Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії
Stationary angiographic system for use in interventional cardiology and general angiography
Очікувана вартість
23 000 000,00 UAH
UA-2017-10-12-002247-a 8cacc17e0f2b41ac9a35cd50246b2ae4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гужва

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Яна Гужва
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Додаткові контактні особи: Анастасія Гречка
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Health Dnipropetrovsk Regional State Administration
National ID: 33769381
Contact point: Yanna Guzshva
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Additional contacts: Анастасія Гречка
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 жовтня 2017 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2017 00:00
Початок аукціону: 27 листопада 2017 11:16
Очікувана вартість: 23 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 230000 UAH
Publication date: 12 жовтня 2017 17:26
Enquiries until: 03 листопада 2017 00:00
Complaints submission until: до 09 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 листопада 2017 00:00

Information

Estimated total value: 23 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 900 UAH
Minimal lowering step, %: 0,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Stationary angiographic system for use in interventional cardiology and general angiography
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 26 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2017 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2017 16:01
ТД ПВТ - 121_17 зміни.docx
18 жовтня 2017 16:01
Перелік змін до ТД ПВТ - 121_17.docx
12 жовтня 2017 17:26
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
18 жовтня 2017 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 17:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2017 16:01
ТД ПВТ - 121_17 зміни.docx
12 жовтня 2017 17:26
ТД ПВТ - 121_17.docx
18 жовтня 2017 16:01
Перелік змін до ТД ПВТ - 121_17.docx
12 жовтня 2017 17:26
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 жовтня 2017 15:06
Дата відповіді: 19 жовтня 2017 18:33
Доброго дня, шановний Замовнику. У відповідності до тендерної документації (далі – ТД) на закупівлю: ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії), та на підставі частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутись до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель. Відповідно до частини 2 статті 23 ЗУ, Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до ТД. Відповідно до вимог ТД розділу IIІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, пункту 1. Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції – - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: заповненою формою «Тендерна пропозиція» згідно Додатку №1 до тендерної документації (при завантаженні даного файлу на електронному майданчику – не надавати йому тип файлу «Цінова пропозиція»), дану вимогу жоден потенційний учасник не зможе виконати, тому, що дана процедура закупівлі відбувається відповідно до статті 10 частини 4, де розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 28 частини 5 – «Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій», і подана ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ в складі тендерної пропозиції кожного потенційного учасника ПОВИННА буди закритою для всіх - Потенційних учасників, Замовника, Спостерігачів до моменту проведення аукціону, тому вона й визначається типом файлу – «Цінова пропозиція». Відповідно до вищенаведеного, просимо внести зміни до Тендерної документації, та викласти дану вимогу в наступній редакції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: - заповненої форми «Тендерна пропозиція» згідно Додатку №1 до тендерної документації.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Просимо Вас звернути увагу на те, що форма «Тендерна пропозиція» наведена у Додатку №1 до тендерної документації не містить вимог щодо подання Учасниками будь-якої цінової інформації, а лише інформацію про найменування Учасника та інформацію про запропонований ним товар. Таким чином подання Учасниками заповненої форми «Тендерна пропозиція» без надання їй типу файлу «Цінова пропозиція» жодним чином не суперечить вимогам закону та не порушує права Учасників.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 листопада 2017
UA-2017-10-12-002247-a8cacc17e0f2b41ac9a35cd50246b2ae4
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Отава -Трейд" Документи
Відхилено
Документи

Документи

13 листопада 2017 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2017 16:59
Електронний підпис

Публічні документи

30 листопада 2017 15:44
Документи переможця
10 листопада 2017 17:48
Електронний підпис
10 листопада 2017 17:48
Електронний підпис
10 листопада 2017 17:40
Ліцензія - копия.zip
10 листопада 2017 17:40
Довіреність Рижий О.В..pdf.zip
10 листопада 2017 17:40
ФОРМА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
10 листопада 2017 17:40
ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

13 листопада 2017 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2017 17:00
Електронний підпис

Документи

13 листопада 2017 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2017 16:56
Протокол ТК про відхилення.pdf
21 листопада 2017 16:57
Електронний підпис

Публічні документи

11 листопада 2017 13:21
Довідка ст 17.pdf
11 листопада 2017 13:21
інформація про учасника.pdf
11 листопада 2017 13:21
Статут Отава-трейд.pdf
11 листопада 2017 13:20
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2017 13:20
Витяг ПДВ..pdf
11 листопада 2017 13:20
Наказ директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

ТОВ "Отава -Трейд"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 22 940 800,00
UAH з ПДВ
22 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" 22 998 000,00
UAH з ПДВ
22 938 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2017 15:44
Документи переможця
10 листопада 2017 17:48
Електронний підпис
10 листопада 2017 17:48
Електронний підпис
10 листопада 2017 17:40
Ліцензія - копия.zip
10 листопада 2017 17:40
Довіреність Рижий О.В..pdf.zip
10 листопада 2017 17:40
ФОРМА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
10 листопада 2017 17:40
ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 22 930 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2017 15:42

Документи

28 листопада 2017 15:42
Електронний підпис
27 листопада 2017 11:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2017 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
22 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2017 15:42
Електронний підпис
27 листопада 2017 11:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 13:08
Електронний підпис укладений
14 грудня 2017 17:09
Договір 179_2017-121.pdf укладений
14 грудня 2017 17:08
Договір 179_2017-121.pdf укладений
14 грудня 2017 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 22 930 000,00
UAH з ПДВ