код ДК 021:2015 - 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (система фіксування судового процесу)
Очікувана вартість
347 900,00 UAH
UA-2017-10-23-000782-a d654381a76f34d6c913cf30dabbcaaa2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Харківський апеляційний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 34331173
Вебсайт замовника: http://khaas.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 61064, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Семінарська,46, корп.1
Контактна особа замовника: Владислав Жуков
+380679078722
gukov.vv@apladm.hr.court.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2017 10:00
Початок аукціону: 14 листопада 2017 13:11
Очікувана вартість: 347 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 479,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
система фіксування судового процесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Театральний, 1, 1 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-23-000782-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тищук Д.М., Код ЄДРПОУ:3133405750
Дата подання: 22 листопада 2017 17:51
Оскарження протоколу від 20.11.2017
Лист оскарження
протоколу розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (система фіксування судового процесу) Харківського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2017 року
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2017-10-23-000782-а

У протоколі розгляду тендерних пропозицій, щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (система фіксування судового процесу) Харківського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2017 року, Ви зазначаєте, цитата:
«За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника, що оприлюднена на веб-порталі Prozorro.gov.ua, було встановлено, що пропозиція учасника не відповідає всім умовам тендерної документації, а саме: - у складі пропозиції Учасником надано Довідку про працівників відповідної кваліфікації де зазначено інформацію тільки про одного працівника - фізичну особу-підприємця, всупереч вимогам тендерної документації (п 1.2. Додаток 2).»
У (п 1.2. Додаток 2) тендерної документації зазначено, цитата:
«1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надається довідка у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити необхідну поставку товару шляхом наявності у учасника відповідних працівників.»
Я, фізична особа підприємець Тищук Дмитро Миколайович (ІПН 3133405750, адреса: 02095, м. Київ, Проспект Петра Григоренка, буд.28Б, кв.38;)) надав інформацію у довідці про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тільки про одного працівника, про себе (фізична особа підприємець Тищук Дмитро Миколайович), тому що сам веду господарську діяльність і найманих працівників немаю, що повністю відповідає законам України. Крім того в тендерній документації не сказано повинно більше одного працівника відповідної кваліфікації. Тому Ви не можете відхили мою пропозицію з причини надання інформації тільки про одного працівника.
В зв’язку з цим вимагаю скасувати рішення протоколу розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (система фіксування судового процесу) Харківського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2017 року, щодо відхилення моєї (фізична особа підприємець Тищук Дмитро Миколайович) тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2017 16:53
Тендерним комітетом розглянуто вимогу учасника торгів та прийнято рішення про незадоволення вказаної вимоги. Більш детально у Протоколі від 27.11.2017 №1-27/11

Документи подані скаржником

Документи

27 листопада 2017 16:53
Протокол 1-27-11.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-10-23-000782-a.a2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ФОП Тищук Д.М., Код ЄДРПОУ:3133405750
Дата подання: 28 листопада 2017 21:51
порушення Харківським апеляційним адміністративним судом процедури закупівлі (оголошення UA-2017-10-23-000782-a )
Звертаюся до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою захисту моїх порушених замовником прав як учасника процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-10-23-000782-a. Детально інформація наведена у додатках.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2017 13:35
Дата рішення: 19 грудня 2017 22:17
рішення від 30.11.2017 № 8420+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2017 13:35
рішення від 14.12.2017 № 8853.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2017 22:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2017 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тищук Д.М. 299 400,00
UAH з ПДВ
293 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Атаманчук А.В. 342 000,00
UAH з ПДВ
293 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" 342 000,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 347 400,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

13 листопада 2017 06:51
Пропозиція ФОП Атаманчук.pdf

Публічні документи

20 грудня 2017 14:20
Пропозиція.pdf
20 листопада 2017 17:07
Документи переможця.PDF
20 листопада 2017 17:07
Тендерна пропозиція.PDF
10 листопада 2017 15:32
ТЕХ.ДОКИ.PDF
10 листопада 2017 13:28
ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Публічні документи

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тищук Д.М.
#3133405750
Відхилено 293 700,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2017 16:20
ФОП Атаманчук А.В.
#3220226505
Відхилено 293 940,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2017 16:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
Переможець 294 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2017 16:24

Документи

20 листопада 2017 16:20
sign.p7s
20 листопада 2017 16:19
Протокол Тищук Д.М..pdf
14 листопада 2017 13:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 листопада 2017 16:22
sign.p7s
20 листопада 2017 16:21
Протокол Атаманчук.pdf
20 листопада 2017 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 листопада 2017 16:24
sign.p7s
20 листопада 2017 16:23
Протокол ТОВ Компанія КИТ.pdf
20 листопада 2017 16:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20.11.2017 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2017 16:24
sign.p7s
20 листопада 2017 16:23
Протокол ТОВ Компанія КИТ.pdf
20 листопада 2017 16:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2017 17:58
договір 125.pdf укладений
20 грудня 2017 17:57
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2018 21:28
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2017 18:17
дод 1 до дог 125.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 18:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.11.2017 року № 8420-р/пк-пз щодо призупинення процедури закупівлі до 14.12.2017 року (включно) та від 14.12.2017 року № 8853-р/пк-пз щодо відмови у задоволенні скарги від 28.11.2017 року № UA-2017-10-23-000782-a.a2, Сторони досягли згоди визначити строк поставки до 23.12.2017 року (включно). Більш детально у додатковій угоді №1 від 20.12.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 294 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку