Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво полігону твердих побутових відходів для с.Засулля Лубенського району Полтавської області (коригування)
Очікувана вартість
13 179 455,80 UAH
UA-2017-10-20-001451-b 8c73a1704d3a4e1d972126a70b9bac81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васецький Олег Юрійович

380990302728 Zasullya-ekonom.viddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Засульської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04381335
Місцезнаходження: 37552, Україна , Полтавська обл., село Засулля, Молодіжна, будинок 78
Контактна особа: Васецький Олег Юрійович
380990302728
Zasullya-ekonom.viddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2017 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2017 11:00
Початок аукціону: 13 листопада 2017 13:12
Очікувана вартість: 13 179 455,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 589,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво полігону твердих побутових відходів для с.Засулля Лубенського району Полтавської області (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво полігону твердих побутових відходів для с.Засулля Лубенського району Полтавської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37552, Україна, Полтавська область, с. Засулля, Лубенського району, вулиця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2017 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2017 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2017 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2017 09:45
Додаток 1_кваліф критерії НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
02 листопада 2017 16:26
повідомлення.pdf
02 листопада 2017 16:25
Лист ДЗЕ Національної поліції України.pdf
20 жовтня 2017 15:44
Проект ТОМ1.rar
20 жовтня 2017 15:40
Додаток 5 ТД_пропозиція.doc
20 жовтня 2017 15:40
Додаток 3 технічні вимоги.doc
20 жовтня 2017 15:39
Додаток 2_вимоги ст17.doc
20 жовтня 2017 15:39
Додаток 4 проект договору.docx
20 жовтня 2017 15:39
Додаток 1_кваліф критерії.doc
20 жовтня 2017 15:38
Тендерна документація.doc
20 жовтня 2017 15:38
Проект ТОМ 4 книга1 зведений кошторисний розрахунок.rar
20 жовтня 2017 15:28
Проект ТОМ 4 книга 2. Кошторисна документація.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно тендерної документації.
Дата подання: 27 жовтня 2017 14:23
Дата відповіді: 30 жовтня 2017 12:03
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII звертаємось до замовника за роз’ясненнями до умов тендерної документації 1. Згідно додатку № 2 тендерної документації розділу «Інші документи» Замовник вимагає надання, зокрема, оригіналу свідоцтва про реєстрацію платників ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ. Дану вимогу виконати технічно неможливо, оскільки у систему можна завантажити лише скановану копію оригіналу документа. Просимо Замовника внести зміни в документацію в цій частині. 2. Також Замовник в даному розділі вимагає надання: - Копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу. (для юридичних осіб). Просимо Замовника роз’яснити навіщо вимагати даний документ, оскільки у статуті може бути зазначена вся необхідна з цього приводу інформація. Просимо Замовника внести зміни в документацію в цій частині. 3. Згідно з п.4 Додатку № 1 Замовник вимагає «Лист - згоду на обробку персональних даних». Просимо роз’яснити чи потрібно надавати даний лист учаснику – юридичній особі, оскільки згідно закону « Про захист персональних даних» обробка персональних даних стосується лише фізичних осіб. У разі необхідності даного документу в складі пропозиції, просимо роз’яснити на кого надавати цей лист – згоду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII звертаємось до замовника за роз’ясненнями до умов тендерної документації 1. Згідно додатку № 2 тендерної документації розділу «Інші документи» Замовник вимагає надання, зокрема, оригіналу свідоцтва про реєстрацію платників ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ. Дану вимогу виконати технічно неможливо, оскільки у систему можна завантажити лише скановану копію оригіналу документа. Просимо Замовника внести зміни в документацію в цій частині.

Шановний учасник, тендерний комітет виконавчого комітету Засульської сільської ради розглянув Ваш лист-запит та повідомляє наступне:
Вимога додатку № 2 тендерної документації розділу «Інші документи» Замовник вимагає надання, зокрема, оригіналу свідоцтва про реєстрацію платників ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, Вами була не так зрозуміла та розтлумачена, у частині завантаження оригіналу документу, звісно оригінал Ви і не завантажите, але його оригінальну скановану копію у кольорі зможете завантажити. Дана вимога не є дискримінаційною та не підлягає коригуванню.


2. Також Замовник в даному розділі вимагає надання: - Копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу. (для юридичних осіб). Просимо Замовника роз’яснити навіщо вимагати даний документ, оскільки у статуті може бути зазначена вся необхідна з цього приводу інформація. Просимо Замовника внести зміни в документацію в цій частині.

Шановний учасник, тендерний комітет виконавчого комітету Засульської сільської ради розглянув Ваш лист-запит та повідомляє наступне:
У певний часовий проміжок, законодавча база легалізації суб’єктів господарювання вимагала різного наповнення та подання до реєстраційних органів матеріалів про засновників, формування статутного капіталу та створення статуту, кінцевих бенефіціарів. Нажаль офіційні відкриті джерела не дають повної інформації, зокрема про кінцевих бенефіціарів, власників. Дана вимога не є дискримінаційною та не підлягає коригуванню.

3. Згідно з п.4 Додатку № 1 Замовник вимагає «Лист - згоду на обробку персональних даних». Просимо роз’яснити чи потрібно надавати даний лист учаснику – юридичній особі, оскільки згідно закону « Про захист персональних даних» обробка персональних даних стосується лише фізичних осіб. У разі необхідності даного документу в складі пропозиції, просимо роз’яснити на кого надавати цей лист – згоду?

Шановний учасник, тендерний комітет виконавчого комітету Засульської сільської ради розглянув Ваш лист-запит та повідомляє наступне: Звертаємо Вашу увагу на частину інформації у самому листі-згоді, а саме:

«даю згоду __________________ (зазначається назва Замовника) на обробку моїх персональних даних з метою участі у даних конкурсних торгах та укладання договору і в межах цього договору».
Якщо у Вас буде підписантом пропозиції та договору одна і таж людина то лист - погодження буде один, а якщо підписує пропозицію за дорученням відповідний підписант то два. Листів - згод у складі пропозиції на обробку повинно бути стільки скільки уповноважених осіб залучено до створення Вашої тендерної пропозиції чиї підписи фігурують на представлених документах на участь у процедурі відкритих торгів. Дана вимога не є дискримінаційною та не підлягає коригуванню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2017 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД" 13 072 545,60
UAH з ПДВ
11 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" 12 579 456,44
UAH з ПДВ
12 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд" 12 741 358,00
UAH з ПДВ
12 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2017 14:13
Відомость устаткування.pdf
14 листопада 2017 14:39
Договірна ціна - 3 ч.pdf
14 листопада 2017 14:39
Договірна ціна - 2 ч.pdf
14 листопада 2017 14:39
Договірна ціна - 1 ч.pdf
14 листопада 2017 13:12
Інші документи.pdf
10 листопада 2017 10:11
5 Договірна ціна.pdf

Публічні документи

10 листопада 2017 10:26
Технічні.rar
10 листопада 2017 10:26
Договір.rar
10 листопада 2017 10:26
Кваліфікаційні.rar

Публічні документи

10 листопада 2017 09:42
Електронний підпис
10 листопада 2017 09:40
план фінансування.pdf
10 листопада 2017 09:08
реєстр.pdf
10 листопада 2017 09:01
довідка про механізми.pdf
10 листопада 2017 08:40
довідка про робітників.pdf
10 листопада 2017 07:59
інші документи.pdf
10 листопада 2017 07:38
довідки до ст.17.pdf
10 листопада 2017 07:36
копія ліцензії субпід.pdf
10 листопада 2017 07:35
копія дозволу субпід..pdf
10 листопада 2017 07:33
ліцензії,дозводи.pdf
10 листопада 2017 07:32
довідка про субпідряд.pdf
10 листопада 2017 07:32
графік.pdf
10 листопада 2017 07:11
тендерна пропозиція.pdf
10 листопада 2017 07:11
лист згода.pdf
10 листопада 2017 07:10
проект договору.pdf
10 листопада 2017 07:09
дог.ціна.pdf
10 листопада 2017 07:07
розрахунки до договірної.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9"

Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД"
#01416731
Відхилено 11 300 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2017 13:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9"
#03450436
Переможець 12 060 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2017 15:33

Документи

17 листопада 2017 13:04
Електронний підпис
17 листопада 2017 13:02
Протокол про відмову.pdf

Документи

17 листопада 2017 15:33
Електронний підпис
17 листопада 2017 13:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
17 листопада 2017 13:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2017 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9"
#03450436
12 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2017 15:33
Електронний підпис
17 листопада 2017 13:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
17 листопада 2017 13:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 13:14
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2017 10:57
Додаткова угода №1 до договору підряду №112 43.pdf зміни до договору
15 грудня 2017 10:55
Електронний підпис укладений
08 грудня 2017 23:17
Договір_дод_1_Лок_кошт.rar укладений
08 грудня 2017 23:16
Додаток 1 до Договору підряду112.43.pdf укладений
08 грудня 2017 23:15
Договір_дод_1_Лок_кошт.rar укладений
08 грудня 2017 23:15
Договір підряду 112.43 з додатками.rar укладений
08 грудня 2017 23:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни згідно Графіка виконання робіт, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017р. №117 про можливість попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 112/43
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Рішення тендерного комітету розірвати Договір підряду №112/43 від 08 грудня 2017 року, згідно розділу 11 «Інші умови» пункту 11.13.: «Замовник може (має право) призупинити виконання робіт Виконавцем та/або розірвати Договір в односторонньому порядку, з таких обставин: - відсутність коштів для фінансування підрядних робіт; - виявлення прорахунків у проекті, іншого;» Оскільки відсутні кошти для фінансування підрядних робіт на 2018 рік. а також відмова у видачі дозвіл на виконання будівельних робіт - враховуючи зміни в законодавстві, а саме «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертиз» (Постанова Кабінету Міністрів України №403 від 07.06.2017р.), необхідно привести у відповідність проектну кошторисну документацію та експертний звіт, враховуючи значне збільшення вартості будівництва, зокрема вартість будівельних матеріалів, збільшення мінімальної заробітної плати у 2018 році, тощо. Відповідно статті 526 Цивільного кодексу України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином зокрема відповідно до вимог договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 Цивільного кодексу України встановлено, що одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. (Рекомендації Мінекономрозвидку України від 30.12.2016р.), статті 188 ГК України п.1: «Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором» Підстава розривання договору - Протокол засідання тендерного комітету від 29.12.2017р. та лист №02-20/07 від 02.01.2018р. Виконавцю ТОВ "Лубенське ШБУ-9" про розірвання договору підряду №112/43 від 08 грудня 2017р про закупівлю робіт «Будівництво полігону твердих побутових відходів для с. Засулля Лубенського району Полтавської області (коригування)» Зареєстровано лист виконавцем ТОВ Лубенське ШБУ-9 вхід. №9 від 02.01.2018р.