Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлового будинку по вул.Грушевського, 66
Очікувана вартість
2 131 500,00 UAH
UA-2017-10-13-002516-a 959da1bd49134409b924eba29b128704
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Сергій Миколайович

380432595124 dzgvmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849090
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503
Контактна особа: Ткачук Сергій Миколайович
380432595124
dzgvmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2017 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2017 10:00
Початок аукціону: 26 грудня 2017 11:35
Очікувана вартість: 2 131 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,41%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлового будинку по вул.Грушевського, 66
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Грушевського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2017 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2017 16:47
Тендерна документація нова.doc
13 жовтня 2017 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2017 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2017 16:47
Тендерна документація нова.doc
13 жовтня 2017 16:40
Тендерна документація нова.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договора
Дата подання: 14 грудня 2017 10:59
Дата відповіді: 15 грудня 2017 10:41
Доброго дня! Прошу Вас внести зміни до пункту 3 додатку №3 Тендерної документації, а саме: змінити кількість аналогічних договорів з трьох на один, оскільки відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" учасником подається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ( лише одного аналогічного договору).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додатку 3 Тендерної документації відсутній пункт 3. Вимога щодо надання копії виконаних аналогічних договорів в кількості не менше ніж три, зазначена в пункті 3 додатку 2 Тендерної документації.
Щодо Вашої пропозиції щодо внесення змін до Тендерної документації повідомляєм, що відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
З огляду на вищевикладене, відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації.
Гарантійний лист
Дата подання: 14 грудня 2017 14:57
Дата відповіді: 15 грудня 2017 10:42
Прошу надати пояснення щодо пункту 2 додатку 2 "гарантійний лист, або інший документ, складений у довільній формі на гарантійний термін виконаних робіт та установлених матеріалів з дати виконаних робіт не менше 120 місяців"
Відповідь: У пункті 2 додатку 2 Тендерної документації визначено вимогу щодо надання документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимога щодо надання гарантійного листа, або іншого документу, складеного у довільній формі на гарантійний термін виконаних робіт та установлених матеріалів з дати виконання робіт не менше 120 місяців зазначена у пункті 6 додатку 2 Тендерної документації. Дана вимога передбачає надання Учасником процедури закупівлі довільної форми листа, в якому Учасник гарантує протягом 120 місяців якість виконаних робіт та використаних матеріалів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2017 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК Пегас" 2 033 429,00
UAH з ПДВ
1 939 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ПРОФЕСІОНА-Л" 2 125 841,72
UAH з ПДВ
1 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2017 15:30
Електронний підпис
23 грудня 2017 15:24
Тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2017 15:24
НАКАЗ на директора.pdf
23 грудня 2017 15:24
пояснювальна записка.pdf
23 грудня 2017 15:24
Договірна ціна.pdf
23 грудня 2017 15:24
Довідка із Статистики.pdf
23 грудня 2017 15:24
Статут.pdf
23 грудня 2017 15:24
Протокол.pdf
23 грудня 2017 15:24
Ліцензія.pdf
23 грудня 2017 15:24
Витяг 23.11.2017.pdf
23 грудня 2017 15:24
Інформаційна довідка.pdf

Публічні документи

22 грудня 2017 15:56
1Висновок експертизи.PDF
22 грудня 2017 15:56
3Витяг ПП Професіона-Л.PDF
22 грудня 2017 15:56
6 Гарантійний лист.PDF
22 грудня 2017 15:56
8 Довідка по статті 17.PDF
22 грудня 2017 15:56
19 Проект договору.PDF
22 грудня 2017 15:56
26 Довідка про персонал.PDF
22 грудня 2017 15:56
29 Акт Порика 15.PDF
22 грудня 2017 15:56
30 Акт Хлібна 18.PDF
22 грудня 2017 15:56
31 Акт Учительська 10.PDF
22 грудня 2017 15:56
32 Акт Коцюбинського 78.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК Пегас"

Приватне підприємство "ПРОФЕСІОНА-Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК Пегас"
#41394855
Відхилено 1 939 900,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 16:52
Приватне підприємство "ПРОФЕСІОНА-Л"
#39559988
Відхилено 1 940 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2018 17:24

Документи

29 грудня 2017 16:49
Електронний підпис

Документи

04 січня 2018 17:20
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
04 січня 2018 17:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі