Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 "72260000-5 "Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням" (Послуги з провадження прикладного програмного забезпечення для уніфікованого управлінського обліку
Code DK "72260000-5" Services related to the software "(Services for implementation of applied software for unified management accounting)
Очікувана вартість
5 400 000,00 UAH
UA-2017-10-12-002141-a 55eecef249164ee5a119b673b64c9066
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мамонтова

+380487293824 miv@port.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Одеський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125666
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна площа, 1
Контактна особа: Ірина Мамонтова
+380487293824
miv@port.odessa.ua
Додаткові контактні особи: Рябов Антон
+380487100450
apr@port.odessa.ua
Ірина Бударіна
+380487293675
to@port.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Odessa port
National ID: 01125666
Contact point: Iryna Mamontova
+380487293824
miv@port.odessa.ua
Additional contacts: Рябов Антон
+380487100450
apr@port.odessa.ua
Ірина Бударіна
+380487293675
to@port.odessa.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 жовтня 2017 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2017 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2017 17:30
Початок аукціону: 29 листопада 2017 15:42
Очікувана вартість: 5 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 162000 UAH
Publication date: 12 жовтня 2017 17:00
Enquiries until: 07 листопада 2017 17:30
Complaints submission until: до 13 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 листопада 2017 17:30

Information

Estimated total value: 5 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Кількість товарів :згідно до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ (Додаток 3 до Тендерної документації).
Детальніше у Тендерній документації
Quantity: according to the SPECIFIC REQUIREMENTS (Annex 3 to the Tender Documentation).
More details in tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 "72260000-5 "Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням" (Послуги з провадження прикладного програмного забезпечення для уніфікованого управлінського обліку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Code DK "72260000-5" Services related to the software "(Services for implementation of applied software for unified management accounting)
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2017 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2017 14:29
Оголошення.jpg
10 листопада 2017 14:29
Тендерна_документація_зі_змінами.PDF
10 листопада 2017 14:29
Перелік змін.jpg
12 жовтня 2017 17:00
Проект договору.docx
10 листопада 2017 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2017 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2017 14:29
Оголошення.jpg
25 жовтня 2017 14:26
02 Оголошення англ.doc
12 жовтня 2017 17:01
02 Оголошення англ.doc
12 жовтня 2017 17:00
Оголошення.pdf
10 листопада 2017 14:29
Тендерна_документація_зі_змінами.PDF
25 жовтня 2017 14:26
Тендерна_документація_зі_змінами.PDF
12 жовтня 2017 17:00
Тендерна_документація.PDF
10 листопада 2017 14:29
Перелік змін.jpg
12 жовтня 2017 17:00
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необхідне уточнення
Дата подання: 20 жовтня 2017 15:43
Дата відповіді: 25 жовтня 2017 14:20
Шановний Тендерний Комітет! У тендерній документації у пункті 9 на сторінці 17 зазначено: «Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи які підтверджують, що Учасник являється офіційним представником виробника: - скан-копія оригіналу гарантійного листа від виробника товару або скан-копія договору про співпрацю Учасника із виробником або дилерський договір або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару Замовнику згідно з умовами тендерної документації.» У разі якщо Учасник процедури закупівлі є виробником (розробником) програмного забезпечення, що є предметом закупівлі. Який документ Учасник повинен надати у такому разі? 1. Гарантійний лист від Учасника процедури закупівлі як розробника програмного забезпечення. 2. Довідку про те, що Учасником процедури закупівлі не надаються документи, які підтверджують, що Учасник є офіційним представником виробника оскільки Учасник процедури закупівлі не постачає Замовнику товари. 3. Або якийсь інший документ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом торгів ДП “Одеський порт” 25.10.2017, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, розглянуто звернення учасника торгів у електронній системі закупівель від 20.10.2017 о 15:43, стосовно надання роз’яснення щодо тендерної документації зокрема документу, який повинен надати учасник у разі якщо він є виробником (розробником) програмного забезпечення, що є предметом закупівлі.
По суті питання надаємо наступні роз’яснення:

«Гарантійний лист від Учасника процедури закупівлі як розробника програмного забезпечення»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-12-002141-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Елеганс Україна", Код ЄДРПОУ:37079872
Дата подання: 23 жовтня 2017 15:41
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII звертаємось до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Згідно додатку № 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника» в розділі «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником передбачено надання наступних документів:
- обов'язкова наявність мінімум двох спеціалістів, сертифікованих корпорацією Microsoft по програмних продуктах Microsoft Dynamics (Microsoft Certified Dynamics Specialist), копії сертифікатів повинні бути представлені у складі заявки до тендерної документації;
- обов'язкова наявність мінімум двох спеціалістів, сертифікованих корпорацією Microsoft по управлінню впровадженням та супроводом програмних продуктів Microsoft Dynamics (Microsoft Certified Dynamics Specialist), копії сертифікатів повинні бути представлені у складі заявки до тендерної документації;
- обов'язкова наявність мінімум одного сертифікованого спеціаліста з впровадження сервісно-орієнтованої архітектури реляційних баз даних, копії сертифікатів повинні бути представлені у складі заявки до тендерної документації.
Вважаємо, що вимога про надання сертифікатів на працівників учасника, які будуть виконувати послуги, від компанії Microsoft по програмних продуктах Microsoft Dynamics (Microsoft Certified Dynamics Specialist) є дискримінаційною, та такою що порушує принципи здійснення публічних закупівель, такі як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
Дана вимога є такою, що звужує коло потенційних учасників, які можуть надавати відповідні послуги, однак не мають відповідних сертифікатів на працівників саме від компанії Microsoft по програмних продуктах Microsoft Dynamics. Просимо замовника роз’яснити, чому він в тендерній документації передбачив надання сертифікатів на працівників саме від цієї компанії, та не передбачив можливість надання сертифікатів на працівників від аналогічних компаній?
Відповідно до п.4 ст.22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою недискримінації учасників та розширення кола потенційних учасників просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу з тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2017 14:24
За рішенням Тендерного комітету ДП “Одеський порт ” №160 від 25.10.2017 р., керуючись абзацом 1 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, з власної ініціативи Замовника (ДП «Одеський порт»), внесені зміни до тендерної документації (ТД) із закупівлі: Код ДК 021:2015 "72260000-5 "Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням" (Послуги з провадження прикладного програмного забезпечення для уніфікованого управлінського обліку) . Перелік змін у доданому файлі.

Документи

25 жовтня 2017 14:24
Перелік змін.jpg

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 листопада 2017
UA-2017-10-12-002141-a55eecef249164ee5a119b673b64c9066
Найменування: ДП "Одеський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125666
Місцезнаходження: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна площа, 1
Учасник Документи Рішення
ДП Е-Консалтинг Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ЕНТЕХЕКО Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 листопада 2017 17:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 листопада 2017 16:25
Протокол розгляду.pdf
23 листопада 2017 16:26
Електронний підпис

Публічні документи

16 листопада 2017 13:30
Банківська гарантія.PDF
09 листопада 2017 15:45
Банківська гарантія.PDF
09 листопада 2017 15:45
Інші документи.pdf
09 листопада 2017 15:45
Документи до додатку 1.1.pdf
09 листопада 2017 15:45
Документи до додатку 3.pdf
09 листопада 2017 15:45
Документи до додатку 2.pdf
09 листопада 2017 15:45
Документи до додатку 1.pdf

Документи

17 листопада 2017 17:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 листопада 2017 16:25
Протокол розгляду.pdf
23 листопада 2017 16:26
Електронний підпис

Публічні документи

01 грудня 2017 13:57
Документи переможця
17 листопада 2017 11:14
ЕТЕ_Згода_з_іс_ум_договору.pdf
17 листопада 2017 11:14
ЕТЕ_Статутні_документи.pdf
17 листопада 2017 11:14
ЕТЕ_Відповідність_ст17.pdf
17 листопада 2017 11:14
ЕТЕ_Кваліфікація.pdf
17 листопада 2017 11:14
ЕТЕ_Цінова_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Е-Консалтинг

ТОВ ЕНТЕХЕКО

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2017 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕНТЕХЕКО 5 376 201,60
UAH з ПДВ
5 376 201,60
UAH з ПДВ
Документи
ДП Е-Консалтинг 5 391 000,00
UAH з ПДВ
5 391 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2017 13:57
Документи переможця
17 листопада 2017 11:14
ЕТЕ_Згода_з_іс_ум_договору.pdf
17 листопада 2017 11:14
ЕТЕ_Статутні_документи.pdf
17 листопада 2017 11:14
ЕТЕ_Відповідність_ст17.pdf
17 листопада 2017 11:14
ЕТЕ_Кваліфікація.pdf
17 листопада 2017 11:14
ЕТЕ_Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

16 листопада 2017 13:30
Банківська гарантія.PDF
09 листопада 2017 15:45
Банківська гарантія.PDF
09 листопада 2017 15:45
Інші документи.pdf
09 листопада 2017 15:45
Документи до додатку 1.1.pdf
09 листопада 2017 15:45
Документи до додатку 3.pdf
09 листопада 2017 15:45
Документи до додатку 2.pdf
09 листопада 2017 15:45
Документи до додатку 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕНТЕХЕКО

ДП Е-Консалтинг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕНТЕХЕКО
#23754598
Переможець 5 376 201,60
UAH з ПДВ
01 грудня 2017 13:31

Документи

01 грудня 2017 13:31
Електронний підпис
29 листопада 2017 16:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2017 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНТЕХЕКО
#23754598
5 376 201,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2017 13:31
Електронний підпис
29 листопада 2017 16:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 10:16
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2018 10:15
КД-20582_3.jpg зміни до договору
17 серпня 2018 10:15
КД-20582_1.jpg зміни до договору
17 серпня 2018 10:15
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 10:51
ДоговорКД20582.pdf укладений
21 грудня 2017 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: КД-20582
Договір:
Номер додаткової угоди: КД-20582/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 5 376 201,60
UAH з ПДВ