Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з регенерації картриджів та поточного ремонту копіювальних апаратів
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2017-10-12-002338-a 89a92460c1ad43e1ad118702868987fa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Склярук Валентин Васильович

380444502817 buhgalterijasrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37395418
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97
Контактна особа: Склярук Валентин Васильович
380444502817
buhgalterijasrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2017 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2017 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2017 18:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість послуг з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Договір повинен бути укладений протягом 5 (п"яти) робочих днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Оплата вартості послуг здійснюється Замовником після підписання акту наданих послуг. У зв'язку з арештом рахунків оплата буде відтермінована. Обов'язково прикріплюйте цінову пропозицію! Тел. техн. питань: 424-12-02.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 послуга
Послуги з регенерації картриджів та поточного ремонту копіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2017 09:31
То ксероксів 2017_5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне
Дата подання: 13 жовтня 2017 13:10
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 12:23
Підкажіть будь ласка ,згідно закупівлі UA-2017-08-08-000190c , нещодавно Вам були виконані такі самі роботи, а самє "Ремонт і технічне обслуговування БФП Xerox 3220 із заміною вузла термозакріплення у зборі (126N00331) та лазерного блоку у зборі (062N00257)" Дійсно Ви потребуєте цей товар ,чи це спосіб вкрасти бюджетні кошти ?. Хочу звернути Вашу увагу ,що згідно останної закупівлі Ви придбали послуги по регенерації картриджів у двічі дорожче ,ніж коштує новий картридж на (rozetka.ua)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Спосіб вкрасти бюджетні кошти" доводиться в інший спосіб, ніж просто закидати про це на ProZorro.
Замовник проводить закупівлі виключно відповідно до власних потреб та наявності вільних асигнувань у кошторисі установи на 2017 рік.
На даний момент у кошторисі Замовника немає вільних асигнувань для придбання товарів, натомість є можливість провести закупівлю послуг.
В разі наявності економії від оголошених закупівель товарів, Замовник, за потреби, спробує придбати запропоновані Вами картриджі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2017 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кирилець Владислав Валентинович 32 990,00
UAH з ПДВ
32 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2017 20:49
Свидетельство_Рег_2.pdf
18 жовтня 2017 20:49
Свидетельство_Рег_1.pdf
18 жовтня 2017 20:49
Сертификат.pdf
18 жовтня 2017 20:49
Витяг2017_4.pdf
18 жовтня 2017 20:49
ИНН.pdf
18 жовтня 2017 20:49
Витяг2017_3.pdf
18 жовтня 2017 20:49
Витяг2017_2.pdf
18 жовтня 2017 20:49
Витяг2017_1.pdf
18 жовтня 2017 20:49
Документ_ЄДР_1003112245.zip
18 жовтня 2017 20:49
Пропозиция.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кирилець Владислав Валентинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кирилець Владислав Валентинович
#2753502476
Переможець 32 990,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2017 13:55

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2017 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кирилець Владислав Валентинович
#2753502476
32 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Регенерація картриджів3.pdf укладений
06 листопада 2017 17:53