Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 «М'ясо» (яловичина (напівфабрикати м’ясні натуральні крупнокускові охолоджені 1 категорії), кури-тушки 1 категорії заморожені в індивідуальній упаковці, філе куряче заморожене, чвертки курячі заморожені)
Очікувана вартість
67 530,00 UAH
UA-2017-10-13-001864-a 44da0c2f3523464c9291e3b659d1ba3d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солошенко О.М. КЗ "ХС НВК" ХОР Ольга

+380573383846 gluh@internatkh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс" Харківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 14087938
Місцезнаходження: 61174, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Архітекторів 36-А
Контактна особа: Солошенко О.М. КЗ "ХС НВК" ХОР Ольга
+380573383846
gluh@internatkh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2017 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2017 00:00
Очікувана вартість: 67 530,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
736 кг
15110000-2 «М'ясо» (яловичина (напівфабрикати м’ясні натуральні крупнокускові охолоджені 1 категорії), кури-тушки 1 категорії заморожені в індивідуальній упаковці, філе куряче заморожене, чвертки курячі заморожені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61174, Україна, Харківська обл., Харків, Архітекторів, 36-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2017 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2017 16:07
Зміни до тендерної документації.doc
20 жовтня 2017 16:07
ДОДАТОК 4 до ТД зі змінами.doc
20 жовтня 2017 16:07
ДОДАТОК 3 до ТД зі змінами.doc
20 жовтня 2017 16:07
ДОДАТОК 2 до ТД зі змінами.doc
20 жовтня 2017 16:07
ДОДАТОК 1 до ТД зі змінами.doc
20 жовтня 2017 16:07
тендерна документація зі змінами.doc
20 жовтня 2017 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2017 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2017 16:07
Зміни до тендерної документації.doc
20 жовтня 2017 16:07
ДОДАТОК 4 до ТД зі змінами.doc
13 жовтня 2017 14:14
ДОДАТОК 4 до ТД.doc
20 жовтня 2017 16:07
ДОДАТОК 3 до ТД зі змінами.doc
13 жовтня 2017 14:14
ДОДАТОК 3 до ТД.doc
20 жовтня 2017 16:07
ДОДАТОК 2 до ТД зі змінами.doc
13 жовтня 2017 14:14
ДОДАТОК 2 до ТД.doc
20 жовтня 2017 16:07
ДОДАТОК 1 до ТД зі змінами.doc
13 жовтня 2017 14:14
ДОДАТОК 1 до ТД.doc
20 жовтня 2017 16:07
тендерна документація зі змінами.doc
13 жовтня 2017 14:14
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-13-001864-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Дроздова Наталія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2118308501
Дата подання: 19 жовтня 2017 10:22
Про якість предмету закупівлі
В И М О Г А
Згідно вітчизняної нормативної документації ТУ У 46.38.031-95 усі напівфабрикати з м’яса яловичини діляться на сортові отруба, а не на категорії, как вказано у додатке №1 тендерної документації. Наприклад: напівфабрикат м’ясний натуральний крупнокусковий охолоджений 1 сорту. На категорії підрозділяється яловичина в тушах, напівтушах та чвертках згідно ДСТУ 6030:2008. Категорія-ступінь вгодованості туші. А сорт –це частина туши по його харчовій цінності. Напівфабрикати крупнокускові 1 сорту виробляються з яловичини в тушах, напівтушах та чвертках з 1 категорії вгодованості.
Вимагаю внести зміни в Додаток 1 та вказати сортність м’яса замість вказаної Вами 1 категорії, що Ви плануєте закупати (наприклад виший сорт м’яса або 1 сорт або 2 сорт). Вимагаю привести тендерну документацію до норм чинного законодавства, а саме ТУ У 46.38.031-95. Згідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу внести зміни в Додаток 2 п.1. и дати детальний опис та характеристику предмету закупівлі, а саме про частини туши, які є предметом закупівлі. Наприклад гомілка передня та задня, ошийок, тазостегнова частина (з гомілкою або без), лопаткова частина (з гомілкою або без) , грудна частина, реберна частина без кісток, пашина та ін.
Вважаємо вимога поставки предмета закупівлі, а саме напівфабрикату м’ясного натурального крупнокускового охолодженого 1 категорії є корупційним і зроблено під одного постачальника з метою поставки м'яса нижчого гатунку за ціною м'яса більш високого ґатунку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 жовтня 2017 15:47
Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо наступне. Ваша вимога задоволена частково, у зв’язку з чим внесені зміни до тендерної документації в частині заміни категорії на сорт. Щодо вимог надання детального опису та характеристики предмету закупівлі, зазначаємо, що вказана інформація вже міститься в тендерній документації та додатках до неї відповідно до ДК 021:2015 15110000-2
Номер вимоги: UA-2017-10-13-001864-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Дроздова Наталія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2118308501
Дата подання: 19 жовтня 2017 11:30
Про кваліфікаційні вимоги
ВИМОГА У п.1 розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи, перелічені у пункті б) - свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів, договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, довідку або витяг ЄДРПОУ перевізника, довідку Головного управління статистики щодо перевізника з вказанням найменування, місцезнахождення щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання відповідних послуг перевезення. Вимоги про надання Учасником в складі тендерної пропозиції інформації у вигляді копій вищезазначених документів вважаю незаконним та необґрунтованим, оскільки згідно вашого оголошення № 1557414 предмет закупівлі є товар, а не надання транспортних послуг. Вказані вимоги стосуються тільки третіх осіб – субпідрядників, не маючих відношення до купівлі-продажу (поставки) м’яса яловичини та м’яса курей між Замовником та Учасником торгів. Вимагаю внести зміни у п.п.б) п.1 розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону», а саме - повністю їх видалити. Ця вимога є корупційною та дискримінаційною, обмежує коло учасників, котрі спроможні надавати транспортні послуги, що може призвести до розтрати та заволодіння бюджетними коштами тим Учасником, який має копії вказаних документів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2017 15:50
Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що замовник не має підстав для її задоволення, у зв’язку з наступним. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Автотранспортний засіб входить до обладнання та матеріально-технічної бази учасника.
Відповідно до п. 12.2. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні (далі – Правила) для перевезення специфічних (побутових, харчових, швидкопсувних тощо) вантажів необхідно надавати спеціалізований та відповідно обладнаний рухомий склад згідно з вимогами санітарних правил і нормативів.
Відповідно до п. 25.7.4. Правил перевезення м'яса, субпродуктів та м'ясних напівфабрикатів здійснюється в авторефрижераторах, ізотермічних автомобілях-фургонах.
Документом, що підтверджує тип транспортного засобу (авторефрижератор, ізотермічний автомобіль-фургон тощо), є свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Виходячи з викладеного, замовник має право вимагати від учасника свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу для підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Щодо надання інформації про суб’єктів, яких учасник планує залучати до виконання відповідних послуг перевезення, зазначимо що вказані послуги надаються не замовнику, а учаснику (у разі відсутності в учасника власного транспорту). Запитані в тендерній документації документи необхідні замовнику для ідентифікації залучених суб’єктів.
Номер вимоги: UA-2017-10-13-001864-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Дроздова Наталія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2118308501
Дата подання: 19 жовтня 2017 12:17
Про кваліфікацію
ВИМОГА: У п.1 розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи, перелічені у пункті в) - договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, до проведення дезінфекційних робіт.
Вимоги про надання Учасником в складі тендерної пропозиції інформації у вигляді копій вищезазначених документів вважаю незаконним та необґрунтованим, оскільки згідно вашого оголошення № 1557414 предмет закупівлі є товар, а не надання будь-яких послуг. Згідно вітчизняного законодавства не існує курсів підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників з питань дезінфекції. Вимога про надання копії довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання є незаконною, оскільки обов'язковість надання цієї довідки не передбачено діючим законодавством України. Кожен підприємець може самостійно здійснювати дезінфекцію кузова без будь-яких документів. Дана вимога стосується переможця торгів при постачанні товару Замовнику, а не учасника торгів.
Вказані вимоги позбавляють фізичних осіб-підприємців, працюючих самостійно без найманих працівників, можливості приймати участь у торгах. Вимагаю внести зміни у п.п.в) п.1 розділ 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону», а саме - повністю їх видалити. Ця вимога є корупційною та дискримінаційною, обмежує коло учасників, що може призвести до розтрати та заволодіння бюджетними коштами тим Учасником, який має копії вказаних документів, не регламентованих законодавством Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 жовтня 2017 15:55
Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо наступне. Ваша вимога задоволена частково, у зв’язку з чим внесені зміни до тендерної документації. Зокрема, виключено вимогу про надання свідоцтва про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників; винесено зміни в частині надання документів про проведення гігієнічного навчання. Щодо інших вимог, зазначаємо, що замовник має право вимагати документи про проведення дезінфекції автотранспортних засобів відповідно до вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91. Дезінфекція автотранспортних засобів проводиться або на договірних засадах із залученням третіх осіб (на підставі договору), або власними силам після проведення відповідної підготовки (на підставі документу про проходження відповідно підготовки).
Номер вимоги: UA-2017-10-13-001864-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Дроздова Наталія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2118308501
Дата подання: 19 жовтня 2017 12:27
Про назву розділу
ВИМОГА: У назві розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовником зроблена помилка, а саме не вказана ст.16 для п.1 и п.2.Прошу внести зміни у правильну назву розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону».

Рішення замовника: Вимога задоволена
20 жовтня 2017 15:55
Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо наступне. Ваша вимога задоволена, у зв’язку з чим внесені зміни до тендерної документації у вказаній частині.
Номер вимоги: UA-2017-10-13-001864-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Дроздова Наталія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2118308501
Дата подання: 19 жовтня 2017 14:04
Про робітників
У п.2 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16,17 Закону» вказано про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
а) інформацію у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації - водіїв, експедиторів транспортних і вантажників з вказанням прізвища, ім’я, по-батькові кожного працівника;
б) особисті медичні книжки (з відміткою лікаря про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі.
Вимоги про надання Учасником в складі тендерної пропозиції інформації у довільній формі про наявність робітників - водіїв, експедиторів транспортних, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, а також їх особистих медичних книжок, стосується не постачання предмету закупівлі-товару, а надання транспортних послуг по доставці товару. Згідно Вашого оголошення № 1557414 предмет закупівлі є товар, а не надання будь-яких послуг.
Тому вважаю вимагати робітників для надання послуг є недоцільним та неправильним. Згідно п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також Вашого оголошення № 1557414 на закупку товарів - м’яса яловичини та м’яса свійської птиці, Ви можете вимагати наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме: спеціалістів-фахівців у галузі технології харчових продуктів тваринного походження або торгівлі, а також докази про їх кваліфікацію - дипломи про наявність відповідної освіти. Відсутність у робітників даної кваліфікації може привезти до постачання товару неналежної якості.
Водій особисту медичну книжку повинен надавати в оригіналі згідно п. 10.3. СанПин 42-123-5777-91 при постачанні продукції на першу вимогу робітників учбового закладу. А саме це повинен надавати Переможець торгів після підписання договору про закупівлю.
У п.2. розділу 5 тендерної документації Замовник позбавляє фізичних осіб-підприємців, працюючих самостійно без найманих працівників, можливості приймати участь у торгах. Оскільки Ви закуповуєте до 40 кг м’яса яловичини (напівфабрикату) та до 50 кг м’яса свійської птиці на тиждень, економічно не обґрунтовано задіяти трьох робітників. Дану роботу може виконати самостійно підприємець або один робітник. Ця вимога є корупційною та дискримінаційною, обмежує коло учасників. На мій погляд, Ви навмисно даєте перевагу учаснику, що має трьох робітників для надання транспортних послуг, що може призвести до розтрати та заволодінню бюджетних коштів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 жовтня 2017 15:57
Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо наступне. Ваша вимога задоволена, у зв’язку з чим внесені зміни до тендерної документації в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Номер вимоги: UA-2017-10-13-001864-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Дроздова Наталія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2118308501
Дата подання: 19 жовтня 2017 14:32
Про наявність ГМО
ВИМОГА: У Додатку 2 до тендерної документації Ви вимагаєте інформацію про наявність генетично-модифікованих організмів. Оскільки напівфабрикат з м’яса яловичини – це пласт м’яса, відокремлений від кісток (ДСТУ 3938-99), він не піддавався хімічній обробці. Тому напівфабрикат не містить ГМО та не вимагає спеціального маркування на етикетці. Вимагаю внести зміни до Додатку 2 тендерної документації та видалити інформацію про наявність генетично-модифікованих організмів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 жовтня 2017 15:57
Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо наступне. Ваша вимога задоволена, у зв’язку з чим внесені зміни до тендерної документації у вказаній частині.
Номер вимоги: UA-2017-10-13-001864-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Дроздова Наталія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2118308501
Дата подання: 19 жовтня 2017 14:50
ПРо штраф у проекті договору
У Додатку 3 тендерної документації, а саме у проекті договору у п.6.2. йде мова про те, якщо Учасник поставить товар та надасть Замовнику товарно-транспортні (видаткові) накладні в яких ціна товару буде вищою, ніж ціна, що вказана в діючій Специфікації (Додаток № 1), Учасник зобов’язується сплатити Замовнику штраф в розмірі 10 000,00 грн (десять тисяч гривень 00 коп.) за кожний такий випадок.
Вважаю, цей пункт проекту договору недоцільним, тому що Постачальник може зробити арифметичну помилку у графі ціна, не маючи не це злого умислу та він буде вимушений платити штраф. На мій погляд, п.6.2. проекту договору внесений для залякування учасників торгів, що обмежує коло учасників. Це може призвести до розтрати та заволодіння бюджетними коштами. Вимагаю п.6.2. видалити з проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2017 15:58
Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що замовник не має підстав для її задоволення, у зв’язку з наступним.
Згідно зі ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Отже, замовник має право встановлювати додаткові вимоги до постачальника в договорі для стимулювання його належним чином виконувати свої зобов’язання. Хочемо зауважити, що вказана відповідальність передбачена виключно у разі вчинення постачальником односторонніх дій з підвищення ціни товару та з метою раціонального використання бюджетних коштів.
Також п. 2.14. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку передбачає, що відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці первинні документи.
Разом з тим зазначимо, що у разі виявлення факту надання товарно-транспортної (видаткової) накладної в якій ціна товару буде вищою, ніж ціна, що вказана в діючій Специфікації, складається відповідний акт з метою подальшого врегулювання ситуації з постачальником.
Якщо в подальшому буде виявлено, що в товарно-транспортній (видатковій) накладній допущено арифметичну помилку, з наданням постачальником скорегованих документів, постачальника не буде притягнуто до вказаної відповідальності, оскільки в такому випадку відсутня одна з основних умов притягнення до цивільної відповідальності - вина.
Номер вимоги: UA-2017-10-13-001864-a.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Дроздова Наталія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2118308501
Дата подання: 19 жовтня 2017 15:19
Про зміни до проекту договору
У Додатку 3 тендерної документації, а саме у проекті договору у п.4.5 Ви вимагаєте надання документів, що засвідчують його якість (висновки санітарно-гігієнічної експертизи). Два роки тому висновки санітарно-гігієнічної експертизи були відмінені діючим законодавством України.Тому вимагаю п.4.5 проекту договору видалити.
У п.5.2 проекту договору Ви не вказуєте яким державним стандартам повинен відповідати предмет закупівлі. Також вимагаєте супровідні документи - сертифікати, паспорта якості та висновки санітарно-гігієнічної експертизи. Обов’язкова сертифікація м’яса яловичини (напівфабрикати) та м’яса свійської птиці відмінена. Паспорта якості видаються на яйца курячі, висновки санітарно-гігієнічної експертизи були відмінені. Супровідні документи, що свідчать про якість та безпеку продукції це - декларація виробника, експертний висновок, виданий Випробувальною лабораторією ХФ Державного Науково-Дослідного Інституту з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи або інш.
Вважаю вимогу неіснуючих супроводжувальних документів, котрі свідчать про якість та безпеку предмету закупівлі корупційною та дискримінаційною, вона обмежує коло учасників, що може призвести до розтрати та заволодінню бюджетними коштами. Прошу внести зміни в п.5.2 проекту договору та правильно вказати супроводжувальні документи, котрі свідчать про якість та безпеку предмету закупівлі, а саме: декларація виробника, експертний висновок.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 жовтня 2017 16:02
Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо наступне. Ваша вимога задоволена, у зв’язку з чим внесені зміни до тендерної документації у вказаній частині.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2017 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВДОКІМОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 52 072,00
UAH
52 072,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2017 17:45
Електронний підпис
27 жовтня 2017 17:44
Акти дезінфекції т.з..PDF
27 жовтня 2017 17:44
Витяг з ЄДР Єдокімов.PDF
27 жовтня 2017 17:44
Довідка ст. 17.PDF
27 жовтня 2017 17:44
Ліцензія ТОВ Медик.pdf
27 жовтня 2017 17:44
Межкнижка Гіренко.pdf
27 жовтня 2017 17:44
Межкнижка Голомісюк.PDF
27 жовтня 2017 17:44
Паспорт Євдокімов.PDF
27 жовтня 2017 17:44
Тендерна пропозиція.PDF
27 жовтня 2017 17:44
тех.паспорт авто 7764.PDF
27 жовтня 2017 17:44
Технічні вимоги.PDF
27 жовтня 2017 17:44
Якісні документи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВДОКІМОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
30 жовтня 2017 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій