Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації)
Очікувана вартість
182 545,35 UAH
UA-2017-10-20-001139-b ● 682e0288f5994cfeba84aceb7a6714d8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення закладів і установ охорони здоров'я" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38461884 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Точілова Наталія Іванівна +380612390442 tochilova_centr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2017 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2017 14:19 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2017 14:19 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2017 14:03 |
Очікувана вартість: | 182 545,35 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 912,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
474 шт
ДК 021:2015 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, 10, перший поверх головного корпусу лікарні
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2017
—
25 грудня 2017
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2017 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2017 17:05 |
Зміни.docx | |
30 жовтня 2017 17:05 |
ТД-діаліз (зі змінами).docx |
30 жовтня 2017 17:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 жовтня 2017 17:05 |
Зміни.docx
|
|||
30 жовтня 2017 17:05 |
ТД-діаліз (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Очікувана вартість закупівлі, кількість
Дата подання: 26 жовтня 2017 16:40
Дата відповіді: 30 жовтня 2017 17:14
Згідно тендерної документації та оголошення закупівлі UA-2017-10-20-001139-b, Замовник планує закупити «Магістралі для гемодіафільтрації, сумісні з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro» у кількості 524 штуки із загальною очікуваною вартістю 182 545,35 грн. Тобто очікувана вартість однієї магістралі складає приблизно 348,36 грн. Така ціна є значно меншою, ніж поточна середня ринкова вартість магістралей з медико-технічними характеристиками, зазначеними Замовником.
Для порівняння, 11.04.2017 року КУ Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення закладів і установ охорони здоров'я" Запорізької обласної ради був проведений аукціон за торгами UA-2017-10-20-001139-b на закупівлю ДК 021:2015 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації). До складу предмету закупівлі входило аналогічне найменування з аналогічними медико-технічними вимогами.
За результатами аукціону, відповідно укладеного з переможцем договору вартість виробу, запропонованого за найменуванням «Магістралі для гемодіафільтрації, сумісні з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro» склала 347,75 грн. з ПДВ. Проте курс НБУ на 11.04.2017 року складав 28,4899 грн. за євро.
Витратні матеріали для гемодіалізу, в тому числі і магістралі для гемодіафільтрації - це вироби іноземного походження, і ціна на них прямо залежить від курсу гривні до іноземних валют. З 11.04.2017 по 26.10.2017 року курс гривні до євро виріс на 10,7 відсотків (курс НБУ на 26.10.2017 складає 31,5485 грн. за євро) і, відповідно ціна на витратні матеріали для гемодіалізу пропорційно зросла. Таким чином, очікувана вартість зазначеної закупівлі не дозволяє нам, як потенційним учасникам, надати свою пропозицію, оскільки собівартість виробів на сьогоднішній день є вищою, аніж очікувана вартість одиниці товару, встановлена Замовником. Підозрюємо, що Замовником могла бути допущена помилка щодо кількості або очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо надати роз’яснення щодо очікуваної вартості та кількості витратних матеріалів для гемодіафільтрації, які заплановано придбати в рамках закупівлі UA-2017-10-20-001139-b та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни в оголошення та до тендерної документації відповідно Вашого звернення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн #40163555 |
Переможець |
180 048,90
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2017 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2018 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2018 18:36
|
Дод. угода 2 до дог. 48.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2018 18:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2017 14:19
|
Дод. угода 1 до дог. 48.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2017 10:27
|
Договір №48 | укладений |
21 листопада 2017 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 48 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із продовженням терміну дії Договору, на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року, Сторони дійшли згоди, керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», збільшити обсяги поставки та суму Договору, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 48 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |