Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
124. Принтери та багатофункціональні пристрої
124. Computer equipment
124. Computer equipment
Очікувана вартість
4 127 000,00 UAH
UA-2017-10-20-002320-a ● 57bd22b1098e4961b09ade2186197784
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Вебсайт: | http://www.kmu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Любов Олександрівна Денисенко +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Лазарєв Дмитро Юрійович +3800442567380 dl@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Gospodarsko-finansoviy departament Sekretariatu Kabinetu Ministriv Ukraini |
National ID: | 00019442 |
Contact point: |
Denisenko Lyubov +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Additional contacts: |
Лазарєв Дмитро Юрійович +3800442567380 dl@kmu.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2017 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2017 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2017 21:00 |
Очікувана вартість: | 4 127 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 20 жовтня 2017 17:03 |
Enquiries until: | 10 листопада 2017 21:00 |
Complaints submission until: | до 16 листопада 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 листопада 2017 21:00 |
Information
Estimated total value: | 4 127 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Принтери та багатофункціональні пристрої (ДК 021:2015 «30230000-0 Комп’ютерне обладнання»)
Лот № 1 - Принтери та багатофункціональні пристрої формату А4 (ДК 021:2015 «30232110-8 Лазерні принтери»); Лот № 2 - Багатофункціональні офісні кольорові пристрої формату А3 ( ДК 021:2015 «30232130-4 Кольорові графічні принтери»)
Лот № 1 - Принтери та багатофункціональні пристрої формату А4 (ДК 021:2015 «30232110-8 Лазерні принтери»); Лот № 2 - Багатофункціональні офісні кольорові пристрої формату А3 ( ДК 021:2015 «30232130-4 Кольорові графічні принтери»)
Computer equipment (Code for CPV 2008, IDT "Data processing machines (hardware) 30210000-0")
Lot № 1 - Printers and MFPs (Multifunction Printers) (A4 format) (Code for CPV 2008, IDT "30232110-8 Laser printers"); Lot № 2 - Color MFPs (Color Multifunction Printers) (A3 format) (Code for CPV 2008, IDT "30232130-4 colour graphics printers").
Lot № 1 - Printers and MFPs (Multifunction Printers) (A4 format) (Code for CPV 2008, IDT "30232110-8 Laser printers"); Lot № 2 - Color MFPs (Color Multifunction Printers) (A3 format) (Code for CPV 2008, IDT "30232130-4 colour graphics printers").
Тендерна документація
13 листопада 2017 19:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2017 19:34 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
13 листопада 2017 19:34 |
Зміни до тендерної документації.docx |
13 листопада 2017 19:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 листопада 2017 19:34 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
||||||
13 листопада 2017 19:34 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 02 листопада 2017 11:13
Зміна технічних вимог
В тендерній документації Лот1 вказано, що параметри мають бути не гірші, ніж вказані в специфікації. В той же час, вимога мови опису сторінки виписана виключно під одного виробника
пристроїв, а саме НР (HP PCL 5, HP PCL 6, ємуляція HP Postscript рівня 3).
Вимагаємо змінити дані вимоги на більш загальні, але не гірші, наприклад :
PCL 5, PCL 6, Postscript рівня 3 і т.д
Розгорнути
Згорнути
пристроїв, а саме НР (HP PCL 5, HP PCL 6, ємуляція HP Postscript рівня 3).
Вимагаємо змінити дані вимоги на більш загальні, але не гірші, наприклад :
PCL 5, PCL 6, Postscript рівня 3 і т.д
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2017 10:47
Зауваження до тендерної документації взяті до уваги. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 02 листопада 2017 11:37
Зміна технічних вимог
Шановний Замовнику, в технічних вимогах Додаток 1 (Лот 1) вказана вимога картриджу в єдиній конструкції(барабан і тонер в одному корпусі)..Звертаємо Вашу увагу ,що дана вимога значно погіршує технічні та експлуатаційні якості товару, призводить до здорожчання його обслуговування та підвищення собівартості відбитку. Заміна туби тонеру окремо від барабану неможлива, фотобарабан має мінімальний ресурс (ресурс тонеру).Картридж стає непригодним
для використання в разі поломки однієї складової.Дана норма є дискримінаційною,виписана під певного виробника та суперечить законодавству в сфері публічних закупівель.Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємось з проханням внести зміни до документації конкурсних торгів щодо відміни вимоги єдиного картриджу.
Розгорнути
Згорнути
для використання в разі поломки однієї складової.Дана норма є дискримінаційною,виписана під певного виробника та суперечить законодавству в сфері публічних закупівель.Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємось з проханням внести зміни до документації конкурсних торгів щодо відміни вимоги єдиного картриджу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2017 10:50
Абсолютна більшість виробників лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв випускають моделі як під картриджі в єдиному виконанні, так і в роздільному. Кожний варіант конструкції має свої переваги та недоліки. Замовник має повне право обирати оптимальний саме для своїх умов і потреб варіант. Це ніяк не може вважатися дискримінацією якогось виробника.
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 24 листопада 2017 16:39
Оскарження прекваліфікації
Пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" та ТОВ "АМ Інтегратор Груп" не відповідають вимогам Додатку № 3 тендерної прпозиції, оскільки не містять Довідку, надану органами МВС України не пізніше ніж за 30 (тридцять) днів до дати розкриття тендерних пропозицій про відсутність судимості у фізичної особи, яка є учасником, або службової (посадової) особи, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та Довідку, дійсну на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Вимагаю дискваліфікувати пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" та ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
Розгорнути
Згорнути
Вимагаю дискваліфікувати пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" та ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2017 16:13
У відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне.
Згідно із частиною першою Статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасники подають тендерні пропозиції в електронному вигляді із зазначенням ціни, інформації про учасника, його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у Статті 16, та вимогам, що підтверджують відсутність підстав, передбачених Статтею 17 Закону і документи, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерною документацією щодо закупівлі принтерів та багатофункціональних пристроїв передбачено, що інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій Статті 17 Закону учасник подає в довільній формі.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам, зазначеним у додатку № 2 до цієї тендерної документації, та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 і 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зазначені у додатку № 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до частини третьої Статті 32 у разі ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Згідно із частиною першою Статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасники подають тендерні пропозиції в електронному вигляді із зазначенням ціни, інформації про учасника, його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у Статті 16, та вимогам, що підтверджують відсутність підстав, передбачених Статтею 17 Закону і документи, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерною документацією щодо закупівлі принтерів та багатофункціональних пристроїв передбачено, що інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій Статті 17 Закону учасник подає в довільній формі.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам, зазначеним у додатку № 2 до цієї тендерної документації, та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 і 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зазначені у додатку № 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до частини третьої Статті 32 у разі ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 29 листопада 2017 22:21
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ "ВС Технолоджі"
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням статусних та гарантійних зобов’язань стосовно Учасника та з обов’язковим зазначенням Замовника, предмету закупівлі, номеру оголошення про закупівлю. Учасник надав документ " Лист від виробника.pdf " від імені HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія , що є лише представництом виробника в Швейцарії ,а не виробником чи офіційним представництвом виробника в Україні. Відповідно до декларацій про відповідність, представництвом в Україні є ТОВ “Хюлетт-Пакард Ю.ЕЙ ” вул.Жилянська 110 м.Київ, Україна , а Виробником пристрою багатофункціонального лазерного монохромного HP LJ Pro M426fdw НР є Hewlett-Packard Company — 3000 Hanover street, Palo alto, CША, а не HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія від яких було надано авторизаційний лист. Отже пропозиція ТОВ «ВС Технолоджі» не відповідає вимогам тендерної документації та вимагаємо відхилити їх пропозицію
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.c5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 29 листопада 2017 22:25
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням статусних та гарантійних зобов’язань стосовно Учасника та з обов’язковим зазначенням Замовника, предмету закупівлі, номеру оголошення про закупівлю. Учасник надав документ " Лист від виробника техніки.pdf " від імені HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія , що є лише представництом виробника в Швейцарії ,а не виробником чи офіційним представництвом виробника в Україні. Відповідно до декларацій про відповідність, представництвом в Україні є ТОВ “Хюлетт-Пакард Ю.ЕЙ ” вул.Жилянська 110 м.Київ, Україна , а Виробником HP LJ Pro M426fdw є Hewlett-Packard Company — 3000 Hanover street, Palo alto, CША, а не HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія від яких було надано авторизаційний лист. Отже пропозиція ТОВ "АМ Інтегратор Груп" не відповідає вимогам тендерної документації та вимагаємо відхилити їх пропозицію
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Принтери та багатофункціональні пристрої формату А4 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 047 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 91410 UAH |
Title: Printers and MFPs (Multifunction Printers) (A4 format)
Current status: Complete
Estimated total value: 3 047 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 10 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 30 листопада 2017 13:32
Auction planned date: 30 листопада 2017 13:32
Закінчення: 30 листопада 2017 13:53
Позиції
220 шт
Принтери та багатофункціональні пристрої формату А4
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, Київ, Грушевського, 12/2
Дата доставки:
20 грудня 2017
Printers and MFPs (Multifunction Printers) (A4 format)
CPV: 30232110-8
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 02 листопада 2017 11:13
Зміна технічних вимог
В тендерній документації Лот1 вказано, що параметри мають бути не гірші, ніж вказані в специфікації. В той же час, вимога мови опису сторінки виписана виключно під одного виробника
пристроїв, а саме НР (HP PCL 5, HP PCL 6, ємуляція HP Postscript рівня 3).
