Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

паливо
Очікувана вартість
964 010,80 UAH
UA-2017-10-18-001789-a 65302bab49f147e2b73ce7354a70d2bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акулініна Ілона Володимирівна

+380532630855 akulininalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація № 2" Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13961729
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул Івана Мазепи 30
Контактна особа: Акулініна Ілона Володимирівна
+380532630855
akulininalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2017 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2017 16:50
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2017 16:50
Початок аукціону: 06 листопада 2017 13:01
Очікувана вартість: 964 010,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 820,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18240 л
бензин марки А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, На АЗС учасника переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
19200 л
Бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, На АЗС учасника переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
2640 л
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, На АЗС учасника переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2017 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2017 16:46
ТД ПММ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо очікуваної вартості закупівлі
Дата подання: 19 жовтня 2017 19:06
Дата відповіді: 20 жовтня 2017 15:51
Відповідно до змісту Тендерної Документації процедури закупівлі UA-2017-10-18-001789-a, очікувана вартість закупівлі бензину А-95 – 19 200л., бензину А-92 – 18 240л. та ДП – 2 640л. разом складає 964 010,80 грн. В той же час станом на 19.10.2017 на сайті http://index.minfin.com.ua середня ціна бензину А-95 становить 26,39 грн/л., бензину А-92 становить 25,61 грн/л., ДП становить 23,71 грн/л. В розрахунку на замовлену кількість палива загальна сума товару становить 1 036 408,80 грн. (19 200л.* 26,39 грн. + 18 240л.* 25,61 грн. + 2 640л.* 23,71грн.). Різниця між очікуваною та середньоринкової вартістю закупівлі складає 72 398,00 грн., що вказує на необгрунтованість очікуваної вартості, визначеної Замовником. Враховуючи факт постійного підвищення рівня цін на паливно-мастильні матеріали, прогнозований рівень інфляції та курс іноземної валюти, закладений урядом в проекті Державного бюджету на 2018 рік, які найчастіше по факту перевищують прогнозовані показники, можливо зробити висновок про те, що Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі не здійснив ґрунтовного аналізу середньоринкових цін з урахуванням економічних показників та не керувався принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Факт свідомого заниження очікуваної вартості закупівлі (на рівні закупівельних цін Замовника у 2017 році) свідчить про чергове намагання Замовника провести процедуру закупівлі в обхід вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежити коло потенційних учасників, які в силу економічних складових та факту постійного зростання цін на паливо не зможуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі та забезпечити поставку палива протягом всього 2018 року по цінам Переможця без подальшого зменшення предмету закупівлі. Дані факти свідчать про безперечну обізнаність Замовника у вказаних твердженнях та його бажанні звести до мінімуму (а то й взагалі до нуля) кількість потенційних Учасників процедур відкритих торгів, що в подальшому надасть йому можливість провести схему переговорної процедури з наперед визначеним єдиним Учасником або все таки укладення договору по свідомо заниженим цінам з метою їх подальшого декілька разового підвищення з одночасним зменшенням кількості товару. Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на недопустимості порушення принципів закупівель та наявності факту дискримінаційної умови процедури закупівлі, враховуючи наявність позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та з метою залучення до оголошеної процедури закупівлі якнайбільше Учасників, вимагаємо внести зміни до процедури закупівлі UA-2017-10-18-001789-a, якими збільшити до реальної очікувану вартість, яка є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Якими саме принципами, розрахунками та методиками керувався Замовник при визначені очікуваної вартості закупівлі ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!

Тендерний комітет, розглянув Ваш запит та повідомляє наступне:

При розрахунках очікуваної вартості закупівлі процедури UA-2017-10-18-001789-a керувався чинною нормативно-правовою базою, що регулює ринок державних закупівель.
Принагідно інформуємо що ЗУ «Про публічні закупівлі» не має норм, які надають право учаснику давати вказівки до дій замовнику торгів, розпоряднику бюджетних коштів, чи перебирати на себе його функції.
Щодо очікуваної вартості
Дата подання: 20 жовтня 2017 11:24
Дата відповіді: 20 жовтня 2017 15:51
Відповідно до змісту Тендерної Документації процедури закупівлі UA-2017-10-18-001789-a, очікувана вартість закупівлі бензину А-95 – 19 200л., бензину А-92 – 18 240л. та ДП – 2 640л. разом складає 964 010,80 грн. В той же час станом на 19.10.2017 на сайті http://index.minfin.com.ua середня ціна бензину А-95 становить 26,39 грн/л., бензину А-92 становить 25,61 грн/л., ДП становить 23,71 грн/л. В розрахунку на замовлену кількість палива загальна сума товару становить 1 036 408,80 грн. (19 200л.* 26,39 грн. + 18 240л.* 25,61 грн. + 2 640л.* 23,71грн.). Різниця між очікуваною та середньоринкової вартістю закупівлі складає 72 398,00 грн., що вказує на необгрунтованість очікуваної вартості, визначеної Замовником. Враховуючи факт постійного підвищення рівня цін на паливно-мастильні матеріали, прогнозований рівень інфляції та курс іноземної валюти, закладений урядом в проекті Державного бюджету на 2018 рік, які найчастіше по факту перевищують прогнозовані показники, можливо зробити висновок про те, що Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі не здійснив ґрунтовного аналізу середньоринкових цін з урахуванням економічних показників та не керувався принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Факт свідомого заниження очікуваної вартості закупівлі (на рівні закупівельних цін Замовника у 2017 році) свідчить про чергове намагання Замовника провести процедуру закупівлі в обхід вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежити коло потенційних учасників, які в силу економічних складових та факту постійного зростання цін на паливо не зможуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі та забезпечити поставку палива протягом всього 2018 року по цінам Переможця без подальшого зменшення предмету закупівлі. Дані факти свідчать про безперечну обізнаність Замовника у вказаних твердженнях та його бажанні звести до мінімуму (а то й взагалі до нуля) кількість потенційних Учасників процедур відкритих торгів, що в подальшому надасть йому можливість провести схему переговорної процедури з наперед визначеним єдиним Учасником або все таки укладення договору по свідомо заниженим цінам з метою їх подальшого декілька разового підвищення з одночасним зменшенням кількості товару. Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на недопустимості порушення принципів закупівель та наявності факту дискримінаційної умови процедури закупівлі, враховуючи наявність позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та з метою залучення до оголошеної процедури закупівлі якнайбільше Учасників, вимагаємо внести зміни до процедури закупівлі UA-2017-10-18-001789-a, якими збільшити до реальної очікувану вартість, яка є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!

Тендерний комітет, розглянув Ваш запит та повідомляє наступне:

При розрахунках очікуваної вартості закупівлі процедури UA-2017-10-18-001789-a керувався чинною нормативно-правовою базою, що регулює ринок державних закупівель.
Також виходячи із тексту Вашого листа, тендерний комітет зробив припущення, що Ви є обізнаним гравцем на ринку тендерних закупівель, та не є, тим учасником у якого, є ціна найменшою на ринку паливно мастильних матеріалів. А отже, такими зверненнями намагаєтесь схилити вчинити правочин на свою користь.

Принагідно інформуємо що ЗУ «Про публічні закупівлі» не має норм, які надають право учаснику давати вказівки до дій замовнику торгів, розпоряднику бюджетних коштів, чи перебирати на себе його функції.
Принципи визначення очікуваної вартості
Дата подання: 20 жовтня 2017 11:25
Дата відповіді: 20 жовтня 2017 15:51
Якими саме принципами, розрахунками та методиками керувався Замовник при визначені очікуваної вартості закупівлі ?
Відповідь: Шановний учасник!

Тендерний комітет, розглянув Ваш запит та повідомляє наступне:

При розрахунках очікуваної вартості закупівлі процедури UA-2017-10-18-001789-a керувався чинною нормативно-правовою базою, що регулює ринок державних закупівель, зорема, Законом України «Про публічні закупівлі».
Щодо вимог ТД
Дата подання: 20 жовтня 2017 15:13
Дата відповіді: 25 жовтня 2017 10:46
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» від 23.03.2017 № 1982-VIII фактично скасована обов’язковість використання юридичними особами та фізичними особами – підприємцями печаток. Одночасно визначено, що наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. В той же час, Замовником у Тендерній Документації процедури закупівлі UA-2017-10-18-001789-a міститься незаконна вимога про обов’язкову наявність відбитку печатки на усіх документах, що подаються Учасником. З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації, якими скасувати незаконну вимогу про обов’язкову наявність відбитку печатки на усіх документах, що подаються Учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, тендерний комітет замовника розгляну ваш-лист запит та повідомляє наступне.
Відповідно до норм Закону України від 23.03.17 р. № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями», звертаємо увагу на те, що печатка із набуттям чинності вище зазначеного Закону не є обов’язкова, але і не заборонена. Тендерна документація відкритих тендерних торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)(паливо) бензин марки А-92 бензин марки А-95 дизельне паливо п.«1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) містить наступну вимогу «усі документи повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*, окрім оригіналів та нотаріально завірених копій документів». Звертаємо увагу на те, що є інформації позначена * (зірочкою) * Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) . Звертаємо вашу увагу на те, що вимога щодо застосування печатки не є порушенням норм Закону України від 23.03.17 р. № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями». Учасник який не використовує у своїй господарській діяльності печатки наразі повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції матеріали, які б дали змогу визначити правомочність поданих матеріалів у складі пропозиції, зокрема, підписи уповноважених на це осіб.
Очікувана вартість
Дата подання: 23 жовтня 2017 13:57
Дата відповіді: 25 жовтня 2017 10:46
Із огляду на зміст Вашої відповіді (19.10.2017 в 19.06 ) «При розрахунках очікуваної вартості закупівлі процедури UA-2017-10-18-001789-a керувався чинною нормативно-правовою базою, що регулює ринок державних закупівель, зорема, Законом України «Про публічні закупівлі», зазначаємо, що при визначенні очікуваної вартості закупівлі, замовникам доцільно керуватись плановими показниками виходячи зі статистичних даних та економічних чинників, які впливають на ціноутворення на певних ринках, оскільки нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не конкретизовано питання способу та методики визначення очікуваної вартості закупівель. З метою уникнення питань від контролюючих органів замовникам варто мати обґрунтовану документально підтверджену інформацію щодо формування очікуваної вартості в конкретному випадку (статистичні дані та довідки, моніторинг цін на відповідному ринку, аналітику за комерційними пропозиціями суб’єктів господарювання тощо). А саме тому повторно просимо надати вичерпне роз’яснення: Якою саме нормативно-правовою базою, що регулює ринок закупівель, керувався Замовник при визначенні очікуваної вартості закупівлі ? Просимо вказати пункт, частину, статтю та назву нормативно-правових актів, відповідно до яких Вами була розрахована саме така очікувана вартість предмету закупівлі ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, тендерний комітет розглянув Ваш лист- запит та повідомляє наступне:
«При розрахунках очікуваної вартості закупівлі процедури UA-2017-10-18-001789-a керувався чинною нормативно-правовою базою, що регулює ринок державних закупівель, зокрема Національними положеннями (стандарт) бухгалтерського обліку(ПСБО) затверджені Наказами Міністерства Фінансів України, і їх чинній редакції.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2017 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 962 976,00
UAH з ПДВ
943 882,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОТРЕЙД РЕСУРС" 963 933,60
UAH з ПДВ
943 883,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ" 963 859,20
UAH з ПДВ
956 719,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2017 15:49
00206B9CC35B171103165037.pdf
03 листопада 2017 15:01
Сертифікат ДТ-З-К5 F до 19.01.18.pdf
03 листопада 2017 15:01
Сертифікат АИ-92-К5-Евро.pdf
03 листопада 2017 15:01
Паспорти якості.pdf
03 листопада 2017 15:01
Паспорт_Кучабська.pdf
03 листопада 2017 15:01
паспорт ДП.pdf
03 листопада 2017 15:01
паспорт А - 92.pdf
03 листопада 2017 15:01
Договір ОК-Профтехноди.pdf
03 листопада 2017 15:01
Договір аналогічний_Фельд.pdf
03 листопада 2017 15:01
Відгук_Фельд'єгерська.pdf
03 листопада 2017 15:01
00206B9CC35B171103153606.pdf
03 листопада 2017 15:01
20.1 Лист-гарантія_ПАТ КГНГ.PDF
03 листопада 2017 15:01
18. Договір_ОК_Автотранском.pdf
03 листопада 2017 15:01
16. Договір ОК-Нафтотермінал.pdf
03 листопада 2017 15:01
10. Відомості_18.10.2017.pdf
03 листопада 2017 15:01
9. Витяг з реєстру ПДВ_ОК.PDF
03 листопада 2017 15:01
8. Витяг ЄДРПОУ 18.10.2017.pdf

Публічні документи

03 листопада 2017 10:39
СТАТУТ.pdf
03 листопада 2017 10:39
Сертифікат відпові ДП .pdf
03 листопада 2017 10:39
Технічні вимоги.jpg
03 листопада 2017 10:39
реєстр документів.pdf
03 листопада 2017 10:39
ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
03 листопада 2017 10:39
проект договору.pdf
03 листопада 2017 10:39
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПІДПИСАНТА.pdf
03 листопада 2017 10:39
паспорт+інн підписанта.pdf
03 листопада 2017 10:39
Наказ на керівника Піх. В..pdf
03 листопада 2017 10:39
Договір зберігання .pdf
03 листопада 2017 10:39
Заходи довкілля.jpg
03 листопада 2017 10:39
Довідки.pdf
03 листопада 2017 10:39
Довіреність Кучер 2017р.pdf
03 листопада 2017 10:39
Довідки 2.pdf
03 листопада 2017 10:39
Довідка мережа азк.pdf
03 листопада 2017 10:39
Довідка мат-тех. база.jpg
03 листопада 2017 10:39
Довідка ліцензія.jpg
03 листопада 2017 10:39
Аналогічні договори 3.pdf
03 листопада 2017 10:39
Довідка аналог.договори.jpg
03 листопада 2017 10:39
Витяг з ЭДР.pdf
03 листопада 2017 10:39
витяг з ПДВ_свідоцтво ПДВ.pdf
03 листопада 2017 10:39
Аналогічні договора.pdf
03 листопада 2017 10:39
Аналогічні договора 2.pdf

Публічні документи

03 листопада 2017 16:47
Цінова пропозиція.PDF
03 листопада 2017 16:47
Документи ст.66-98.PDF
03 листопада 2017 16:47
Документи ст.19-65.PDF
03 листопада 2017 16:47
Документи ст.9-121.PDF
03 листопада 2017 16:47
Документи ст.1-18.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 943 882,95
UAH з ПДВ
09 листопада 2017 11:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОТРЕЙД РЕСУРС"
#33680859
Відхилено 943 883,10
UAH з ПДВ
09 листопада 2017 11:42
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ"
#38561493
Переможець 956 719,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2017 12:42

Документи

09 листопада 2017 11:35
Електронний підпис
09 листопада 2017 11:33
IMG_0001.zip
06 листопада 2017 13:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 листопада 2017 11:42
Електронний підпис
09 листопада 2017 11:38
IMG_0002.zip
09 листопада 2017 11:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 листопада 2017 12:42
Електронний підпис
09 листопада 2017 12:41
IMG_0004.zip
09 листопада 2017 11:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2017 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ"
#38561493
956 719,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2017 12:42
Електронний підпис
09 листопада 2017 12:41
IMG_0004.zip
09 листопада 2017 11:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 18:57
додаткова угода надежда.jpg зміни до договору
02 листопада 2018 12:01
IMG_0001 додаткова угода 8.jpg зміни до договору
17 жовтня 2018 15:31
IMG_0001.jpg зміни до договору
04 жовтня 2018 12:02
IMG_0012.jpg зміни до договору
19 вересня 2018 14:50
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 15:05
IMG_0009.jpg зміни до договору
14 лютого 2018 13:26
Додаткова угода Надежда.pdf зміни до договору
26 січня 2018 13:32
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 січня 2018 16:35
додатвова угода.pdf зміни до договору
16 січня 2018 17:38
Електронний підпис укладений
28 листопада 2017 15:18
договір.zip укладений
28 листопада 2017 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю бензин А-92 - 27,79 з ПДВ; Бензин - Ф-95 - 28,58з ПДВ; Дизельне паливо 26,79 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 704-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 704-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю бензин А-92 - 27,79 з ПДВ; Бензин - Ф-95 - 28,58з ПДВ; Дизельне паливо 26,79 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 704-ТД
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 704-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бензин А92 ціна 28,54 з ПДВ не перевищує 10% зміни ціни за одиницю Товару та зазначена зміна не призводить до більшення суми, визначеної в договорі для вказаного виду товару.
Номер договору про закупівлю: 704-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 704-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились що ціна на бензин А-92 становитиме,28,59грн з ПДВ; дизельнепаливо встановюється в розмірі 27,49грн. з ПДВ; Бензин А-95 встановлюється 29.08 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 704-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 704-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю бензин Ф-92 29,14грн з ПДВ, Бензин А-95 29,78грн. з ПДВ, Дизельне паливо - 27,94 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 704-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 704-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бензин А-92- 30,44 грн. з ПДВ, бензин А- 95 - 31.08 з ПДВ, Дизельне паливо - 29.39 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 704-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 704-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару, бензин А-92 - 31,04 грн. з ПДВ, Бензин А-95-31,68 з ПДВ, Дизельне паливо - 29,99 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 704-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 704-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару бензин, А-92 - 31,74 з ПДВ, бензин-А-95-32,38 з ПДВ, Дизельне паливо - 30,99 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 704-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 704-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ціна за одиницю товару 1 літр становить 31.79 грн.
Номер договору про закупівлю: 704-ТД
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 704-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю дизельне паливо за1 літр 31.79 грн.
Номер договору про закупівлю: 704-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 704-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML