Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
1 476 000,00 UAH
UA-2017-10-21-000027-b 85c4d66224d4443b8b64da0d30251304
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копитіна Тетяна Дмитрівна

+380472337298 inbox@ck.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 26261092
Місцезнаходження: 18015, Україна , Черкаська обл., м.Черкаси, вул.Гоголя,316
Контактна особа: Копитіна Тетяна Дмитрівна
+380472337298
inbox@ck.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2017 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2017 09:00
Початок аукціону: 07 листопада 2017 12:05
Очікувана вартість: 1 476 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44280 UAH

Інформація про предмет закупівлі

-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 штуки
Системний блок (див.додаток 1 Тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Гоголя,316
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
72 штуки
Монітор до системного блоку (див.додаток 1 Тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Гоголя,316
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2017 16:50
ТД персональні комп'ютери 2017 нов. редакція.doc
24 жовтня 2017 16:50
Перелік змін.docx
21 жовтня 2017 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2017 16:50
ТД персональні комп'ютери 2017 нов. редакція.doc
21 жовтня 2017 12:51
ТД персональні комп'ютери 2017.doc
24 жовтня 2017 16:50
Перелік змін.docx
21 жовтня 2017 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 25 жовтня 2017 17:00
Дата відповіді: 27 жовтня 2017 17:30
Вкажіть чи можливо продовжити термін поставки товару до 90 днів з дня підписання договору?
Відповідь: термін поставки товару продовжити до 90 днів не можливо, оскільки всі розрахунки повинні відбутися в межах бюджетного року. Оплата за товар здійснюється після його фактичної поставки. З огляду на це кінцевим терміном поставки визначено 27.12.2017

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2017 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП КПК Сервіс 1 464 151,68
UAH з ПДВ
1 456 771,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" 1 472 649,12
UAH з ПДВ
1 464 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП КОМПАНІЯ ДІАВА 1 468 526,40
UAH з ПДВ
1 468 526,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтеграційні рішення" 1 475 388,00
UAH з ПДВ
1 475 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2017 21:25
Документи техн частина.pdf
04 листопада 2017 21:25
Підписаний_G1117-0156-GL_tender.pdf
04 листопада 2017 21:25
ЛІЦЕНЗІЯ банка.pdf
04 листопада 2017 21:25
Проект договору.pdf
04 листопада 2017 21:25
Документи кваліф ч.2.pdf
04 листопада 2017 21:25
Документи кваліф ч.1.pdf

Публічні документи

22 листопада 2017 12:03
Довідка МВС України.PDF
22 листопада 2017 12:03
Документи переможця.PDF
10 листопада 2017 09:57
Оновлена пропозиція.pdf
02 листопада 2017 14:26
Електронний підпис
02 листопада 2017 14:25
ГарантІя.rar
02 листопада 2017 14:25
Технічна частина.pdf
02 листопада 2017 14:25
Загальний реєстр.PDF

Публічні документи

04 листопада 2017 13:15
Сертифікати товару.pdf
04 листопада 2017 13:15
Технічні характеристики.pdf
04 листопада 2017 13:15
Договір.pdf
04 листопада 2017 13:15
Кваліфікація Діава.pdf

Публічні документи

05 листопада 2017 17:36
Інформація про учасника.pdf
05 листопада 2017 17:36
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП КПК Сервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"

ПП КОМПАНІЯ ДІАВА

ТОВ "Інтеграційні рішення"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП КПК Сервіс
#36994854
Відхилено 1 456 771,68
UAH з ПДВ
09 листопада 2017 16:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
Переможець 1 464 048,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2017 10:36

Документи

09 листопада 2017 16:41
Електронний підпис
09 листопада 2017 16:41
Протокол № 140 від 08-11-2017.pdf
07 листопада 2017 12:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 листопада 2017 10:36
Електронний підпис
22 листопада 2017 10:35
ПК.pdf
14 листопада 2017 16:06
Електронний підпис
14 листопада 2017 16:05
Протокол №145.pdf
09 листопада 2017 16:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2017 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
1 464 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2017 10:36
Електронний підпис
22 листопада 2017 10:35
ПК.pdf
14 листопада 2017 16:06
Електронний підпис
14 листопада 2017 16:05
Протокол №145.pdf
09 листопада 2017 16:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2018 11:57
ДУ № 2 від 18-01-2018.pdf зміни до договору
19 січня 2018 11:55
Повідомлення-UA-2017-10-21-000027-b-КИТ.pdf зміни до договору
19 січня 2018 11:55
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 13:02
Повідомлення-UA-2016-10-21-000027-b-Компания КИТ.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 13:01
Електронний підпис укладений
15 грудня 2017 09:18
Протокол № 166 від 07-12-2017.pdf зміни до договору
12 грудня 2017 10:53
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 10:33
306-17 від 12 грудня 2017.pdf укладений
12 грудня 2017 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПРОТОКОЛ № 166 засідання тендерного комітету територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області м.Черкаси 07.12.2017 р. Присутні: Голова тендерного комітету Заступник начальника управління Будченко Ю. М. Заступник голови тендерного комітету: Начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Гапоненко Н. М. Секретар тендерного комітету: Головний спеціаліст сектору з питань управлінням об’єктами державного майна Соловйова О.О. Члени тендерного комітету: Завідувач сектору організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики Копитіна Т. Д. Завідувач сектору з питань управлінням об’єктами державного майна Шендрик В. Г. Головний спеціаліст із забезпечення договірної та позовної роботи Григор’єва О.Ю. Головний спеціаліст по роботі з персоналом Кривошей Л.П. Усього:7 осіб ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1. Розгляд питання щодо виправлення технічної помилки в оголошенні та у звіті про результати проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: 30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) (персональні комп'ютери). 2. Розгляд питання щодо розміщення протоколу про виправлення технічної помилки в оголошенні та у звіті про результати проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: 30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) (персональні комп'ютери). СЛУХАЛИ по першому питанню порядку денного: Голову тендерного комітету Будченка Ю.М., який зазначив про необхідність виправлення технічної помилки в оголошенні про проведення відкритих торгів та у звіті про результати проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: 30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) (персональні комп'ютери). Технічна помилка виникла в результаті помилкового занесення у поле авторизованного майданчика «опис окремої частини предмета закупівлі» окремих складових предмету закупівлі, замість конкретної назви предмету закупівлі. Член тендерного комітету Копитіна Т.Д. пояснила, що поле порталу авторизованого майданчика Української універсальної біржі має назву саме «опис окремих складових предмету закупівлі», а не «конкретна назва предмету закупівлі», в зв’язку з чим і було помилково здійснено внесення відповідної інформації щодо опису окремих частин предмету закупівлі, а не конкретної назви предмету закупівлі. В зв’язку з чим, опублікування інформації щодо назви предмету закупівлі здійснено порталом «Prozorro публічні закупівлі» саме з поля «опис окремих складових предмету закупівлі». Отже, технічна помилка виникла в зв’язку з неправильним визначенням порталом авторизованого майданчика назви відповідного поля. Член тендерного комітету Копитіна Т.Д. зазначила, що процедура розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, у складі електронної системи закупівель встановлена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №477 від 18.03.2016 «Про порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі по тексту – Наказ №477). Відповідно до п.10 Наказу №477 розміщенням інформації вважається її наявність в системі в інтерактивному режимі реального часу. Пунктом 7 Наказу №477 встановлено, що замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Наказ №477 не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене та керуючись положеннями ч. 3 та 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», голова тендерного комітету Будченко Ю.М. запропонував винести на голосування питання про виправлення технічної помилки в оголошенні про проведення відкритих торгів та у звіті про результати проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: 30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) (персональні комп'ютери) та вважати вірною наступну конкретну назву предмету закупівлі: персональні комп»ютери. Результати поіменного голосування членів тендерного комітету: Голова тендерного комітету Будченко Ю. М. ЗА Заступник голови тендерного комітету Гапоненко Н. М. ЗА Член тендерного комітету Копитіна Т. Д. ЗА Член тендерного комітету Шендрик В. Г. ЗА Член тендерного комітету Григор’єва О. Ю. ЗА Член тендерного комітету Кривошей Л. П. ЗА Секретар тендерного комітету Соловйова О. О. ЗА Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «ЗА». УХВАЛИЛИ: Внести виправлення в оголошенні та у звіті про результати проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: 30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) (персональні комп'ютери) щодо конкретної назви предмета закупівлі. Визначити, що вірною назвою предмета закупівлі є персональні комп'ютери. СЛУХАЛИ по другому питанню порядку денного: Голову тендерного комітету Будченка Ю.М., який запропонував доручити розміщення протоколу про виправлення технічної помилки в оголошенні та у звіті про результати проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: 30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) (персональні комп'ютери) секретарю тендерного комітета Соловйовій О.О. Результати поіменного голосування членів тендерного комітету: Голова тендерного комітету Будченко Ю. М. ЗА Заступник голови тендерного комітету Гапоненко Н. М. ЗА Член тендерного комітету Копитіна Т. Д. ЗА Член тендерного комітету Шендрик В. Г. ЗА Член тендерного комітету Григор’єва О. Ю. ЗА Член тендерного комітету Кривошей Л. П. ЗА Секретар тендерного комітету Соловйова О. О. ЗА Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «ЗА». УХВАЛИЛИ: Розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протокол про виправлення технічної помилки в оголошенні та у звіті про результати проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: 30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) (персональні комп'ютери) щодо конкретної назви предмета закупівлі. Голова тендерного комітету Заступник начальника управління Будченко Ю. М. ____________________ Заступник голови тендерного комітету: Начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Гапоненко Н. М. ___________________ Секретар тендерного комітету: Головний спеціаліст сектору з питань управлінням об’єктами державного майна Соловйова О.О. __________________ Члени тендерного комітету: Завідувач сектору організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики Копитіна Т. Д. __________________ Завідувач сектору з питань управлінням об’єктами державного майна Шендрик В. Г. __________________ Головний спеціаліст із забезпечення договірної та позовної роботи Григор’єва О.Ю. ___________________ Головний спеціаліст по роботі з персоналом Кривошей Л.П. ___________________ Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 306-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 179
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 306-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості товару на 20% від суми договору відповідно до п.8 ч.4, ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 306-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 1 464 048,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: ч.1 ст. 651