Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Новорічні подарунки (шоколад та цукрові кондитерські вироби)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2017-10-18-001552-a 3cb87f46af5248379d58e9c82b2b6803
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майя -

+380412437799 kylt.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13554415
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Майя -
+380412437799
kylt.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2017 16:11
Початок аукціону: 27 жовтня 2017 11:01
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 штуки
Новорічні подарунки (шоколад та цукрові кондитерські вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 61/18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  01 грудня 2017
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість поставок
Дата подання: 18 жовтня 2017 17:16
Дата відповіді: 18 жовтня 2017 17:26
Оголосить будь-ласка кількість поставок та за якими адресами. Дякуємо
Відповідь: Поставка одна, адреса зазначена в закупвлі
Уточнення, щодо змісту цукерок
Дата подання: 22 жовтня 2017 22:03
Дата відповіді: 23 жовтня 2017 09:23
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДИТЯЧОГО НОВОРІЧНОГО ПОДАРУНКА містять п.2.1 ! Наявність цукерок глазурованих: - із корпусом на вафельній основі - не менше 3 шт.; - пралінова, у тому числі «Каракум», «Мак» - не менше 8 шт.;" Прохання уточнити даний пункт. А саме: «Каракум», «Мак» - по 4 шт? Чи по 2 шт + інші пралінові по 2 шт? І чи слід розуміти під цими назвами саме такі назіи чи подібні? Так "Світоч" та "Рошен" випускають саме "Каракум", але "Червоний мак", а Житомир і Херсон мають у своєму асортименті "Пустелю Каракум" і "Бархани Кара-Кума", але не мають "Каракум" і відповідно мають "Житомирсткий мак" та " Маки в цвету". І Цукерка пралінова із назвою "Мак" в українських виробників відсутня. Хоча є не пралінова. Чи правильно розуміти, що мають просто "бути прадінові цукерки, в назві яких містяться слова "мак" чи "каракум"?"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пралінові цукерки повинні бути по рецептурі подібні відповідним назвам, сама назва не має значення. Кількість цукерок - 8 шт., а асортимент пропонуйте на Ваш розсуд.
підтвердження якості цукерок
Дата подання: 22 жовтня 2017 22:06
Дата відповіді: 23 жовтня 2017 09:45
"ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ДИТЯЧОГО НОВОРІЧНОГО ПОДАРУНКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ". Саме на підставі лабораторних досліджень та перелічених у цьому пункті документів і видаються чертифікати якості чи відповідності. Для чого ж ви вимагаєте повторного представлення цих документів?
Відповідь: Ви констатуєте факт, у чому запитання?
підтвердження якості цукерок
Дата подання: 23 жовтня 2017 11:53
Дата відповіді: 23 жовтня 2017 12:13
У попередньому питанні, Ви не зрозуміли суті запитання. Суть запитання у тому що ви вимагаєте документи, які акумульовані сертифікатом якості. Поясніть будь ласка для чого це, або скасуйте дану вимогу
Відповідь: Вказані документи необхідні для визначення переможця в аукціоні
Підтвердження якості цукерок
Дата подання: 23 жовтня 2017 14:55
Дата відповіді: 23 жовтня 2017 15:51
Якщо заявник ФОП, чи має він подавати якісь ще документи підтверджуючі якість цукерок окрім сертифікатів якості, оскільки ФОП не фабрика, а тому не є виробником цукерок?
Відповідь: Учасник повинен нести відповідальність за якість продуктів харчування, тим більше що продукти для дітей. За цих обставин вимоги для учасників жорсткі.
Підтвердження якості цукерок
Дата подання: 23 жовтня 2017 15:09
Дата відповіді: 23 жовтня 2017 15:57
Вимагаючи від учасників, які НЕ є фабрикою-виробником цукерок: 1. Копії сертифікатів на систему менеджменту якості виробництва згідно з міжнародним стандартом ISO 9001, а також систему харчової безпечності по схемі сертифікації FSSC 22000, або ISO 22000:2005, ISO/ТS 22002-1:2009 та додаткові вимоги FSSC 22000, або надати інші документи щодо підтвердження впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), дійсні на дату проведення тендеру. 2. Інформація про детальний опис дитячого новорічного подарунка, що пропонується, з обов’язковим зазначенням складу інгредієнтів та харчових добавок, що входять у кондитерські вироби та харчової цінності кондитерських виробів, які є у складі новорічного подарунку. 3. Інформація про вказану в рецептурі характеристику кондитерських виробів, що входять до складу дитячого новорічного подарунка, з обов’язковим зазначенням фактичної масової частки шоколадної маси у шоколадних цукерках, та фактичної масової частки какао-продуктів у шоколадній масі. 4. Довідка учасника про незастосування генетично-модифікованих організмів при виробництві кондитерських виробів, що входять до складу дитячого новорічного подарунка. 5. Довідка учасника про застосування харчових добавок, дозволених органами охорони здоров’я, при виробництві кондитерських виробів, що входять до складу дитячого новорічного подарунка. 7. Інформація про контролювання показників безпеки для цукерок (ДСТУ 4135:2014) у вигляді документу (копії документу), затвердженого виробником. Ви порушуєте один із принципів здійснення закупівель "Недискримінація учасників" ст. 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель", а саме ч.3 ст.5 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Та порушуєте частину 4 статті 16 того ж Закону, вимагаючи з учасників документи не передбачені саме для таких учасників. Прошу усунути наведені вище порушення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має право прописати умови на свій розсуд.Учасник повинен нести відповідальність за якість продуктів харчування, тим більше що продукти для дітей. За цих обставин вимоги для учасників жорсткі. Якщо виробники мають вказані документи візьміть їх у них.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-18-001552-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "РЄПІК ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3214704552
Дата подання: 23 жовтня 2017 15:11
Порушення
Вимагаючи від учасників, які НЕ є фабрикою-виробником цукерок:

1. Копії сертифікатів на систему менеджменту якості виробництва згідно з міжнародним стандартом ISO 9001, а також систему харчової безпечності по схемі сертифікації FSSC 22000, або ISO 22000:2005, ISO/ТS 22002-1:2009 та додаткові вимоги FSSC 22000, або надати інші документи щодо підтвердження впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), дійсні на дату проведення тендеру.
2. Інформація про детальний опис дитячого новорічного подарунка, що пропонується, з обов’язковим зазначенням складу інгредієнтів та харчових добавок, що входять у кондитерські вироби та харчової цінності кондитерських виробів, які є у складі новорічного подарунку.
3. Інформація про вказану в рецептурі характеристику кондитерських виробів, що входять до складу дитячого новорічного подарунка, з обов’язковим зазначенням фактичної масової частки шоколадної маси у шоколадних цукерках, та фактичної масової частки какао-продуктів у шоколадній масі.
4. Довідка учасника про незастосування генетично-модифікованих організмів при виробництві кондитерських виробів, що входять до складу дитячого новорічного подарунка.
5. Довідка учасника про застосування харчових добавок, дозволених органами охорони здоров’я, при виробництві кондитерських виробів, що входять до складу дитячого новорічного подарунка.
7. Інформація про контролювання показників безпеки для цукерок (ДСТУ 4135:2014) у вигляді документу (копії документу), затвердженого виробником.

Ви порушуєте один із принципів здійснення закупівель "Недискримінація учасників" ст. 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель", а саме ч.3 ст.5 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Та порушуєте частину 4 статті 16 того ж Закону, вимагаючи з учасників документи не передбачені саме для таких учасників. Прошу усунути наведені вище порушення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2017 16:06
Документи, що підтверджують якість продуктів харчування передбачені законодавством.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2017 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТД "Солодкий Світ" 180 050,00
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЖИТОМИРСЬКІ ЛАСОЩІ" 185 640,00
UAH з ПДВ
138 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Т.В.К.Сервіс 187 980,00
UAH з ПДВ
159 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» 188 500,00
UAH з ПДВ
165 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2017 14:36
упаковка-пакет.jpg
27 жовтня 2017 13:05
Предложение.jpg
27 жовтня 2017 13:05
Предложение 003.jpg
27 жовтня 2017 13:05
Предложение 002.jpg
27 жовтня 2017 13:05
Предложение 001.jpg
27 жовтня 2017 12:50
ТЕНДЕР 027.jpg
27 жовтня 2017 12:50
ТЕНДЕР 026.jpg
27 жовтня 2017 12:50
ТЕНДЕР 025.jpg
27 жовтня 2017 12:50
ТЕНДЕР 024.jpg
27 жовтня 2017 12:50
ТЕНДЕР 023.jpg
27 жовтня 2017 12:50
ТЕНДЕР 022.jpg
27 жовтня 2017 12:50
ТЕНДЕР 021.jpg
27 жовтня 2017 12:50
ТЕНДЕР 020.jpg
27 жовтня 2017 12:50
ТЕНДЕР 019.jpg
27 жовтня 2017 12:46
зображення подарунка.jpg
27 жовтня 2017 12:46
ТЕНДЕР 018.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 001.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 017.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 016.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 015.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 014.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 013.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 012.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 011.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 010.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 009.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 008.jpg
27 жовтня 2017 12:43
ТЕНДЕР 007.jpg
26 жовтня 2017 16:08
Електронний підпис
26 жовтня 2017 15:47
Електронний підпис

Публічні документи

26 жовтня 2017 16:02
Електронний підпис
26 жовтня 2017 15:38
out.1910pdf_01.jpg
26 жовтня 2017 15:38
out.1910 2pdf_01.jpg
26 жовтня 2017 15:38
Додаток.JPG
26 жовтня 2017 15:38
сертифікат цукерки.JPG
26 жовтня 2017 15:38
DNKFRC101276H-ukr.jpg
26 жовтня 2017 15:38
DNKFRC101276H-eng.jpg
26 жовтня 2017 15:38
101276FH-ukr.jpg
26 жовтня 2017 15:38
101276FH-eng.jpg
26 жовтня 2017 15:38
ЄДРПОУ2.jpg
26 жовтня 2017 15:38
ЄДРПОУ.jpg
26 жовтня 2017 15:38
ПДВ.jpg
26 жовтня 2017 15:38
Выписка 2017.pdf
26 жовтня 2017 15:38
витяг ТОВ ТД ЖЛ.odt
26 жовтня 2017 15:38
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2017 14:10
довідка приват.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
інфодовідка.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
протокол 1 2ст.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
протокол 1.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
маттехбаза.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
довідки сан обробки.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
дог сан обробки .ск.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
Сан книжка кленін.pdf
26 жовтня 2017 14:10
тех паспорт 9928.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
тех паспорт 2319.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
сан паспорт 9928.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
сан паспорт 2319.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
статут оригінал скан.pdf
26 жовтня 2017 14:10
форма 4-ОПП оригінал.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
витяг з ПДВ оригінал.jpeg
26 жовтня 2017 14:10
виписка 11.11. 2 ст.jpg
26 жовтня 2017 14:10
виписка 11.11.jpg

Публічні документи

26 жовтня 2017 13:06
ТЗ.rar
26 жовтня 2017 13:06
Сертификаты.rar
26 жовтня 2017 13:06
Sladkie_podarki_vkl_01_3 (1) (1).jpg
26 жовтня 2017 13:06
Mock up копия.jpg
26 жовтня 2017 13:06
ISSO.rar
26 жовтня 2017 13:06
0015.pdf
26 жовтня 2017 13:06
0014.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТД "Солодкий Світ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЖИТОМИРСЬКІ ЛАСОЩІ"

ТОВ Т.В.К.Сервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТД "Солодкий Світ"
#35054725
Відхилено 138 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2017 10:43
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЖИТОМИРСЬКІ ЛАСОЩІ"
#38092323
Відхилено 138 450,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2017 10:57
ТОВ Т.В.К.Сервіс
#34586472
Переможець 159 250,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2017 17:39

Документи

30 жовтня 2017 10:43
Електронний підпис

Документи

01 листопада 2017 10:57
Електронний підпис
01 листопада 2017 10:55
Протокол розгляду ст2.jpg
01 листопада 2017 10:55
Протокол розгляду ст.1.jpg

Документи

03 листопада 2017 17:39
Електронний підпис
03 листопада 2017 17:36
Протокол перем. ст.2.jpg
03 листопада 2017 17:36
Протокол перем. ст.1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2017 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Т.В.К.Сервіс
#34586472
159 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2017 17:39
Електронний підпис
03 листопада 2017 17:36
Протокол перем. ст.2.jpg
03 листопада 2017 17:36
Протокол перем. ст.1.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2017 14:19
Специфікація.jpg укладений
10 листопада 2017 14:16
Договір ст.3.jpg укладений
10 листопада 2017 14:16
Договір ст.2.jpg укладений
10 листопада 2017 14:16
Договір ст.1.jpg укладений
10 листопада 2017 14:16
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2017 14:49
Накладна.jpg укладений
28 листопада 2017 09:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 159 250,00
UAH з ПДВ