Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повноколірний світлодіодний екран
Очікувана вартість
1 807 407,00 UAH
UA-2017-10-13-002685-a 51fbacfe5084487985eac448142007fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафонова Наталя Василівна

+380612795275 uprtur@gmail.con

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573471
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Незалежної України 68 А
Контактна особа: Сафонова Наталя Василівна
+380612795275
uprtur@gmail.con
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2017 18:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2017 09:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2017 11:40
Очікувана вартість: 1 807 407,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 037,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54222.21 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Повноколірний світлодіодний екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69059, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Парамонова, 10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2017  —  01 грудня 2017
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2017 17:08
Зміни.pdf
20 жовтня 2017 17:08
Тендерна документація LED (1).rtf
19 жовтня 2017 17:41
зміни екран.pdf
13 жовтня 2017 18:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2017 18:54
титулка тендерна док-ція.pdf
13 жовтня 2017 18:54
оголошення (4).pdf
20 жовтня 2017 17:08
Зміни.pdf
20 жовтня 2017 17:08
Тендерна документація LED (1).rtf
19 жовтня 2017 17:41
Тендерна документація LED (1).rtf
13 жовтня 2017 18:54
Тендерна документація LED (1).rtf
19 жовтня 2017 17:41
зміни екран.pdf
13 жовтня 2017 18:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2017 18:54
титулка тендерна док-ція.pdf
13 жовтня 2017 18:54
оголошення (4).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Название экрана
Дата подання: 19 жовтня 2017 14:51
Дата відповіді: 19 жовтня 2017 17:09
Добрый день. В названии экрана присутствует аббревиатура Р8 (речь идет о размере шага пикселя). А что означает LV16 (чаще всего цифры в аббревиатуре означают именно размер пикселя)?
Відповідь: Добрый! Нам необходим экран согласно техническим характеристикам, указанным в Додатке 4 Тендерной документации.
Размер
Дата подання: 19 жовтня 2017 15:37
Дата відповіді: 20 жовтня 2017 09:50
Площадь кабинета в техзадании составляет 0.5 кв.м. (пункт 1.3 додатка 4) а количество требуемых кабинетов 24 (пункты 1.1 и 1.2 додатка 4). Т.о площадь экрана при заданных параметрах составит 12 кв.м. На какую площадь вы ориентируетесь? Также размер экрана в мм указан 6144x3072 мм (пункт 1.3 додатка 4) что составляет 19 кв.м. Уточните, пожалуйста.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрый день, сегодня внесём корректировки в Додаток 4. Там есть технические опечатки.
Додаток 4 несовершенный
Дата подання: 19 жовтня 2017 19:32
Дата відповіді: 20 жовтня 2017 09:51
Ответьте четко какой пиксель вас инттересует 8 или 16 ? В вашем " додатке 4 " , масса не стыковат .
Відповідь: Добрый день, сегодня внесём корректировки в Додаток 4. Там есть технические опечатки.
Питання
Дата подання: 20 жовтня 2017 00:30
Дата відповіді: 20 жовтня 2017 09:51
Добрій вечір. Чи є обов'язковим розмір кабінету (1000 * 500 мм) або основний критерій це площа екрану і можливість його складання під сучасні співвідношення сторін
Відповідь: Добрый день, сегодня внесём корректировки в Додаток 4. Там есть технические опечатки.
Наталья позвоните "технарям"
Дата подання: 20 жовтня 2017 09:28
Дата відповіді: 20 жовтня 2017 09:51
Вы в Запорожьн " завесили" 1800000 бюджетных денег , из тех задания не понятно , что вы хотите . К вам вопросов нет , прекрасная документация на 50 листов. Сообщите площадь экрана 12,19 или 24 метра?
Відповідь: Добрый день, сегодня внесём корректировки в Додаток 4. Там есть технические опечатки.
Угол обзора
Дата подання: 20 жовтня 2017 09:36
Дата відповіді: 20 жовтня 2017 09:51
В техническом задании указан угол вертикального обзора 50 °, что характерно для устаревших моделей. Является ли обязательным к выполнению это критерий?
Відповідь: Добрый день, сегодня внесём корректировки в Додаток 4. Там есть технические опечатки.
Надо менять тех. задание
Дата подання: 20 жовтня 2017 09:56
Дата відповіді: 20 жовтня 2017 12:37
При таком количестве не соответствий , надо менять тех. задание , если вы конечно не преследуете цель срыв тендера .
Відповідь: У нас стоит одна задача- закупка оборудования в рамках действующего законодательства. Технические опечатки не запрещены законом.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2017 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" 940 000,00
UAH з ПДВ
899 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВІЗУАЛ Ф'ЮЖН ТЕХНОЛОДЖІ' 1 340 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МЕДВЕДЄВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ" 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АЛЕКСАНДРОВ АНТОН ДМИТРОВИЧ 1 803 000,00
UAH з ПДВ
1 803 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕКС БУД 15" 1 805 000,00
UAH з ПДВ
1 805 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

26 жовтня 2017 18:30
Електронний підпис
26 жовтня 2017 18:29
Банк лицензия _2_.zip
26 жовтня 2017 18:29
гарант тендерна_1605-17.pdf.zip
26 жовтня 2017 18:29
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2017 09:43
Тендена пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВІЗУАЛ Ф'ЮЖН ТЕХНОЛОДЖІ'

ФОП "МЕДВЕДЄВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ"

ФОП АЛЕКСАНДРОВ АНТОН ДМИТРОВИЧ

ТОВ "ІМПЕКС БУД 15"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології"
#34186124
Відхилено 899 994,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2017 15:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВІЗУАЛ Ф'ЮЖН ТЕХНОЛОДЖІ'
#40156637
Відхилено 900 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2017 15:20
ФОП "МЕДВЕДЄВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ"
#2494900191
Відхилено 1 400 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2017 15:22
ФОП АЛЕКСАНДРОВ АНТОН ДМИТРОВИЧ
#3219303291
Переможець 1 803 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2017 15:25

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" #34186124

№ рішення у справі

60/166-р/к

Дата рішення у справі

03.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

03 листопада 2017 15:18
Електронний підпис
03 листопада 2017 15:06
протокол засідання

Документи

03 листопада 2017 15:20
Електронний підпис
03 листопада 2017 15:19
протокол засідання
03 листопада 2017 15:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 листопада 2017 15:22
Електронний підпис
03 листопада 2017 15:22
протокол засідання
03 листопада 2017 15:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 листопада 2017 15:25
Електронний підпис
03 листопада 2017 15:24
протокол засідання
03 листопада 2017 15:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2017 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АЛЕКСАНДРОВ АНТОН ДМИТРОВИЧ
#3219303291
1 803 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2017 15:25
Електронний підпис
03 листопада 2017 15:24
протокол засідання
03 листопада 2017 15:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 11:18
Електронний підпис укладений
01 грудня 2017 15:29
додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2017 15:27
Електронний підпис укладений
28 листопада 2017 17:40
ДОДАТКОВА УГОДА 3.pdf зміни до договору
28 листопада 2017 17:38
Електронний підпис укладений
23 листопада 2017 17:56
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 17:47
Електронний підпис укладений
23 листопада 2017 09:36
додаткова угода (1).pdf зміни до договору
23 листопада 2017 09:19
Електронний підпис укладений
17 листопада 2017 15:59
Договір зміни до договору
15 листопада 2017 18:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку розрахунків
Номер договору про закупівлю: 249 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 249 Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 249 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 249 Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести змыни до п.3.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: "Постачальник зобов'язаний поставити Товар Покупцю за адресою: Школа естетичного виховання дітей ДМШ №8, вул. Парамонова, 10 А.Строк поставки товару: 27 листопада - 01 грудня 2017 року."
Номер договору про закупівлю: 249 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 249 Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна дати поставки договору
Номер договору про закупівлю: 249 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 249 Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 803 000,00
UAH з ПДВ