Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 34970000-7 Обладнання для моніторингу руху транспорту( Металевий стенд з графіком руху громадського транспорту м.Житомира)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2017-10-13-001319-a ● 71f99b2456dc407dbd3fec26cffd7179
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04053625 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Сергій Сухомлин +380412481182 mvk@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2017 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2017 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2017 15:00 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
ДК 021:2015 34970000-7 Обладнання для моніторингу руху транспорту( Металевий стенд з графіком руху громадського транспорту м.Житомира)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан ім С.П.Корольова,4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34970000-7 — Обладнання для моніторингу руху транспорту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2017 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2017 12:36 |
Проект Договору.docx | |
13 жовтня 2017 12:36 |
Малюнок предмету закупівлі вид ззаду.jpg | |
13 жовтня 2017 12:36 |
Технічні вимоги.docx | |
13 жовтня 2017 12:36 |
Малюнок предмету закупівлі передня частина.jpg | |
13 жовтня 2017 12:36 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови договору
Дата подання: 19 жовтня 2017 10:21
Доброго дня,
п.2.2. договору вимагає 3 роки гарантійного терміну - яка мета такого періоду? Доцільніше обмежитись терміном в 1 рік.
Відповідь відсутня
умови договору
Дата подання: 19 жовтня 2017 13:17
2.2. Гарантійний строк придатності товару починається з дня отримання товару Замовником та становить 3 роки.
- виходячи з досить екстремальних умов експлуатації (продукція буде постійно піддаватись впливу атмосферних факторів - таких як дощ, сніг, екстремальні температури (від -30 взимку до +50 влітку на сонці), ультрафіолетове випромінення, вуличний бруд, тощо ) пропонуємо змінити гарантійний строк придатності товару з 3 років на 1 рік.
слыд також зазаначити, що на продукцію з аналогічним призначенням, яку житомирська міська рада нежодавно закупила, гарантійний термін був визначений в 1 рік.
збільшення гарантійного терміну на аналогічну продукцію, потенційні учасники тендеру можуть трактувати як дискримінаційну вимогу.
5.2. Поставка здійснюється партіями по 30 штук. Перші 30 штук мають бути поставлені протягом 15 календарних днів з моменту підписання Договору. В подальшому поставка товару здійснюється протягом наступних 15 календарних днів. Якщо останній день поставки товару припадає на вихідний день, він повинен бути поставлений у наступний після нього робочий день.
оскільки загальна кількість замовнелого товару не така велика. пропонуємо не розбивати її на партії, а поставити весь замовлений товар (60 одиниць) протягом 30 календарних днів.
оскільки цю тезу записано в пункті 5.1 - пункт 5.2 є недоцільним.
крім того ця вимона ставить в нерівні умови виробників з міста Житомира та з поза міста Житомира (з інших областей) надаючи серйозну конкурентну перевагу місцевим виробникам, які мають в рази менші кошти на логістику.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Степанець Юрій Валентинович" #3000513811 |
Переможець |
88 680,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2017 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 17:11
|
Договір №258 від 31.10.2017.pdf | укладений |
31 жовтня 2017 10:15
|