Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
таблички металеві
Очікувана вартість
133 200,00 UAH
UA-2017-10-23-000328-b ● 550b41700cfa4e61b4ea8dd77b4a0b66
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Контактна особа: |
Онищенко Ольга Федорівна +380444652622 olga_onishenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2017 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2017 14:57 |
Очікувана вартість: | 133 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 332,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3996 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 шт
таблички металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02096, Україна, Київська обл., Київ, Привокзальна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2017 09:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2017 09:42 |
Зміни ТД таблички.doc | |
08 листопада 2017 09:42 |
зміни таблички.pdf | |
23 жовтня 2017 10:53 |
ТД табл 18.10..pdf |
08 листопада 2017 09:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 листопада 2017 09:42 |
Зміни ТД таблички.doc
|
||||||
08 листопада 2017 09:42 |
зміни таблички.pdf
|
||||||
23 жовтня 2017 10:53 |
ТД табл 18.10..pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-23-000328-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАНДАРИН", Код ЄДРПОУ:34016254
Дата подання: 25 листопада 2017 15:15
Оскарження дискваліфікації ТОВ "ВКФ"МАНДАРИН"
Согласно ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій та відхилення тендерної пропозиції повідомляємо наступне згідно пунктів протоколу: 1. В файле "Заміна таблички.pdf, завантаженого 08.11.2017р у ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для учасників торгів щодо підготовки тендерних пропозицій для участі в процедурі відкритих торгів на закупівлю: таблички металеві (код за ДК 021:2015 – 3929 Фурнітура різна) у додатку 2 та п .4.2 додатку 4 "4.2 Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактури та видатковою накладною." 2. В додатку 1 немає вимоги додати статут. Вважаемо це несуттевим порушенням та копію статуту додаємо 3. У додадому договорі написано жетон-табличка та жетон-номерок. Вважаемо це формальною відмовою з незроумілих причин, адже слово табличка та номерок присутні у договорі та специфікації. Додатково прикрепляємо накладні з іншого замовлення. 4. В виробництві продукції не використовуються лако-фарбові матеріали, тому довідка не потрібна, а вимога некорректна. В виробництві використовуються УФ-чорнила, на які в разі потреби можемо предоставити Висновок СЄС. 4. Сертифікат якості видається на партію товару та діє до ії повної реалізації. Тому ця вимога є дискреміційною та незаконною. Також повідомляємо, що наши співробітники не могли звязатися за вказаними у тендерній документації телефонами до 24.11.2017р, телефони не відповідали. Переможцем тендера вибрана компанія, яка вже співпрацювала з Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»., що наводить на думку в неупередженності в виборі переможця тендеру. Просимо розглянути нашу скаргу та визнати ТОВ "ВКФ "МАНДАРИН" переможцем тендеру або скасувати його результати.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2017 14:12
замовником розглянуто вимогу, надано обгрунтовану інформацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2017 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАНДАРИН" |
115 200,00
UAH з ПДВ
|
115 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМБЛЕМ" |
133 200,00
UAH з ПДВ
|
133 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гюнтюрк Левент |
133 200,00
UAH з ПДВ
|
133 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАНДАРИН" #34016254 |
Відхилено |
115 200,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2017 15:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМБЛЕМ" #40476051 |
Переможець |
133 200,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2017 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2017 15:43
|
209-УЗШК.pdf | укладений |
05 грудня 2017 15:43
|