Вимагаємо змінити дані вимоги на більш загальні, але не гірші, наприклад :
PCL 5, PCL 6, Postscript рівня 3 і т.д
Розгорнути
Згорнути
пристроїв, а саме НР (HP PCL 5, HP PCL 6, ємуляція HP Postscript рівня 3).
Вимагаємо змінити дані вимоги на більш загальні, але не гірші, наприклад :
PCL 5, PCL 6, Postscript рівня 3 і т.д
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2017 10:47
Зауваження до тендерної документації взяті до уваги. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 02 листопада 2017 11:37
Зміна технічних вимог
Шановний Замовнику, в технічних вимогах Додаток 1 (Лот 1) вказана вимога картриджу в єдиній конструкції(барабан і тонер в одному корпусі)..Звертаємо Вашу увагу ,що дана вимога значно погіршує технічні та експлуатаційні якості товару, призводить до здорожчання його обслуговування та підвищення собівартості відбитку. Заміна туби тонеру окремо від барабану неможлива, фотобарабан має мінімальний ресурс (ресурс тонеру).Картридж стає непригодним
для використання в разі поломки однієї складової.Дана норма є дискримінаційною,виписана під певного виробника та суперечить законодавству в сфері публічних закупівель.Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємось з проханням внести зміни до документації конкурсних торгів щодо відміни вимоги єдиного картриджу.
Розгорнути
Згорнути
для використання в разі поломки однієї складової.Дана норма є дискримінаційною,виписана під певного виробника та суперечить законодавству в сфері публічних закупівель.Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємось з проханням внести зміни до документації конкурсних торгів щодо відміни вимоги єдиного картриджу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2017 10:50
Абсолютна більшість виробників лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв випускають моделі як під картриджі в єдиному виконанні, так і в роздільному. Кожний варіант конструкції має свої переваги та недоліки. Замовник має повне право обирати оптимальний саме для своїх умов і потреб варіант. Це ніяк не може вважатися дискримінацією якогось виробника.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 листопада 2017
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2017 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" |
3 042 969,60
UAH з ПДВ
|
3 032 969,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
3 046 837,20
UAH з ПДВ
|
3 036 837,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" #30574751 |
Переможець |
3 032 969,58
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2017 17:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2018 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2017 14:23
|
Протокол № 173 від 22.12.17р..pdf | зміни до договору |
22 грудня 2017 14:17
|
Додотковий договір № 24-183 від 22.12.17 р. до Дог.№ 24-178 від 19.12.17р..pdf | зміни до договору |
22 грудня 2017 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2017 13:44
|
Договір № 24-178 від 19.12.2017 р..pdf | укладений |
20 грудня 2017 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п. 11.2 Договору № 24-178 від 19 грудня 2017 р. та керуючись абз. 20 підпункту 4 пункту 1 та абз. 1 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 внести зміни до пунктів 4.1, 5.1 та 10.1 Договору, виклавши їх в такій редакції: «4.1 Розрахунки за поставлений за цим Договором Товар здійснюються шляхом попередньої оплати Замовником у безготівковій формі у розмірі 100% суми Договору на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня надходження рахунку.»; «5.1 Строки поставки Товару: з моменту підписання договору до 31 січня 2018 р.»; «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28 лютого 2018 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.». 2. Сторонами відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» досягнуто згоди про зміну ціни за одиницю Товару в бік зменшення без зміни кількості Товару та відповідне зменшення суми в Договорі. У зв’язку з цим внести зміни у пункт 3.1. Договору № 24-178 від 19 грудня 2017 р., виклавши його у такій редакції: «3.1. Сума, визначена в Договорі, становить 3 032 964,00 грн. (три мільйони тридцять дві тисячі дев’ятсот шістдесят чотири гривні 00 коп.), у тому числі ПДВ — 505 494,00 грн. (п’ятсот п’ять тисяч чотириста дев’яносто чотири гривні 00 коп.).». |
Номер договору про закупівлю: | 24-178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додатковий договір № 24-183 від 22.12.2017р. до Договору № 24-178 від 19.12.2017р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |