Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2017-10-19-000849-a a0b30ef7793846b98410239363751520
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Бурик

+380688207511 crl_yurist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маловисківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01995203
Місцезнаходження: 26200, Україна , Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Шевченка, 64
Контактна особа: Ірина Бурик
+380688207511
crl_yurist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2017 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2017 11:59
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2017 11:59
Початок аукціону: 06 листопада 2017 13:41
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
257 тони
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Україна, Кіровоградська область, Мала Виска, Шевченка, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  31 січня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2017 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2017 12:01
Тендерна документація вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 23 жовтня 2017 10:08
Дата відповіді: 26 жовтня 2017 08:42
В Документації зазначено, що банківська гарантія повинна бути надана у складі тендерної пропозиції як у формі сканованої версії з оригіналу паперового відображення змісту такої гарантії так і у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Повідомляємо Вам, що банківська установа видає банківську гарантію або у паперовому вигляді або електронну банківську гарантію і не видає одночасно обидва цих документа на одну процедуру закупівлі. Тому просимо Вас визначитися, у якому вигляді надавати банківську гарантію: скановану копію з оригіналу паперового відображення або електрону версію банківської гарантії з накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Банківська гарантія повинна бути у вигляді скавнованої копії з оригіналу паперового відображення.
Довідка про рівень цін у Кіровоградській області
Дата подання: 23 жовтня 2017 10:10
Дата відповіді: 30 жовтня 2017 10:02
В Документації зазначено, що Учасник торгів надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на запропоновані марки вугілля у Кіровоградській області. У складі тендерних пропозицій учасники закупівлі зобов’язані надати оригінал експертного висновку від торгово-промислової палати або оригінал довідки від іншого уповноваженого органу, що датована місяцем завершення строку подання тендерних пропозицій, з підтвердженням інформації, що запропонована ціна учасником закупівлі як до участі у торгах так і за результатами аукціону відповідає рівню середнього діапазону цін у Кіровоградській області на асортимент товару, що складає предмет закупівлі. Тобто, ціни учасника закупівлі не є нижчими або вищими від цін зазначеними за відповідною довідкою. Відповідно до частини третьої статті 189 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни. Згідно зі статтею 190 Господарського кодексу України вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни. Вільні ціни визначаються суб'єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах - також за рішенням суб'єкта господарювання. Отож, спираючись на вищенаведене, кожен Учасник самостійно та на власний розсуд встановлює ціни на власну продукцію, та не зобов'язаний відслідковувати ціни у Кіровоградській області. Даною вимогою Замовник надає переваги учасникам із Кіровоградської області, оскільки учасники з інших регіонів не мають можливості моніторити та контролювати ціни на вугілля у Кіровоградській області. Тому, дана вимога є необґрунтованою та незаконною і потребує виключення з Документації. Крім того, дана вимога Документації потягне за собою додаткові витрати Учасника на отримання таких документів, оскільки надання експертного висновку від торгово-промислової палати є платною послугою, що, відповідно, призведе до збільшення ціни кожного з Учасників процедури відкритих торгів, та суперечить принципу максимальної економії та ефективності закупівлі. При цьому Замовник не обґрунтував у тендерній документації мету отримання зазначеного документу від Учасників, в той час, коли єдиним критерієм для визначення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції є ціна, що встановлюється за результатами електронного аукціону. Тому, вважаємо вищезазначені вимоги дискримінаційними, незаконними та такими які навмисне створюють перешкоди для участі у торгах Учасників з інших регіонів та надають переваги місцевим Учасникам закупівлі. Також вимоги Замовника надати висновок про середній рівень цін та гарантійний лист про порядок формування своєї пропозиції за середньо ринковими цінами є дискримінаційним, оскільки фактично унеможливлює зниження своїх пропозицій учасниками під час електронного аукціону, обмежує право Учасників на вільне ціноутворення та суперечить основному принципу закупівель - максимальна економія та ефективність. Тому просимо Вас виключити з тендерної документації цю дискримінаційну вимогу, а також пропонуємо Вам ознайомитися з Рішенням колегії АМКУ саме з цього питання: Тендер ID: UA-2017-04-21-000980-b.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі вимоги в Документації діють згідно законодавству.
Питання про Додаток 2
Дата подання: 23 жовтня 2017 10:11
Дата відповіді: 26 жовтня 2017 08:55
В Додатку 2 до Документації має назву "ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА", але вже у першому абзаці сказано, що Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі (зведену довідку або довідки в довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону, а також інші документи передбачені тендерною документацією. Тому просимо Вас розтлумачити чи стосується цей додаток тільки Учасника-переможця, чи повинні всі учасники торгів надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі (зведену довідку або довідки в довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зведену довідку або довідки в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону, а також інші документи передбачені тендерною документацією повинен надати Учасник-переможець.
Питання про протоколи випробувань
Дата подання: 23 жовтня 2017 10:13
Дата відповіді: 30 жовтня 2017 10:03
В Документації сказано, що Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції надають оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань на кожну марку заявленого вугілля (здійснену у 2017 році), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів. А також сказано, що якщо у замовника виникнуть сумніви щодо якості продукції при поставці кожної окремої партії вугілля, то Замовник має право вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників. Дана вимога є дискримінаційною огляду на те, що протокол випробувань видається на товар, який вже є у наявності в учасника. У випадку, якщо учасник не має в наявності на момент подання пропозицій товару, або планує його придбання, у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі, для конкретного Замовника та із якісними показниками, які ним вимагаються, він не зможе взяти участь у Процедурі закупівлі. Отже, Замовник даною вимогою надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар. Крім того протокол випробувань не є обов'язковим згідно вимог чинних національних стандартів для вугілля кам'яного. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 для вугілля кам'яного вимагається лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість вугілля кам'яного. Даний документ є платним і його ціна в свою чергу буде впливати на формування ціни пропозиції та призведе до її здорожчання. Встановивши таку вимогу, Замовник порушує такий принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність. Також акредитація в системі ІЅО 17025 не є обов'язковою для лабораторій, які здійснюють випробування вугілля, таким чином Замовник звужує коло можливих учасників, які співпрацюють з лабораторіями, що не акредитовані в даній системі. Що стосується оплати відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником, то в Документації ніде не вказаний перелік цих лабораторій, їх адреси, вартість доставки проб вугілля та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. На нашу думку, ця вимога із-за невизначеності критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеності переліку цих лабораторій, їх адреси та вартості послуг з проведення лабораторних досліджень та доставки проб до лабораторії, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до Учасників торгів. Крім того, якщо Учасник торгів додатково повинен буде оплачувати вартість експертизі та лабораторних досліджень, а саму вартість цих робіт він не знає, то Учасник не зможе остаточно розрахувати вартість своєї тендерної пропозиції. А згідно статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому просимо вилучити з тендерної документації цю вимогу. Пропонуємо Вам ознайомитися з Рішеннями колегії АМКУ саме з цього питання: Тендер ID: UA-2017-07-17-000351-а, UA-2017-02-13-000481-b.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі вимоги в Документації діють згідно законодавству.
Банківська гарантія
Дата подання: 25 жовтня 2017 10:46
Дата відповіді: 26 жовтня 2017 08:43
Надайте будь-ласка відповідь щодо банківської гарантії, в якому саме вигляді вона повинна бути, у файлі чи в паперовому вигляді?
Відповідь: Банківська гарантія повинна бути у вигляді скавнованої копії з оригіналу паперового відображення.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-10-19-000849-a.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41073735
Дата подання: 14 листопада 2017 08:45
Скарга на рішення тендерного комітету Маловисківської центральної районної лікарні прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга на рішення тендерного комітету Маловисківської центральної районної лікарні прийняті під час проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2017 11:03
рішення від 16.11.17 №8052 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2017 11:03
Рішення від 01.12.17 №8467.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2017 19:49

Документи подані скаржником

14 листопада 2017 08:42
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

24 листопада 2017 09:49
ПОЯСНЕННЯ.pdf
24 листопада 2017 09:50
ПОЯСНЕННЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2017 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РЕГІОН-ЮГ-ТОРГ 596 700,00
UAH з ПДВ
596 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВОЛНОВАСЬКА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ 700 000,00
UAH з ПДВ
598 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "Херсон Вуглепостачання" 700 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "АЛЬЯНС-ДНІПРО" 690 900,00
UAH з ПДВ
690 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 692 300,00
UAH з ПДВ
692 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП" 693 800,00
UAH з ПДВ
693 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ ОРІОН" 699 500,00
UAH з ПДВ
699 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2017 13:45
ТП 2.pdf

Публічні документи

03 листопада 2017 15:19
Тендерні документи.pdf
03 листопада 2017 15:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 листопада 2017 14:12
Електронний підпис
03 листопада 2017 14:06
Додаткові документи.pdf
03 листопада 2017 14:06
Банківська гарантія.pdf
03 листопада 2017 14:06
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2017 11:56
протоколи випробування.PDF
04 листопада 2017 11:56
довідки статті 17.PDF
04 листопада 2017 11:56
фінансовий звіт учасника.pdf
04 листопада 2017 11:56
фінансовий звіт банку.pdf
04 листопада 2017 11:56
проект договору.PDF
04 листопада 2017 11:56
паспорт на ваги.PDF
04 листопада 2017 11:56
Лицензия банка (1).pdf
04 листопада 2017 11:56
копія паспорту директора.pdf
04 листопада 2017 11:56
документи про товар.PDF
04 листопада 2017 11:56
договір з постачальником.PDF
04 листопада 2017 11:56
договір з лабораторією.PDF
04 листопада 2017 11:56
довіреність банка.pdf
04 листопада 2017 11:56
довідка про обладнання.PDF
04 листопада 2017 11:56
довідка ІПН.PDF
04 листопада 2017 11:56
довідка з тпп.jpg
04 листопада 2017 11:56
довідка з банку.pdf
04 листопада 2017 11:56
Дистребьютор.pdf
04 листопада 2017 11:56
витяг платника ПДВ.pdf
04 листопада 2017 11:56
акт склад.PDF
04 листопада 2017 11:56
Scan11.pdf
04 листопада 2017 11:56
Scan10.pdf
04 листопада 2017 11:56
Scan9.pdf
04 листопада 2017 11:56
Scan8.pdf
04 листопада 2017 11:56
Scan7.pdf
04 листопада 2017 11:56
Scan6.pdf
04 листопада 2017 11:56
Scan5.pdf
04 листопада 2017 11:56
Scan4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РЕГІОН-ЮГ-ТОРГ

ТОВ ВОЛНОВАСЬКА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ

ТОВ "Херсон Вуглепостачання"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП"

ТОВ "ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ ОРІОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РЕГІОН-ЮГ-ТОРГ
#33585090
Відхилено 596 700,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 15:32
ТОВ ВОЛНОВАСЬКА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ
#40121253
Відхилено 598 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 15:36
ТОВ "Херсон Вуглепостачання"
#39002178
Відхилено 600 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 16:14
Приватне підприємство "АЛЬЯНС-ДНІПРО"
#41073735
Відхилено 690 900,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 16:21
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Відхилено 692 300,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 16:29
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП"
#35402983
Переможець 693 800,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2017 12:51

Документи

07 листопада 2017 15:32
Електронний підпис
07 листопада 2017 15:27
Прот 20.doc
06 листопада 2017 14:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 листопада 2017 15:36
Електронний підпис
07 листопада 2017 15:34
Про 21.doc
07 листопада 2017 15:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 листопада 2017 16:14
Електронний підпис
07 листопада 2017 16:11
Прото22.doc
07 листопада 2017 15:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 листопада 2017 16:21
Електронний підпис
07 листопада 2017 16:17
Проокол 23.doc
07 листопада 2017 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 листопада 2017 16:29
Електронний підпис
07 листопада 2017 16:27
Прот 23.doc
07 листопада 2017 16:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 листопада 2017 12:51
Електронний підпис
08 листопада 2017 12:49
фартоп.doc
07 листопада 2017 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2017 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП"
#35402983
693 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2017 12:51
Електронний підпис
08 листопада 2017 12:49
фартоп.doc
07 листопада 2017 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 грудня 2017 11:37
Коментар щодо відміни: Згідно з Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення про те що Маловисківська ЦРЛ зобовязана скасувати рішення про визначення переможця.
Документи:
06 грудня 2017 11:37
Електронний підпис
06 грудня 2017 09:27
протокол скасувння.doc