Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок об'єктів благоустрою зеленого господарства (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Очікувана вартість
2 402 030,00 UAH
UA-2017-10-17-001589-c 52c1a924351d411eb4c505de90bd9310
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КП УЗН Оболонського району

+380444186149 kp_po_uzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05416745
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А
Контактна особа: КП УЗН Оболонського району
+380444186149
kp_po_uzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2017 19:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2017 20:00
Початок аукціону: 02 листопада 2017 12:07
Очікувана вартість: 2 402 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 010,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок об'єктів благоустрою зеленого господарства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26А (детальна інформація про місце, обсяг надання послуг, що є предметом закупівлі, наведена у Додатку 1 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2017 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2017 11:48
ТД_нова_редакція1_проект_землеустрою.pdf
25 жовтня 2017 11:48
Перелік_змін1_до_ТД_проект_землеустрою.pdf
25 жовтня 2017 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2017 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2017 11:48
ТД_нова_редакція1_проект_землеустрою.pdf
17 жовтня 2017 19:08
ТД_проект_землеустрою_16об..pdf
25 жовтня 2017 11:48
Перелік_змін1_до_ТД_проект_землеустрою.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2017 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин" 2 350 000,00
UAH з ПДВ
2 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2017 16:38
Документи після аукціона.pdf
26 жовтня 2017 15:28
26_Пропозиція.pdf
26 жовтня 2017 15:17
26 Калькуляція.pdf
26 жовтня 2017 15:14
26_.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Статут.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Проект договора.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Підтверд.повноважень.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Ліцензії.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Істотні умови.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Інф.дов._ст.17.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Дов.про підприємство.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Труд.книж.спеціал.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Наявн.облад._повірка.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Дов.про геод.бригади.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Дов.викон.аналог.робіт.pdf
23 жовтня 2017 15:19
Тенд.пропоз.pdf

Публічні документи

01 листопада 2017 12:26
довідка ЮО.pdf
01 листопада 2017 12:26
ліцензія.pdf
01 листопада 2017 12:26
ліцензія 2-га.pdf
01 листопада 2017 12:26
лист-згода.pdf
01 листопада 2017 12:26
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2017 12:26
Витяг з ЄДР ЮО та ФОП.pdf
01 листопада 2017 12:26
захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"

КП "КМЦЗК та ПЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"
#32348604
Переможець 2 350 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2017 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2017 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"
#32348604
2 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:15
Дод.угода11_Договір про закупівлю11.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:13
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 12:19
Дод.угода10_Договір про закупівлю11.pdf зміни до договору
03 січня 2023 12:18
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 16:38
Дод.угода9_Договір про закупівлю11.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:38
Дод.угода8_Договір про закупівлю11.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:38
Повідомлення про внесення змін до договору_30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:38
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 12:24
Дод.угода7_Договір про закупівлю11.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 12:23
Повідомлення про внесення змін до договору_03.08.2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 17:31
Повідомлення про внесення змін до договору_12.12.2019.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 17:29
Дод.угода6_Договір про закупівлю11.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 17:29
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 12:42
Дод.угода5_Договір про закупівлю11.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 12:41
Повідомлення про внесення змін до договору_09.12.2019.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 12:41
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 14:59
Дод.угода4_Договір про закупівлю11.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 14:58
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 08:57
Дод.угода3_Договір про закупівлю11.pdf зміни до договору
27 червня 2018 08:56
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 16:01
Дод.угода2_Договір про закупівлю11.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 16:01
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 14:45
Дод.угода1_Договір про закупівлю11.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 14:44
Електронний підпис укладений
07 грудня 2017 16:08
Договір про закупівлю11.pdf укладений
07 грудня 2017 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін до Специфікації (Додаток №1 до Договору) (відмітку про причини внесення змін "Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі" вважати не дійсною (з технічних причин))
Номер договору про закупівлю: 11/2017/645
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 11/2017/645
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору про закупівлю №11/2017/645 від 07.12.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено термін надання послуг - продовжено до 31.12.2018 року (відмітку про причини внесення змін "Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі" вважати не дійсною (з технічних причин))
Номер договору про закупівлю: 11/2017/645
Договір:
Номер додаткової угоди: №11/2017/645 від 07.12.2017 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг на 2019 рік у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 11/2017/645
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/2017/645
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною формату банківських реквізитів Сторін відповідно до постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні", Сторони домовилися внести зміни до розділу 12 Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та викласти відповідні реквізити у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 11/2017/645
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору: 1. Внести зміни в п.2.1 Договору (в редакції додаткової угоди №4 від «13» грудня 2018 року) та викласти його в наступній редакції: «2.1. Початок надання послуг - з дня підписання Сторонами Договору. Завершення надання послуг – до 31 грудня 2020 року з правом дострокового виконання.». 2. Внести зміни в п.3.1 Договору (в редакції додаткової угоди №4 від «13» грудня 2018 року) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Додатку №1, що є невід’ємною частиною цього Договору, і становить 1 958 333,33 (один мільйон дев’ятсот п'ятдесят вісім тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.) грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ 20%: 391 666,67 грн., всього ціна цього Договору 2 350 000,00 (два мільйони триста п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) грн. з ПДВ, в тому числі: на 2017 рік – 544 927,04 (п'ятсот сорок чотири тисячі дев'ятсот двадцять сім грн. 04 коп.) грн. з ПДВ; на 2018 рік – 1 324 276,77 (один мільйон триста двадцять чотири тисячі двісті сімдесят шість грн. 77 коп.) грн. з ПДВ; на 2019 рік – 364 711,19 (триста шістдесят чотири тисячі сімсот одинадцять грн. 19 коп.) грн. з ПДВ; на 2020 рік – 116 085,00 (сто шістнадцять тисяч вісімдесят п’ять грн. 00 коп.) грн. з ПДВ.». Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань на 2020 рік по цьому Договору здійснюється Замовником згідно вимог ст.48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень. 3. Внести зміни до п.3.4 Договору редакції Додаткової угоди №2 від «29» грудня 2017 року, виклавши його в наступній редакції: «3.4. Замовник проводить розрахунки із наступних джерел фінансування: - 2 115 000,00 (два мільйони сто п'ятнадцять тисяч грн. 00 коп.) грн. з ПДВ – кошти місцевого бюджету, в тому числі: у 2017 році – 544 927,04 (п'ятсот сорок чотири тисячі дев'ятсот двадцять сім грн. 04 коп.) грн. з ПДВ; у 2018 році – 1 324 276,77 (один мільйон триста двадцять чотири тисячі двісті сімдесят шість грн. 77 коп.) грн. з ПДВ; у 2019 році – 232 240,99 (двісті тридцять дві тисячі двісті сорок грн. 99 коп.) грн. з ПДВ; у 2020 році – 13 555,20 (тринадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят п’ять грн. 20 коп.) грн. з ПДВ; - 235 000,00 (двісті тридцять п'ять тисяч грн. 00 коп.) грн. з ПДВ – кошти Замовника, в тому числі: у 2017 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2018 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2019 році – 132 470,20 (сто тридцять дві тисячі чотириста сімдесят грн. 20 коп.) грн. з ПДВ; у 2020 році – 102 529,80 (сто дві тисячі п’ятсот двадцять дев'ять грн. 80 коп.) грн. з ПДВ.». 4. Внести зміни в п.9.1 Договору (в редакції додаткової угоди №4 від «13» грудня 2018 року) та викласти його в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, і діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.».
Номер договору про закупівлю: 11/2017/645
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору: 1. Внести зміни до п.3.4 Договору (в редакції додаткової угоди №6 від «12» грудня 2019 року), виклавши його в наступній редакції: «3.4. Замовник проводить розрахунки із наступних джерел фінансування: - 2 181 420,56 (два мільйони сто вісімдесят одна тисяча чотириста двадцять грн. 56 коп.) грн. з ПДВ – кошти місцевого бюджету, в тому числі: у 2017 році – 544 927,04 (п'ятсот сорок чотири тисячі дев'ятсот двадцять сім грн. 04 коп.) грн. з ПДВ; у 2018 році – 1 324 276,77 (один мільйон триста двадцять чотири тисячі двісті сімдесят шість грн. 77 коп.) грн. з ПДВ; у 2019 році – 232 240,99 (двісті тридцять дві тисячі двісті сорок грн. 99 коп.) грн. з ПДВ; у 2020 році – 79 975,76 (сімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят п’ять грн. 76 коп.) грн. з ПДВ; - 168 579,44 (сто шістдесят вісім тисяч п’ятсот сімдесят дев'ять грн. 44 коп.) грн. з ПДВ – кошти Замовника, в тому числі: у 2017 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2018 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2019 році – 132 470,20 (сто тридцять дві тисячі чотириста сімдесят грн. 20 коп.) грн. з ПДВ; у 2020 році – 36 109,24 (тридцять шість тисяч сто дев'ять грн. 24 коп.) грн. з ПДВ.». 2. Внести зміни до банківських реквізитів Сторін та викласти розділ 12 Договору у наступній редакції: «12. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА Місцезнаходження: 04073, м.Київ, Московський проспект, буд.26-А Фактична адреса (адреса для листування): 04073, м.Київ, просп.Степана Бандери, буд.26-А тел./факс (044) 418-61-49, kp_po_uzn@ukr.net тел.бухгалтерії (044) 419-69-15, kpuzn_glavbuh@ukr.net Код за ЄДРПОУ: 05416745 Індивідуальний податковий номер: 054167426549 Банківські реквізити: р/р UA578201720344330001000030304 Держказначейська служба України, м. Київ; п/р UA333226690000026002300460318 в ТВБВ №10026/0143 ФГУ по м. Києву та Київській обл. АТ «Ощадбанк» Виконавець: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН» Місцезнаходження: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, буд.32-А Фактична адреса (адреса для листування): 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, буд.32-А тел./факс (044) 235-17-75, 278-41-95 kizv@kievcity.gov.ua Код за ЄДРПОУ: 32348604 Індивідуальний податковий номер: 323486026596 Банківські реквізити: п/р UA813218420000026007053100257 в Київське ГРУ АТ КБ «Приватбанк»
Номер договору про закупівлю: 11/2017/645
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до п.2.1 Договору (в редакції додаткової угоди №6 від «12» грудня 2019 року) та викласти його в наступній редакції: «2.1. Початок надання послуг - з дня підписання Сторонами Договору. Завершення надання послуг – до 31 грудня 2021 року з правом дострокового виконання.». 1.2. Внести зміни до п.3.1 Договору (в редакції додаткової угоди №6 від «12» грудня 2019 року) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Додатку №1, що є невід’ємною частиною цього Договору, і становить 1 958 333,33 (один мільйон дев’ятсот п'ятдесят вісім тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.) грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ 20%: 391 666,67 грн., всього ціна цього Договору 2 350 000,00 (два мільйони триста п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) грн. з ПДВ, в тому числі: на 2017 рік – 544 927,04 (п'ятсот сорок чотири тисячі дев'ятсот двадцять сім грн. 04 коп.) грн. з ПДВ; на 2018 рік – 1 324 276,77 (один мільйон триста двадцять чотири тисячі двісті сімдесят шість грн. 77 коп.) грн. з ПДВ; на 2019 рік – 364 711,19 (триста шістдесят чотири тисячі сімсот одинадцять грн. 19 коп.) грн. з ПДВ; на 2020 рік – 61 084,94 (шістдесят одна тисяча вісімдесят чотири грн. 94 коп.) грн. з ПДВ; на 2021 рік – 55 000,06 (п'ятдесят п'ять тисяч грн. 06 коп.) грн. з ПДВ.». 1.3. Внести зміни до п.3.4 Договору (в редакції додаткової угоди №7 від «03» серпня 2020 року), виклавши його в наступній редакції: «3.4. Замовник проводить розрахунки із наступних джерел фінансування: - 2 152 413,18 (два мільйони сто п'ятдесят дві тисячі чотириста тринадцять грн. 18 коп.) грн. з ПДВ – кошти місцевого бюджету, в тому числі: у 2017 році – 544 927,04 (п'ятсот сорок чотири тисячі дев'ятсот двадцять сім грн. 04 коп.) грн. з ПДВ; у 2018 році – 1 324 276,77 (один мільйон триста двадцять чотири тисячі двісті сімдесят шість грн. 77 коп.) грн. з ПДВ; у 2019 році – 232 240,99 (двісті тридцять дві тисячі двісті сорок грн. 99 коп.) грн. з ПДВ; у 2020 році – 50 968,38 (п'ятдесят тисяч дев'ятсот шістдесят вісім грн. 38 коп.) грн. з ПДВ; у 2021 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; - 197 586,82 (сто дев'яносто сім тисяч п’ятсот вісімдесят шість грн. 82 коп.) грн. з ПДВ – кошти Замовника, в тому числі: у 2017 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2018 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2019 році – 132 470,20 (сто тридцять дві тисячі чотириста сімдесят грн. 20 коп.) грн. з ПДВ; у 2020 році – 10 116,56 (десять тисяч сто шістнадцять грн. 56 коп.) грн. з ПДВ; у 2021 році – 55 000,06 (п'ятдесят п'ять тисяч грн. 06 коп.) грн. з ПДВ.». 1.4. Внести зміни до п.9.1 Договору (в редакції додаткової угоди №6 від «12» грудня 2019 року) та викласти його в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, і діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.». Сума договору після внесення змін: 2 350 000,00 грн. з ПДВ (залишилася незмінною). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (залишено без змін).
Номер договору про закупівлю: 11/2017/645
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до п.2.1 Договору (в редакції додаткової угоди №8 від «30» грудня 2020 року) та викласти його в наступній редакції: «2.1. Початок надання послуг - з дня підписання Сторонами Договору. Завершення надання послуг – до 31 грудня 2022 року з правом дострокового виконання.». 1.2. Внести зміни до п.3.1 Договору (в редакції додаткової угоди №8 від «30» грудня 2020 року) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Додатку №1, що є невід’ємною частиною цього Договору, і становить 1 958 333,33 (один мільйон дев’ятсот п'ятдесят вісім тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.) грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ 20%: 391 666,67 грн., всього ціна цього Договору 2 350 000,00 (два мільйони триста п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) грн. з ПДВ, в тому числі: на 2017 рік – 544 927,04 (п'ятсот сорок чотири тисячі дев'ятсот двадцять сім грн. 04 коп.) грн. з ПДВ; на 2018 рік – 1 324 276,77 (один мільйон триста двадцять чотири тисячі двісті сімдесят шість грн. 77 коп.) грн. з ПДВ; на 2019 рік – 364 711,19 (триста шістдесят чотири тисячі сімсот одинадцять грн. 19 коп.) грн. з ПДВ; на 2020 рік – 61 084,94 (шістдесят одна тисяча вісімдесят чотири грн. 94 коп.) грн. з ПДВ; на 2021 рік – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2022 рік – 55 000,06 (п'ятдесят п'ять тисяч грн. 06 коп.) грн. з ПДВ.». 1.3. Внести зміни до п.3.4 Договору (в редакції додаткової угоди №8 від «30» грудня 2020 року), виклавши його в наступній редакції: «3.4. Замовник проводить розрахунки із наступних джерел фінансування: - 2 152 413,18 (два мільйони сто п'ятдесят дві тисячі чотириста тринадцять грн. 18 коп.) грн. з ПДВ – кошти місцевого бюджету, в тому числі: у 2017 році – 544 927,04 (п'ятсот сорок чотири тисячі дев'ятсот двадцять сім грн. 04 коп.) грн. з ПДВ; у 2018 році – 1 324 276,77 (один мільйон триста двадцять чотири тисячі двісті сімдесят шість грн. 77 коп.) грн. з ПДВ; у 2019 році – 232 240,99 (двісті тридцять дві тисячі двісті сорок грн. 99 коп.) грн. з ПДВ; у 2020 році – 50 968,38 (п'ятдесят тисяч дев'ятсот шістдесят вісім грн. 38 коп.) грн. з ПДВ; у 2021 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2022 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; - 197 586,82 (сто дев'яносто сім тисяч п’ятсот вісімдесят шість грн. 82 коп.) грн. з ПДВ – кошти Замовника, в тому числі: у 2017 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2018 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2019 році – 132 470,20 (сто тридцять дві тисячі чотириста сімдесят грн. 20 коп.) грн. з ПДВ; у 2020 році – 10 116,56 (десять тисяч сто шістнадцять грн. 56 коп.) грн. з ПДВ; у 2021 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2022 році – 55 000,06 (п'ятдесят п'ять тисяч грн. 06 коп.) грн. з ПДВ.». 1.4. Внести зміни до п.9.1 Договору (в редакції додаткової угоди №8 від «30» грудня 2020 року) та викласти його в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, і діє до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.». Сума договору після внесення змін: 2 350 000,00 грн. з ПДВ (залишилася незмінною). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (залишено без змін).
Номер договору про закупівлю: 11/2017/645
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до п.2.1 Договору (в редакції додаткової угоди № 9 від «14» грудня 2021 року) та викласти його в наступній редакції: «2.1. Початок надання послуг - з дня підписання Сторонами Договору. Завершення надання послуг – до 31 грудня 2023 року з правом дострокового виконання.». 1.2. Внести зміни до п.3.1 Договору (в редакції додаткової угоди № 9 від «14» грудня 2021 року) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Додатку №1, що є невід’ємною частиною цього Договору, і становить 1 958 333,33 (один мільйон дев’ятсот п'ятдесят вісім тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.) грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ 20%: 391 666,67 грн., всього ціна цього Договору 2 350 000,00 (два мільйони триста п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) грн. з ПДВ, в тому числі: на 2017 рік – 544 927,04 (п'ятсот сорок чотири тисячі дев'ятсот двадцять сім грн. 04 коп.) грн. з ПДВ; на 2018 рік – 1 324 276,77 (один мільйон триста двадцять чотири тисячі двісті сімдесят шість грн. 77 коп.) грн. з ПДВ; на 2019 рік – 364 711,19 (триста шістдесят чотири тисячі сімсот одинадцять грн. 19 коп.) грн. з ПДВ; на 2020 рік – 61 084,94 (шістдесят одна тисяча вісімдесят чотири грн. 94 коп.) грн. з ПДВ; на 2021 рік – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2022 рік – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; на 2023 рік – 55 000,06 (п'ятдесят п'ять тисяч грн. 06 коп.) грн. з ПДВ.». 1.3. Внести зміни до п.3.4 Договору (в редакції додаткової угоди № 9 від «14» грудня 2020 року), виклавши його в наступній редакції: «3.4. Замовник проводить розрахунки із наступних джерел фінансування: - 2 152 413,18 (два мільйони сто п'ятдесят дві тисячі чотириста тринадцять грн. 18 коп.) грн. з ПДВ – кошти місцевого бюджету, в тому числі: у 2017 році – 544 927,04 (п'ятсот сорок чотири тисячі дев'ятсот двадцять сім грн. 04 коп.) грн. з ПДВ; у 2018 році – 1 324 276,77 (один мільйон триста двадцять чотири тисячі двісті сімдесят шість грн. 77 коп.) грн. з ПДВ; у 2019 році – 232 240,99 (двісті тридцять дві тисячі двісті сорок грн. 99 коп.) грн. з ПДВ; у 2020 році – 50 968,38 (п'ятдесят тисяч дев'ятсот шістдесят вісім грн. 38 коп.) грн. з ПДВ; у 2021 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2022 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2023 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; - 197 586,82 (сто дев'яносто сім тисяч п’ятсот вісімдесят шість грн. 82 коп.) грн. з ПДВ – кошти Замовника, в тому числі: у 2017 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2018 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2019 році – 132 470,20 (сто тридцять дві тисячі чотириста сімдесят грн. 20 коп.) грн. з ПДВ; у 2020 році – 10 116,56 (десять тисяч сто шістнадцять грн. 56 коп.) грн. з ПДВ; у 2021 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2022 році – 0,00 (нуль грн. 00 коп.) грн. з ПДВ; у 2023 році – 55 000,06 (п'ятдесят п'ять тисяч грн. 06 коп.) грн. з ПДВ.». 1.4. Внести зміни до п.9.1 Договору (в редакції додаткової угоди № 9 від «14» грудня 2021 року) та викласти його в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками, якщо такі є, і діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.». Сума договору після внесення змін: 2 350 000,00 грн. з ПДВ (залишилася незмінною). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (залишено без змін).
Номер договору про закупівлю: 11/2017/645
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.2.2, п.2.3, п.10.3, п.10.6.3 Договору, п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року), враховуючи лист Виконавця від 18.12.2023 № 313-21/8601, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, Сторони домовились внести зміни до п.2.1, 3.1, 3.4, 9.1 Договору. Більш детально у Додатковій угоді. Сума договору після внесення змін: 2 350 000,00 грн. з ПДВ (залишилася незмінною). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (залишено без змін).
Номер договору про закупівлю: 11/2017/645
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML