Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дошкільного навчального закладу № 58 за адресою м. Житомир, вул. Крошенська, 12-б» (Коригування)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2017-10-20-001157-a 0d8c298d54f44cfdbde92d027570e576
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до договору № 85 від 27.07.2016 ПП «Компанія РОС» виконує будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція дошкільного навчального закладу № 58 за адресою м. Житомир, вул. Крошенська, 12-б» (Коригування)». В ході виконання робіт виконання робіт виникли додаткові роботи та проведено зміну проектних рішень. Згідно експертного висновку ТОВ «ТАМ «Арх-Студіо, яке виконувала коригування проектно-кошторисної документації, роботи є складовою та невід’ємною частиною повного комплексу робіт по реконструкції дошкільного навчального закладу.
Дані роботи являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт за основним договором, які є невідокремними та технологічно пов’язаними.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
–заміна попереднього виконавця робіт суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2017 13:18
Оскарження наміру укласти договір: 02 листопада 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дошкільного навчального закладу № 58 за адресою м. Житомир, вул. Крошенська, 12-б» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Крошенська, 12б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Тендерна документація

20 жовтня 2017 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2017 13:26
ПРОТОКОЛ ДНЗ 58 процедура-2.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Компанія РОС"
#36104970
Переможець 2 236 157,27
UAH з ПДВ
22 жовтня 2017 13:18

Документи

22 жовтня 2017 13:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2017 13:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Компанія РОС"
#36104970
2 236 157,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2017 13:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:08
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2018 12:50
д.у.№5 від 24.09.18.pdf зміни до договору
25 вересня 2018 12:41
д.у. № 4 від 24.09.18.pdf зміни до договору
25 вересня 2018 12:41
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2018 17:23
д.у. від 03.04.2018.pdf зміни до договору
03 квітня 2018 17:21
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 18:41
Додаткова угода №1 дог 89.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 18:38
Електронний підпис укладений
03 листопада 2017 16:19
Договір скан 58.docx укладений
03 листопада 2017 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п. 3.1, та додатків 2,3.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п.3.1 та додатків №2, 3 до договору
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції додатку № 1(договірна ціна) в звязку із коригуванням проектно-кошторисної документації. Зміна умов фінансування.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 236 157,27
UAH з ПДВ