Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

119. Комп’ютерне обладнання
Computer equipment
Очікувана вартість
37 022 900,00 UAH
UA-2017-10-18-001956-a 7a44c80e5c8442f5829d7364eed7a116
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Додаткові контактні особи: Лазарєв Дмитро Юрійович
3800442567380
dl@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Gospodarsko-finansoviy departament Sekretariatu Kabinetu Ministriv Ukraini
National ID: 00019442
Contact point: Denisenko Lyubov
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Additional contacts: Лазарєв Дмитро Юрійович
3800442567380
dl@kmu.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 жовтня 2017 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2017 18:00
Очікувана вартість: 37 022 900,00 UAH з ПДВ
Publication date: 18 жовтня 2017 17:17
Enquiries until: 07 листопада 2017 18:00
Complaints submission until: до 13 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 листопада 2017 18:00

Information

Estimated total value: 37 022 900 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Комп’ютерне обладнання
(ДК 021:2015 «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)») Лот № 1 - Персональні комп’ютери (ДК 021:2015 «30213300-8 Настільні комп’ютери»); Лот № 2 - Портативні комп’ютери
( ДК 021:2015 «30213100-6 Портативні комп’ютери»). Лот № 3 - Робочі станції ( ДК 021:2015 «30214000-2 Робочі станції»).
Computer equipment
(Code for CPV 2008, IDT "Data processing machines (hardware) 30210000-4") Lot № 1 - Personal computers (Code for CPV 2008, IDT "Desktop computer 30213300-8"); Lot № 2 - Portable computers (Code for CPV 2008, IDT "Portable computers 30213100-6"). Lot № 3 - Workstations (Code for CPV 2008, IDT " Workstations 30214000-2 ").

Тендерна документація

08 листопада 2017 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2017 16:18
Тендерна документація (зі змінами).docx
08 листопада 2017 16:18
Зміни до тендерної документації.docx
08 листопада 2017 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2017 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2017 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2017 16:18
Тендерна документація (зі змінами).docx
03 листопада 2017 09:46
Тендерна документація (зі змінами).docx
18 жовтня 2017 17:17
Тендерна документація.docx
08 листопада 2017 16:18
Зміни до тендерної документації.docx
03 листопада 2017 09:46
Зміни до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-18-001956-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», Код ЄДРПОУ:39950584
Дата подання: 19 жовтня 2017 12:05
Стосовно невідповідності строків поставки
Вельмишановні панове! Згідно інформації в системі Prozorro, початок аукціону у цих торгах заплановано на 25 грудня 2017 11:22. Разом з тим, у п.4.4. вказаний строк постачання - "З моменту підписання договору до 20 грудня 2017 року". Зрозуміло, що договор не може бути підписаний раніше, ніж відбудеться аукціон. Виходячи з цього, вимагаємо внести зміни у документацію конкурсних торгів, вказавши реальні строки постачання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2017 16:10
У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Проведення процедури відкритих торгів з публікацією оголошення англійською мовою (частина четверта статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі») має особливості.

У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, що зазначені в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції учасників з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі без зазначення цінових пропозицій.
Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність пропозицій учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом.
Після опублікування протоколу електронною системою закупівель автоматично призначаються дата та час проведення електронного аукціону, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене, орієнтовна дата призначення аукціону очікується 27 листопада 2017 року.

Документи

20 жовтня 2017 16:10
Відповідь на вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-10-18-001956-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:38137809
Дата подання: 12 листопада 2017 19:11
Стосовно технічних вимог до портативних комп'ютерів
Шановний, Микола Іванович! Ретельно проаналізувавши зміни до тендерної документації щодо закупівлі за процедурою відкритих торгів комп’ютерного обладнання (Код за ДК 021:2015 «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)»), що були опубліковані Змовником 08 листопада 2017 в 16:18 ми прийшли до об’єктивного висновку, що сукупність технічних параметрів, які вимагаються до портативних комп’ютерів (ноутбуків), а саме: версія Bluetooth 4.2, версія USB портів 3.1, обов’язкова наявність порту USB 3.1 Type-C, вага до 1.65кг (стосовно моделі 14”), мінімальна ємність батареї не менше 48Вт/г, та вимоги до процесору, які чітко вимагають пропонувати процесор не гірше ніж Intel Core i5-8250U, який вийшов в продаж лише в 3-му кварталі 2017 року є дискримінаційними та свідчать про детальний опис конкретних моделей ноутбуків HP ProBook 440 / 450 G5 та роблять неможливим пропонування обладнання всесвітньовідомих виробників, таких як DELL або LENOVO, які мають світову долю ринку з продажу ноутбуків 19% та 10% відповідно. В зв’язку з тим, що подібні вимоги суперечать духу та меті Закону України про «Публічні Закупівлі», а саме «забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.» вимагаємо скасувати дискримінаційні технічні вимоги та внести зміни до Тендерної документації таким чином, щоб Учасники змогли запропонувати якісне та відоме на світовому ринку обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 14.11.2017 № 7988.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2017 15:02

Документи Органу Оскарження

15 листопада 2017 15:02
рішення від 14.11.2017 № 7988.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Персональні комп’ютери
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 21 644 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 649320 UAH


Title: Personal computers
Current status: Complete
Estimated total value: 21 644 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 27 листопада 2017 13:33
Auction planned date: 27 листопада 2017 13:33
Закінчення: 27 листопада 2017 13:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

773 шт
Персональні комп’ютери
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, Грушевського, 12/2
Дата доставки: 20 грудня 2017

Computer equipment
CPV: 30213300-8

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 листопада 2017
UA-2017-10-18-001956-a7a44c80e5c8442f5829d7364eed7a116
Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Місцезнаходження: 01008, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Амріта Комплексні рішення" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс Документи
Відхилено
Документи

Документи

17 листопада 2017 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2017 17:03
Протокол № 132 від 21.11.2017.pdf
21 листопада 2017 17:04
Електронний підпис

Публічні документи

27 листопада 2017 15:27
Специфікація Лот 1.pdf
17 листопада 2017 12:54
1848-17.7z
17 листопада 2017 12:54
Банк лицензия (2).zip
17 листопада 2017 12:54
Специфікація (цінова) лот 1.pdf
17 листопада 2017 12:54
Авторизаційний лист.pdf
17 листопада 2017 12:54
Згода з проектом договору.pdf

Документи

17 листопада 2017 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2017 17:02
Протокол № 132 від 21.11.2017.pdf
21 листопада 2017 17:02
Електронний підпис

Публічні документи

17 листопада 2017 14:58
Amrita_CS_UA-2017-10-18-001956-a_CP_lot2.pdf
17 листопада 2017 14:58
Amrita_CS_UA-2017-10-18-001956-a_CP_lot1.pdf
17 листопада 2017 14:58
Amrita_CS_bank_harantiya_lot2.rar
17 листопада 2017 14:58
Amrita_CS_bank_harantiya_lot1.rar

Документи

17 листопада 2017 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2017 16:53
Протокол № 130 від 21.11.2017.pdf
21 листопада 2017 16:54
Електронний підпис

Документи

17 листопада 2017 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2017 16:55
Протокол № 131 від 21.11.2017.pdf
21 листопада 2017 16:57
Електронний підпис

Публічні документи

27 листопада 2017 15:25
Цінова пропозиція кінцева.pdf
17 листопада 2017 17:50
Авторизація Лот 1.pdf
17 листопада 2017 17:50
G3632.17.7z
17 листопада 2017 17:50
Тендерна пропозиція Лот 1.pdf
17 листопада 2017 17:50
Цінова пропозиція Лот 1.pdf
17 листопада 2017 17:50
G3635.17.7z
17 листопада 2017 17:50
Тендерна пропозиція Лот 3.pdf
17 листопада 2017 17:50
Цінова пропозиція Лот 3.pdf
17 листопада 2017 17:50
G3632.17.7z
17 листопада 2017 17:50
Авторизація Лот 1.pdf
17 листопада 2017 17:50
Тендерна пропозиція Лот 1.pdf
17 листопада 2017 17:50
Цінова пропозиція Лот 1.pdf
17 листопада 2017 17:50
Цінова пропозиція Лот 2.pdf
17 листопада 2017 17:50
G3633.17.7z
17 листопада 2017 17:50
Авторизація Лот 2.pdf
17 листопада 2017 17:50
Тендерна пропозиція Лот 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВ "Амріта Комплексні рішення"

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 21 555 568,80
UAH з ПДВ
21 460 026,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 21 636 270,00
UAH з ПДВ
21 465 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2017 15:27
Специфікація Лот 1.pdf
17 листопада 2017 12:54
1848-17.7z
17 листопада 2017 12:54
Банк лицензия (2).zip
17 листопада 2017 12:54
Специфікація (цінова) лот 1.pdf
17 листопада 2017 12:54
Авторизаційний лист.pdf
17 листопада 2017 12:54
Згода з проектом договору.pdf

Публічні документи

17 листопада 2017 14:58
Amrita_CS_UA-2017-10-18-001956-a_CP_lot2.pdf
17 листопада 2017 14:58
Amrita_CS_UA-2017-10-18-001956-a_CP_lot1.pdf
17 листопада 2017 14:58
Amrita_CS_bank_harantiya_lot2.rar
17 листопада 2017 14:58
Amrita_CS_bank_harantiya_lot1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВ "Амріта Комплексні рішення"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
#38239436
Переможець 21 460 026,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2017 17:03

Документи

28 листопада 2017 17:03
Електронний підпис
28 листопада 2017 17:02
Протокол № 151 від 28.11.2017.pdf
27 листопада 2017 15:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2017 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
#38239436
21 460 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2017 17:03
Електронний підпис
28 листопада 2017 17:02
Протокол № 151 від 28.11.2017.pdf
27 листопада 2017 15:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 14:03
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2017 19:11
Додатковий Договір № 24-169 від 15.12.2017р. до Договору №24-163 від 12.12.17р..pdf зміни до договору
15 грудня 2017 19:10
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 11:33
Договір № 24-163 від 12.12.2017.pdf укладений
12 грудня 2017 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пунктів 4.1, 5.1 та 10.1 Договору, виклавши їх в такій редакції: «4.1 Розрахунки за поставлений за цим Договором Товар здійснюються шляхом попередньої оплати Замовником у безготівковій формі у розмірі 100% суми Договору на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня надходження рахунку.»; «5.1 Строки поставки Товару: з моменту підписання договору до 31 січня 2018 р.»; «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28 лютого 2018 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.».
Номер договору про закупівлю: 24-163
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір № 24-169 від 15.12.2017р. до Договору №24-163 від 12.12.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 21 460 026,00
UAH з ПДВ