Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортивного залу, гаражів Вознесенської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів «Обдарованість» Миколаївської обласної ради по вул. Леніна, 20, м. Вознесенськ
Очікувана вартість
4 628 000,00 UAH
UA-2017-10-13-000413-b 005fe8c3061e4f2081938a652cb72821
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukb@mk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukb@mk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2017 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2017 09:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2017 13:37
Очікувана вартість: 4 628 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,62%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція спортивного залу, гаражів Вознесенської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів «Обдарованість» Миколаївської обласної ради по вул. Леніна, 20, м. Вознесенськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, по вул. Леніна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійний термін якості виконаних робіт на основні конструктивні елементи після прийняття об’єкта в експлуатацію: 10%
16 років і більше: 10%
11-15 років: 5%
10 років: 0%
13 жовтня 2017 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2017 11:55
тендерна документація обдарованість.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2017 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой" 4 499 925,60
UAH з ПДВ
4 499 925,60
UAH з ПДВ
1 4 499 925.60 Документи
приватне підприємство "НІФА" 4 535 449,20
UAH з ПДВ
4 535 449,20
UAH з ПДВ
1 4 535 449.20 Документи

Публічні документи

29 жовтня 2017 10:25
14. Лок.кошт 2-1-8.PDF
29 жовтня 2017 10:25
Електронний підпис
29 жовтня 2017 10:17
Документ видалено
29 жовтня 2017 10:17
Документ видалено
29 жовтня 2017 10:16
Документ видалено
29 жовтня 2017 10:16
Документ видалено
29 жовтня 2017 10:16
Документ видалено
29 жовтня 2017 10:16
Документ видалено
29 жовтня 2017 10:15
Документ видалено
28 жовтня 2017 13:25
Електронний підпис
28 жовтня 2017 12:39
4. Лок.кошт. 2-1-1 IIаст.PDF
28 жовтня 2017 12:39
Установчі документи.PDF
28 жовтня 2017 12:39
Тендерна пропозиція.PDF
28 жовтня 2017 12:39
ст8.PDF
28 жовтня 2017 12:39
Захист довкілля.PDF
28 жовтня 2017 12:39
Довідкам про працівн..PDF
28 жовтня 2017 12:39
довідка про повноваж..PDF
28 жовтня 2017 12:39
Довідка банкрутство.PDF
28 жовтня 2017 12:39
довідка анткор.прогр..PDF
28 жовтня 2017 12:39
Відомості про юр.особу.PDF
28 жовтня 2017 12:39
банківська гарантія.rar
28 жовтня 2017 12:39
Графік.PDF
28 жовтня 2017 12:39
101.imd
28 жовтня 2017 12:39
16. Лок.кошт.3-1-1.PDF
28 жовтня 2017 12:39
15.Лок.кошт 2-1-9.PDF
28 жовтня 2017 12:39
14. Лок.кошт 2-1-8.PDF
28 жовтня 2017 12:39
12. Лок.кошт.2-1-7.PDF
28 жовтня 2017 12:39
5. Відом.ресурс. 2-1-1.PDF
28 жовтня 2017 12:39
3. Лок.кошт. 2-1-1 -I част.PDF
28 жовтня 2017 12:39
2. Об'єктні кошториси.PDF
28 жовтня 2017 12:39
4. Лок.кошт. 2-1-1 IIаст.PDF
28 жовтня 2017 12:39
Установчі документи.PDF
28 жовтня 2017 12:39
Тендерна пропозиція.PDF
28 жовтня 2017 12:39
ст8.PDF
28 жовтня 2017 12:39
Захист довкілля.PDF
28 жовтня 2017 12:39
Довідкам про працівн..PDF
28 жовтня 2017 12:39
довідка про повноваж..PDF
28 жовтня 2017 12:39
Довідка банкрутство.PDF
28 жовтня 2017 12:39
довідка анткор.прогр..PDF
28 жовтня 2017 12:39
Відомості про юр.особу.PDF
28 жовтня 2017 12:39
банківська гарантія.rar
28 жовтня 2017 12:39
Графік.PDF
28 жовтня 2017 12:39
101.imd
28 жовтня 2017 12:39
16. Лок.кошт.3-1-1.PDF
28 жовтня 2017 12:39
15.Лок.кошт 2-1-9.PDF
28 жовтня 2017 12:39
14. Лок.кошт 2-1-8.PDF
28 жовтня 2017 12:39
12. Лок.кошт.2-1-7.PDF
28 жовтня 2017 12:39
5. Відом.ресурс. 2-1-1.PDF
28 жовтня 2017 12:39
3. Лок.кошт. 2-1-1 -I част.PDF
28 жовтня 2017 12:39
2. Об'єктні кошториси.PDF

