Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
119. Комп’ютерне обладнання
Computer equipment
Computer equipment
Очікувана вартість
37 022 900,00 UAH
UA-2017-10-18-001956-a ● 7a44c80e5c8442f5829d7364eed7a116
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Вебсайт: | http://www.kmu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Любов Олександрівна Денисенко +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Лазарєв Дмитро Юрійович 3800442567380 dl@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Gospodarsko-finansoviy departament Sekretariatu Kabinetu Ministriv Ukraini |
National ID: | 00019442 |
Contact point: |
Denisenko Lyubov +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Additional contacts: |
Лазарєв Дмитро Юрійович 3800442567380 dl@kmu.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2017 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2017 18:00 |
Очікувана вартість: | 37 022 900,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 18 жовтня 2017 17:17 |
Enquiries until: | 07 листопада 2017 18:00 |
Complaints submission until: | до 13 листопада 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 листопада 2017 18:00 |
Information
Estimated total value: | 37 022 900 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Комп’ютерне обладнання
(ДК 021:2015 «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)») Лот № 1 - Персональні комп’ютери (ДК 021:2015 «30213300-8 Настільні комп’ютери»); Лот № 2 - Портативні комп’ютери
( ДК 021:2015 «30213100-6 Портативні комп’ютери»). Лот № 3 - Робочі станції ( ДК 021:2015 «30214000-2 Робочі станції»).
(ДК 021:2015 «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)») Лот № 1 - Персональні комп’ютери (ДК 021:2015 «30213300-8 Настільні комп’ютери»); Лот № 2 - Портативні комп’ютери
( ДК 021:2015 «30213100-6 Портативні комп’ютери»). Лот № 3 - Робочі станції ( ДК 021:2015 «30214000-2 Робочі станції»).
Computer equipment
(Code for CPV 2008, IDT "Data processing machines (hardware) 30210000-4") Lot № 1 - Personal computers (Code for CPV 2008, IDT "Desktop computer 30213300-8"); Lot № 2 - Portable computers (Code for CPV 2008, IDT "Portable computers 30213100-6"). Lot № 3 - Workstations (Code for CPV 2008, IDT " Workstations 30214000-2 ").
(Code for CPV 2008, IDT "Data processing machines (hardware) 30210000-4") Lot № 1 - Personal computers (Code for CPV 2008, IDT "Desktop computer 30213300-8"); Lot № 2 - Portable computers (Code for CPV 2008, IDT "Portable computers 30213100-6"). Lot № 3 - Workstations (Code for CPV 2008, IDT " Workstations 30214000-2 ").
Тендерна документація
08 листопада 2017 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2017 16:18 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
08 листопада 2017 16:18 |
Зміни до тендерної документації.docx |
08 листопада 2017 16:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 листопада 2017 16:18 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
||||||
08 листопада 2017 16:18 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-18-001956-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», Код ЄДРПОУ:39950584
Дата подання: 19 жовтня 2017 12:05
Стосовно невідповідності строків поставки
Вельмишановні панове! Згідно інформації в системі Prozorro, початок аукціону у цих торгах заплановано на 25 грудня 2017 11:22. Разом з тим, у п.4.4. вказаний строк постачання - "З моменту підписання договору до 20 грудня 2017 року". Зрозуміло, що договор не може бути підписаний раніше, ніж відбудеться аукціон. Виходячи з цього, вимагаємо внести зміни у документацію конкурсних торгів, вказавши реальні строки постачання.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2017 16:10
У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Проведення процедури відкритих торгів з публікацією оголошення англійською мовою (частина четверта статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі») має особливості.
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, що зазначені в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції учасників з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі без зазначення цінових пропозицій.
Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність пропозицій учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом.
Після опублікування протоколу електронною системою закупівель автоматично призначаються дата та час проведення електронного аукціону, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене, орієнтовна дата призначення аукціону очікується 27 листопада 2017 року.
Проведення процедури відкритих торгів з публікацією оголошення англійською мовою (частина четверта статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі») має особливості.
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, що зазначені в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції учасників з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі без зазначення цінових пропозицій.
Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність пропозицій учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом.
Після опублікування протоколу електронною системою закупівель автоматично призначаються дата та час проведення електронного аукціону, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене, орієнтовна дата призначення аукціону очікується 27 листопада 2017 року.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-10-18-001956-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:38137809
Дата подання: 12 листопада 2017 19:11
Дата подання: 12 листопада 2017 19:11
Стосовно технічних вимог до портативних комп'ютерів
Шановний, Микола Іванович! Ретельно проаналізувавши зміни до тендерної документації щодо закупівлі за процедурою відкритих торгів комп’ютерного обладнання (Код за ДК 021:2015 «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)»), що були опубліковані Змовником 08 листопада 2017 в 16:18 ми прийшли до об’єктивного висновку, що сукупність технічних параметрів, які вимагаються до портативних комп’ютерів (ноутбуків), а саме: версія Bluetooth 4.2, версія USB портів 3.1, обов’язкова наявність порту USB 3.1 Type-C, вага до 1.65кг (стосовно моделі 14”), мінімальна ємність батареї не менше 48Вт/г, та вимоги до процесору, які чітко вимагають пропонувати процесор не гірше ніж Intel Core i5-8250U, який вийшов в продаж лише в 3-му кварталі 2017 року є дискримінаційними та свідчать про детальний опис конкретних моделей ноутбуків HP ProBook 440 / 450 G5 та роблять неможливим пропонування обладнання всесвітньовідомих виробників, таких як DELL або LENOVO, які мають світову долю ринку з продажу ноутбуків 19% та 10% відповідно.
В зв’язку з тим, що подібні вимоги суперечать духу та меті Закону України про «Публічні Закупівлі», а саме «забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.» вимагаємо скасувати дискримінаційні технічні вимоги та внести зміни до Тендерної документації таким чином, щоб Учасники змогли запропонувати якісне та відоме на світовому ринку обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 14.11.2017 № 7988.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2017 15:02
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Персональні комп’ютери |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 21 644 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 649320 UAH |
Title: Personal computers
Current status: Complete
Estimated total value: 21 644 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 10 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 27 листопада 2017 13:33
Auction planned date: 27 листопада 2017 13:33
Закінчення: 27 листопада 2017 13:54
Позиції
773 шт
Персональні комп’ютери
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, Київ, Грушевського, 12/2
Дата доставки:
20 грудня 2017
Computer equipment
CPV: 30213300-8
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 листопада 2017
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Амріта Комплексні рішення" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" #38239436 |
Переможець |
21 460 026,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2017 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2018 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2017 19:11
|
Додатковий Договір № 24-169 від 15.12.2017р. до Договору №24-163 від 12.12.17р..pdf | зміни до договору |
15 грудня 2017 19:10
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2017 11:33
|
Договір № 24-163 від 12.12.2017.pdf | укладений |
12 грудня 2017 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до пунктів 4.1, 5.1 та 10.1 Договору, виклавши їх в такій редакції: «4.1 Розрахунки за поставлений за цим Договором Товар здійснюються шляхом попередньої оплати Замовником у безготівковій формі у розмірі 100% суми Договору на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня надходження рахунку.»; «5.1 Строки поставки Товару: з моменту підписання договору до 31 січня 2018 р.»; «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28 лютого 2018 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.». |
Номер договору про закупівлю: | 24-163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додатковий договір № 24-169 від 15.12.2017р. до Договору №24-163 від 12.12.2017р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |