Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
гастрофіброскоп
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2017-10-18-000065-c ● 7591cda77e584abfbcc675bd6e5ad6e5
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Новоайдарське районне територіальне медичне об'єднання |
Код ЄДРПОУ: | 01983588 |
Місцезнаходження: | 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, вул. Незалежності 20 "з" |
Контактна особа: |
Калашникова Світлана Володимирівна +380661758601 nov.rtmo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2017 08:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2017 12:14 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 18 жовтня 2017 08:34 |
Enquiries until: | 27 жовтня 2017 18:00 |
Complaints submission until: | до 02 листопада 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 листопада 2017 18:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
гастрофіброскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул. Незалежності 20 "з"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2017 08:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2017 08:35 |
Додаток 3 - ТП - гастрофіброскоп.docx | |
18 жовтня 2017 08:35 |
Додаток 2 - ПД - гастрофіброскоп .doc | |
18 жовтня 2017 08:35 |
Додаток 1 - МТВ-гастрофіброскоп.docx | |
18 жовтня 2017 08:35 |
ТД -гастрофіброскоп.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-18-000065-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Ревенко Олександр Вікторович", Код ЄДРПОУ:3253514839
Дата подання: 25 жовтня 2017 15:12
Вимога
ВИМОГА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Новоайдарське районне територіальне медичне об’єднання, було оголошено закупівлю ID UA-2017-10-18-000065-c на CPV-33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Гастрофіброскоп).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі та обмежують конкуренцію. Це підтверджується наступними:
В Додатку 1 МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ в розділі Загальні вимоги п.3 викладено в наступній редакції:
«Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.»
Якщо говорити про гарантійний лист від виробника або представника виробника, то в таких випадках такі листи є обмеженням конкуренції. Адже більшість виробників дотримуються такої практики: гарантійний (авторизаційний) лист на якийсь товар, як правило, надається одному постачальнику і цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер. Також не зрозуміло навіщо Замовник вимагає щоб в гарантійному листі було вказано номер оголошення про закупівлю. До того ж, опис листа авторизації не має для замовника великого значення. Є опис предмета закупівлі в тендерній документації, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору. Цього достатньо. Замовник має просто вимагати від учасника-переможця виконання всіх умов договору.
Також звернувшись до офіційного диллера що представляє торгову марку Olympus на отримання такого Гарантійного листа, з проханням надати такий лист-гарантію нам пояснили що компанія вже надала таких листів два для участі саме в цьому тендері, і не може надати аналогічні листи-гарантії іншим компаніям «Хто попередньо працював з Замовником, томі і надали». Хочемо зауважити, що договірні забов’язання відбуваються між потенційним постачальником та замовником, а не ексклюзивним дистриб’ютором (дилером, виробником). Даний гарантійний лист ставить потенційного постачальника в залежність від третьої особи. Зазначені умови документації конкурсних торгів обмежують коло учасників між виробником (дилером, дистриб’ютором) або суб’єктами господарювання, безпосередньо пов’язаними з виробником предмета закупівлі договірними відносинами внаслідок чого обмежують права інших учасників. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Статті 24 Забезпечення тендерної пропозиції, може бути банківська гарантія, а не ні як гарантійний лист від виробника (дилера, дистриб’ютора).
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, що в подальшому збільшить конкуренції та кількість потенційних учасників, що призведе до суттєвої економії бюджетних коштів. У випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Новоайдарське районне територіальне медичне об’єднання, було оголошено закупівлю ID UA-2017-10-18-000065-c на CPV-33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Гастрофіброскоп).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі та обмежують конкуренцію. Це підтверджується наступними:
В Додатку 1 МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ в розділі Загальні вимоги п.3 викладено в наступній редакції:
«Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.»
Якщо говорити про гарантійний лист від виробника або представника виробника, то в таких випадках такі листи є обмеженням конкуренції. Адже більшість виробників дотримуються такої практики: гарантійний (авторизаційний) лист на якийсь товар, як правило, надається одному постачальнику і цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер. Також не зрозуміло навіщо Замовник вимагає щоб в гарантійному листі було вказано номер оголошення про закупівлю. До того ж, опис листа авторизації не має для замовника великого значення. Є опис предмета закупівлі в тендерній документації, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору. Цього достатньо. Замовник має просто вимагати від учасника-переможця виконання всіх умов договору.
Також звернувшись до офіційного диллера що представляє торгову марку Olympus на отримання такого Гарантійного листа, з проханням надати такий лист-гарантію нам пояснили що компанія вже надала таких листів два для участі саме в цьому тендері, і не може надати аналогічні листи-гарантії іншим компаніям «Хто попередньо працював з Замовником, томі і надали». Хочемо зауважити, що договірні забов’язання відбуваються між потенційним постачальником та замовником, а не ексклюзивним дистриб’ютором (дилером, виробником). Даний гарантійний лист ставить потенційного постачальника в залежність від третьої особи. Зазначені умови документації конкурсних торгів обмежують коло учасників між виробником (дилером, дистриб’ютором) або суб’єктами господарювання, безпосередньо пов’язаними з виробником предмета закупівлі договірними відносинами внаслідок чого обмежують права інших учасників. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Статті 24 Забезпечення тендерної пропозиції, може бути банківська гарантія, а не ні як гарантійний лист від виробника (дилера, дистриб’ютора).
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, що в подальшому збільшить конкуренції та кількість потенційних учасників, що призведе до суттєвої економії бюджетних коштів. У випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2017 17:19
Скаргу залишено без задоволення. Тендерну документацію залишено без Змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2017 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хімлаборреактив" |
538 999,99
UAH з ПДВ
|
538 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Агросток Україна" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хімлаборреактив" #23522853 |
Переможець |
538 999,99
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2017 14:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 16 листопада 2017 15:34 |
Коментар щодо відміни: | виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
16 листопада 2017 15:34
|
протокол |