листопада 2017 21:51
порушення Харківським апеляційним адміністративним судом процедури закупівлі (оголошення UA-2017-10-23-000782-a )
Звертаюся до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою захисту моїх порушених замовником прав як учасника процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-10-23-000782-a.
Детально інформація наведена у додатках.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2017 13:35
рішення від 30.11.2017 № 8420+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2017 13:35
інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2017 № 8853.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2017 19:35
рішення від 14.12.2017 № 8853.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2017 22:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2017 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Тищук Д.М. |
299 400,00
UAH з ПДВ
|
293 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Атаманчук А.В. |
342 000,00
UAH з ПДВ
|
293 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" |
342 000,00
UAH з ПДВ
|
294 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" |
347 400,00
UAH з ПДВ
|
295 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тищук Д.М. #3133405750 |
Відхилено |
293 700,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2017 16:20
|
ФОП Атаманчук А.В. #3220226505 |
Відхилено |
293 940,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2017 16:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" #37316320 |
Переможець |
294 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2017 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 21:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2017 18:17
|
дод 1 до дог 125.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2017 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2017 17:58
|
договір 125.pdf | укладений |
20 грудня 2017 17:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.11.2017 року № 8420-р/пк-пз щодо призупинення процедури закупівлі до 14.12.2017 року (включно) та від 14.12.2017 року № 8853-р/пк-пз щодо відмови у задоволенні скарги від 28.11.2017 року № UA-2017-10-23-000782-a.a2, Сторони досягли згоди визначити строк поставки до 23.12.2017 року (включно). Більш детально у додатковій угоді №1 від 20.12.2017 року. |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 125 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |