Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стаціонарна ангіографічна система
stasis angiographic system
Очікувана вартість
23 000 000,00 UAH
UA-2017-10-19-001724-b 4318c18c2fed4021ab993f5affe720f6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповал Світлана Іванівна

+380542665807 sokl_econom@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КЗ Комунальний заклад Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02000381
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська область обл., Суми, вул.Троїцька, 48
Контактна особа: Шаповал Світлана Іванівна
+380542665807
sokl_econom@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: PI Sumy regional clinical hospital
National ID: 02000381
Contact point: Shapoval Svitlana Ivanivna
+380542665807
sokl_econom@email.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 жовтня 2017 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2017 17:20
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2017 17:20
Початок аукціону: 05 грудня 2017 11:14
Очікувана вартість: 23 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 жовтня 2017 17:15
Enquiries until: 17 листопада 2017 17:20
Complaints submission until: до 23 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2017 17:20

Information

Estimated total value: 23 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 115 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Стаціонарна ангіографічна система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул Троїцька 48
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

stasis angiographic system
CPV: 33110000-4
Період постачання: з 25 грудня 2017 по 25 березня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2017 08:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2017 17:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2017 15:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2017 15:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2017 17:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2017 16:52
Протокол засіддання ТК по вимозі 13.11.2017.doc.pdf
13 листопада 2017 16:52
ТД ангіограф зміни 13.11.2017.doc.pdf
07 листопада 2017 17:14
Зміни ТД 07.11.2017.pdf
20 жовтня 2017 14:59
ТД ангіограф.doc.pdf
19 жовтня 2017 17:15
ТД ангіограф.doc.pdf
13 листопада 2017 16:52
Дод 3 Перелік док зміни 13.11.17.docx
19 жовтня 2017 17:15
Дод 3 Перелік док.docx
13 листопада 2017 16:52
Дод 2 тех завдання зміни 13.11.2017.doc
07 листопада 2017 17:14
зміни 07.11.2017 Дод 2 тех завдання.doc
19 жовтня 2017 17:15
Дод 2 тех завдання.doc
07 листопада 2017 17:14
Протокол внесення змін до ТД 7.11.2017.doc.pdf
07 листопада 2017 17:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ додаток 4 до ТД зміни 07.11.17.doc
20 жовтня 2017 14:59
Дод 4 Проект договору.docx
19 жовтня 2017 17:15
Дод 4 Проект договору.docx
20 жовтня 2017 15:13
Протокол виправлення помилки.doc.pdf
19 жовтня 2017 17:15
Дод 1 Форма ТП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги Тендерної документації
Дата подання: 15 листопада 2017 16:05
Дата відповіді: 15 листопада 2017 16:17
Доброго дня, шановний Замовнику. В зв"язку із внесенням великої кількості змін до Тендерної документації, вбачається певна невідповідність у пунктах ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ. Для уникнення помилок при складанні потенційними учасниками вкрай важливого документу, такого як, ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, ВЕЛИЧЕЗНЕ ПРОХАННЯ до Вас привести даний документ відповідно до внесених змін та завантажити оновлений документ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В яких пунктах проекту договору Ви вбачаєте невідповідність?
Вимоги Тендерної документації
Дата подання: 15 листопада 2017 16:32
Дата відповіді: 15 листопада 2017 17:03
Просимо викласти ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, що відповідає вимогам Тендерної документації з урахуванням внесених змін.
Відповідь: Проект договору складено з урахуванням вимог тендерної документації та внесених змін до тендерної документації.
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Дата подання: 15 листопада 2017 17:44
Дата відповіді: 16 листопада 2017 10:47
ПРОТОКОЛОМ № 214 від 07.11.2017 року засідання тендерного комітету про внесення змін прописано наступні зміни: пункт 1.1 Розділу 1 частини І. «Предмет Договору» (Додаток 4) привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та викласти його у наступній редакції: «1.1. Постачальник зобов'язується поставити Замовникові стаціонарну ангіографічну систему, по класу Д К 021:2015 № 33110000-4 - “Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної м едицини”, згідно Специфікації (Додаток 1) (далі - товар) к 25 грудня 2017 року, або на протязі 3 місяців з дати 100% попередньої оплати, але не пізніше ніж до 25 березня 2018 року, а Замовник оплатити такий товар на умовах цього Договору.» п.4.1. розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору (Додаток 4) привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та викласти його у наступній редакції: «4.1. Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачачьника, наведений в реквізитах Постачальника на підставі рахунку на оплату.» п.4.2 розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору (Додаток 4) привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та викласти його у наступній редакції: «4.2. Оплата здійснюється Замовником шляхом проведення попередньої оплати (повністю або частковими, окремими платеж ами до загальної 100% вартості Товару, який постачається згідно з цим Договором) або к 25 грудня 2017 року ,або не пізніше ніж в строк 3 (трьох) місяців відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку на оплату, виставленого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.» п.5.1. розділу V. ПОСТАВКА ТОВАРІВ проекту Договору (Додаток 4) привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та викласти його у наступній редакції: «5.1. Постачальник забезпечує поставку товару до комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» к 25 грудня 2017 року, або на протязі З місяців з дати отримання попередньої 100% оплати, аче не пізніше ніж до 25 березня 2018 року Товар поставляється спеціальним транспортом Постачальника в першій половині дня.» змінити п.п.6.1.1. розділу VI ПРАВА ТА О БОВ’ЯКИ СТОРІН проекту Договору (Додаток 4 ), та викласти його у наступної редакції: «6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за товар;» змінити п.п.6.2.4. розділу VI ПРАВА ТА О БОВ’ЯКИ СТОРІН проекту Договору (Додаток 4) ,та викласти його у наступної редакції: І «6.2.4. Повернути рахунок на оплату Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного його оформлення;» змінити в п.п.6.4.1. розділу VI ПРАВА ТА ОБОВ’ЯКИ СТОРІН проекту Договору (Додаток 4) ,та викласти його у наступної редакції: «6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за товар;» . Ці зміни не внесені до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, який завантажений Вами на сайті. ПРОСИМО розмістити на сайті ПРОЕКТ ДОГОВОРУ який відповідає внесеним змінам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору (додаток 4 до Тендерної документації) був складений Замовником відповідно до вимог діючого законодавства та урахуванням змін, які були внесені до істотних умов договору.
Пропонуємо Вам уважно ознайомитися з Проектом договору.
Пункти 4.1., 6.1.1 та 6.4.1 Проекту договору , які Ви зазначаєте у Вашому зверненні та пропонуєте внести до них зміни, наявні в тексті Проекту майже в дослівному виразі.
Пункт 6.2.4 , який Ви пропонуєте змінити та викласти в іншій редакції, взагалі відсутній у проекті договору, тоді як аналогічні зобов’язання передбачені пунктом 6.2.3 Проекту договору.
У Вашому зверненні зазначена вимога, щодо внесення змін в п.4.2, але ж п.4.3 Проекту договору містить аналогічну інформацію.
Крім того, відповідно вимог Державної казначейської служби України в Сумській області, з метою запобігання невідповідності вимог чинного законодавства України, в Проекті договору не може бути зазначена Замовником вимога поставки товару к 25 грудня 2017 року, в зв’язку з тим, що при складанні Проекту договору та проведенні відкритих торгів неможливо передбачити коли саме буде проводитися передплата (якщо це необхідно буде забезпечити).
Проект договору
Дата подання: 17 листопада 2017 14:38
Дата відповіді: 17 листопада 2017 14:54
Доброго дня, шановний Замовнику. Просимо Вас повідомити, чи буде вважатися помилкою з боку потенційного учасника надання Проекту договору в редакції яка завантажена Вами на майданчику?
Відповідь: Доброго дня. Якщо ми вірно трактували Ваше звернення то, при наданні пакету документів на відкриті торги Замовником передбачено,що Учасником серед інших документів необхідно надати лист-погодження довільної форми з істотними умовами договору (проектом договору).
При цьому Ви самостійно можете завантажити скановану копію Проекту договору з підписом уповноваженої на це особи та печаткою на кожній сторінці Проекту договору, це також означає погодження з істотними умовами договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-19-001724-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 03 листопада 2017 18:38
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2017 17:17
Розміщено оновлену редакцію тендерної документації та додатків до неї
Номер вимоги: UA-2017-10-19-001724-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АФС Медицинтехнік", Код ЄДРПОУ:38872631
Дата подання: 09 листопада 2017 12:03
Вимога
Вимога до Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2017 15:28
Вимогу не задоволено. Аргументація наведена в протоколі засідання ТК.
Номер вимоги: UA-2017-10-19-001724-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄМГ"Україна", Код ЄДРПОУ:38650415
Дата подання: 13 листопада 2017 14:30
Вимоги до Замовника
Внесення змін до технічних вимог
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2017 16:53
Оновлено технічне завдання та перелік документів на відкриті торги.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

09 листопада 2017 12:03
Вимога

Документи

09 листопада 2017 15:28
Протокол засідання ТК

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 листопада 2017
UA-2017-10-19-001724-b4318c18c2fed4021ab993f5affe720f6
Найменування: КЗ Комунальний заклад Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02000381
Місцезнаходження: 40022, Україна, Сумська область обл., Суми, вул.Троїцька, 48
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Астріум" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЄМГ"Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 листопада 2017 17:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 листопада 2017 16:36
Електронний підпис

Публічні документи

24 листопада 2017 17:24
ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
24 листопада 2017 17:01
ДОДАТОК 2.pdf
24 листопада 2017 17:01
ДОДАТОК 3.pdf
24 листопада 2017 17:01
ЗМІСТ НАДАНИХ ДОКУМЕНТІВ.pdf

Документи

27 листопада 2017 17:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 листопада 2017 16:36
Електронний підпис

Публічні документи

27 листопада 2017 17:02
Технічна частина.pdf
27 листопада 2017 17:02
Проект договора.pdf
27 листопада 2017 17:02
Повноваження директора.pdf
27 листопада 2017 17:02
Кваліфікаційна частина.pdf
27 листопада 2017 17:02
Тендерна форма.pdf

Документи

27 листопада 2017 17:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 листопада 2017 16:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "Астріум"

ТОВ "ЄМГ"Україна"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2017 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄМГ"Україна" 22 989 004,00
UAH з ПДВ
22 873 711,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Астріум" 22 950 000,00
UAH з ПДВ
22 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 23 000 000,00
UAH з ПДВ
23 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2017 17:02
Технічна частина.pdf
27 листопада 2017 17:02
Проект договора.pdf
27 листопада 2017 17:02
Повноваження директора.pdf
27 листопада 2017 17:02
Кваліфікаційна частина.pdf
27 листопада 2017 17:02
Тендерна форма.pdf

Публічні документи

24 листопада 2017 17:24
ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
24 листопада 2017 17:01
ДОДАТОК 2.pdf
24 листопада 2017 17:01
ДОДАТОК 3.pdf
24 листопада 2017 17:01
ЗМІСТ НАДАНИХ ДОКУМЕНТІВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄМГ"Україна"

ТОВ "Астріум"

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄМГ"Україна"
#38650415
Переможець 22 873 711,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2017 15:54

Документи

06 грудня 2017 15:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2017 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄМГ"Україна"
#38650415
22 873 711,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2017 15:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 11:36
дод угода ангіо.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 16:16
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 09:16
Договор укладений
21 грудня 2017 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування реквызитыв Замовника
Номер договору про закупівлю: 169-1/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 169-1/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 22 873 711,00
UAH з ПДВ