Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкційні матеріали (бетонні вироби)
Очікувана вартість
816 426,74 UAH
UA-2017-10-19-001145-a ● dc4a66f22b784b03ac0ccefb319093e5
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131819 |
Вебсайт: | http://www.poe.pl.ua |
Місцезнаходження: | 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5 |
Контактна особа: |
Владислав Євгенович Стріков +380532516146,+380532516147 tender02@pl.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2017 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2017 11:18 |
Очікувана вартість: | 816 426,74 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 164,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Очікувана вартість закупівлі - без ПДВ.
Поставка товару здійснюватиметься відповідно до умов договору (укладеного з учасником - переможцем відкритих торгів). Орієнтовний термін – до 31.12.2018р.
Поставка товару здійснюватиметься відповідно до умов договору (укладеного з учасником - переможцем відкритих торгів). Орієнтовний термін – до 31.12.2018р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
698 штуки
Конструкційні матеріали (бетонні вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36022, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2017 10:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2017 10:41 |
ТДЗ_ Блок_ФБС.doc | |
03 листопада 2017 10:41 |
1_Зміни до ТД_03.11..doc |
03 листопада 2017 10:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2017 10:41 |
ТДЗ_ Блок_ФБС.doc
|
|||
03 листопада 2017 10:41 |
1_Зміни до ТД_03.11..doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-19-001145-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНТЕР ДЕКОР, Код ЄДРПОУ:39087639
Дата подання: 08 грудня 2017 15:11
Звернення до Замовника для запобігання порушень законодавства України
Звернення до Замовника для запобігання порушень законодавства України
ТОВ «ІНТЕР-ДЕКОР» приймає участь у процедурі закупівель згідно Ідентифікатора закупівлі у системі «Prozorro» UA-2017-10-19-001145-a, замовником якої виступає ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" (далі Замовник).
Замовником було опубліковано протокол про розгляд тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укласти договір від 07.12.2017року. в якому зазначено, що Голова тендерного комітету доповів про те, що під час проведення електронного аукціону визначено найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств». Також зазначено, що в результаті розгляду пропозиції зауважень до учасника не виявлено.
Фахівцями ТОВ «ІНТЕР-ДЕКОР» також розглянуто пропозицію ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств» на відповідність вимогам чинного законодавства України та вимогам тендерної документації замовника. За результатами розгляду повідомляємо Вам, що на виконання вимог чинного законодавства та вимог тендерної документації Замовник змушений відхилити пропозицію ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств» відповідно до:
1. пункту першого частини першої ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону), а саме: Замовником встановлено кваліфікаційний критерій, який зобов’язує учасника надати документи, які підтверджують «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є конструкційні матеріали (бетонні вироби – блоки типу ФБС) – за період 2011-2017 років.» натомість ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств» надано Договір №771033 від 04 жовтня 2017 року. Згідно п.п.1.2. наданого договору зазначено, що найменування, кількість, характеристики товару зазначаються у Специфікації до договору. Надана ПрАТ "КВП" специфікація датована 31.07.2017р., в той час як п.п.9.8 наданого договору передбачено, що всі попередні домовленості, листування, попередні угоди та протоколи про наміри втрачають юридичну силу. Тобто ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств» не виконано вимог тендерної документації та вимог Закону України "Про публічні закупівлі";
2. пункту четвертого частини першої ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме:
• Замовником встановлено: учасник повинен надати у складі пропозиції копію довідки (довідок) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками учасником не виконано вимогу Замовника (надані довідки з банків про відкриття рахунків чотирьомісячної давнини). Та Учасником проігноровано вимогу надати довідку видана(і) банківськими установами про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Довідки надані Учасником видана(і) банківськими установами датовані 07.06.2017 року, що суперечить вимогам документації Замовника.
• Замовником встановлено: Згідно пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу» розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки». Запропонована цінова пропозиція та додаткові надані документи не містять відбитки печатки на сторінці №95.
• Замовником встановлено: Умови розрахунків згідно Додатку №5 до тендерної документації: «Розрахунки з Постачальником Покупець здійснює протягом 30 календарних днів з моменту отримання замовленого Товару згідно з наданим Постачальником рахунком-фактурою. Покупець має право здійснити передоплату в розмірі до 100% вартості замовленого Товару», але учасником в складі пропозиції надано довідку №1/4501 від 02.11.17року, яка передбачає протокол розбіжностей для укладання договору та скасовує погодження з істотними умовами до договору викладеними в тендерній документації Замовника а саме: учасником встановлено вимоги лише передплата 80% від вартості продукції та оплата решти 20% впродовж 5-ти робочих днів з моменту передачі покупцеві всього обсягу продукції. Що нехтує ч. 1 ст.23 Бюджетного кодексу України умовою виникнення платіжних зобов’язань за договором є наявність відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) за умови здійснення закупівлі за державні кошти.
Таким чином, враховуючи вище викладене, тендерним комітетом Замовника було розглянуто пропозицію ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств» не в повному обсязі пропозицію Учасника.
Для запобігання Замовником порушень у сфері Державних закупівель та у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" ТОВ «ІНТЕР-ДЕКОР» пропонуємо Замовнику здійснити повторний розгляд тендерних пропозицій учасників торгів протягом трьох робочих днів.
В іншому випадку мі будемо змушені оскаржити процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства, крім цього для подальшого запобігання порушень чинного законодавства надати всі документи до:
• Антимонопольного комітету України;
• Національного антикорупційного бюро України;
• Державної казначейської служби України;
• Державна служба по боротьбі з економічною злочинністю;
• Генеральна прокуратура
• Міністерство доходів і зборів України
• Державна казначейська служба України
• Державна фінансова інспекція України
• Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
• Міністерство енергетики та вугільної промисловості України
• Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ІНТЕР-ДЕКОР» приймає участь у процедурі закупівель згідно Ідентифікатора закупівлі у системі «Prozorro» UA-2017-10-19-001145-a, замовником якої виступає ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" (далі Замовник).
Замовником було опубліковано протокол про розгляд тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укласти договір від 07.12.2017року. в якому зазначено, що Голова тендерного комітету доповів про те, що під час проведення електронного аукціону визначено найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств». Також зазначено, що в результаті розгляду пропозиції зауважень до учасника не виявлено.
Фахівцями ТОВ «ІНТЕР-ДЕКОР» також розглянуто пропозицію ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств» на відповідність вимогам чинного законодавства України та вимогам тендерної документації замовника. За результатами розгляду повідомляємо Вам, що на виконання вимог чинного законодавства та вимог тендерної документації Замовник змушений відхилити пропозицію ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств» відповідно до:
1. пункту першого частини першої ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону), а саме: Замовником встановлено кваліфікаційний критерій, який зобов’язує учасника надати документи, які підтверджують «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є конструкційні матеріали (бетонні вироби – блоки типу ФБС) – за період 2011-2017 років.» натомість ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств» надано Договір №771033 від 04 жовтня 2017 року. Згідно п.п.1.2. наданого договору зазначено, що найменування, кількість, характеристики товару зазначаються у Специфікації до договору. Надана ПрАТ "КВП" специфікація датована 31.07.2017р., в той час як п.п.9.8 наданого договору передбачено, що всі попередні домовленості, листування, попередні угоди та протоколи про наміри втрачають юридичну силу. Тобто ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств» не виконано вимог тендерної документації та вимог Закону України "Про публічні закупівлі";
2. пункту четвертого частини першої ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме:
• Замовником встановлено: учасник повинен надати у складі пропозиції копію довідки (довідок) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками учасником не виконано вимогу Замовника (надані довідки з банків про відкриття рахунків чотирьомісячної давнини). Та Учасником проігноровано вимогу надати довідку видана(і) банківськими установами про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Довідки надані Учасником видана(і) банківськими установами датовані 07.06.2017 року, що суперечить вимогам документації Замовника.
• Замовником встановлено: Згідно пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу» розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки». Запропонована цінова пропозиція та додаткові надані документи не містять відбитки печатки на сторінці №95.
• Замовником встановлено: Умови розрахунків згідно Додатку №5 до тендерної документації: «Розрахунки з Постачальником Покупець здійснює протягом 30 календарних днів з моменту отримання замовленого Товару згідно з наданим Постачальником рахунком-фактурою. Покупець має право здійснити передоплату в розмірі до 100% вартості замовленого Товару», але учасником в складі пропозиції надано довідку №1/4501 від 02.11.17року, яка передбачає протокол розбіжностей для укладання договору та скасовує погодження з істотними умовами до договору викладеними в тендерній документації Замовника а саме: учасником встановлено вимоги лише передплата 80% від вартості продукції та оплата решти 20% впродовж 5-ти робочих днів з моменту передачі покупцеві всього обсягу продукції. Що нехтує ч. 1 ст.23 Бюджетного кодексу України умовою виникнення платіжних зобов’язань за договором є наявність відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) за умови здійснення закупівлі за державні кошти.
Таким чином, враховуючи вище викладене, тендерним комітетом Замовника було розглянуто пропозицію ТОВ «БК «Комбінат виробничих підприємств» не в повному обсязі пропозицію Учасника.
Для запобігання Замовником порушень у сфері Державних закупівель та у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" ТОВ «ІНТЕР-ДЕКОР» пропонуємо Замовнику здійснити повторний розгляд тендерних пропозицій учасників торгів протягом трьох робочих днів.
В іншому випадку мі будемо змушені оскаржити процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства, крім цього для подальшого запобігання порушень чинного законодавства надати всі документи до:
• Антимонопольного комітету України;
• Національного антикорупційного бюро України;
• Державної казначейської служби України;
• Державна служба по боротьбі з економічною злочинністю;
• Генеральна прокуратура
• Міністерство доходів і зборів України
• Державна казначейська служба України
• Державна фінансова інспекція України
• Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
• Міністерство енергетики та вугільної промисловості України
• Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2017 09:07
За результатами розгляду вимоги UA-2017-10-19-001145-a.a1 Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР ДЕКОР» ухвалено залишити без змін рішення від 07.12.17р. про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БК “Комбінат виробничих підприємств”» вимогам тендерної документації та відхилити вимогу (скаргу) ТОВ «ІНТЕР ДЕКОР».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2017 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Комбінат виробничих підприємств" |
809 680,00
UAH
|
579 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Завод бетонних виробів" |
815 962,00
UAH
|
581 286,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ІНТЕР ДЕКОР |
815 962,00
UAH
|
648 442,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЮРАННА" ЛТД |
816 311,00
UAH
|
649 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ БК УКРПРОФБУД |
816 426,00
UAH
|
816 426,00
UAH
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Комбінат виробничих підприємств" #01284778 |
Переможець |
579 000,00
UAH
|
07 грудня 2017 15:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 січня 2018 10:20 |
Коментар щодо відміни: | на підставі ч. 2 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» (скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг). |
Документи:
05 січня 2018 10:20
|
Електронний підпис |
05 січня 2018 10:07
|
Протокол_ 04.01.17.pdf |