Публічні документи

28 жовтня 2017 15:56
Установчі документи2.PDF
28 жовтня 2017 15:56
Установчі документи.PDF
28 жовтня 2017 15:56
Тендерна пропозиція.PDF
28 жовтня 2017 15:56
Довідки ч.3.PDF
28 жовтня 2017 15:55
Довідки ч.2.PDF
28 жовтня 2017 15:55
Довідки ч.1.PDF
28 жовтня 2017 15:55
Кошторис ч.8.PDF
28 жовтня 2017 15:55
Кошторис ч.7.PDF
28 жовтня 2017 15:55
Кошторис ч.6.PDF
28 жовтня 2017 15:55
Кошторис ч.5.PDF
28 жовтня 2017 15:55
Кошторис ч.4.PDF
28 жовтня 2017 15:55
Кошторис ч.3.PDF
28 жовтня 2017 15:55
Кошторис ч.2.PDF
28 жовтня 2017 15:55
Кошторис ч.1.PDF
28 жовтня 2017 15:54
3.imd
28 жовтня 2017 15:47
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:46
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:45
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:45
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:45
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:45
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:44
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:44
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:41
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:41
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:41
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:40
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:40
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:40
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:39
Документ видалено
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.5.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.1.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Установчі документи2.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Установчі документи.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Тендерна пропозиція.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Довідки ч.3.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Довідки ч.2.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Довідки ч.1.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.8.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.7.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.6.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.4.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.3.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.2.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.5.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.1.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Установчі документи2.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Установчі документи.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Тендерна пропозиція.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Довідки ч.3.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Довідки ч.2.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Довідки ч.1.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.8.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.7.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.6.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.4.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.3.PDF
28 жовтня 2017 15:30
Кошторис ч.2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Кіровограджилстрой"

ПП "НІФА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой"
#37168181
Переможець 4 499 925,60
UAH з ПДВ
01 листопада 2017 13:52

Документи

01 листопада 2017 13:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2017 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой"
#37168181
4 499 925,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2017 13:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д.у.3 Обдарованость.FR12.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 11:25
Д.у. 2 від 07.06.2018.pdf зміни до договору
07 червня 2018 15:10
Д.у. 1 від 27.12.2017.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 08:15
Електронний підпис укладений
13 листопада 2017 13:18
Договір 4 від 13.11.17.pdf укладений
13 листопада 2017 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 4499925,60 грн., в тому числі ПДВ – 749987,60 грн., обладнання -155984,40 грн. в тому числі ПДВ. на поточний 2017 рік – 756720,00 грн. в тому числі ПДВ – 126120,00 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету обласному бюджету на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження – 756720,00 грн. в тому числі ПДВ – 126120,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 4 від 13.11.2017 залишити без змін. 4. Додаткова угода № 1 від 27.12.2017 до договору підряду № 4 від 13.11.2017 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2017 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 4499925,60 грн., в тому числі ПДВ – 749987,60 грн., обладнання -155984,40 грн. в тому числі ПДВ на 2017 рік – 756720,00 грн., в тому числі ПДВ – 126120,00 грн. на поточний 2018 рік – 3743205,60 грн. в тому числі ПДВ – 623867,6 грн., обладнання – 155984,40 грн. в тому числі ПДВ.1157382,00 грн., в тому числі ПДВ – 192897,00 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету обласному бюджету на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження – 13743205,60 грн. в тому числі ПДВ – 623867,6 грн., обладнання – 155984,40 грн. в тому числі ПДВ..157382,00 грн., в тому числі ПДВ – 192897,00 грн. 3. Внести зміни у реквізити «Замовника» та викласти в наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації 54030, м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42; тел. (0512) 37-94-98, 37-94-89; р/р 35429165418010 в ГУДКСУ у Миколаївській області; МФО 826013 код 04013962, 4. Інші умови договору підряду № 4 від 13.11.2017 залишити без змін. 5. Додаткова угода № 2 від 07.06.2018 до договору підряду № 4 від 13.11.2017 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2018 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 4499925,60 грн., в тому числі ПДВ – 749987,60 грн., обладнання -349266,11 грн. в тому числі ПДВ на 2017 рік – 756720,00 грн., в тому числі ПДВ – 126120,00 грн. на поточний 2018 рік – 3743205,60 грн. в тому числі ПДВ – 623867,6 грн., обладнання – 349266,11 грн. в тому числі ПДВ.1157382,00 грн., в тому числі ПДВ – 192897,00 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету обласному бюджету на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження – 13743205,60 грн. в тому числі ПДВ – 623867,6 грн., обладнання – 349266,11 грн. в тому числі ПДВ..157382,00 грн., в тому числі ПДВ – 192897,00 грн. 3. Внести зміни у реквізити «Замовника» та викласти в наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації 54030, м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42; тел. (0512) 37-94-98, 37-94-89; р/р 35429165418010 в ГУДКСУ у Миколаївській області; МФО 826013 код 04013962, 4. Інші умови договору підряду № 4 від 13.11.2017 залишити без змін. 5. Додаткова угода № 3 від 03.10.2018 до договору підряду № 4 від 13.11.2017 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2018 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML