Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво полігону твердих побутових відходів для с.Засулля Лубенського району Полтавської області (коригування)
Очікувана вартість
13 179 455,80 UAH
UA-2017-10-20-001451-b ● 8c73a1704d3a4e1d972126a70b9bac81
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Засульської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04381335 |
Місцезнаходження: | 37552, Україна , Полтавська обл., село Засулля, Молодіжна, будинок 78 |
Контактна особа: |
Васецький Олег Юрійович 380990302728 Zasullya-ekonom.viddil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2017 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2017 13:12 |
Очікувана вартість: | 13 179 455,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 589,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Будівництво полігону твердих побутових відходів для с.Засулля Лубенського району Полтавської області (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво полігону твердих побутових відходів для с.Засулля Лубенського району Полтавської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37552, Україна, Полтавська область, с. Засулля, Лубенського району, вулиця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2017
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2017 10:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2017 09:45 |
Додаток 1_кваліф критерії НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
02 листопада 2017 16:26 |
повідомлення.pdf | |
02 листопада 2017 16:25 |
Лист ДЗЕ Національної поліції України.pdf | |
20 жовтня 2017 15:44 |
Проект ТОМ1.rar | |
20 жовтня 2017 15:40 |
Додаток 5 ТД_пропозиція.doc | |
20 жовтня 2017 15:40 |
Додаток 3 технічні вимоги.doc | |
20 жовтня 2017 15:39 |
Додаток 2_вимоги ст17.doc | |
20 жовтня 2017 15:39 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
20 жовтня 2017 15:39 |
Додаток 1_кваліф критерії.doc | |
20 жовтня 2017 15:38 |
Тендерна документація.doc | |
20 жовтня 2017 15:38 |
Проект ТОМ 4 книга1 зведений кошторисний розрахунок.rar | |
20 жовтня 2017 15:28 |
Проект ТОМ 4 книга 2. Кошторисна документація.rar |
03 листопада 2017 10:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 листопада 2017 09:45 |
Додаток 1_кваліф критерії НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
||||||
02 листопада 2017 16:26 |
повідомлення.pdf
|
||||||
02 листопада 2017 16:25 |
Лист ДЗЕ Національної поліції України.pdf
|
||||||
20 жовтня 2017 15:44 |
Проект ТОМ1.rar
|
||||||
20 жовтня 2017 15:40 |
Додаток 5 ТД_пропозиція.doc
|
||||||
20 жовтня 2017 15:40 |
Додаток 3 технічні вимоги.doc
|
||||||
20 жовтня 2017 15:39 |
Додаток 2_вимоги ст17.doc
|
||||||
20 жовтня 2017 15:39 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
||||||
20 жовтня 2017 15:39 |
Додаток 1_кваліф критерії.doc
|
||||||
20 жовтня 2017 15:38 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
20 жовтня 2017 15:38 |
Проект ТОМ 4 книга1 зведений кошторисний розрахунок.rar
|
||||||
20 жовтня 2017 15:28 |
Проект ТОМ 4 книга 2. Кошторисна документація.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно тендерної документації.
Дата подання: 27 жовтня 2017 14:23
Дата відповіді: 30 жовтня 2017 12:03
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII звертаємось до замовника за роз’ясненнями до умов тендерної документації
1. Згідно додатку № 2 тендерної документації розділу «Інші документи» Замовник вимагає надання, зокрема, оригіналу свідоцтва про реєстрацію платників ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ. Дану вимогу виконати технічно неможливо, оскільки у систему можна завантажити лише скановану копію оригіналу документа. Просимо Замовника внести зміни в документацію в цій частині.
2. Також Замовник в даному розділі вимагає надання:
- Копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу. (для юридичних осіб). Просимо Замовника роз’яснити навіщо вимагати даний документ, оскільки у статуті може бути зазначена вся необхідна з цього приводу інформація. Просимо Замовника внести зміни в документацію в цій частині.
3. Згідно з п.4 Додатку № 1 Замовник вимагає «Лист - згоду на обробку персональних даних». Просимо роз’яснити чи потрібно надавати даний лист учаснику – юридичній особі, оскільки згідно закону « Про захист персональних даних» обробка персональних даних стосується лише фізичних осіб.
У разі необхідності даного документу в складі пропозиції, просимо роз’яснити на кого надавати цей лист – згоду?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII звертаємось до замовника за роз’ясненнями до умов тендерної документації 1. Згідно додатку № 2 тендерної документації розділу «Інші документи» Замовник вимагає надання, зокрема, оригіналу свідоцтва про реєстрацію платників ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ. Дану вимогу виконати технічно неможливо, оскільки у систему можна завантажити лише скановану копію оригіналу документа. Просимо Замовника внести зміни в документацію в цій частині.
Шановний учасник, тендерний комітет виконавчого комітету Засульської сільської ради розглянув Ваш лист-запит та повідомляє наступне:
Вимога додатку № 2 тендерної документації розділу «Інші документи» Замовник вимагає надання, зокрема, оригіналу свідоцтва про реєстрацію платників ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, Вами була не так зрозуміла та розтлумачена, у частині завантаження оригіналу документу, звісно оригінал Ви і не завантажите, але його оригінальну скановану копію у кольорі зможете завантажити. Дана вимога не є дискримінаційною та не підлягає коригуванню.
2. Також Замовник в даному розділі вимагає надання: - Копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу. (для юридичних осіб). Просимо Замовника роз’яснити навіщо вимагати даний документ, оскільки у статуті може бути зазначена вся необхідна з цього приводу інформація. Просимо Замовника внести зміни в документацію в цій частині.
Шановний учасник, тендерний комітет виконавчого комітету Засульської сільської ради розглянув Ваш лист-запит та повідомляє наступне:
У певний часовий проміжок, законодавча база легалізації суб’єктів господарювання вимагала різного наповнення та подання до реєстраційних органів матеріалів про засновників, формування статутного капіталу та створення статуту, кінцевих бенефіціарів. Нажаль офіційні відкриті джерела не дають повної інформації, зокрема про кінцевих бенефіціарів, власників. Дана вимога не є дискримінаційною та не підлягає коригуванню.
3. Згідно з п.4 Додатку № 1 Замовник вимагає «Лист - згоду на обробку персональних даних». Просимо роз’яснити чи потрібно надавати даний лист учаснику – юридичній особі, оскільки згідно закону « Про захист персональних даних» обробка персональних даних стосується лише фізичних осіб. У разі необхідності даного документу в складі пропозиції, просимо роз’яснити на кого надавати цей лист – згоду?
Шановний учасник, тендерний комітет виконавчого комітету Засульської сільської ради розглянув Ваш лист-запит та повідомляє наступне: Звертаємо Вашу увагу на частину інформації у самому листі-згоді, а саме:
«даю згоду __________________ (зазначається назва Замовника) на обробку моїх персональних даних з метою участі у даних конкурсних торгах та укладання договору і в межах цього договору».
Якщо у Вас буде підписантом пропозиції та договору одна і таж людина то лист - погодження буде один, а якщо підписує пропозицію за дорученням відповідний підписант то два. Листів - згод у складі пропозиції на обробку повинно бути стільки скільки уповноважених осіб залучено до створення Вашої тендерної пропозиції чиї підписи фігурують на представлених документах на участь у процедурі відкритих торгів. Дана вимога не є дискримінаційною та не підлягає коригуванню.
Шановний учасник, тендерний комітет виконавчого комітету Засульської сільської ради розглянув Ваш лист-запит та повідомляє наступне:
Вимога додатку № 2 тендерної документації розділу «Інші документи» Замовник вимагає надання, зокрема, оригіналу свідоцтва про реєстрацію платників ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, Вами була не так зрозуміла та розтлумачена, у частині завантаження оригіналу документу, звісно оригінал Ви і не завантажите, але його оригінальну скановану копію у кольорі зможете завантажити. Дана вимога не є дискримінаційною та не підлягає коригуванню.
2. Також Замовник в даному розділі вимагає надання: - Копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу. (для юридичних осіб). Просимо Замовника роз’яснити навіщо вимагати даний документ, оскільки у статуті може бути зазначена вся необхідна з цього приводу інформація. Просимо Замовника внести зміни в документацію в цій частині.
Шановний учасник, тендерний комітет виконавчого комітету Засульської сільської ради розглянув Ваш лист-запит та повідомляє наступне:
У певний часовий проміжок, законодавча база легалізації суб’єктів господарювання вимагала різного наповнення та подання до реєстраційних органів матеріалів про засновників, формування статутного капіталу та створення статуту, кінцевих бенефіціарів. Нажаль офіційні відкриті джерела не дають повної інформації, зокрема про кінцевих бенефіціарів, власників. Дана вимога не є дискримінаційною та не підлягає коригуванню.
3. Згідно з п.4 Додатку № 1 Замовник вимагає «Лист - згоду на обробку персональних даних». Просимо роз’яснити чи потрібно надавати даний лист учаснику – юридичній особі, оскільки згідно закону « Про захист персональних даних» обробка персональних даних стосується лише фізичних осіб. У разі необхідності даного документу в складі пропозиції, просимо роз’яснити на кого надавати цей лист – згоду?
Шановний учасник, тендерний комітет виконавчого комітету Засульської сільської ради розглянув Ваш лист-запит та повідомляє наступне: Звертаємо Вашу увагу на частину інформації у самому листі-згоді, а саме:
«даю згоду __________________ (зазначається назва Замовника) на обробку моїх персональних даних з метою участі у даних конкурсних торгах та укладання договору і в межах цього договору».
Якщо у Вас буде підписантом пропозиції та договору одна і таж людина то лист - погодження буде один, а якщо підписує пропозицію за дорученням відповідний підписант то два. Листів - згод у складі пропозиції на обробку повинно бути стільки скільки уповноважених осіб залучено до створення Вашої тендерної пропозиції чиї підписи фігурують на представлених документах на участь у процедурі відкритих торгів. Дана вимога не є дискримінаційною та не підлягає коригуванню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2017 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД" |
13 072 545,60
UAH з ПДВ
|
11 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" |
12 579 456,44
UAH з ПДВ
|
12 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд" |
12 741 358,00
UAH з ПДВ
|
12 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД" #01416731 |
Відхилено |
11 300 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2017 13:06
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" #03450436 |
Переможець |
12 060 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2017 15:33
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 17 листопада 2017 15:33
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" #03450436 |
12 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2018 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2017 10:57
|
Додаткова угода №1 до договору підряду №112 43.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2017 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2017 23:17
|
Договір_дод_1_Лок_кошт.rar | укладений |
08 грудня 2017 23:16
|
Додаток 1 до Договору підряду112.43.pdf | укладений |
08 грудня 2017 23:15
|
Договір_дод_1_Лок_кошт.rar | укладений |
08 грудня 2017 23:15
|
Договір підряду 112.43 з додатками.rar | укладений |
08 грудня 2017 23:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни згідно Графіка виконання робіт, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017р. №117 про можливість попередньої оплати. |
Номер договору про закупівлю: | 112/43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 грудня 2017 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Рішення тендерного комітету розірвати Договір підряду №112/43 від 08 грудня 2017 року, згідно розділу 11 «Інші умови» пункту 11.13.: «Замовник може (має право) призупинити виконання робіт Виконавцем та/або розірвати Договір в односторонньому порядку, з таких обставин: - відсутність коштів для фінансування підрядних робіт; - виявлення прорахунків у проекті, іншого;» Оскільки відсутні кошти для фінансування підрядних робіт на 2018 рік. а також відмова у видачі дозвіл на виконання будівельних робіт - враховуючи зміни в законодавстві, а саме «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертиз» (Постанова Кабінету Міністрів України №403 від 07.06.2017р.), необхідно привести у відповідність проектну кошторисну документацію та експертний звіт, враховуючи значне збільшення вартості будівництва, зокрема вартість будівельних матеріалів, збільшення мінімальної заробітної плати у 2018 році, тощо. Відповідно статті 526 Цивільного кодексу України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином зокрема відповідно до вимог договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 Цивільного кодексу України встановлено, що одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. (Рекомендації Мінекономрозвидку України від 30.12.2016р.), статті 188 ГК України п.1: «Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором» Підстава розривання договору - Протокол засідання тендерного комітету від 29.12.2017р. та лист №02-20/07 від 02.01.2018р. Виконавцю ТОВ "Лубенське ШБУ-9" про розірвання договору підряду №112/43 від 08 грудня 2017р про закупівлю робіт «Будівництво полігону твердих побутових відходів для с. Засулля Лубенського району Полтавської області (коригування)» Зареєстровано лист виконавцем ТОВ Лубенське ШБУ-9 вхід. №9 від 02.01.2018р. |