Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

124. Принтери та багатофункціональні пристрої
124. Computer equipment
Очікувана вартість
4 127 000,00 UAH
UA-2017-10-20-002320-a 57bd22b1098e4961b09ade2186197784
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Додаткові контактні особи: Лазарєв Дмитро Юрійович
+3800442567380
dl@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Gospodarsko-finansoviy departament Sekretariatu Kabinetu Ministriv Ukraini
National ID: 00019442
Contact point: Denisenko Lyubov
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Additional contacts: Лазарєв Дмитро Юрійович
+3800442567380
dl@kmu.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 жовтня 2017 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2017 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2017 21:00
Очікувана вартість: 4 127 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 20 жовтня 2017 17:03
Enquiries until: 10 листопада 2017 21:00
Complaints submission until: до 16 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 листопада 2017 21:00

Information

Estimated total value: 4 127 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Принтери та багатофункціональні пристрої (ДК 021:2015 «30230000-0 Комп’ютерне обладнання»)
Лот № 1 - Принтери та багатофункціональні пристрої формату А4 (ДК 021:2015 «30232110-8 Лазерні принтери»); Лот № 2 - Багатофункціональні офісні кольорові пристрої формату А3 ( ДК 021:2015 «30232130-4 Кольорові графічні принтери»)
Computer equipment (Code for CPV 2008, IDT "Data processing machines (hardware) 30210000-0")
Lot № 1 - Printers and MFPs (Multifunction Printers) (A4 format) (Code for CPV 2008, IDT "30232110-8 Laser printers"); Lot № 2 - Color MFPs (Color Multifunction Printers) (A3 format) (Code for CPV 2008, IDT "30232130-4 colour graphics printers").

Тендерна документація

13 листопада 2017 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2017 19:34
Тендерна документація (зі змінами).docx
13 листопада 2017 19:34
Зміни до тендерної документації.docx
13 листопада 2017 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2017 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2017 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2017 19:34
Тендерна документація (зі змінами).docx
03 листопада 2017 09:42
Тендерна документація (зі змінами).docx
20 жовтня 2017 17:03
Тендерна документація.docx
13 листопада 2017 19:34
Зміни до тендерної документації.docx
03 листопада 2017 09:42
Зміни до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 02 листопада 2017 11:13
Зміна технічних вимог
В тендерній документації Лот1 вказано, що параметри мають бути не гірші, ніж вказані в специфікації. В той же час, вимога мови опису сторінки виписана виключно під одного виробника
пристроїв, а саме НР (HP PCL 5, HP PCL 6, ємуляція HP Postscript рівня 3).
Вимагаємо змінити дані вимоги на більш загальні, але не гірші, наприклад :
PCL 5, PCL 6, Postscript рівня 3 і т.д
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2017 10:47
Зауваження до тендерної документації взяті до уваги. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 02 листопада 2017 11:37
Зміна технічних вимог
Шановний Замовнику, в технічних вимогах Додаток 1 (Лот 1) вказана вимога картриджу в єдиній конструкції(барабан і тонер в одному корпусі)..Звертаємо Вашу увагу ,що дана вимога значно погіршує технічні та експлуатаційні якості товару, призводить до здорожчання його обслуговування та підвищення собівартості відбитку. Заміна туби тонеру окремо від барабану неможлива, фотобарабан має мінімальний ресурс (ресурс тонеру).Картридж стає непригодним
для використання в разі поломки однієї складової.Дана норма є дискримінаційною,виписана під певного виробника та суперечить законодавству в сфері публічних закупівель.Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємось з проханням внести зміни до документації конкурсних торгів щодо відміни вимоги єдиного картриджу.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2017 10:50
Абсолютна більшість виробників лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв випускають моделі як під картриджі в єдиному виконанні, так і в роздільному. Кожний варіант конструкції має свої переваги та недоліки. Замовник має повне право обирати оптимальний саме для своїх умов і потреб варіант. Це ніяк не може вважатися дискримінацією якогось виробника.
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 24 листопада 2017 16:39
Оскарження прекваліфікації
Пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" та ТОВ "АМ Інтегратор Груп" не відповідають вимогам Додатку № 3 тендерної прпозиції, оскільки не містять Довідку, надану органами МВС України не пізніше ніж за 30 (тридцять) днів до дати розкриття тендерних пропозицій про відсутність судимості у фізичної особи, яка є учасником, або службової (посадової) особи, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та Довідку, дійсну на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Вимагаю дискваліфікувати пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" та ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2017 16:13
У відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне.

Згідно із частиною першою Статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасники подають тендерні пропозиції в електронному вигляді із зазначенням ціни, інформації про учасника, його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у Статті 16, та вимогам, що підтверджують відсутність підстав, передбачених Статтею 17 Закону і документи, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерною документацією щодо закупівлі принтерів та багатофункціональних пристроїв передбачено, що інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій Статті 17 Закону учасник подає в довільній формі.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам, зазначеним у додатку № 2 до цієї тендерної документації, та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 і 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зазначені у додатку № 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до частини третьої Статті 32 у разі ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 29 листопада 2017 22:21
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ "ВС Технолоджі"
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням статусних та гарантійних зобов’язань стосовно Учасника та з обов’язковим зазначенням Замовника, предмету закупівлі, номеру оголошення про закупівлю. Учасник надав документ " Лист від виробника.pdf " від імені HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія , що є лише представництом виробника в Швейцарії ,а не виробником чи офіційним представництвом виробника в Україні. Відповідно до декларацій про відповідність, представництвом в Україні є ТОВ “Хюлетт-Пакард Ю.ЕЙ ” вул.Жилянська 110 м.Київ, Україна , а Виробником пристрою багатофункціонального лазерного монохромного HP LJ Pro M426fdw НР є Hewlett-Packard Company — 3000 Hanover street, Palo alto, CША, а не HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія від яких було надано авторизаційний лист. Отже пропозиція ТОВ «ВС Технолоджі» не відповідає вимогам тендерної документації та вимагаємо відхилити їх пропозицію
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.c5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 29 листопада 2017 22:25
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням статусних та гарантійних зобов’язань стосовно Учасника та з обов’язковим зазначенням Замовника, предмету закупівлі, номеру оголошення про закупівлю. Учасник надав документ " Лист від виробника техніки.pdf " від імені HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія , що є лише представництом виробника в Швейцарії ,а не виробником чи офіційним представництвом виробника в Україні. Відповідно до декларацій про відповідність, представництвом в Україні є ТОВ “Хюлетт-Пакард Ю.ЕЙ ” вул.Жилянська 110 м.Київ, Україна , а Виробником HP LJ Pro M426fdw є Hewlett-Packard Company — 3000 Hanover street, Palo alto, CША, а не HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія від яких було надано авторизаційний лист. Отже пропозиція ТОВ "АМ Інтегратор Груп" не відповідає вимогам тендерної документації та вимагаємо відхилити їх пропозицію
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

29 листопада 2017 22:21
Лист від виробника.pdf

Документи подані скаржником

29 листопада 2017 22:25
Лист від виробника техніки.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Принтери та багатофункціональні пристрої формату А4
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 047 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91410 UAH


Title: Printers and MFPs (Multifunction Printers) (A4 format)
Current status: Complete
Estimated total value: 3 047 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 30 листопада 2017 13:32
Auction planned date: 30 листопада 2017 13:32
Закінчення: 30 листопада 2017 13:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

220 шт
Принтери та багатофункціональні пристрої формату А4
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, Грушевського, 12/2
Дата доставки: 20 грудня 2017

Printers and MFPs (Multifunction Printers) (A4 format)
CPV: 30232110-8

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 02 листопада 2017 11:13
Зміна технічних вимог
В тендерній документації Лот1 вказано, що параметри мають бути не гірші, ніж вказані в специфікації. В той же час, вимога мови опису сторінки виписана виключно під одного виробника
пристроїв, а саме НР (HP PCL 5, HP PCL 6, ємуляція HP Postscript рівня 3).
Вимагаємо змінити дані вимоги на більш загальні, але не гірші, наприклад :
PCL 5, PCL 6, Postscript рівня 3 і т.д
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2017 10:47
Зауваження до тендерної документації взяті до уваги. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2017-10-20-002320-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 02 листопада 2017 11:37
Зміна технічних вимог
Шановний Замовнику, в технічних вимогах Додаток 1 (Лот 1) вказана вимога картриджу в єдиній конструкції(барабан і тонер в одному корпусі)..Звертаємо Вашу увагу ,що дана вимога значно погіршує технічні та експлуатаційні якості товару, призводить до здорожчання його обслуговування та підвищення собівартості відбитку. Заміна туби тонеру окремо від барабану неможлива, фотобарабан має мінімальний ресурс (ресурс тонеру).Картридж стає непригодним
для використання в разі поломки однієї складової.Дана норма є дискримінаційною,виписана під певного виробника та суперечить законодавству в сфері публічних закупівель.Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємось з проханням внести зміни до документації конкурсних торгів щодо відміни вимоги єдиного картриджу.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2017 10:50
Абсолютна більшість виробників лазерних принтерів та багатофункціональних пристроїв випускають моделі як під картриджі в єдиному виконанні, так і в роздільному. Кожний варіант конструкції має свої переваги та недоліки. Замовник має повне право обирати оптимальний саме для своїх умов і потреб варіант. Це ніяк не може вважатися дискримінацією якогось виробника.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 листопада 2017
UA-2017-10-20-002320-a57bd22b1098e4961b09ade2186197784
Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Місцезнаходження: 01008, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 листопада 2017 21:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 листопада 2017 16:05
Протокол № 143 від 24.11.2017.pdf
24 листопада 2017 16:06
Електронний підпис

Публічні документи

20 листопада 2017 11:06
Електронний підпис
20 листопада 2017 11:06
МВС.pdf
20 листопада 2017 11:06
МВС.p7s
20 листопада 2017 11:06
ДФС.xml
20 листопада 2017 11:06
ДФС.pdf
20 листопада 2017 11:06
Установчі документи.pdf
20 листопада 2017 11:06
Витяг_Листопад_2017.pdf
20 листопада 2017 11:06
Гарантія.7z
20 листопада 2017 11:06
Банк лицензия (2).zip
20 листопада 2017 11:06
Сертифікат працівника.pdf
20 листопада 2017 11:06
Дипломи працівників.pdf
20 листопада 2017 11:06
Xerox CEC.pdf
20 листопада 2017 11:06
2017 Xerox.pdf
20 листопада 2017 11:06
2017 Xerox сервіс.pdf
20 листопада 2017 11:06
04 Cертифікати на обладнання.pdf
20 листопада 2017 11:06
02 Договора.pdf
20 листопада 2017 11:06
01 Кваліфікація та цінова.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

20 листопада 2017 21:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 листопада 2017 16:07
Протокол № 144 від 24.11.2017.pdf
24 листопада 2017 16:08
Електронний підпис

Публічні документи

20 листопада 2017 18:14
Електронний підпис
20 листопада 2017 18:12
Специфікація_лот 1.pdf
20 листопада 2017 18:12
Відповідність додатку 1.pdf
20 листопада 2017 18:12
Відповідність ст. 17.pdf
20 листопада 2017 18:11
Гарантія ВС Технолоджі 4939.zip
20 листопада 2017 18:11
Довідка про обладнання.pdf
20 листопада 2017 18:11
Довідка про працівників.pdf
20 листопада 2017 18:11
Лист від виробника.pdf
20 листопада 2017 18:11
Повноваження.pdf
20 листопада 2017 18:11
Проект договору.pdf
20 листопада 2017 18:11
СТАТУТ.pdf
20 листопада 2017 18:11
Технічна пропозиція.pdf

Документи

20 листопада 2017 21:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 листопада 2017 16:06
Протокол № 144 від 24.11.2017.pdf
24 листопада 2017 16:07
Електронний підпис

Публічні документи

20 листопада 2017 19:53
Електронний підпис
20 листопада 2017 19:51
гарантия 2863.zip
20 листопада 2017 19:51
Лист від виробника техніки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2017 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" 3 042 969,60
UAH з ПДВ
3 032 969,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 3 046 837,20
UAH з ПДВ
3 036 837,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2017 18:14
Електронний підпис
20 листопада 2017 18:12
Специфікація_лот 1.pdf
20 листопада 2017 18:12
Відповідність додатку 1.pdf
20 листопада 2017 18:12
Відповідність ст. 17.pdf
20 листопада 2017 18:11
Гарантія ВС Технолоджі 4939.zip
20 листопада 2017 18:11
Довідка про обладнання.pdf
20 листопада 2017 18:11
Довідка про працівників.pdf
20 листопада 2017 18:11
Лист від виробника.pdf
20 листопада 2017 18:11
Повноваження.pdf
20 листопада 2017 18:11
Проект договору.pdf
20 листопада 2017 18:11
СТАТУТ.pdf
20 листопада 2017 18:11
Технічна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2017 19:53
Електронний підпис
20 листопада 2017 19:51
гарантия 2863.zip
20 листопада 2017 19:51
Лист від виробника техніки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 3 032 969,58
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 17:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

05 грудня 2017 17:12
Електронний підпис
30 листопада 2017 14:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2017 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі"
#30574751
3 032 969,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2017 17:12
Електронний підпис
30 листопада 2017 14:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 09:12
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 14:23
Протокол № 173 від 22.12.17р..pdf зміни до договору
22 грудня 2017 14:17
Додотковий договір № 24-183 від 22.12.17 р. до Дог.№ 24-178 від 19.12.17р..pdf зміни до договору
22 грудня 2017 14:17
Електронний підпис укладений
20 грудня 2017 13:44
Договір № 24-178 від 19.12.2017 р..pdf укладений
20 грудня 2017 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 11.2 Договору № 24-178 від 19 грудня 2017 р. та керуючись абз. 20 підпункту 4 пункту 1 та абз. 1 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 внести зміни до пунктів 4.1, 5.1 та 10.1 Договору, виклавши їх в такій редакції: «4.1 Розрахунки за поставлений за цим Договором Товар здійснюються шляхом попередньої оплати Замовником у безготівковій формі у розмірі 100% суми Договору на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня надходження рахунку.»; «5.1 Строки поставки Товару: з моменту підписання договору до 31 січня 2018 р.»; «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28 лютого 2018 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.». 2. Сторонами відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» досягнуто згоди про зміну ціни за одиницю Товару в бік зменшення без зміни кількості Товару та відповідне зменшення суми в Договорі. У зв’язку з цим внести зміни у пункт 3.1. Договору № 24-178 від 19 грудня 2017 р., виклавши його у такій редакції: «3.1. Сума, визначена в Договорі, становить 3 032 964,00 грн. (три мільйони тридцять дві тисячі дев’ятсот шістдесят чотири гривні 00 коп.), у тому числі ПДВ — 505 494,00 грн. (п’ятсот п’ять тисяч чотириста дев’яносто чотири гривні 00 коп.).».
Номер договору про закупівлю: 24-178
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір № 24-183 від 22.12.2017р. до Договору № 24-178 від 19.12.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 032 964,00
UAH з ПДВ