Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт Курахівської ЗОШ №2 (заміна вікон та дверей на металопластикові)
Очікувана вартість
1 113 100,00 UAH
UA-2017-10-15-000001-a ● 3248a8a641454468bff08ced73007f47
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02142690 |
Місцезнаходження: | 85600, Україна , Донецька обл., місто Мар'їнка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Максим Бойчук +380506466383 marinkaosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2017 00:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2017 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2017 09:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2017 12:54 |
Очікувана вартість: | 1 113 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,09% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Курахівської ЗОШ №2 (заміна вікон та дверей на металопластикові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85612, Україна, Донецька область, Курахове, Пушкіна,11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 85% |
Попередня оплата: | 10% |
без попередньої оплати: | 10% |
з попередньою оплатою: | 0% |
Гарантійний термін та обслуговування: | 5% |
три і більше років: | 5% |
до трьох років: | 0% |
15 жовтня 2017 00:33 |
Дефектний акт.doc |
15 жовтня 2017 00:33 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
15 жовтня 2017 00:33 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-15-000001-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41045252
Дата подання: 28 жовтня 2017 23:21
Поясніть будь ласка.
Є 3 питання . 1) Чі коштують 200 тис грн. всі ті справки та докумети які на Вашу думку були потрібні но нами не додані, для участі в цьому тендері? 2) Навищо Ви вимогаєте таку купу непотрибних справок та вимог, є стандартний прелик вимог встановлений ЗУ "Про державні закупівлі" по яким можливо визначити підрядника. 3) Чому закупівлю вартістю більш 1млн. грн проводять по допороговій процедурі сумма достатьньо вилика? Спадає на думку щоб уникнути від процедури проведення по ЗУ "Про державни закупівлі". Завчасно дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2017 09:07
1. Дана закупівля здійснюється відповідно до Наказу №35 від 13.04.2016р «Порядок здійснення допорогових закупівель», пунктом 6.3 якого зазначено: « Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, вартість, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі». Також в прикінцевих положеннях оголошення зазначено : «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Під час періоду уточнень Замовником не було отримано жодних звернень стосовно вимог, зазначених в оголошенні. Одночасно слід зазначити, що учасником ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" в складі своєї пропозиції надано Довідку №106 від 15.10.2017 в якій останній погоджується з усіма вимогами оголошення.
2. Вимоги, зазначені в оголошенні, є однаковими для кожної закупівлі такого типу (капітальний ремонт), розроблені та затверджені ТК Замовника та рекомендовані до прийняття в роботу робочою групою з питань здійснення державних закупівель та запобігання проявам корупції, яка створена при Мар’їнській ВЦА.
3. Ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено вартісні межі застосування Закону, відповідно до яких вартісна межа при закупівлі робіт складає 1,5 млн.грн. Закупівлі, вартість яких не перевищує дані вартісні межі, відносяться до допорогових.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2017 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
809 999,98
UAH з ПДВ
|
1.0588235294 | 764 999.98 | Документи |
БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
1 099 972,04
UAH з ПДВ
|
810 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0588235294 | 765 000 | Документи |
ПП "Екіпаж" |
1 111 000,00
UAH з ПДВ
|
1 058 823,52
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 899 999.99 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" #41045252 |
Відхилено |
809 999,98
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2017 18:53
|
БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ #40453359 |
Відхилено |
810 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2017 17:24
|
ПП "Екіпаж" #21241245 |
Переможець |
1 058 823,52
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2017 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
СКАН ДОГОВІР ЕКІПАЖ.pdf | укладений |
06 листопада 2017 15:55
|