Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради (60250 км, 3864 год.)
Очікувана вартість
599 939,46 UAH
UA-2017-10-13-002497-a d53fac1fea484a1997543d0b0df563e0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Журавель

+380567428403 zhuravel@oblinfo.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 23928934
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Олександра Поля, будинок 2
Контактна особа: Олена Журавель
+380567428403
zhuravel@oblinfo.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Для отримання послуг з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради, згідно з ДК 021:2015 «60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм» на 2017 рік обласною радою проведено закупівлю за процедурою відкриті торги з публікацією на англійській мові відповідно до п.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» (звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-01-30-001851-b розміщено від 24 березня 2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель) і укладено договір з Дніпропетровським обласним комунальним підприємством „Спецавтобаза” (код ЄДРПОУ: 04011621, адреса місцезнаходження: вул. Мостова, буд. 3, м. Дніпропетровськ, 49038) від 24.03.2017 № 7 на суму 4497819,68 грн з урахуванням ПДВ.
Сума договору визначена відповідно до кошторисних призначень на 2017 рік.
Сума за укладеним договором не відповідає фактичній потребі виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради в автотранспортних послугах на 2017 рік.
За час дії договору від 24.03.2017 № 7 ДОКП „Спецавтобаза” надає послуги з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату обласної ради якісно та вчасно. Було здійснено закріплення автотранспортних засобів за посадовими особами, встановлено ліміти щоденного пробігу автотранспортних засобів, погоджено пропускний режим на територію обласної ради транспортних засобів та водіїв, налагоджена взаємодія з диспетчерською службою автобази.
Крім того, ДОКП „Спецавтобаза” надає автопослуги ураховуючи ненормований робочий день працівників виконавчого апарату обласної ради, оперативно реагує на планові та позапланові заходи обласної ради.
На сьогодні ДОКП «Спецавтобаза» є єдиним підприємством у Дніпропетровській області, яке має необхідний автотранспорт та можливість забезпечити належний рівень та безпеку автотранспортного обслуговування органів місцевого самоврядування та державної влади Дніпропетровської області, а також надає транспортні послуги урядовим та міжнародним делегаціям у відповідності до діючих норм безпеки та високих стандартів.
Враховуючи результат проведення у 2017 році відкритих торгів, факт розташування ДОКП «Спецавтобаза» в безпосередній близькості від обласної ради, великий обсяг послуг, наданих ДОКП «Спецавтобаза» та належне виконання послуг у попередні роки, цінову кон’юнктуру на ринку автоперевезень пасажирів у Дніпропетровській області, висновку Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації від 12.10.2017 № 3806/0/112-17 про економічну ефективність надання послуг з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради (ДК 021:2015 «60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм») та обґрунтованість застосування переговорної процедури закупівлі саме цією організацією, тендерний комітет прийняв рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.5 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням;» в ДОКП «Спецавтобаза», яка відповідає кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону „Про здійснення державних закупівель” згідно поданих документів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2017 16:35
Оскарження наміру укласти договір: 24 жовтня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради (60250 км, 3864 год.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

Тендерна документація

13 жовтня 2017 16:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОКП "Спецавтобаза"
#04011621
Переможець 599 939,46
UAH з ПДВ
13 жовтня 2017 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2017 16:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОКП "Спецавтобаза"
#04011621
599 939,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 12:46
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2017 10:13
Договір 72.pdf укладений
25 жовтня 2017 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 599 939,46
UAH з ПДВ