Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча
Очікувана вартість
595 000,00 UAH
UA-2017-10-17-001199-b 48a5f182c5a34f16bdbd126c208e1ab2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семененко Ольга Олександрівна

+380553621286 02146707@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Вебсайт: http://osvitakakhovky.ks.ua
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Луначарського, 6-А
Контактна особа: Семененко Ольга Олександрівна
+380553621286
02146707@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2017 21:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2017 21:36
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2017 21:36
Початок аукціону: 03 листопада 2017 11:16
Очікувана вартість: 595 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4810 кг
М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, заклади освіти згідно Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2017 21:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2017 21:32
Додаток 5.docx
17 жовтня 2017 21:32
Додаток4.docx
17 жовтня 2017 21:32
Додаток3.docx
17 жовтня 2017 21:32
Додаток2.docx
17 жовтня 2017 21:32
Додаток 1.docx
17 жовтня 2017 21:32
тендерна документація 2017 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-17-001199-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 10 листопада 2017 15:05
Вимога про усунення порушення у прийнятому рішенні про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чередниченко М.В.
Учасник: Фізична особа підприємець Чередниченко Микола Вячеславович,
Код ЄДРПОУ: 2602702374
Дата подання: 10 листопада 2017
Тендерному комітету Відділу освіти Каховської міської ради Херсонської області
від Фізичної особи-підприємця Чередниченко Микола Вячеславович
73000 м. Херсон Миколайовське шосе 25
т. 0501752397, ІПН 2602702374,
учасник закупівлі UA-2017-10-17-001199-b

Вимога про усунення порушення у прийнятому рішенні про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чередниченко М.В.
Тендерним комітетом Відділу освіти Каховської міської ради Херсонської області 17.10.2017р. оприлюднене оголошення (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-17-001199-b) про проведення процедури закупівлі: Відкрити торги та тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо(М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча).
03.11.2017 року відбувся аукціон переможцем якого став ФОП Чередниченко М.В. 09 листопада 2017 р. був оприлюднений протокол № 152 від 08.11.2017р. засідання комітету з конкурсних торгів Відділу освіти Каховської міської ради Херсонської області про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чередниченко М.В., як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. А саме:
«Детальний розгляд документів, долучених учасником у складі тендерної пропозиції, виявив невідповідність долучених документів вимогам тендерної документації.
Так, в тендерній документації наголошено, що «Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання))». Проте, в тендерній пропозиції ФОП Чередниченко М.В. надано, зокрема, скановані копії не оригіналів чи нотаріально завірених копій, а копій завірених самим учасником таких документів, як договір оренди нежитлового приміщення від 01.06.2016 року за актом прийому передачі, експлуатаційний дозвіл № 73000/19/92 від 07.09.2015 року та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ВТ3019ВК, що є порушення вимог тендерної документації.
Крім того, в Додатку 3 до тендерної документації визначено умови постачання товару: «Учасник постачає Замовнику товар спеціалізованим автотранспортом двічі на тиждень до 11.00, дрібними партіями у період дії договору відповідно до заявок Замовника на адресу закладів освіти м. Каховка відповідно до Дислокації». Проте в листі ФОП Чередниченко М.В. № 11/т-02/3-2 від 02.11.2017 року «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» змінено періодичність поставки на «один раз на тиждень до 15.00», що є порушенням вимог тендерної документації.»
По-перше, в тендерній документації наведено перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, у тому числі - невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи. Таким чином надання замість нотаріально завірених копій, копій завірених самим учасником відноситься до формальних помилок, оскільки не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, тому не може бути підставою для відхилення.
Стосовно другого пункту, у складі тендерної пропозиції ФОП Чередниченко М.В. надано лист згоду з технічними (якісними) вимогами до продукції (Додаток 3) від 02.11.2017р № 11/т -02/2 яким ми гарантуємо свою можливість і готовність виконувати усі Технічні (якісні) вимоги Замовника, зазначені у тендерної документації замовника та додатку 3 «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» до неї, у тому числі й стосовно періодичності доставки двічі на тиждень до 11.00. Те ж саме підтвердження згоди з періодичністю доставки двічі на тиждень до 11.00 наведене й у проекті договору з яким ФОП Чередниченко М.В. погоджується. У вищезазначеному листі ФОП Чередниченко М.В. № 11/т-02/3-2 від 02.11.2017 року «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» дійсно в наслідок технічній помилки при копіюванні було залишено іншу періодичність, але у самому листі також надана згода виконувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені саме у тендерній документації (а значіть и стосовно періодичності доставки двічі на тиждень до 11.00), а не в самому листі. Таким чином учасник ФОП Чередниченко М.В. повністю підтвердив можливість та готовність виконувати усі Технічні вимоги Замовника без обмежень та виключень.
Вказані факти свідчать про необґрунтованість відхилення тендерної пропозиції ФОП Чередниченко М.В., оскільки вищевказані замовником підстави відносяться до формальних (несуттєвих) помилок та не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, тому відхилення пропозиції на їх підставі порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Фізична особа-підприємець Чередниченко М.В., пропозицію якого відхилено за результатами оцінки та розгляду, відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає скасувати рішення тендерного комітету протокол № 152 від 08.11.2017р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чередниченко М.В., на закупівлю - ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо(М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча) (закупівля UA-2017-10-17-001199-b) у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації.

Фізична особа – підприємець М.В.Чередниченко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 листопада 2017 12:02
Згідно з частиною 3 статті 30 Закону України «якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Тобто чинним законодавством не передбачено вимагання від замовника скасовувати свої рішення.
Замовник повторно надає пояснення щодо правомірності і законності прийнятого рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, а саме:
1. Умовою тендерної документації встановлено, що «Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання))». Учасником були надані копії завірені самим учасником таких документів, як договір оренди нежитлового приміщення від 01.06.2016 року з актом прийому передачі, експлуатаційний дозвіл №73000/19/92 від 07.09.2015 року та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ВТ3019ВК.
До вичерпного переліку формальних помилок, що не призведуть до відхилення пропозиції учасника не віднесено подання копій документів, завірених тільки самим учасником.
2. У тендерній документації наведено додаток №3. Учасники у підтвердження відповідності повинні були надати підписаний додаток №3.
Учасники не мали права відходити від змісту даного додатку, так як вся інформація, що викладена у додатку 3, має чітко визначені умови щодо постачання товару. Відповідно до додатку 3 «Учасник постачає Замовнику товар спеціалізованим автотранспортом двічі на тиждень до 11.00, дрібними партіями у період дії договору відповідно до заявок Замовника на адресу закладів освіти м. Каховка…». Однак учасник, надавши підписаний додаток, порушив дану чітко визначену у документації умову, вказав: «Учасник постачає Замовнику товар спеціалізованим автотранспортом один раз на тиждень до 15.00, дрібними партіями у період дії договору відповідно до заявок Замовника на адресу закладів освіти м. Каховка…». Це також не може вважатися механічною помилкою.
Враховуючи вищевикладене, вимогу Фізичної-особи підприємця Чередниченко Миколи Вячеславовича не задоволено.
Номер вимоги: UA-2017-10-17-001199-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 16 листопада 2017 11:46
Вимога щодо неправомірного визнання переможцем процедури ФОП Гриненко А.В.
Учасник: Фізична особа підприємець Чередниченко Микола Вячеславович,
Код ЄДРПОУ: 2602702374
Дата подання: 16 листопада 2017
Тендерному комітету Відділу освіти Каховської міської ради Херсонської області
від Фізичної особи-підприємця Чередниченко Микола Вячеславович
73000 м. Херсон Миколайовське шосе 25
т. 0501752397, ІПН 2602702374,
учасник закупівлі UA-2017-10-17-001199-b

Вимога щодо неправомірного визнання переможцем процедури ФОП Гриненко А.В.

Тендерним комітетом Відділу освіти Каховської міської ради Херсонської області 17.10.2017р. оприлюднене оголошення (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-17-001199-b) про проведення процедури закупівлі: Відкрити торги та тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо(М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча).
16.11.2017 09:29 оприлюднений протокол № 157 від 15.11.2017р. засідання комітету з конкурсних торгів Відділу освіти Каховської міської ради Херсонської області про визначення переможцем ФОП Гриненко А.В.

Учасник Фізична особа-підприємець Чередниченко М.В. не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пропозиція учасника ФОП Гриненко А.В. не відповідає вимогам тендерної документації замовника та має бути відхилена у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Невідповідність полягає у наступному.
Так, в тендерній документації наголошено, що «У разі відсутності власних або орендованих виробничих або складських приміщень, Учасник повинен надати копію діючого договору давальницької сировини з виробником товару». Проте, в тендерній пропозиції ФОП Гриненко А.В. відсутня копія діючого договору давальницької сировини з виробником товару, замість цього надано договір поставки № 001/603 з ТОВ «Новокаховський м’ясокомбінат «Мрія», який відповідно до п.п.14.1.134 та п.п. 14.1.41 ПКУ не є договором давальницької сировини.
Також, в тендерній документації наголошено, що Учасник повинен надати «Копії документів на правові підстави наявності автотранспорту для доставки товару (договір купівлі – продажу, або оренди, або свідоцтва про право власності тощо).
Копії технічних паспортів на автотранспорт, діючі довідки про санітарну обробку автотранспорту.»
Учасником ФОП Гриненко А.В. надано «Лист про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» №1 від 31.10.2017р. та «Лист-пояснення щодо експлуатаційного дозволу» №2 від 31.10.2017р. в яких зазначене, що «Товар буде постачатися виробником за заявкою в день постачання ФОП Гриненко А.В. до місць поставки замовника, передбачених тендерною документацією цієї закупівлі». На підтвердження чого надано договір з поставки № 001/603 з виробником ТОВ «Новокаховський м’ясокомбінат «Мрія», в якому у п 3.1 зазначено що «Поставка здійснюється автомобільним транспортом Продавця.» Таким чином Учасником ФОП Гриненко А.В. визначено, що поставка товару відбувається транспортом виробника ТОВ «Новокаховський м’ясокомбінат «Мрія», але не надано копії технічних паспортів на автотранспорт, діючі довідки про санітарну обробку автотранспорту виробника ТОВ «Новокаховський м’ясокомбінат «Мрія».

ФОП Чередниченко М.В. вимагає надати пояснення, чим керувався Тендерний комітет, розглядаючи тендерну пропозицію учасника ФОП Гриненко А.В. та виявивши намір про укладення договору з цим учасником, зважаючи на те, що пропозиція останнього не відповідає ряду вимог Тендерної документації.
У разі ігнорування тендерним комітетом прямих вимог дотримання законодавства у сфері проведення процедур закупівель та не вчинення жодних дій, для проведення даної процедури закупівлі у відповідності з чинним законодавством, буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України.

Фізична особа – підприємець М.В.Чередниченко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2017 15:23
Тендерний комітет Відділу освіти Каховської міської ради розглянув Вашу Вимогу від 16.11.2017р. щодо неправомірного визнання переможцем процедури ФОП Гриненко А.В. у закупівлі ДК 21-2015 15110000-2 - М’ясо (М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча) за № UA-2017-10-17-001199-b, та повідомляє наступне.
Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено умову надати: «копії документів на правові підстави наявності виробничих або складських приміщень (договір купівлі – продажу, або оренди, або свідоцтва про право власності тощо). У разі відсутності власних або орендованих виробничих або складських приміщень, Учасник повинен надати копію діючого договору давальницької сировини з виробником товару».
Суб’єкти господарювання під час здійснення своєї господарської діяльності (у тому числі і під час укладення договорів) вільні у виборі правочинів. Наданий фізичною особою-підприємцем Гриненко А.В. у складі тендерної пропозиції договір поставки від 30.10.2017 №001/603, укладений між ТОВ «Новокаховський м’ясокомбінат «Мрія» та ФОП Гриненко А.В. за своєю суттю і є діючим договором давальницької сировини з виробником товару. Відповідно до предмету договору ТОВ «Мрія» як виробник товару зобов’язується постачати товар (м’ясну сировину) фізичній особі – підприємцю Гриненко А.В.
Відповідно до другого питання, стосовно транспортних засобів та документів на них. Учасники повинні були надати: «копії документів на правові підстави наявності автотранспорту для доставки товару (договір купівлі – продажу, або оренди, або свідоцтва про право власності тощо). Копії технічних паспортів на автотранспорт, діючі довідки про санітарну обробку автотранспорту».
Фізична особа – підприємець Гриненко А.В. надала всі необхідні документи, які вимагались тендерною документацією, а саме: згідно з інформацією, наданою ФОП Гриненко А.В. постачання товарів до закладів закладів Відділу освіти Каховської міської ради Херсонської області буде здійснюватись транспортом учасника (договір про надання послуг від 01.05.2017; автомобіль Mercedes-Benz д.н.з. ВТ 3521ВА, автомобіль Mercedes-Benz д.н.з. ВТ 06 40 АХ), які мають всі необхідні дозвільні документи (свідоцтва про держреєстрацію транспорту; довідки про проходження санітарної обробки).
Умови поставки товару між «Новокаховським м’ясокомбінатом «Мрія» та ФОП Гриненко А.В., зазначені у договорі поставки від 30.10.2017 №001/603 не мають ніякого відношення до процедури закупівлі.
Окрім того, зважаючи на вашу вимогу, немає жодних підстав та заборон, які б перешкоджали перевантажити товар з автомобілів ТОВ «Новокаховського м’ясокомбінату «Мрія» до автомобілів ФОП Гриненко А.В. та здійснити доставку товару до закладів Відділу освіти Каховської міської ради Херсонської області.
Враховуючи вищевикладене, вимогу Фізичної-особи підприємця Чередниченко Миколи Вячеславовича не задоволено.

Документи подані скаржником

10 листопада 2017 15:05
Вимога.PDF

Документи

15 листопада 2017 12:02
повідомлення

Документи подані скаржником

16 листопада 2017 11:46
Вимога.PDF

Документи

21 листопада 2017 15:23
лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2017 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович 452 562,30
UAH з ПДВ
452 562,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Томарова Олена Анатоліївна 592 000,00
UAH з ПДВ
523 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гриненко Антоніна Володимирівна 561 520,00
UAH з ПДВ
561 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2017 17:42
Електронний підпис
02 листопада 2017 17:39
Декларація мясо.pdf
02 листопада 2017 17:39
Проект договору.PDF
02 листопада 2017 17:38
Кваліфікаційні документи 3.PDF
02 листопада 2017 17:38
Кваліфікаційні документи 2.pdf
02 листопада 2017 17:38
Кваліфікаційні документи 1.PDF

Публічні документи

10 листопада 2017 10:35
оригін ИПН
09 листопада 2017 14:17
Електронний підпис
09 листопада 2017 14:12
Оригін до дод 1
02 листопада 2017 17:50
Електронний підпис
31 жовтня 2017 16:22
Додаток 5.rar
31 жовтня 2017 16:22
Додаток 4.rar
31 жовтня 2017 16:22
Додаток 3.rar
31 жовтня 2017 16:22
Додаток 2.rar
31 жовтня 2017 16:22
Додаток 1.rar

Публічні документи

20 листопада 2017 16:26
Додаток 5.pdf
20 листопада 2017 16:26
Довідка ДФС.pdf
20 листопада 2017 16:26
Довідка МВС.pdf
01 листопада 2017 13:38
Електронний підпис
01 листопада 2017 13:36
Пропозиція ФОП Гриненко 1199.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чередниченко Микола Вячеславович

ФОП Томарова Олена Анатоліївна

ФОП Гриненко Антоніна Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович
#2602702374
Відхилено 452 562,30
UAH з ПДВ
09 листопада 2017 11:04
ФОП Томарова Олена Анатоліївна
#2823616121
Відхилено 523 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2017 17:21
ФОП Гриненко Антоніна Володимирівна
#3117917008
Переможець 561 520,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2017 09:29

Документи

09 листопада 2017 11:03
Електронний підпис
09 листопада 2017 11:02
дискваліфікація
03 листопада 2017 11:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 листопада 2017 17:21
Електронний підпис
15 листопада 2017 13:35
дискваліфікація
09 листопада 2017 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 листопада 2017 09:29
Електронний підпис
16 листопада 2017 09:10
протокол
15 листопада 2017 17:21
Звіт з ЄДР (припинено)
15 листопада 2017 17:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2017 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гриненко Антоніна Володимирівна
#3117917008
561 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2017 09:29
Електронний підпис
16 листопада 2017 09:10
протокол
15 листопада 2017 17:21
Звіт з ЄДР (припинено)
15 листопада 2017 17:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 15:04
Електронний підпис укладений
13 січня 2018 12:11
мясо.pdf зміни до договору
13 січня 2018 12:09
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 19:24
мясо продовження.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 19:20
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 19:18
мясо скорочення.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 19:16
Електронний підпис укладений
28 листопада 2017 11:14
договір укладений
28 листопада 2017 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі товарів відповідно до фактичної потреби Замовника
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі м’яса свіжого чи охолодженого: свинини, яловичини, печінки свинячої на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість закупівлі м’яса свіжого чи охолодженого: свинини, яловичини, печінки свинячої на час проведення процедури закупівлі на початку 2018 року визначається в межах 20% вартості, передбаченої у пункті 3.1 Договору, з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача та становить 54513,90 грн. (П’ятдесят чотири тисячі п’ятсот тринадцять гривень 90 коп.)
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2017 — 31 січня 2018
Сума оплати за договором: 327 083,60
UAH з ПДВ