Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Послуги з охорони будівельних майданчиків БМФ «УКРГАЗПРОМБУД»)
Очікувана вартість
3 125 000,00 UAH
UA-2017-10-19-001680-a ● 946f6adfa30e440eae2ae363e0cb0032
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “УКРТРАНСГАЗ” |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, Кловський узвіз, 9/1 |
Контактна особа: |
Лехіцький Ігор Степанович (044) 461-20-79 lehitckiy-is@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2017 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2017 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2017 17:30 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2017 11:08 |
Очікувана вартість: | 3 125 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 93750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Обсяг послуг: послуги надаються виконавцем у відокремлених підрозділах замовника, шляхом виставлення 10 цілодобових постів охорони, один охоронник на зміну.
Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2017-09-20-000733-a
Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2017-09-20-000733-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони будівельних майданчиків БМФ «УКРГАЗПРОМБУД»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2017
—
26 листопада 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2017 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2017 16:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_085.pdf | |
30 жовтня 2017 16:28 |
тд_17_085_додаток_4_2_проект договору.pdf | |
27 жовтня 2017 10:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_085.pdf | |
27 жовтня 2017 10:45 |
тд_17_085_н_р.pdf | |
25 жовтня 2017 15:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf | |
19 жовтня 2017 15:08 |
тд_17_085_додаток_7_банк гарант викон дог.pdf | |
19 жовтня 2017 15:08 |
тд_17_085_додаток_5_питальник щодо ЕСП.pdf | |
19 жовтня 2017 15:08 |
тд_17_085_додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
19 жовтня 2017 15:08 |
тд_17_085_додаток_6_вимоги до забезпечення.pdf | |
19 жовтня 2017 15:08 |
тд_17_085_додаток_2_кваліфікаційні вимоги.pdf | |
19 жовтня 2017 15:08 |
тд_17_085_додаток_1_ТЗ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
звіт 1ДФ
Дата подання: 24 жовтня 2017 12:48
Дата відповіді: 26 жовтня 2017 17:12
Ми як учасники, які бажають взяти участь у даній процедурі закупівлі, ознайомились з оприлюдненою Тендерною документацією та вимогами до учасників процедури закупівлі. В Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», в пункті 7 вказано, що учасники повинні надати в складі пропозиції Сканкопію(ї) з оригіналу останнього квартального звіту, за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті учасника не менше 51 працюючих. Для можливості прийняття участі у даній процедурі закупівлі, ми прийняли на роботу необхідну кількість працівників, щоб відповідати встановленій вимозі у Тендерній документації та забезпечити необхідну кількість охоронників для надання послуг. Станом на сьогодні підприємство має необхідну кількість охоронників, а саме 51 особу, які були прийняті в штат підприємства після оприлюднення Вашого оголошення та ознайомлення з вимогами Тендерної документації (а саме після 19.10.2017 року), але в останньому квартальному звіті 1 ДФ, що є у підприємства (за 30.06.2017 року) дана інформація ще не відображається. Відповідно до Наказу міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий податковий розрахунок за календарний рік не подається. Отже, останній квартальний звіт 1ДФ за 30.09.2017 рік може подаватися до 09 листопада 2017 року. Підскажіть, будь ласка, чи буде підставою для відхилення не подання учасником останнього квартального звіту 1ДФ з відображенням інформації, що підтверджує наявність в штаті учасника не менше 51 працюючих?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2017 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІНФОРМ БЕЗПЕКА" |
2 641 140,00
UAH
|
2 641 140,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Антарес-2000" |
2 890 800,00
UAH
|
2 853 300,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
3 073 884,00
UAH
|
2 889 048,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІНФОРМ БЕЗПЕКА" #33659565 |
Відхилено |
2 641 140,00
UAH
|
15 листопада 2017 15:09
|
|
ТОВ "Антарес-2000" #30285066 |
Переможець |
2 853 300,00
UAH
|
15 листопада 2017 15:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2018 11:56
|
Договір 1711000561_ДУ_1 (1).pdf | зміни до договору |
05 лютого 2018 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2017 09:14
|
Договір 1711000561 543 17.pdf | укладений |
28 листопада 2017 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36, ЗУ «Про публічні закупівлі» (зміни згідно із законодавством регульованих цін (тарифів) і нормативів, у разі встановлення в договорі порядку зміни ціни) |
Номер договору про закупівлю: | 1711000561 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1711000561 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |