Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція центральної площі по бульвару Центральному в м. Василівка Запорізької області (ДК 021:2015-45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
3 364 306,00 UAH
UA-2017-10-20-002351-a 2ba2f52094b44710ab10b22ef431eb83
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калоша Світлана Олександрівна

+380977274297 vasmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Василівська міська рада Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 24912088
Вебсайт: http://vasrada.gov.ua
Місцезнаходження: 71600, Україна , Запорізька обл., Місто Василівка, Бульвар Центральний, 1
Контактна особа: Калоша Світлана Олександрівна
+380977274297
vasmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2017 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2017 15:00
Початок аукціону: 06 листопада 2017 15:23
Очікувана вартість: 3 364 306,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16821.53 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Протокол засідання тендерного комітету № 2 від 20.10.2017р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція центральної площі по бульвару Центральному в м. Василівка Запорізької області (ДК 021:2015-45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71600, Україна, Запорізька область, м. Василівка, бульвар Цетральний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови оплати: 30%
30 днів: 30%
15 днів: 15%
10 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2017 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ПРОЕКТ-ЕКО-БУД" 3 359 424,00
UAH з ПДВ
3 359 424,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 351 596.80 Документи
ТОВ "МЕГАЛІТЕКС" 3 330 630,00
UAH з ПДВ
3 330 630,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 331 441 Документи

Публічні документи

02 листопада 2017 16:21
Тендерна пропозиція.pdf
02 листопада 2017 16:21
Довідка про реквізити.pdf
02 листопада 2017 16:21
Довідка про субпідрядників.pdf
02 листопада 2017 16:21
Витяг з ЕДРПОУ.pdf
02 листопада 2017 16:21
Статут ПЕБ.pdf
02 листопада 2017 16:21
Довідка ст17.pdf
02 листопада 2017 16:21
Довідка персонал.pdf
02 листопада 2017 16:21
Обладнання та МТБ.pdf
02 листопада 2017 16:21
Проект договору ПЕБ.pdf
02 листопада 2017 16:21
13 Ліцензія ПЕБ з додатком.pdf

Публічні документи

03 листопада 2017 17:09
Технічні вимоги.pdf
03 листопада 2017 17:09
Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2017 17:09
Статут.pdf
03 листопада 2017 17:09
Проект договору.pdf
03 листопада 2017 17:09
Персонал.pdf
03 листопада 2017 17:09
Ліцензія+дозвіл.pdf
03 листопада 2017 17:09
Захист довкілля.pdf
03 листопада 2017 17:09
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 листопада 2017 17:09
Виконання ст17 закону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТ-ЕКО-БУД"

ТОВ "МЕГАЛІТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГАЛІТЕКС"
#40138623
Переможець 3 330 630,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 16:52

Документи

07 листопада 2017 16:52
Електронний підпис
07 листопада 2017 16:50
Протокол № 3
06 листопада 2017 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2017 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАЛІТЕКС"
#40138623
3 330 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2017 16:52
Електронний підпис
07 листопада 2017 16:50
Протокол № 3
06 листопада 2017 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2019 16:16
Форма КБ-3 укладений
01 січня 2019 16:15
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 15:08
Доп.угода 11 від 28.09.2018 р..pdf зміни до договору
28 вересня 2018 15:06
16 від 28.09.2018 р..pdf зміни до договору
28 вересня 2018 15:06
Електронний підпис укладений
29 серпня 2018 17:17
Доп.угода 10 від 29.08.2018 р..pdf зміни до договору
29 серпня 2018 17:15
15 від 29.08.2018 р..pdf зміни до договору
29 серпня 2018 17:15
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 15:12
Доп.угода 9 від 31.07.2018 р..pdf зміни до договору
31 липня 2018 15:10
14 від 31.07.2018 р..pdf зміни до договору
31 липня 2018 15:10
Електронний підпис укладений
14 червня 2018 14:10
Доп.угода 8 від 14.06.2018 р..pdf зміни до договору
14 червня 2018 14:07
13 від 14.06.2018 р..pdf зміни до договору
14 червня 2018 14:07
Електронний підпис укладений
26 квітня 2018 14:41
Доп.угода 7 від 26.04.2018 р..pdf зміни до договору
26 квітня 2018 14:39
11 від 26.04.2018 р..pdf зміни до договору
26 квітня 2018 14:39
Електронний підпис укладений
15 березня 2018 09:35
Доп. угода 6 від 15.03.2018.pdf зміни до договору
15 березня 2018 09:34
10 від 15.03.2018.pdf зміни до договору
15 березня 2018 09:34
Електронний підпис укладений
26 лютого 2018 14:12
Доп.угода 5 від 26.02.2018.pdf зміни до договору
26 лютого 2018 14:10
9 від 26.02.2018 р..pdf зміни до договору
26 лютого 2018 14:10
Електронний підпис укладений
08 лютого 2018 17:45
Доп.угода 4 від 08.02.2018.pdf зміни до договору
08 лютого 2018 17:42
8 від 08.02.2018 р..pdf зміни до договору
08 лютого 2018 17:42
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 17:02
Додаткова 3 369-17.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 17:02
Протокол 7 до Доп.3.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 17:02
Електронний підпис укладений
08 грудня 2017 14:23
протокол 6.pdf зміни до договору
08 грудня 2017 14:08
доп угода 2.pdf зміни до договору
08 грудня 2017 14:08
Електронний підпис укладений
23 листопада 2017 15:30
протокол5.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 15:29
дод 369.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 15:29
Електронний підпис укладений
21 листопада 2017 16:58
Договір № 369/17 укладений
21 листопада 2017 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є уточнення, щодо перерахування Генпідряднику авансу на придбання матеріальних ресурсів, а саме, розмежування фінансування авансового платежу на 2017 рік у сумі – 791928,00 грн. (сімсот дев’яносто одна тисяча дев’ятсот двадцять вісім грн. 00 коп.) та на 2018 рік – 207261,00 грн. (двісті сім тисяч двісті шістдесят одна грн. 00 коп.) згідно затвердженого плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: Договір № 369/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 369/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: Договір № 369/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 369/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного плану виконання робіт та плану фінансування об’єкта, в зв’язку з перехідним фінансуванням на 2018 рік (Зміни до Бюджету на 2017 рік від 09.11.2017 р.)
Номер договору про закупівлю: Договір № 369/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 369/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів ТОВ «Мегалітекс» та реквізитів Василівської міської ради Запорізької обл..
Номер договору про закупівлю: Договір № 369/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 369/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є зміна календарного графіку виконання робіт та плану фінансування по об’єкту «Реконструкція центральної площі по бульвару Центральному в м. Василівка Запорізької обл.».
Номер договору про закупівлю: Договір № 369/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 369/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є уточнення, щодо розмежування фінансування об’єкту на 2017 р. та 2018 р., а саме: договірна ціна складає 3330630,00 грн.(три мільйони триста тридцять тисяч шістсот тридцять грн. 00коп.), у тому числі ПДВ 20% 555105,00 грн. (п`ятсот п`ятдесят п`ять тисяч сто п`ять грн. 00коп.): у тому числі на 2017 рік - 791928,00 грн. (сімсот дев`яносто одна тисяча дев`ятсот двадцять вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20%: 131988,00 грн. (сто тридцять одна тисяча дев`ятсот вісімдесят вісім грн. 00коп.); на 2018рік - 2538702,00 грн. (два мільйони п`ятсот тридцять вісім тисяч сімсот дві грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20%: 423117,00 грн. (чотириста двадцять три тисячі сто сімнадцять грн. 00коп.)» згідно затвердженого плану фінансування та зміна банківських реквізитів Василівської міської ради Запорізької області.
Номер договору про закупівлю: Договір № 369/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 369/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є зміна календарного графіку виконання робіт та плану фінансування по об’єкту «Реконструкція центральної площі по бульвару Центральному в м. Василівка Запорізької обл.», так як, під час виконання робіт виникли непередбачені умови, а саме: технологічний процес виготовлення плит бетонних тротуарних був призупинений на час зимового періоду внаслідок низьких температур. За інформацією визначеного постачальника бетонних тротуарних плит виробництво замовленої партії було розпочато тільки в квітні 2018 р. внаслідок цього неможливо було вчасно розпочати замощення поверхні центральної площі, що призвело до значного уповільнення строків виконання робіт за договором.
Номер договору про закупівлю: Договір № 369/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 369/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є зміна календарного графіку виконання робіт та плану фінансування по об’єкту «Реконструкція центральної площі по бульвару Центральному в м. Василівка Запорізької обл.», так як, під час виконання робіт виникли непередбачені умови, а саме: технологічний процес виготовлення плит бетонних тротуарних був призупинений на час зимового періоду внаслідок низьких температур, тому замовлена партія плитки була виготовлена з затримкою. Внаслідок цього неможливо вчасно закінчити замощення поверхні центральної площі.
Номер договору про закупівлю: Договір № 369/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 369/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є зміна календарного графіку виконання робіт та плану фінансування по об’єкту «Реконструкція центральної площі по бульвару Центральному в м. Василівка Запорізької обл.», так як, під час виконання робіт виникли несприятливі погодні умови, а саме: занадто висока температура повітря на будівельному майданчику. Тому, під час спеки, з метою недопущення травмування робітників будівельної бригади, роботи з замощення площі були значно уповільнені.
Номер договору про закупівлю: Договір № 369/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 369/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є зміна календарного графіку виконання робіт та плану фінансування по об’єкту «Реконструкція центральної площі по бульвару Центральному в м. Василівка Запорізької обл.», так як, під час виконання робіт виникли несприятливі погодні умови, а саме: занадто висока температура повітря на будівельному майданчику. Тому, під час спеки, з метою недопущення травмування робітників будівельної бригади, роботи з замощення площі були значно уповільнені.
Номер договору про закупівлю: Договір № 369/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 369/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є зміна календарного графіку виконання робіт та плану фінансування по об’єкту «Реконструкція центральної площі по бульвару Центральному в м. Василівка Запорізької обл.», так як, під час виконання робіт виникли обставини не передбачені договором, підприємством - виробником було затримано виготовлення шафи управління зовнішнього освітлення, що призвело до уповільнення робіт, пов’язаних з електроосвітленням площі.
Номер договору про закупівлю: Договір № 369/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 369/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 330 630,00
UAH з ПДВ